-
Λοιπόν, δημοσιεύω νέο δημοψήφισμα μιας και έχω φθάσει πολύ κοντά πλέον στην αγορά του καινούργιου μου SUV. Έχω καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα γιατί με ενδιαφέρει κυρίως η κίνηση 'on road', οι χώροι, και το 'normal' 'off road'.
Θα με βοηθούσε η γνώμη σας,
Ευχαριστώ. -
Λοιπόν, δημοσιεύω νέο δημοψήφισμα μιας και έχω φθάσει πολύ κοντά πλέον στην αγορά του καινούργιου μου SUV. Έχω καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα γιατί με ενδιαφέρει κυρίως η κίνηση 'on road', οι χώροι, και το 'normal' 'off road'.
Θα με βοηθούσε η γνώμη σας,
Ευχαριστώ. -
Λοιπόν, δημοσιεύω νέο δημοψήφισμα μιας και έχω φθάσει πολύ κοντά πλέον στην αγορά του καινούργιου μου SUV. Έχω καταλήξει στα 2 αυτά μοντέλα γιατί με ενδιαφέρει κυρίως η κίνηση 'on road', οι χώροι, και το 'normal' 'off road'.
Θα με βοηθούσε η γνώμη σας,
Ευχαριστώ. -
Åãþ èá óïõ ðñüôåéíá ôï Maverick. ¸íáò ößëïò Ý÷åé êáíÜ 2 ÷ñüíéá (ôï ðáëßï)êáé Ý÷åé ìåßíåé ðïëý åõ÷áñéóôçìÝíïò.
-
Εγω προτεινω το Sportage ΙΙ γιατι δεν μου αρεσε η αλλαγη στο τροπο τετρακινησης του νεου Maverick.....και συγκεκριμενα το sportage εχει αυτο που κακως - κατα τη γνωμη μου και οχι μονο - αφαιρεσαν απο το maverick , την δυνατότητα 'κλειδώματος' 50:50.
-
Είναι πολύ διαφορετικά μοντέλα. Η συμπεριφορά στο δρόμο του Ford είναι καλύτερη. Η μηχανή του KIA είναι αδύναμη χαμηλά. Αυτό εκτός δρόμου είναι μειονέκτημα.
Απο την άλλη το εσωτερικό του Maverick είναι κάποια χρόνια πίσω. Οταν ήταν να αποφασίσω εγώ ήμουν πιο κοντά στο KIA 2.7 το οποίο και θα προτιμούσα απο το Maverick 2.3.
Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, Maverick.
-
FORD
-
Το μόνο που με προβληματίζει στο Ford είναι ο εξοπλισμός του. Επιτρέπεται να μην έχει κλιματισμό? και trip computer? και esp? από αυτοκίνητο 32000 ευρώ?
Το Kia παλι... έχει το όνομα Kia -
Ο χρήστης Psaraks έγραψε:
Το μόνο που με προβληματίζει στο Ford είναι ο εξοπλισμός του. Επιτρέπεται να μην έχει κλιματισμό? και trip computer? και esp? από αυτοκίνητο 32000 ευρώ?
Το Kia παλι... έχει το όνομα KiaΑπαντησες μονος σου.Και οι δυο παρατηρησεις σου ειναι σωστες οποτε διαλεξε.Εγω θα επαιρνα το FORD με κλειστα ματια παντως
-
Το FORD το οδηγησα την περασμενη εβδομαδα, το εχει ο Νονος μου. Πηγα και σε ασφαλτο και σε μετριο χωματοδρομο. ΑΣΤΕΡΙ!!!
Το SPORTAGE το πηρε πριν ενα μηνα γνωστος μου. Πηγε εκδρομη στο Ψηλοριτη προχθες και ΚΟΛΗΣΕ στα χιονια. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το FORD το οδηγησα την περασμενη εβδομαδα, το εχει ο Νονος μου. Πηγα και σε ασφαλτο και σε μετριο χωματοδρομο. ΑΣΤΕΡΙ!!!
Το SPORTAGE το πηρε πριν ενα μηνα γνωστος μου. Πηγε εκδρομη στο Ψηλοριτη προχθες και ΚΟΛΗΣΕ στα χιονια.Με αυτά τα μαϊμού τετρακίνητα τα κολλήματα και οι καμμένοι συμπλέκτες είναι σύνηθες φαινόμενο...
Βέβαια αν πηγαίνεις στα χιόνια με ασφάλτινα λάστιχα τα θέλει και λίγο ο κ.... σου. Για να μην κολλήσεις κάπου πρέπει να υπάρχει και λίγη πρόσφυση. Χωρίς αυτήν δε γίνεται τίποτα και ας έχεις και το τελειότερο σύστημα τετρακίνησης... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το FORD το οδηγησα την περασμενη εβδομαδα, το εχει ο Νονος μου. Πηγα και σε ασφαλτο και σε μετριο χωματοδρομο. ΑΣΤΕΡΙ!!!
Το SPORTAGE το πηρε πριν ενα μηνα γνωστος μου. Πηγε εκδρομη στο Ψηλοριτη προχθες και ΚΟΛΗΣΕ στα χιονια.Με αυτά τα μαϊμού τετρακίνητα τα κολλήματα και οι καμμένοι συμπλέκτες είναι σύνηθες φαινόμενο...
Βέβαια αν πηγαίνεις στα χιόνια με ασφάλτινα λάστιχα τα θέλει και λίγο ο κ.... σου. Για να μην κολλήσεις κάπου πρέπει να υπάρχει και λίγη πρόσφυση. Χωρίς αυτήν δε γίνεται τίποτα και ας έχεις και το τελειότερο σύστημα τετρακίνησης...Να πω και την αληθεια, ο φιλος μου πηγε με τα εργοστασιακα λαστιχα, που ισως να μην ειναι και οτι καλυτερο για το χιονι. Βεβαια δεν γνωριζω τις συνθηκες που επικρατουσαν, ουτε το που πηγε να βαλει το αμαξι και του κολησε.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το FORD το οδηγησα την περασμενη εβδομαδα, το εχει ο Νονος μου. Πηγα και σε ασφαλτο και σε μετριο χωματοδρομο. ΑΣΤΕΡΙ!!!
Το SPORTAGE το πηρε πριν ενα μηνα γνωστος μου. Πηγε εκδρομη στο Ψηλοριτη προχθες και ΚΟΛΗΣΕ στα χιονια.Ολα κολλανε ........ γι'αυτο αλλωστε υπαρχουν και τοοοοσα αξεσουαρ για τετοιες καταστασεις..
Η αναφορα που κανεις στα δυο δεν μπορει να οδηγησει σε οποιοδηποτε συμπερασμα , λογω του οτι αναφερεσε σε διαφορετικες συνθηκες ακομη και σε διαφορετικους οδηγους .... -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Το FORD το οδηγησα την περασμενη εβδομαδα, το εχει ο Νονος μου. Πηγα και σε ασφαλτο και σε μετριο χωματοδρομο. ΑΣΤΕΡΙ!!!
Το SPORTAGE το πηρε πριν ενα μηνα γνωστος μου. Πηγε εκδρομη στο Ψηλοριτη προχθες και ΚΟΛΗΣΕ στα χιονια.Ολα κολλανε ........ γι'αυτο αλλωστε υπαρχουν και τοοοοσα αξεσουαρ για τετοιες καταστασεις..
Η αναφορα που κανεις στα δυο δεν μπορει να οδηγησει σε οποιοδηποτε συμπερασμα , λογω του οτι αναφερεσε σε διαφορετικες συνθηκες ακομη και σε διαφορετικους οδηγους ....Σωστο!!!
Εγω απλα μιλησα για δυο πολυ προσφατες εμπειριες που ειχα. Δεν εβγαλα κανενα συμπερασμα.
-
ΦΟΡΝΤ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΟΡΝΤ...(ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΙΚΑ)
-
Δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο αλλά από αυτά θα προτιμούσα το Ford γιατί έχει σαφώς περισσότερους χώρους, έχει μεγαλύτερο κινητήρα με ροπές που έχουν σημασία και επειδή δεν είναι Kia.... κι ας έχει (το Ford) στο εσωτερικό του αμερικάνικη σχεδίαση με μέτρια πλαστικά....
Θα προτιμούσα κάποιο από αυτά που έχουν μόνιμη τετρακίνηση (Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Toyota Rav4) αν κάνουν τα ίδια λεφτά ή πολύ λίγο παραπάνω..... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα προτιμούσα κάποιο από αυτά που έχουν μόνιμη τετρακίνηση (Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Toyota Rav4) αν κάνουν τα ίδια λεφτά ή πολύ λίγο παραπάνω.....Ναι 'psarks'... Kάνε αυτό το βήμα και δεν θα το μετανιώσεις...
Άλλωστε forester και outlander προσφέρονται με άτοκες δόσεις ενώ το RAV με 1500 Ευρώ έκπτωση και είναι κατά πολύ ανώτερα αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που μας ζητάς να συγκρίνουμε.
Υπάρχει και το Pajero Pinin 2.0, το οποίο είναι βέβαια περισσότερο εκτός δρόμου, που προσφέρεται και αυτό με άτοκες δόσεις... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Θα προτιμούσα κάποιο από αυτά που έχουν μόνιμη τετρακίνηση (Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Toyota Rav4) αν κάνουν τα ίδια λεφτά ή πολύ λίγο παραπάνω.....
Ναι 'psarks'... Kάνε αυτό το βήμα και δεν θα το μετανιώσεις...
Άλλωστε forester και outlander προσφέρονται με άτοκες δόσεις ενώ το RAV με 1500 Ευρώ έκπτωση και είναι κατά πολύ ανώτερα αυτοκίνητα σε σχέση με αυτά που μας ζητάς να συγκρίνουμε.
Υπάρχει και το Pajero Pinin 2.0, το οποίο είναι βέβαια περισσότερο εκτός δρόμου, που προσφέρεται και αυτό με άτοκες δόσεις...ΠΟΥ ειναι ανωτερο το Ραβ σε σχεση με το Μαβερικ και το Κια????
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΠΟΥ ειναι ανωτερο το Ραβ σε σχεση με το Μαβερικ και το Κια????
Την ιδια απορια εχω και εγω ...!
Για μενα ολα αυτα τα αυτοκινητα και συγκεκριμενα Maverick-Sportage II - RAV 4 - X-trail -Tuscon - Santa Fe - Mitsubishi outlander εχουν σχεδον τις ιδιες δυνατοτητες κινησης και ειναι πολυ καλα ολα τους σε ποιοτητα κατασκευης , με τα διαφορα + κ - που εχει το καθενα σε επιμερους τομεις...
Για μενα υπερεχουν λιγο αυτα που μπορεις να κλειδωσεις την τετρακινηση , και γι'αυτο βαζω σαν πρωτη προταιρεοτητα το προηγουμενο Maverick που ειχε αυτη τη δυνατοτητα , τo Sportage ΙΙ /Τuscon (γι'αυτο αλλωστε το προτεινα στο φιλο μας ),το Χ-trail ...και μετα τα υπολοιπα...Παντως πριν προχωρησει κανεις σε μια τετοια αγορα θα πρεπει να ξεκαθαρισει καλα στο μυαλο του την χρηση που θελει να κανει στο αυτοκινητο .....και να μην ξεχναει οτι υπαρχουν κ αυτοκινητα οπως το Grand Vitara κ το Μitsubishi Pinin 2.0 GDI τα οποια φτιαχνονται και αυτα για 'καποιο λογο' ...
Ολα ομως ειναι θεμα προτεραιοτητων -
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΠΟΥ ειναι ανωτερο το Ραβ σε σχεση με το Μαβερικ και το Κια????
Καλά, πουθενά...
(Νέο)Maverick 2.3 Vs (Νέο)Sportage 2.0