Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άνεση και ξεκούραστη οδήγηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Άνεση και ξεκούραστη οδήγηση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    24
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jd last edited by

      Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        jd last edited by

        Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jd last edited by

          Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης jd έγραψε:
            Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • V
              vitoribo last edited by

              Εξακολουθώ να είμαι κουραστικός ...

              Mercedes A-class

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
                Εξακολουθώ να είμαι κουραστικός ...

                Mercedes A-class

                Κι εγώ το ίδιο... αυτόματη!

                Ίσως κι ένα Golf 1,6FSI tiptronic

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  δεν πιστεύω να υπερτερεί σε τίποτα η A-Klasse σε σχέση με την C5, τουλάχιστον με τα κριτήρια που θέτει ο φίλος, εκτός από το μικρότερο μήκος ίσως. C5!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    για ανεση αναρτησης μιλαμε τωρα???? (μπερδευτηκα)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      markvag last edited by

                      Υποθέτω γενικά για άνεση στην οδήγηση...

                      Κι εφόσον ο jd ενδιαφέρεται βασικά για αστικές-ημιαστικές μετακινήσεις η C5 που συμπαθώ πολύ είναι μου φαίνεται ελαφρώς εκτός κλίματος...

                      Για ταξίδια είναι αλλιώς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vitoribo last edited by

                        Ο χρήστης markvag έγραψε:
                        Υποθέτω γενικά για άνεση στην οδήγηση...

                        Κι εφόσον ο jd ενδιαφέρεται βασικά για αστικές-ημιαστικές μετακινήσεις η C5 που συμπαθώ πολύ είναι μου φαίνεται ελαφρώς εκτός κλίματος...

                        Για ταξίδια είναι αλλιώς...

                        Ακριβώς, γι αυτό κιόλας νομίζω θα τον ενδιέφερε το μικρότερο μήκος, κοντά 80εκ. αν δεν κάνω λάθος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • J
                          johnch last edited by

                          Kαλησπέρα και απο εμένα.Αν προτεραιότητα για σένα έχει η άνεση στν οδήγηση,μονόδρομος είναι η επιλογή της c5,άντε και του 407

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            apostolos-gioyris last edited by

                            C5 αυτόματη η οποιοδήποτε μικρομεσαίο αυτόματο (C4 )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_n last edited by

                              Ο χρήστης jd έγραψε:
                              Θεωρώντας ως κύριο κριτήριο την άνεση στην οδήγηση ενός αυτοκινήτου ποιά θα ήταν τα μοντέλα που θα προτείνατε θέτοντας ένα όριο στα 25Κ. Μιλάμε για αστικές και ημιαστικές διαδρομές και θεωρούμε ότι βγαίνοντας από το αυτοκίνητο θα πρέπει να νιώθεις ξεκούραστος όπως ήσουν πριν μπεις ανεξάρτητα της διαδρομής και της ποιότητας του οδοστρώματος. Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Citroen C5.

                              Παρότι όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί δραματικά στον τομέα της άνεσης, αν θέσεις την άνεση υπεράνω όλων τότε τι καλύτερο από την 'Γαλλική σχολή'?

                              Εγώ έχω τρέλλα με τα renault αλλά αν όπως λες πρώτο μέλημα η άνεση (γενικώτερα) τότε η C5 είναι μονόδρομος!
                              Άλλωστε καθημερινά χρησιμοποιώ citroen (κ μάλιστα GSA) κ η άνεση του (σχεδιασμένο 35+ χρόνια πριν) είναι το κάτι άλλο οπότε .....

                              Φιλικά
                              Νικόλας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enginekiller last edited by

                                Για αστικες χρησεις νομιζω οτι υπερακει ενα μικρομεσαιο οποτε Megane. Συγκεγκριμενα οταν ειχα κανει test drive πριν καιρο περναγαμε πανω απο γραμμες τρενου λακουβες σαμαρακια και δεν καταλαβαινα αν περασα η οχι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • J
                                  jd last edited by

                                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                  περναγαμε πανω απο γραμμες τρενου λακουβες σαμαρακια και δεν καταλαβαινα αν περασα η οχι.

                                  Ακριβώς αυτό με ενδιαφέρει. Ισωπέδωση όλων των ανωμαλιών να νομίζω ότι κινούμε σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα άριστη στήριξη του σώματος και ειδικότερα της μέσης από τα καθίσματα ώστε να μην υπάρχουν ταλαντώσεις του σώματος κατα τον διαμήκη άξονα (δεξιά-αριστερά). Για το C5 έχω ακούσει ότι δε τα πάει καλά στο τομέα των καθισμάτων δηλαδή δεν παρέχουν ιδιαίτερα καλή στήριξη στο σώμα, επίσης είναι λίγο μεγάλο (κοινώς μαούνα). Όσο για το Megane δε μπορώ να πω ότι το συμπαθώ ιδιαίτερα εμφανισιακά, μου φαίνεται λίγο άσχημο από πίσω. Πάντως από ότι βλέπω και χωρίς να κάνω τεστ παίζει μόνο γαλλική σχολή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    enginekiller last edited by

                                    Για τα καθισματα δε θυμαμαι γιατι εχει περασει καιρος. Και εμενα δε μ'αρεσει απο πισω(μαλλον χαλια ειναι) αλλα το πορτ-παγκαζ νομιζω ειναι μεγαλο και θα σε βολεψει και εχει αυτο που ζητας. Πραγματικα δε θα καταλαβαινεις τιποτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      ari_vatanen last edited by

                                      Prius
                                      Άνετο, εύκολο και οικονομικο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Nothing moves you like a Citroen φίλε μου. Για κάτι πιο μικρό δες την C4 αλλά η C5 με 2000 cc και αυτόματο κιβώτιο είναι πραγματικά μαγικό χαλί. Ενα test drive πιστεύω θα σε πείσει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          enginekiller last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Nothing moves you like a Citroen φίλε μου. Για κάτι πιο μικρό δες την C4 αλλά η C5 με 2000 cc και αυτόματο κιβώτιο είναι πραγματικά μαγικό χαλί. Ενα test drive πιστεύω θα σε πείσει

                                          Ρε παιδια, χωρις παρεξηγηση, κιολας ο ανθρωπος ζητησε ενα αυτοκινητο για αστικες και το πολυ ημιαστικες χρησεις κι εσεις προτεινετε ενα μεσαιο, το C5, και 2λιτρο κινητηρα. Για πολη ολα αυτα; Ενταξει να δει στη Citroen, δε διαφωνω, αλλα οχι αυτο. Δηλαδη αν ζηταγε ενα αυτοκινητο για χαλαρα ταξιδια τι θα λεγατε Α8 V6 4.8λιτρα ή καμια 7αρα με 400 αλογα; Χωρις παρεξηγηση αλλα μου φαινονται λιγο υπερβολικα ολα αυτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ναι, αλλά περιέργως ο ίδιος ανέφερε από την αρχή τη C5.
                                            Από την άλλη, κάτι που ξεχνάει συχνά ο κόσμος είναι ότι ειδικά σε αστικούς δρόμους μεγαλουπόλεων το μέγεθος του αυτοκινήτου παίζει μεγάλο ρόλο στην άνεση/κούραση του οδηγού. Άλλο ζόρι τραβάς για να διασχίσεις τα στενά με μεσαίο, άλλο με μικρό. Το μικρομεσαίο μάλλον είναι η πιο λογική επιλογή για να έχεις χώρους και να μη φρακάρεις στα στενά (αλλά και να ελίσσεσαι ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα και να βρίσκεις ευκολότερα θέση στάθμευσης). Να μου έδιναν στις συνθήκες που ζω μεσαίο αντί του μικρομεσαίου μου στα ίδια λεφτά, όχι θα έλεγα. Απλώς δεν γίνεται να τα βγάλεις πέρα εύκολα σε μια πόλη σαν την Αθήνα με ογκώδες αυτοκίνητο, ειδικά αν δεν διαθέτεις ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης στο σπίτι και στη δουλειά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr