-
Μιας και γυρίσαμε πλέον στην ηρεμία του καναπέ μας από το πολύ καλό TD6, και κάνοντας μια κουβέντα περί χρόνων σε άλλες thread, θα μπορούσε κάποιος/οι να αναφέρουν ενδεικτικούς χρόνους (προσωπικούς και μη) από διάφορα αμάξια, νορμάλ ( ή και με ειδ. ρυθμίσεις), και αγωνιστικά διαφόρων κατηγοριών για τα Μέγαρα και τις Σέρρες;
Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιηθεί το thread με ανταγωνιστικές διαθέσεις, μιας και δεν έχει αυτό το νόημα,όπως και το φόρουμ εν γένει. Αποσκοπώ στο να αποκομήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ μια γενικότερη εκτίμηση των χρόνων που είμαστε σε θέση να κινούμαστε στις δυο υπάρχουσες πίστες και το πώς μπορούμε μέσω της βελτίωσης των οδηγικών μας ικανοτήτων και του στησίματος των αυτοκινήτων μας να τους κατεβάζουμε... Ένα data logger του forum κατά μια έννοια.
Αναμένω τα καυτά σας γυρολόγια για περαιτέρω συζήτηση!
-
Μιας και γυρίσαμε πλέον στην ηρεμία του καναπέ μας από το πολύ καλό TD6, και κάνοντας μια κουβέντα περί χρόνων σε άλλες thread, θα μπορούσε κάποιος/οι να αναφέρουν ενδεικτικούς χρόνους (προσωπικούς και μη) από διάφορα αμάξια, νορμάλ ( ή και με ειδ. ρυθμίσεις), και αγωνιστικά διαφόρων κατηγοριών για τα Μέγαρα και τις Σέρρες;
Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιηθεί το thread με ανταγωνιστικές διαθέσεις, μιας και δεν έχει αυτό το νόημα,όπως και το φόρουμ εν γένει. Αποσκοπώ στο να αποκομήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ μια γενικότερη εκτίμηση των χρόνων που είμαστε σε θέση να κινούμαστε στις δυο υπάρχουσες πίστες και το πώς μπορούμε μέσω της βελτίωσης των οδηγικών μας ικανοτήτων και του στησίματος των αυτοκινήτων μας να τους κατεβάζουμε... Ένα data logger του forum κατά μια έννοια.
Αναμένω τα καυτά σας γυρολόγια για περαιτέρω συζήτηση!
-
Μιας και γυρίσαμε πλέον στην ηρεμία του καναπέ μας από το πολύ καλό TD6, και κάνοντας μια κουβέντα περί χρόνων σε άλλες thread, θα μπορούσε κάποιος/οι να αναφέρουν ενδεικτικούς χρόνους (προσωπικούς και μη) από διάφορα αμάξια, νορμάλ ( ή και με ειδ. ρυθμίσεις), και αγωνιστικά διαφόρων κατηγοριών για τα Μέγαρα και τις Σέρρες;
Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιηθεί το thread με ανταγωνιστικές διαθέσεις, μιας και δεν έχει αυτό το νόημα,όπως και το φόρουμ εν γένει. Αποσκοπώ στο να αποκομήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ μια γενικότερη εκτίμηση των χρόνων που είμαστε σε θέση να κινούμαστε στις δυο υπάρχουσες πίστες και το πώς μπορούμε μέσω της βελτίωσης των οδηγικών μας ικανοτήτων και του στησίματος των αυτοκινήτων μας να τους κατεβάζουμε... Ένα data logger του forum κατά μια έννοια.
Αναμένω τα καυτά σας γυρολόγια για περαιτέρω συζήτηση!
-
Δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί σε κάτι ένα τέτοιο θέμα. Πολύ φοβάμαι επίσης σχόλια που μπορεί να γίνουν για τους χρόνους που θα ανακοινώσουν κάποιοι φίλοι μας. Γι αυτό θα παρακαλούσα να μην γίνουν τέτοια σχόλια που μόνο εντάσεις μπορούν να φέρουν και τους moderators αναγκαστικά με το λουκέτο στο χέρι.
Και για όσους θα έγραφαν ότι γυρίζουν στο 1,20 στις Σέρρες και στο 1,05 στα Μέγαρα θα τους ζητήσω να διακριβώσουν το χρονόμετρο τους γιατί σίγουρα δεν πάει καλά. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί σε κάτι ένα τέτοιο θέμα. Πολύ φοβάμαι επίσης σχόλια που μπορεί να γίνουν για τους χρόνους που θα ανακοινώσουν κάποιοι φίλοι μας. Γι αυτό θα παρακαλούσα να μην γίνουν τέτοια σχόλια που μόνο εντάσεις μπορούν να φέρουν και τους moderators αναγκαστικά με το λουκέτο στο χέρι.Το θέμα αυτό ανοίχτηκε για να μην παρασύρει την κουβέντα που είχαμε στο θέμα για την οδήγηση στην πίστα. Άρα όσοι τουλάχιστον συνηγορούν στα όσα ειπώνονται εκεί, εκτιμώ πως μπορούν να συμβάλλουν με την παράθεση, όσο γίνεται πιο αντικειμενικών, χρόνων πίστας.
Όσοι πιστεύουν πως το θέμα δημιουργήθηκε για προσωπικές επάρσεις και εμπάθειες έναντι άλλων φίλων και μη συνοδηγών με τους οποίους συναντιόμαστε στις πίστες, εκτιμώ πως η αφ'υψηλού επίβλεψη των υθυνούντων της πίστας θα εκτιμηθεί δεόντας απ'όλους μας και θα περιορίσει εκείνα τα post που θα παρασύρουν το παρών θέμα 'εκτός θέματος'.
Άλλωστε το θέμα δεν περιορίζεται σε φιλική 'αντιπαράθεση' προσωπικών χρόνων αλλά και στην άμεση αντιστοίχηση με αντίστοιχα γυρολόγια αγωνιστικών αυτοκινήτων.Με αυτές τις αρχικές δημοσιεύσεις λοιπόν πιστεύω πως θέτουμε τις βάσεις για την σωστή αντιμετώπιση και ανάγνωση των χρόνων που θα δημοσιευτούν παρακάτω...
Και για όσους θα έγραφαν ότι γυρίζουν στο 1,20 στις Σέρρες και στο 1,05 στα Μέγαρα θα τους ζητήσω να διακριβώσουν το χρονόμετρο τους γιατί σίγουρα δεν πάει καλά.
Λες να μπαίνει στο φόρουμ μας ο Ροβάνπερα ή ο Σουμάχερ;;;
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Λες να μπαίνει στο φόρουμ μας ο Ροβάνπερα ή ο Σουμάχερ;;;
JA!
και έχω καταλάβει και για Loeb, Gronholm και μερικούς ακόμα. Μόνο που γράφουν με ψευδώνυμα για να μην κομπλάρουν εμάς, τους απλούς οδηγούς! -
Άρχισαν να ανεβαίνουν οι φωτογραφίες από το Track Day 6 του φόρουμ, στη σελίδα 16 αυτού του τόπικ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... &start=225 -
theo η ιδέα σου δεν είναι άσχημη, αλλά για να βγουν κάποια συμπεράσματα πρέπει να ανάφερονται με λεπτομέρειες τα αυτοκίνητα. Τι εννοω; Αν π.χ. 2 άτομα έχουν focus 1.6 του ενός είναι μαμά και του άλλου έχει αλλαγμένους εκκεντροφόρους, κατεβασμένο καπάκι, σκούπα, αγωνιστικές αναρτήσεις και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο... τότε δεν μπορούν να λένε ξέρεις 'εγώ με focus 1.6 έκανα 1:23' και ο άλλος να λέει 'εγώ με focus 1.6 έκανα 1:20' γιατί πολύ απλά τα αμάξια αυτά είναι τελείως διαφορετικά. Άρα θα πρέπει κατά την γνώμη μου όσοι έχουν μετατροπές στο αυτοκίνητο να τις αναφέρουν γιατί αλλιώς θα γίνει μπέρδεμα! Επίσης θα πρέπει να αναφέρεται αν είναι με συνοδηγό ή χωρίς...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
theo η ιδέα σου δεν είναι άσχημη, αλλά για να βγουν κάποια συμπεράσματα πρέπει να ανάφερονται με λεπτομέρειες τα αυτοκίνητα. Τι εννοω; Αν π.χ. 2 άτομα έχουν focus 1.6 του ενός είναι μαμά και του άλλου έχει αλλαγμένους εκκεντροφόρους, κατεβασμένο καπάκι, σκούπα, αγωνιστικές αναρτήσεις και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο... τότε δεν μπορούν να λένε ξέρεις 'εγώ με focus 1.6 έκανα 1:23' και ο άλλος να λέει 'εγώ με focus 1.6 έκανα 1:20' γιατί πολύ απλά τα αμάξια αυτά είναι τελείως διαφορετικά. Άρα θα πρέπει κατά την γνώμη μου όσοι έχουν μετατροπές στο αυτοκίνητο να τις αναφέρουν γιατί αλλιώς θα γίνει μπέρδεμα! Επίσης θα πρέπει να αναφέρεται αν είναι με συνοδηγό ή χωρίς...Να υποθέσω ότι δεν διάβασες τί έγραψα στο πρώτο post?
...θα μπορούσε κάποιος/οι να αναφέρουν ενδεικτικούς χρόνους (προσωπικούς και μη) από διάφορα αμάξια, νορμάλ ( ή και με ειδ. ρυθμίσεις), και αγωνιστικά διαφόρων κατηγοριών για τα Μέγαρα και τις Σέρρες;
Λέξεις κλειδιά λοιπόν για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις και λοιπές παρεκκλείνουσες συμπεριφορές :
1. Ενδεικτικοί χρόνοι και όχι απόλυτοι, μιας και δεν είναι το επάγγελμά μας να τρέχουμε σε πίστες
2. νορμάλ (ή με μετατροπές) αυτοκίνητα
3. αγωνιστικά διαφόρων κατηγοριώνΠιστεύω πως πλέον έχουμε πρόσφορο έδαφος να 'εξομολογηθούμε' τα 'δευτερόλεπτά μας ή και άλλων που γνωρίζουμε επιπλέον διευκρινιστικά στοιχεία (μιας και το 1' είναι δεδομένο!!! )
-
Δύσκολο τό θέμα,άν πρόκειται να συγκριθούν οι επιδόσεις μας παιδιά.
Ποιός έχει προσπαθήσει πρώτα απ'όλα νά κάνει τόν 'απόλυτο' οδηγικά γύρο στήν πίστα;Πιθανόν κανένας.Ολοι μας κρατάμε τίς πισινές μας.Τό φύλαγμα τού αυτοκινήτου μας καί τών ελαστικών μας,θά μας κάνει πάντα να φρενάρουμε λίγο νωρίτερα στίς στροφές ή ακόμα καί νά 'πουλάμε' κάποιες από αυτές.
Τόν καλύτερό μου χρόνο στίς Σέρρες,τόν έχω κάνει αφότου κατάλαβα ότι τά λάστιχά μου δέν θά βγάζανε άλλο ένα τράκ-ντέι.Ηταν δηλαδή ήδη τελειωμένα.
Γιά τήν ιστορία,ο χρόνος ήταν 1:44:09,καί τά λάστιχα ήταν Γιόκο 048.
Μέ λάστιχα δρόμου,γυρνάω στό 1:45:20 μέ 1:46:30 -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δύσκολο τό θέμα,άν πρόκειται να συγκριθούν οι επιδόσεις μας παιδιά.
Ποιός έχει προσπαθήσει πρώτα απ'όλα νά κάνει τόν 'απόλυτο' οδηγικά γύρο στήν πίστα;Πιθανόν κανένας.Ολοι μας κρατάμε τίς πισινές μας.Τό φύλαγμα τού αυτοκινήτου μας καί τών ελαστικών μας,θά μας κάνει πάντα να φρενάρουμε λίγο νωρίτερα στίς στροφές ή ακόμα καί νά 'πουλάμε' κάποιες από αυτές.Απο τη στιγμή που για όλους μας είναι φυσιολογικό να κρατάμε τις πισινές μας (γιά τον δικό του λόγο ο καθένας...)όπως πολύ σωστά αναφέρεις, τότε και πάλι οι χρόνοι εξομοιώνονται αντίστοιχα...
Άλλωστε όπως θ'αναφέρω για τρίτη φορά, οι χρόνοι μας δεν θέλουν να αποτελέσουν κριτήριο για καμμία είδους σύγκριση, αυτοκινήτων, μετατροπών και οδηγικών δεξιοτήτων, αλλά μια ενδεικτική καταχώρηση των χρόνων που κάνουμε. Στο κάτω-κάτω όταν πηγαίνουμε στην πίστα, το μόνο που μπορούμε αποτελεσματικά να κυνηγάμε είναι το 'φάντασμα' του εαυτού μας, το δικό μας χρόνο και τις δικές μας 'γραμμές'. Αν αρχίσουμε να βάζουμε άλλα πράγματα και αλλωνών χρόνους στο κεφάλι μας, τότε το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα πάμε γρήγορα.
Υπάρχει ένα κιέζικο ρητό που λέει: Μαθαίνω κάτι για να το ξεχάσω!
Μαθαίνω λοιπόν την πίστα για να μπορέσω σε κάποια στιγμή να την γυρνάω χωρίς να σκέφτομαι ό,τιδήποτε, να ξεχάσω δηλ. ότι απαιτείται προσπάθεια για να γυρίσω εκεί μέσα. Μόλις το καταφέρουμε αυτό τότε θα δείτε ότι και η οδήγησή μας θα έχει βελτιωθεί δραστικά και οι χρόνοι προφανώς θα έχουν πέσει.
Θα προσέξετε σε κάποια στιγμή ότι όταν γυρνάτε στη πίστα με γεμάτο το κεφάλι σκέψεις για το πώς θα μπω εδώ, πού θα φρενάρω, πού θα πατήσω το κερμπ, και τί χρόνο κέρδισα, πως οι χρόνοι σας δεν είναι καλοί. Μόλις όμως 'αδειάσετε' το κεφάλι σας από αυτές τις σκέψεις, θα δείτε και μόνοι σας πως όλα θα βελτιώνονται, όπως και οι χρόνοι.Γράψτε λοιπόν τους χρόνους σας και ξεχάστε τους! Εδώ είμαστε άλλωστε για να βλέπουμε κάθε φορά πόσο τους βελτιώνουμε!:D
-
καλησπερα..
ειμαι ο ANGEL 21 αλλα μπηκα με το nick ενος φιλου.εγω με το μαυρο κλιο εκανα περιπου 1.22
το υπολογισα απο την βιντεοκαμερα που ειχα μεσα και την κοιταζα μετα στο σπιτι.
πρωτη φορα εκανα και το ευχαριστιθηκα... -
Βλεπω οτι πολυς κοσμος δισταζει να γραψει τους χρονους του.
Λοιπον στο προηγουμενο TD ειχα μετρησει εναν απο τους γυρους που εκανα, ισως οχι τον καλυτερο, και ηταν 1:23''.
Ο χρονος αυτος εγινε με λαστιχα που απο οτι φαινεται αισθητα πλεον, θελουν αλλαγη αμεσα, με 2 ατομα στο αυτοκινητο, βενζινη 95, και το μονο 'εξτρα' που ειχα τοτε ηταν η σκουπα της green.
Μεχρι τωρα δεν γνωριζω καλα την πιστα, και ελπιζω στο επομενο TD αν ειμαι παρων, καποιος απο τους φιλους να με 'ξεναγησει' σε 2-3 στροφες που για μενα παραμενουν μυστηριο.
Ενδεικτικα, στο τελος της μεγαλης ευθειας ειχα 135-138km/h.
Στοχος μου το 1:10'', με ααααλλο αυτοκινητο ομως!
-
Ο καλυτερος χρονος που εκανα χθες ηταν 1.19 με συνοδηγο τον Αγγελο με το μαυρο κλιο.
Στο τελος της ευθειας εβλεπα σταθερα 150 χλμ στο κοντερ ενω οταν μπηκα μονος μου για 3-4 γυρους ειδα λιγο παρακατω απο 160 αλλα με οριακοτατο φρεναρισμα...Οι χρονος δεν ειναι καλος αλλα κατι η κουλαμαρα,κατι τα ελαστικα που ηταν εντελως ακαταλληλα και ακομα και σε γυρο αποθεραπειας με 50 χλμ στριγγλιζαν δεν επετρεψαν καλυτερους χρονους χθες.
Επισης πρεπει να μαθω την πιστα και αυτο θα γινει μονο με προπονηση..Παιζει μεγαλο ρολο πιστευω...
Εντυπωσιακη η αναρτηση by Μαρακακης,δινει πολλα περιθωρια στο αμαξι.Ο φιλτατος Cavallino(by the way ευχαριστω για το μαθημα)ειπε οτι με καλα λαστιχα,ανετα πεφτει ο χρονος κατα 3 δευτερολεπτα...
Ειδωμεν.. -
σορρυ που το γράφω εδώ, αλλά αύριο το πρωι θα είμαστε στην πίστα Σερρών. θα έχει και λίγα Evo μαζεμένα. εγώ θα μπω με το 106 κανονικά.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
σορρυ που το γράφω εδώ, αλλά αύριο το πρωι θα είμαστε στην πίστα Σερρών. θα έχει και λίγα Evo μαζεμένα. εγώ θα μπω με το 106 κανονικά.Καλη διασκεδαση..
Τις λαγανες εκει θα τις φατε??
-
Εγω στα μεγαρα με ραλλύ Ν1 βαση ομολογκασιον χωρις μπλοκε, σχεσεις κλπ ειχα κανει 1:16,2 με 032 λαστιχα. Με συνοδηγο και πριν απο κανα δυο χρονια.
-
Οι τελευταίοι καλύτεροι χρόνοι που έκανα με την Λίζα ήταν οι εξής:
- 1:14.4 στο 1o Οpen-day του TFRC τον περασμένο μήνα
- 1:12.2 χθες στο TD6
- 1:11.8 σήμερα στους πρώτους γύρους του 2ου TFRC. (Δυστυχώς δεν μπόρεσα να παραμείνω περισσότερο για οικ. λόγους...)
Καλά πάμε ...
Ευελπιστώ πως το 10 δεν είναι τόσο μακρυά όσο φαίνεται! Το αμάξι έχει την δυνατότητα να γράψει κάτω από 1:10, αλλά αυτή τη στιγμή εγώ είμαι ο περιοριστικός παράγοντας. Το γκάζι θέλει εξοικείωση και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου (μου) για να δεχθεί τις νέες ταχύτητες πριν και μετά τις στροφές! -
Θα πω και εγώ τον χρόνο μου στα Μέγαρα αλλά δεν είναι καθόλου ενδεικτικός και γι'αυτό δεν τον ανέφερα από το πρώτο μου post.
Aμάξι: Golf IV 1.4 75hp (χωρίς καθόλου μετατροπές)
πρώτη επίσκεψη στα Μέγαρα και σύνολο γύρων περίπου 15
συνοδηγός + οδηγός τουλάχιστον 180 κιλά...
με ρεζέρβα κλπ και βενζίνη στα 3/4Χρόνος: 1:28
Για πρώτη επίσκεψη έμεινα ικανοποιημένος από τον χρόνο.Αλλά το αυτοκίνητο είχε άλλα 2 δευτερόλεπτα να κατέβει σίγουρα, είχε πολλά περιθώρια στις δύο αριστερές Κ3 και Κ8 αλλά και στα φρένα όπου σε κάθε γύρο ανακάλυπτα τα καινούργια του όρια, οδηγούσα δύο χρόνια το golf και δεν το ήξερα ότι είχε τόσο καλά φρένα...
-
Σήμερα έκανα 1:45:80 μέ τα φθαρμένα δεκατεσσάρια,τα οποία οδηγήθηκαν μέχρι τα λινά.
Λάστιχα Bridgestone RE720 185/60-14.
Η αλήθεια είναι ότι δέν περίμενα να κάνω τέτοιο χρόνο μέ αυτά τα λάστιχα.Τά φρένα τά ξεκινούσα πολύ (μα πολύ) νωρίς πρίν τίς στροφές.
Μάλλον η αναβάθμιση τού κινητήρα ήταν η διαφορά.Καί μιά διαρροή από τό σασμάν.Θά τό ψάξω αύριο.
Χρόνοι πίστας