Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποια είναι η καλύτερη λύση στα κιβώτια ταχυτήτων?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποια είναι η καλύτερη λύση στα κιβώτια ταχυτήτων?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    23
    38
    282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirbasil last edited by

      Μερικοί προτιμούν τον good-old συμπλέκτη.
      Υπάρχει και το αυτόματο και το σειριακό.
      Εγώ πάντως ψηφίζω σειριακό με δυνατότητα αυτόματου σε περίπτωση κούρασης και βαρεμάρας.

      Είναι αλήθεια ότι μερικά σειριακά (όπως αυτό της Μ3) κάνουν γρηγορότερες αλλαγές κι από τον Schumacher ε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sirbasil last edited by

        Μερικοί προτιμούν τον good-old συμπλέκτη.
        Υπάρχει και το αυτόματο και το σειριακό.
        Εγώ πάντως ψηφίζω σειριακό με δυνατότητα αυτόματου σε περίπτωση κούρασης και βαρεμάρας.

        Είναι αλήθεια ότι μερικά σειριακά (όπως αυτό της Μ3) κάνουν γρηγορότερες αλλαγές κι από τον Schumacher ε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirbasil last edited by

          Μερικοί προτιμούν τον good-old συμπλέκτη.
          Υπάρχει και το αυτόματο και το σειριακό.
          Εγώ πάντως ψηφίζω σειριακό με δυνατότητα αυτόματου σε περίπτωση κούρασης και βαρεμάρας.

          Είναι αλήθεια ότι μερικά σειριακά (όπως αυτό της Μ3) κάνουν γρηγορότερες αλλαγές κι από τον Schumacher ε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            krusenstern last edited by

            σειριακό έχουν ελάχιστα αυτοκίνητα. 'Tύπου' σειριακό έχουν τα περισσότερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              cmarin last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
              σειριακό έχουν ελάχιστα αυτοκίνητα. 'Tύπου' σειριακό έχουν τα περισσότερα.

              Σωστό, σειριακός επιλογέας είναι η σωστή έκφραση, αλλιώς πάμε σε λύσεις με τον επιλογέα σε στεφάνη πίσω από το τιμόνι και κόστος 150-200 χιλιάδες Ευρά. Αυτό θέλω.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nass last edited by

                Η ερώτηση του θέματος είναι μπερδεμένη...

                Υπάρχουν μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ως προς τον τρόπο κατασκευής του κιβωτίου (με κλασσικά γρανάζια τα μεν, με επικυκλικά γρανάζια και μετατροπέα ροπής τα δε)

                Υπάρχουν χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ως προς τον τρόπο επιλογής των ταχυτήτων αλλά το εσωτερικό ενός κιβωτίου με αυτόματη επιλογή να είναι σαν κλασσικό μηχανικό κιβώτιο (πχ. το Selespeed σε αυτόματη λειτουργία)

                Υπάρχουν σειριακά κιβώτια ως προς την κατασκευή τους, δηλ. με μηχανισμό 'μύλου' (όπως στις μηχανές, την F1 και το WRC) και αντίστοιχο τρόπο επιλογής ταχυτήτων αλλά και σειριακά ως προς την επιλογή των ταχυτήτων αλλά συμβατικά μηχανικά ως προς το εσωτερικό του κιβωτίου.

                Και όλοι οι λοιποί συνδυασμοί. Χώρια κιβώτια τύπου CVT.

                Επειδή υποθέτω πως η ερώτηση δεν έχει να κάνει με τα 'σωθικά' του κιβωτίου αλλά με τον τρόπο επιλογής των ταχυτήτων, φαντάζομαι πως η σωστή της διατύπωση είναι σε σε σχέση με τον τρόπο επιλογής:

                Διάταξη 'Η' ή διπλού 'Η'
                Σειριακή επιλογή + / -
                Αυτόματη επιλογή

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Εγώ θέλω ένα κιβώτιο τύπου μύλου (μοτοσικλετιστικό) με λίγη ηλεκτρονική βοήθεια ώστε να μπορεί να μπαίνει σε νεκρά με ένα πλήκτρο μονάχα κατεβάζοντας μόνο του όλες τις ταχύτητες και μόνο αυτό. Και μετά συμπλέκτη μόνο στο ξεκίνημα και στα κατεβάσματα.

                  Α, και για να μην το ξεχάσω να κάνεις το μοχλό προς τα πίσω για να ανεβάσεις και προς τα εμπρός για να κατεβάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    sirbasil last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Επειδή υποθέτω πως η ερώτηση δεν έχει να κάνει με τα 'σωθικά' του κιβωτίου αλλά με τον τρόπο επιλογής των ταχυτήτων, φαντάζομαι πως η σωστή της διατύπωση είναι σε σε σχέση με τον τρόπο επιλογής:

                    Διάταξη 'Η' ή διπλού 'Η'
                    Σειριακή επιλογή + / -
                    Αυτόματη επιλογή

                    Ναι σωστά.
                    Λέγοντας μηχανικό, εννοώ την ύπαρξη συμπλέκτη,
                    Λέγοντας αυτόματο, εννοώ καθόλου συμπλέκτης και αλλαγή ταχυτήτων 'από το αυτοκίνητο',
                    Λέγοντας σειριακό, εννοώ καθόλου συμπλέκτης και αλλαγή ταχυτήτων από τον οδηγό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                      Εγώ θέλω ένα κιβώτιο τύπου μύλου (μοτοσικλετιστικό) με λίγη ηλεκτρονική βοήθεια ώστε να μπορεί να μπαίνει σε νεκρά με ένα πλήκτρο μονάχα κατεβάζοντας μόνο του όλες τις ταχύτητες και μόνο αυτό. Και μετά συμπλέκτη μόνο στο ξεκίνημα και στα κατεβάσματα.

                      Α, και για να μην το ξεχάσω να κάνεις το μοχλό προς τα πίσω για να ανεβάσεις και προς τα εμπρός για να κατεβάσεις.

                      αρκετά κοντά στις απαιτήσεις σου θα ήταν ένα παπί GLX, αυτό με το κυκλικό σύστημα όμως!

                      εγώ θα ήθελα ένα εντελώς 'μηχανικό', με βαρύ, στραβά τοποθετημένο συμπλέκτη και χρωμιωμένο λεβίε που σχεδόν βγαίνει οριζόντια από το ταμπλό και δεν παίρνει τη δευτέρα με τίποτα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                        Α, και για να μην το ξεχάσω να κάνεις το μοχλό προς τα πίσω για να ανεβάσεις και προς τα εμπρός για να κατεβάσεις.

                        Σωστόοοοοος!!!
                        Πέρυσι είχα την ευκαιρία να κάνω μερικούς γύρους με ένα ημιαυτόματο Volvo S60R στα Μέγαρα, κι επειδή την προηγούμενη έπαιζα Colin McRae με τη Momo τιμονιέρα της Logitech που ήταν στημένη με τον παραπάνω τρόπο (ενώ το κιβώτιο του Volvo ήταν 'παραδοσιακό') είχα μπλέξει τα μπούτια μου στις αλλαγές!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                          αρκετά κοντά στις απαιτήσεις σου θα ήταν ένα παπί GLX, αυτό με το κυκλικό σύστημα όμως!

                          Ή ένα WRC!

                          εγώ θα ήθελα ένα εντελώς 'μηχανικό', με βαρύ, στραβά τοποθετημένο συμπλέκτη και χρωμιωμένο λεβίε που σχεδόν βγαίνει οριζόντια από το ταμπλό και δεν παίρνει τη δευτέρα με τίποτα...

                          Μαζόχα!

                          Αν βρεις τέτοιο 'κιβώτιο' θέλω βόλτα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • F
                            flowerpower last edited by

                            Σειριακος τροπος αλλαγης leads the way!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nass last edited by

                              Εχοντας οδηγήσει χιλιάδες χιλιόμετρα με μηχανή, απορώ που υπάρχουν και άλλα κιβώτια εκτός από σειριακά

                              Θα πάρω λοιπόν ένα SMG II/III της BMW που είναι σειριακό τύπου 'μύλου' εσωτερικά, με 'αυτάκια' + / - για επιλογή ταχυτήτων και πρόγραμμα αυτόματης λειτουργίας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                χειροκινητο απο μενα.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  gvala last edited by

                                  Χειροκίνητο, σεριακό!
                                  Κανονικό σειριακό όμως, όχι με σειριακό τρόπο αλλαγής μόνο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Το SMGIII τι είναι ρε παιδιά??!!

                                    Να απαντήσουν μόνο όσοι έχουν παραγγείλει Toyota TS!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • V
                                      vitoribo last edited by

                                      Αυτόματο....Έτσι για αντίδραση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Το SMGIII τι είναι ρε παιδιά??!!

                                        Να απαντήσουν μόνο όσοι έχουν παραγγείλει Toyota TS!!!

                                        SubMachine Gun!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Το SMGIII τι είναι ρε παιδιά??!!

                                          Να απαντήσουν μόνο όσοι έχουν παραγγείλει Toyota TS!!!

                                          SubMachine Gun!!!

                                          Σωστόοοος!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ακούστε και μία αιρετική άποψη: προτιμώ τα μηχανικά κιβώτια και
                                            μάλιστα θα ήθελα πολύ να είχαν 'μισές' ταχύτητες όπως τα φορτηγά και
                                            τα (αγαπημένα μου) παλιότερα λεωφορεία.

                                            Τα πλεονεκτήματα προφανή: οι μισές αλλαγές κρατούν τον κινητήρα στην
                                            ωφέλιμη περιοχή (μεγάλο πλεονέκτημα ιδίως στους turbo) και επιπλέον οι
                                            μισές αλλαγές που γίνονται με την προεπιλογή στον σχετικό διακόπτη είναι
                                            πολύ πιο γρήγορες, όποιος έχει μπει/οδηγήσει τέτοιο όχημα γνωρίζει τι
                                            εννοώ.

                                            Έχω κάνει πολλά εξαιρετικά ταξίδια με λεωφορεία που είχαν 12άρι κιβώτιο
                                            (6άρι + splitter, δηλαδή οι 'μισές') και πραγματικά πετούσαν, ακόμα και τα
                                            χωρίς turbo! Καθώς δεν έχω εμπειρίες από γρήγορα αυτοκίνητα, θυμάμαι
                                            με συγκίνηση το κόλλημα της πλάτης στο κάθισμα σε ταξίδι με τα υπέροχα
                                            Volvo B10M του ΟΣΕ το 1989 (ολοκαίνουργια τότε, ΥΑΥ-**** ! ) που
                                            εξυπηρετούσαν τη γραμμή της Έδεσσας (λίγο πριν ένας κύριος με τικ στον
                                            ώμο, γνωστός για την καλή τύχη που φέρνει, χαρίσει τη γραμμή στα
                                            συγκριτικά απαράδεκτα τότε ΚΤΕΛ). Οι οδηγοί έκαναν μετά την 3η, όλες
                                            τις αλλαγές μισές, ο turbo συνέχεια on, αίσθηση μοναδική για πούλμαν...

                                            Υπάρχουν βέβαια και μειονεκτήματα, πολυπλοκότητα στο χειρισμό (σιγά! )
                                            και στη συντήρηση, βλάβες (αν και σου μένει το υπόλοιπο 6άρι),
                                            αυξημένο βάρος και όγκος.

                                            Επίσης μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα τα παλιότερα αυτοκίνητα με
                                            overdrive, αν κανείς έχει Triumph με τέτοιο κιβώτιο, ενδιαφέρομαι για
                                            βόλτα!

                                            Τέλος είναι αξιοσημείωτο το κιβώτιο με προεπιλογή ταχύτητας που είχαν
                                            παλιότερα λεωφορεία (τα πιο πρόσφατα ήταν τα πρώτα αρθρωτά- κατά
                                            σύμπτωση πάλι Volvo- της Θεσ/νίκης και τα διόροφα αστικά Leyland της
                                            Αθήνας) χωρίς συμπλέκτη, καθώς και τα πούλμαν της Volvo (πάλι! ) των
                                            τελευταίων ετών με 7 ή 8 ταχύτητες και συμπλέκτη για την αλλαγή.

                                            ΥΓ: αφού δε μπορώ να οδηγήσω τα παραπάνω αρκούμαι στις 24 ταχύτητες
                                            του ποδηλάτου μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr