-
Κάτι περίεργο που συνέβει σε μια γνωστή μου. Starlet 1.3 '91 παίρνει μπρος κανονικά το πρωί και μετά από 5 λεπτά νεκρώνει απότομα εν κινήσει! Σύμφωνα με τα λεγόμενά της το αυτοκίνητο δεν έδειξε τίποτα περίεργο πριν συμβεί αυτό ενώ στην συνέχεια όταν προσπάθησε να ξαναεκκινήσει η μίζα δούλευε όπως και η μπαταρία (άναβε το ταμπλό γύριζε το μοτέρ) αλλά τίποτα. Ο μάστορας (εξουσιοδότημενο..) της λέει ότι φταίει ο.. συναγερμός την χρέωσε 20 ευρώ και την έστηλε στο καλό. Η τύπισα ισχυρίζεται ότι τον συναγερμό τον έχει αποσυνδέσει εδώ και χρόνια κι έτσι κι αλλιώς δεν ακούγεται και για μπλοκάρισμα immobilizer αφού σε τέτοια περίπτωση μπλοκάρει και η μίζα...
-
Κάτι περίεργο που συνέβει σε μια γνωστή μου. Starlet 1.3 '91 παίρνει μπρος κανονικά το πρωί και μετά από 5 λεπτά νεκρώνει απότομα εν κινήσει! Σύμφωνα με τα λεγόμενά της το αυτοκίνητο δεν έδειξε τίποτα περίεργο πριν συμβεί αυτό ενώ στην συνέχεια όταν προσπάθησε να ξαναεκκινήσει η μίζα δούλευε όπως και η μπαταρία (άναβε το ταμπλό γύριζε το μοτέρ) αλλά τίποτα. Ο μάστορας (εξουσιοδότημενο..) της λέει ότι φταίει ο.. συναγερμός την χρέωσε 20 ευρώ και την έστηλε στο καλό. Η τύπισα ισχυρίζεται ότι τον συναγερμό τον έχει αποσυνδέσει εδώ και χρόνια κι έτσι κι αλλιώς δεν ακούγεται και για μπλοκάρισμα immobilizer αφού σε τέτοια περίπτωση μπλοκάρει και η μίζα...
-
Κάτι περίεργο που συνέβει σε μια γνωστή μου. Starlet 1.3 '91 παίρνει μπρος κανονικά το πρωί και μετά από 5 λεπτά νεκρώνει απότομα εν κινήσει! Σύμφωνα με τα λεγόμενά της το αυτοκίνητο δεν έδειξε τίποτα περίεργο πριν συμβεί αυτό ενώ στην συνέχεια όταν προσπάθησε να ξαναεκκινήσει η μίζα δούλευε όπως και η μπαταρία (άναβε το ταμπλό γύριζε το μοτέρ) αλλά τίποτα. Ο μάστορας (εξουσιοδότημενο..) της λέει ότι φταίει ο.. συναγερμός την χρέωσε 20 ευρώ και την έστηλε στο καλό. Η τύπισα ισχυρίζεται ότι τον συναγερμό τον έχει αποσυνδέσει εδώ και χρόνια κι έτσι κι αλλιώς δεν ακούγεται και για μπλοκάρισμα immobilizer αφού σε τέτοια περίπτωση μπλοκάρει και η μίζα...
-
δεν κατάλαβα, η μίζα γυρίζει η δε γυρίζει; (δεν εννοώ τον διακόπτη). ξεκινάει δλδ το μοτέρ ή δεν παίρνει μπρος; δεν κάνει τίποτα ή πάει να γυρίσει και δεν παίρνει μπρος σα να χει τελειώσει η βενζίνα; γίνε πιο σαφής
-
immobilizer σε starlet του 91?? Κομματάκι δύσκολο...
-
Τώρα μην περιμένετε και ακριβή περιγραφή από 2ο χέρι! Αν είχε συμβεί σε μένα θα σας έλεγα στα σίγουρα τι έγινε. Από ότι είπε γύρναγε η μίζα ''γουργούριζε'' το μοτέρ (πως το λένε επιστημονικά? ) αλλά δεν έπερνε μπρος...
-
Σε εμένα παλαιότερα, με Starlet του '96, είχε βραχυκυκλώσει η πλακέτα του (εργοστασιακού) συναγερμού με αποτέλεσμα να κάψει την ασφάλεια τροφοδοσίας του, που είναι στο ίδιο κύκλωμα με 'ζωτικά' μέρη του αυτοκινήτου.
Αποτέλεσμα, να σβήσει το αυτοκίνητο και να μην γυρίζει η μίζα. Η απενεργοποίηση του συναγερμού μάλλον δεν κάνει τίποτα σ'αυτή την περίπτωση. -
Το συνηθέστερο που γίνεται είναι ο συναγερμός να κόβει την αντλία καυσίμου. Μπορεί να το απομονώνεις με το κλειδί αλλά δεν παύει η γραμμή να περνάει μέσα από αυτόν.Οπότε κάποια στιγμή δεν περνά ρεύμα στην αντλία.
Η καλύτερη λύση, που έκανε και ο μάστορας προφανώς, είναι να βραχυκυκλώσει τα καλώδια και να παρακάμψει τελείως τον συναγερμό. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το συνηθέστερο που γίνεται είναι ο συναγερμός να κόβει την αντλία καυσίμου. Μπορεί να το απομονώνεις με το κλειδί αλλά δεν παύει η γραμμή να περνάει μέσα από αυτόν.Οπότε κάποια στιγμή δεν περνά ρεύμα στην αντλία.
Η καλύτερη λύση, που έκανε και ο μάστορας προφανώς, είναι να βραχυκυκλώσει τα καλώδια και να παρακάμψει τελείως τον συναγερμό.ακριβως αυτο ειναι το πιο πιθανο να εγινε και εδω θα ηθελα να δωσω μια συμβουλη προς ολους.
μην συνδεετε τον συναγερμο με ειτε την αναφλεξη σε μη καταλυτικα αυτοκινητα ειτε την αντλια καυσιμου στα καταλυτικα αφου μπορει να αποδειχθει εξαιρετικα επικινδυνο κατι τετοιο.
το πιο ''ανωδυνο'' αν επιμενετε στο να μπλοκαρει κατι ο συναγερμος στον κινητηρα ειναι ο αυτοματος της μιζας ωστε να μην παιρνει μπροστα ο κινητηρας........φυσικα μπορει να παρει με σπρωξιμο αλλα κατι τετοιο δεν ειναι παντα εφικτο αναλογα με το που και πως ειναι παρκαρισμενο το αυτοκινητο.
ειμαι ηλεκτρονικος και καποτε πριν χρονια ειχα ασχοληθει με συναγερμους αυτοκινητων........απο τοτε σε κανενα απο τα αυτοκινητα καινουργια ή μεταχειρισμενα που ειχα στην κατοχη μου δεν εχω ''μπλοκαρει'' τον κινητηρα στα ιδιαιτερα ευαισθητα αυτα σημεια.
-
Αν δεν κάνω λάθος είναι τα δυο πράσινα καλώδια στην πλεξούδα του συναγερμου που ανήκουν στην αντλία.
-
Πληροφοριακά αναφέρω ότι το Immobilizer δεν μπλοκάρει τη μίζα.
Η μίζα γυρνάει κανονικά αλλά το αμάξι δεν παίρνει μπροστά.Επιπλέον αυτό ακριβώς που αναφέρεις είναι αυτό που θα συνέβαινε αν ο εγκέφαλος δεν πάρει τον σωστό κωδικό από το κλειδί (ή δεν πάρει καθόλου κωδικό).
Θα πάρει εμπρός και μετά από λίγο θα σβήσει.
Συνεπώς αν το αμάξι έχει immobilizer κοιτάξτε αν το κλειδάκι λειτουργεί. Αν το ζόρισε σε στρέψη, κάμψη ή από πτώση υπάρχει πιθανότητα (το αναφέρουν και τα manual σε πολλά αμάξια) να χαλάσει το κλειδί...
Από την άλλη μεριά, ο μόνο τρόπος να σταματήσει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί είναι να κοπεί η τροφοδοσία ή το ρεύμα και στους 4 κυλίνδρους ή και τα δύο
Εφόσον το αμάξι επαναλειτουργεί δεν φταίει το ρεύμα.
Και η αντλία καυσίμου (αν έχει πρόβλημα) είναι πολύ δύσκολο να ζεσταίνεται τόσο γρήγορα.Οπότε μάλλον κάτι σχετικό με το immobilizer ή τον συναγερμό είναι...
-
Μάλιστα... δεν είχα σκεφτεί πως απλά με την σύνδεση ακόμα και απενεργοποιημένος συναγερμός μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Πάντως εγώ παλιά είχα βάλει ένα immobilizer το οποίο νέκρωνε τελείως την μίζα (στην θέση start δηλαδή) το οποίο και με είχε σώσει από κλοπή. Οι κλέφτες είχαν βγάλει την κλειδαριά της πόρτας, το είχαν τσουλίσει 20 μέτρα και μετά το παράτησαν στην άκρη βάζοντας και alarm!! (όλα αυτά κάτω από το σπίτι μου)
Thanks όλους.
''ξαφνικός θάνατος'' Starlet