Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κατάληξη; G.Vit - Farina. (2.0L)
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. κατάληξη; G.Vit - Farina. (2.0L)
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    5
    8
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      archi last edited by

      ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.
      Δύο οχήματα του ιδίου/παρόμοιου βεληνεκούς με κάποιες επιμέρους διαφορές...
      Το LSD και η full time 4x4 του Φαρίνα στα δυνατά (+) του.
      (-) οι χώροι και η σχεδίαση μέσα

      στο zuki τώρα και στα (+) η εσωτερική σχεδίαση, οι χώροι και τα 'εύκολα' upgrades/ανταλακτικά
      τα (-) προκύπτουν από τα του farina (δηλ διαφορικό και 4κίνηση). Ακόμα τα λιγότερα αλόγατα/ροπή

      Ερώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
      Δυστυχώς δεν τα είχα δίπλα-δίπλα αλλά οι χώροι του φαρινα μου φάνηκαν αισθητά μικρότεροι.
      ακόμα οι λαμαρίνες του vitara 'δείχνουν' flimsy...
      Εξωτερικά ΚΑΙ τα 2 δείχνουν ωραία, το καθένα για τους λόγους του.
      Ερώτηση (κουτή): ηλιοροφή του φαρίνα επηρρεάζει καθόλου ακαμψία;;;
      Ερώτηση(θεωρητική): αν αντικαταστήσουμε το 2,0 vitara με το 2,5, καλύπτει με την εξτρα ροπη τα (-) όπως lsd;
      Διχάζομαι άσχημα! Αφήστε που με στοιχειώνουν και SUV του παρελθόντος, τα οποία αποκλείστηκαν.
      Έκλεισε ένα από τα δύο του θέματος!
      ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        archi last edited by

        ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.
        Δύο οχήματα του ιδίου/παρόμοιου βεληνεκούς με κάποιες επιμέρους διαφορές...
        Το LSD και η full time 4x4 του Φαρίνα στα δυνατά (+) του.
        (-) οι χώροι και η σχεδίαση μέσα

        στο zuki τώρα και στα (+) η εσωτερική σχεδίαση, οι χώροι και τα 'εύκολα' upgrades/ανταλακτικά
        τα (-) προκύπτουν από τα του farina (δηλ διαφορικό και 4κίνηση). Ακόμα τα λιγότερα αλόγατα/ροπή

        Ερώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
        Δυστυχώς δεν τα είχα δίπλα-δίπλα αλλά οι χώροι του φαρινα μου φάνηκαν αισθητά μικρότεροι.
        ακόμα οι λαμαρίνες του vitara 'δείχνουν' flimsy...
        Εξωτερικά ΚΑΙ τα 2 δείχνουν ωραία, το καθένα για τους λόγους του.
        Ερώτηση (κουτή): ηλιοροφή του φαρίνα επηρρεάζει καθόλου ακαμψία;;;
        Ερώτηση(θεωρητική): αν αντικαταστήσουμε το 2,0 vitara με το 2,5, καλύπτει με την εξτρα ροπη τα (-) όπως lsd;
        Διχάζομαι άσχημα! Αφήστε που με στοιχειώνουν και SUV του παρελθόντος, τα οποία αποκλείστηκαν.
        Έκλεισε ένα από τα δύο του θέματος!
        ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          archi last edited by

          ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.
          Δύο οχήματα του ιδίου/παρόμοιου βεληνεκούς με κάποιες επιμέρους διαφορές...
          Το LSD και η full time 4x4 του Φαρίνα στα δυνατά (+) του.
          (-) οι χώροι και η σχεδίαση μέσα

          στο zuki τώρα και στα (+) η εσωτερική σχεδίαση, οι χώροι και τα 'εύκολα' upgrades/ανταλακτικά
          τα (-) προκύπτουν από τα του farina (δηλ διαφορικό και 4κίνηση). Ακόμα τα λιγότερα αλόγατα/ροπή

          Ερώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)
          Δυστυχώς δεν τα είχα δίπλα-δίπλα αλλά οι χώροι του φαρινα μου φάνηκαν αισθητά μικρότεροι.
          ακόμα οι λαμαρίνες του vitara 'δείχνουν' flimsy...
          Εξωτερικά ΚΑΙ τα 2 δείχνουν ωραία, το καθένα για τους λόγους του.
          Ερώτηση (κουτή): ηλιοροφή του φαρίνα επηρρεάζει καθόλου ακαμψία;;;
          Ερώτηση(θεωρητική): αν αντικαταστήσουμε το 2,0 vitara με το 2,5, καλύπτει με την εξτρα ροπη τα (-) όπως lsd;
          Διχάζομαι άσχημα! Αφήστε που με στοιχειώνουν και SUV του παρελθόντος, τα οποία αποκλείστηκαν.
          Έκλεισε ένα από τα δύο του θέματος!
          ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apav last edited by

            Ποιο είναι αυτό το ΦΑΡΙΝΑ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              johnkok last edited by

              Me dedomeno oti to G. Vitara allazei montelo se kana xrono, den ksero an einai kali epilogi.

              Gi' afto loipon proteino farina.To LSD kai i monimi tetrakinisi (an ejeraisoyme tin katanalosi) einai magala syn.

              Episis i genikoteri poiotita kataskevis einai klaseis anoteri apo toy G. Vitara.To esoteriko toy, mporei na min einai omorfo san toy Suzuki alla einai ekseretika leitoyrgiko, opos prepei na einai se ena tzip.O de kinitiras toy fobera elastikos kai poiotikos.
              Me kleista matia loipon FARINA.

              Y.G Den exo tin paramikri idea pio sto diaolo einai to FARINA
              Exei sxesi me thn FARINA GIOTIS ????

              Syggnomi alla den mporoysa na kratitho )

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kbaboysis last edited by

                Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
                Y.G Den exo tin paramikri idea pio sto diaolo einai to FARINA

                Exei sxesi me thn FARINA GIOTIS ????

                Syggnomi alla den mporoysa na kratitho )

                Sostos kata to imisi giati metraei i plaka pou tha ekana kai go.
                To farina einai Mitsubishi PAJERO PININ GDI 2.0 Farina.

                AKOU ekei FARINA...fouskoni moni tis!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tlg last edited by

                  Ο χρήστης Archi έγραψε:
                  ψυχρά και αντικειμενικά να δηλώσω πως αν είχα τα $$$ θα ήμουν για κάτι άλλο, οπότε με μία δόση συμβιβασμού και με την υπόσχεση για κάτι άλλο (metal top) στο μέλλον, κατέληξα εκεί.

                  Δηλαδη γιατι ξεκινας υποτιμωντας τα δυο οχηματα ....??
                  Ολοι μας ...ΑΝ τοτε ΘΑ .....
                  Παντως σε πληροφορω οτι κ τα δυο αυτα αυτοκινητα βαζουν τα γυαλια σε πολυ $$$ ακριβοτερα ... για λογους βαρους , διαστασεων ,αξιοπιστιας, after αξεσουαρ και πολλα αλλα που αν κανεις μια 'βολτα' σε καθε site που ασχολειτε με 4χ4 θα διαπιστωσεις εξ ιδιων ...

                  Γνωμη μου λοιπον οποιο και να παρεις , θα κανεις μαλλον χαρη στον εαυτο σου παρα συμβιβασμο .....

                  Υ.Γ 1 > Ερώτηση: ΠΟΙΟ από τα δύο για 140 εθνική χωρίς τάματα και ανελέητο σπάσιμο στα βράχια, και service όποτε λάχει(βλάβη); (οπαδός του 'αν δεν είναι χαλασμένο μην το φτιάξεις)

                  Aν καποιος εχει $$$ θα επαιρνε για τετοια χρηση ,Range Rover (το νεο) Porche Cayenne turbo ή για κατι ποιο οικονομικο το LC ...

                  Υ.Γ 2 για να σιγουρευτεις με τις λαμαρινες , κανε το τεστ της βαριοπουλας !!

                   (και εγω δεν αντεξα     )
                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    archi last edited by

                    Δηλαδη γιατι ξεκινας υποτιμωντας τα δυο οχηματα ....??

                    Το σίγουρο είναι ότι δεν υποτιμώ τις δυνατότητές τους οι οποίες είμαι σίγουρος ότι, για αρχή τουλάχιστον, θα υπερκαλύψουν τις εκτός δρόμου ανησυχίες μου. Το πιο σίγουρο είναι ότι υστερίες για γρατζουνιές/χαρακιές/βαθουλώματα δεν θα χωρέσουν στη 'σχέση' μου με κάποιο από τα συγκεκριμένα ενώ προβλέπεται πόση του αίματός τους με το μπουρί της σόμπας. Κάτι τέτοιο πιθανόν να ερμηνευτεί ως υποτίμηση αλλά περισσότερο μου κάνει ως εκμετάλλευση.
                    Σίγουρα ένα εξωτικό 4x4, στο οποίο η γρατζουνιά πάει 100 Ευρώ/cm, θα είχε άλλη αντιμετώπιση.
                    Κάτι σαν σκυλιά... κυνηγόσκυλο το μεν, να μένει σε κομμένο βαρέλι και να τη 'βγάζει' με ένα ξεροκόμματο (με εξαίρεση 2-3 μέρες πριν κληθεί να 'δουλέψει'- οπότε θα τρέφεται σωστά) και να μεταφέρεται στον 'τόπο εργασίας' σε ετοιμόρροπο ξύλινο κουτί 5cm πάνω από την άσφαλτο που πάει με 120km/h, ενώ το άλλο καθαρόαιμο/αγώνων, να μένει σε σωστό 'σπιτάκι', να μεταφέρεται στο πίσω δερμάτινο κάθισμα με δικιά του ζώνη ασφαλείας και να τρέφεται καλύτερα και από εμένα, ικανό να κάνει τη δουλειά της ράτσας του οποοιαδήποτε στιγμή ενώ πάντα να είναι 'μούρη'... Ακριβό το ένα, πιό ακριβό το άλλο, αν το ανάγουμε σε $$$, ενώ και τα 2 με συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης.
                    (Σημ. ο γραφών είναι αντι-κυνηγός με ιστορικό ακτιβισμού ενάντια στο ξύλινο κουτί από την κόλαση)

                    Ολοι μας ...ΑΝ τοτε ΘΑ .....

                    Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει γιατί έχω διαβάσει μερικά:
                    'και H1 να μου έδιναν εγώ το NIVA/WRANGLER/MAVERICK/SPORTAGE κλπ δεν θα το άλλαζα.'
                    Να πω πως εγώ σίγουρα θα το άλλαζα, και τα 4 μαζί αν τα είχα.

                    Παντως σε πληροφορω οτι κ τα δυο αυτα αυτοκινητα βαζουν τα γυαλια σε πολυ $$$ ακριβοτερα ... για λογους βαρους , διαστασεων ,αξιοπιστιας, after αξεσουαρ και πολλα αλλα που αν κανεις μια 'βολτα' σε καθε site που ασχολειτε με 4χ4 θα διαπιστωσεις εξ ιδιων ...

                    μετά από βόλτες πολλών μηνών στα site που λες...συμφωνώ απόλυτα

                    Γνωμη μου λοιπον οποιο και να παρεις , θα κανεις μαλλον χαρη στον εαυτο σου παρα συμβιβασμο .....

                    Μου άρεσε αυτό. Μακάρι να είναι έτσι!

                    Aν καποιος εχει $$$ θα επαιρνε για τετοια χρηση ,Range Rover (το νεο) Porche Cayenne turbo ή για κατι ποιο οικονομικο το LC ...

                    υποννοείς ότι με τα 2 εν λόγω οχήματα τα 140 τα ξεχνάμε; xanthia 1.8 σε βρεγμένο επαρχιακό (1λωρ./κατεύθ.) με στροφιλίκια σταθερά 100... και σκάει η farina από πίσω και με αφήνει μαλάκα, 120 και να έχει και άλλο... ομολογουμένως τον κόλλησα μετά αλλά στις στροφές απλά τον έχανα! πουτ@ν@ τετρακίνηση!
                    Όσον αφορά τα οχήματα που λες, δεν ζω στο hollywood με ένα pajerάκι metal top θα είμαι complet που λέει και το γιαούρτι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tlg last edited by

                      Ο χρήστης Archi έγραψε:

                      Όσον αφορά τα οχήματα που λες, δεν ζω στο hollywood με ένα pajerάκι metal top θα είμαι complet που λέει και το γιαούρτι.

                      εδω συμφωνουμε απολυτα ...... Αλλα αν σε ενδιαφερουν τα ποιο πολλα after market καλουδια και η καλυτερη αντιπροσωπεια , τοτε κοιτα και λιγο το Suzuki

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr