-
Παιδιά το αυτοκίνητό μου είναι ένα ΒΜW 325 E36 vanos, μετατροπή απο 320 vanos και έχω το εξής πρόβλημα:
To αυτοκίνητο ενώ με πρώτη και δευτέρα χτυπάει κόφτη για πλάκα στις 6800 στροφές, με την τρίτη κουράζεται μετά τις 6400 και κομπιάζει ένω με τετάρτη και πέμπτη μόλις πιασει 6200 (πριν μπει στο κόκκινο) αρχίζει να κομπιάζει και δεν ανεβάζει με τίποτα. Ενώ έχει πολλή δύναμη κάνει σαν να χτυπάει κόφτη νωρίτερα, πηγαίνει δηλ με το στροφόμετρο καρφωμένο στις 6200 περίπου σκορτσάροντας, ακριβώς δηλ σαν να πηγαίνει κοφταρισμένο.
Οι εργασίες που έκανα είναι οι εξης:- Άλλαξα φίλτρο βενζίνης και καθάρισα και το ρεζερβουαρ γιατί το φίλτρο είχε πολύ βρώμα μέσα
- Έλεγξα αισθητήρα λ και καταλύτη
- Καθάρισα μπεκ με υπέρηχους
- Καθάρισα air flow meter και φίλτρο αέρος
- Άλλαξα μπουζι
Mετά από όλα τα παραπάνω η κατάσταση βελτιώθηκε καθως αρχικά το πρόβλημα εμφανιζόταν και με πρώτη και δευτέρα ενώ τώρα όχι, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει με τις άλλες σχέσεις.
Επίσης σε γρήγορη αλλαγή απο τρίτη σε τετάρτη και απο τετάρτη σε πεμπτη , εκει στις 6200 που εμφανίζεται το πρόβλημα, το αυτοκίνητο κάνει ένα κόμπιασμα, ενα μπούκωμα και μετα φεύγει.
Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα στροφών το αμάξι πυροβολάει και ανοίγοντας με έναν αλλο φίλο με ένα 325 Ε36 σαν το δικό μου, έφαγε αρκετό ξύλο
Η μόνη μου επιφύλαξη είναι η τρόμπα βενζίνης που ειναι από το δίλιτρο μήπως δεν επαρκει.
Πρόβλημα δεν μου είχε παρουσιάσει με το άλλο μοτερ, αλλά μήπως, λέω μήπως το 25 αρι φοράει άλλη τρόμπα
Ρωτώντας στην bmw, αλλοί λενε ταιριάζει και άλλοι όχι!Παρακαλώ οποιαδήποτε βοήθεια ή άποψη ειναι πέρα για πέρα καλοδεχούμενη
Ευχαριστώ!!
-
Παιδιά το αυτοκίνητό μου είναι ένα ΒΜW 325 E36 vanos, μετατροπή απο 320 vanos και έχω το εξής πρόβλημα:
To αυτοκίνητο ενώ με πρώτη και δευτέρα χτυπάει κόφτη για πλάκα στις 6800 στροφές, με την τρίτη κουράζεται μετά τις 6400 και κομπιάζει ένω με τετάρτη και πέμπτη μόλις πιασει 6200 (πριν μπει στο κόκκινο) αρχίζει να κομπιάζει και δεν ανεβάζει με τίποτα. Ενώ έχει πολλή δύναμη κάνει σαν να χτυπάει κόφτη νωρίτερα, πηγαίνει δηλ με το στροφόμετρο καρφωμένο στις 6200 περίπου σκορτσάροντας, ακριβώς δηλ σαν να πηγαίνει κοφταρισμένο.
Οι εργασίες που έκανα είναι οι εξης:- Άλλαξα φίλτρο βενζίνης και καθάρισα και το ρεζερβουαρ γιατί το φίλτρο είχε πολύ βρώμα μέσα
- Έλεγξα αισθητήρα λ και καταλύτη
- Καθάρισα μπεκ με υπέρηχους
- Καθάρισα air flow meter και φίλτρο αέρος
- Άλλαξα μπουζι
Mετά από όλα τα παραπάνω η κατάσταση βελτιώθηκε καθως αρχικά το πρόβλημα εμφανιζόταν και με πρώτη και δευτέρα ενώ τώρα όχι, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει με τις άλλες σχέσεις.
Επίσης σε γρήγορη αλλαγή απο τρίτη σε τετάρτη και απο τετάρτη σε πεμπτη , εκει στις 6200 που εμφανίζεται το πρόβλημα, το αυτοκίνητο κάνει ένα κόμπιασμα, ενα μπούκωμα και μετα φεύγει.
Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα στροφών το αμάξι πυροβολάει και ανοίγοντας με έναν αλλο φίλο με ένα 325 Ε36 σαν το δικό μου, έφαγε αρκετό ξύλο
Η μόνη μου επιφύλαξη είναι η τρόμπα βενζίνης που ειναι από το δίλιτρο μήπως δεν επαρκει.
Πρόβλημα δεν μου είχε παρουσιάσει με το άλλο μοτερ, αλλά μήπως, λέω μήπως το 25 αρι φοράει άλλη τρόμπα
Ρωτώντας στην bmw, αλλοί λενε ταιριάζει και άλλοι όχι!Παρακαλώ οποιαδήποτε βοήθεια ή άποψη ειναι πέρα για πέρα καλοδεχούμενη
Ευχαριστώ!!
-
Παιδιά το αυτοκίνητό μου είναι ένα ΒΜW 325 E36 vanos, μετατροπή απο 320 vanos και έχω το εξής πρόβλημα:
To αυτοκίνητο ενώ με πρώτη και δευτέρα χτυπάει κόφτη για πλάκα στις 6800 στροφές, με την τρίτη κουράζεται μετά τις 6400 και κομπιάζει ένω με τετάρτη και πέμπτη μόλις πιασει 6200 (πριν μπει στο κόκκινο) αρχίζει να κομπιάζει και δεν ανεβάζει με τίποτα. Ενώ έχει πολλή δύναμη κάνει σαν να χτυπάει κόφτη νωρίτερα, πηγαίνει δηλ με το στροφόμετρο καρφωμένο στις 6200 περίπου σκορτσάροντας, ακριβώς δηλ σαν να πηγαίνει κοφταρισμένο.
Οι εργασίες που έκανα είναι οι εξης:- Άλλαξα φίλτρο βενζίνης και καθάρισα και το ρεζερβουαρ γιατί το φίλτρο είχε πολύ βρώμα μέσα
- Έλεγξα αισθητήρα λ και καταλύτη
- Καθάρισα μπεκ με υπέρηχους
- Καθάρισα air flow meter και φίλτρο αέρος
- Άλλαξα μπουζι
Mετά από όλα τα παραπάνω η κατάσταση βελτιώθηκε καθως αρχικά το πρόβλημα εμφανιζόταν και με πρώτη και δευτέρα ενώ τώρα όχι, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει με τις άλλες σχέσεις.
Επίσης σε γρήγορη αλλαγή απο τρίτη σε τετάρτη και απο τετάρτη σε πεμπτη , εκει στις 6200 που εμφανίζεται το πρόβλημα, το αυτοκίνητο κάνει ένα κόμπιασμα, ενα μπούκωμα και μετα φεύγει.
Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα στροφών το αμάξι πυροβολάει και ανοίγοντας με έναν αλλο φίλο με ένα 325 Ε36 σαν το δικό μου, έφαγε αρκετό ξύλο
Η μόνη μου επιφύλαξη είναι η τρόμπα βενζίνης που ειναι από το δίλιτρο μήπως δεν επαρκει.
Πρόβλημα δεν μου είχε παρουσιάσει με το άλλο μοτερ, αλλά μήπως, λέω μήπως το 25 αρι φοράει άλλη τρόμπα
Ρωτώντας στην bmw, αλλοί λενε ταιριάζει και άλλοι όχι!Παρακαλώ οποιαδήποτε βοήθεια ή άποψη ειναι πέρα για πέρα καλοδεχούμενη
Ευχαριστώ!!
-
Το πιθανότερο είναι η τρόμπα να ταιριάζει!!
Τροφοδοσία θα έλεγα!Πίεση καυσίμου?Πρόσφατα λύθηκε το πρόβλημα στο δικό μου 2λιτρο ακριβώς από πίεση βενζίνης!
Περίμενε λίγο να το αναλύσουμε,να μπει και ο Βασίλης και θα το λύσουμε!
Σου βγάζει κάποιο σφάλμα στον υπολογιστή?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το πιθανότερο είναι η τρόμπα να ταιριάζει!!Τροφοδοσία θα έλεγα!Πίεση καυσίμου?Πρόσφατα λύθηκε το πρόβλημα στο δικό μου 2λιτρο ακριβώς από πίεση βενζίνης!
Περίμενε λίγο να το αναλύσουμε,να μπει και ο Βασίλης και θα το λύσουμε!
Σου βγάζει κάποιο σφάλμα στον υπολογιστή?
Και εγώ πιστεύω ότι η τρόμπα είναι η ίδια, αλλά δεν έχω μετρήσει να δω τι πίεση βγάζει, θα το μετρήσω και ελπίζω να είναι αυτη.
Ίσως να είχε πρόβλημα, αλλά με το δίλιτρο μοτέρ είχε λιγότερο φορτίο να κουβαλήσει οπότε δεν παρουσίαζε και πρόβλημα.
Πρόβλημα στον υπολογιστή δεν μου βγάζει.
Εσύ μέτρησες αντλία και το είδες ή μετρησες τι πίεση φερνει μπροστα?
Ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφέρον!! -
Λοιπόν ....
Η 320 φοράει 3 bar ρυθμιστή και η 325 3.5 bar
Tην αντλία δυστυχώς είναι δύσκολο να την μετρήσεις , πρέπει να έχεις όργανο μέσα στη καμπίνα και να κοιτάς τι πίεση έχεις όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα.
Τα μπουζί είνα σωστά ;; ... μήπως παρουσιάζει προανάφλεξη και κόβει avance από τον Knock sensor ;; -
Κοίτα,η τρόμπα βγάζει 5-6 bar!
Ο ρυθμιστής πίεσης βγάζει, στο δικό σου, 3,5 bar (+-0,2)!Εμείς (ο Βασίλης δηλαδή) μετρήσαμε τον ρυθμιστή και έδειξε 3,7 bar (με διακύμανση από 2,6 έως 3,1) που ηταν εντελώς λάθος σε σχέση με τα 3,0 bar που πρέπει να έχω!
Βέβαια το δικό μου πρόβλημα ηταν ότι μπούκωνε τα κρύα πρωϊνά από την επιπλέον ποσότητα καυσιμου που έριχνε ο υπολογιστής!!!
Στην δική σου περίπτωση είναι διαφορετικά!
Ισως να είναι το σωληνάκι της υποπίεσης του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης (στο βάθος του injection rail)!
Ακόμα μπορεί να είναι κάτι με το Vanos!Οι knock sensors μπορεί να είναι αλλά σαν αποτέλεσμα του προβλήματος (πάει να χτυπήσει πυράκια και κόβουν)!
Οσο είχα το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε το φαινόμενο να μην ανεβάζει στροφές πάνω π.χ. από τις 4500 μέχρι να καθαρίσει το μοτέρ οπότε όλα ηταν εντάξει!
Εμπαινε σε safe mode ο υπολογιστής!Εχεις αλλάξει πρόγραμμα?!
Δοκίμασες να αποσυνδέσεις την μπαταρία για τουλάχιστον 1 ώρα ώστε να κάνει reset ο υπολογιστής?
-
Παιδιά απο όσα μου είπατε το θέμα πρέπει να είναι ο ρυθμιστής πίεσης, αφου στο δίλιτρο βγάζει 3 bar και στο 2,5 βγάζει 3,5
Θα μετρήσω άυριο την πίεση και θα δω
Πρόγραμμα στο αμάξι δεν έχω βάλει, οπότε δεν έγκειται εκεί το πρόβλημα
Και τα μπουζι τα έχω τσεκάρει και είναι όλα οκ
Είναι φανερό ότι είναι θέμα τροφοδοσίας οπότε μια καλή μέτρηση της πίεσης θα μου δώσει πιστεύω την απάντηση, αφου η τρόμπα βγάζει 5-6 bar τότε θα είναι κοινή και για τα 2
Όσο για την μπαταρία θα βγάλω τον πόλο και θα δω μήπως είναι και απο εκεί
Θα επιστρέψω με νεώτερα και ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ για τις συμβουλες!! -
AntonisE36 είναι μάλλον απίθανο να μην έχουν αλλάξει τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης!
Το τροπέτο δεν έβαλες?
Ακόμα και μόνο το μοτέρ να είχες βάλει ο ρυθμιστής δεν αλλάζεται!Πάει πακέττο!!Κοίτα όμως την πίεση για να δεις αν είναι όντως σωστή!
Στα τροπέτα,από την αχρηστία,ξεραίνεται η μεμβράνη ή το σωληνάκι υποπίεσης καμιά φορά και δημιουργεί προβλήματα! -
Νίκο , τα είπες όλα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Νίκο , τα είπες όλαΜιλαει εκ πειρας!!!!
-
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΥΘΗΚΕ!!
Έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας για περίπου 1 και μισή ώρα και κάνοντας μια δοκιμή το πρόβλημα βελτιώθηκε κατα 90%. Έχει μέινει μόνο μια 'υποψία' κομπιάσματος, οπότε θα το αφήσω χωρίς πόλο όλο το βράδυ, για να μηδενίσει σωστά και πιστεύω ότι όλα θα είναι ok αύριο!!
Τώρα από τι δημιουργήθηκε δεν ξέρω, αλλά υποπτεύομαι να διάβασε κάποια λάθος εντολη ο εγκέφαλος καθώς συνδέθηκε και αποσυνδέθηκε κάποιες φορές χωρίς να βγει ο πόλος της μπαταρίας.
Πάτα γκάζι να προλάβεις την ζωή! Πρόσεξε όμως μην την προσπεράσεις!
-
Μπράβο , μακάρι !!
Η BMW λέει ότι θέλει 15 λεπτά εκτός ρεύματος ο εγκέφαλος για να κάνει reset. H διαφορά που είδες μάλλον προέρχεται από το ότι ο εγκέφαλος είναι τώρα σε φάση self learning , δηλ. ξαναμαθαίνει όλους τους αισθητήρες και τι τιμές να περιμένει από αυτούς.
Αν δεν εξαφανιστεί το πρόβλημα , βγάλε το σωληνάκι υποπίεσης του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης από την πολλαπλή (στο πίσω μέρος από κάτω... λίγο δύσκολο) , ρούφα και δες αν χάνει. Αν είναι οκ βάλε όργανο στη 'μπεκιέρα' με μακρύ σωληνάκι- μέτρα την πίεση βενζίνης με switch on
αν είναι ok βάλε το όργανο μέσα οδήγησε το και δες πάλι την πίεση.
- μέτρα την πίεση βενζίνης με switch on
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μπράβο , μακάρι !!Η BMW λέει ότι θέλει 15 λεπτά εκτός ρεύματος ο εγκέφαλος για να κάνει reset. H διαφορά που είδες μάλλον προέρχεται από το ότι ο εγκέφαλος είναι τώρα σε φάση self learning , δηλ. ξαναμαθαίνει όλους τους αισθητήρες και τι τιμές να περιμένει από αυτούς.
Αν δεν εξαφανιστεί το πρόβλημα , βγάλε το σωληνάκι υποπίεσης του ρυθμιστή πίεσης βενζίνης από την πολλαπλή (στο πίσω μέρος από κάτω... λίγο δύσκολο) , ρούφα και δες αν χάνει. Αν είναι οκ βάλε όργανο στη 'μπεκιέρα' με μακρύ σωληνάκι- μέτρα την πίεση βενζίνης με switch on
αν είναι ok βάλε το όργανο μέσα οδήγησε το και δες πάλι την πίεση.
Βασίλη αν δεν λυθεί το πρόβλημα θα κάνω αυτο που μου είπες!
Σε ευχαριστώ πολυ, και θα ενημερώσω αύριο για νεώτερα. - μέτρα την πίεση βενζίνης με switch on
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Νίκο , τα είπες όλα
Μιλαει εκ πειρας!!!!
Εμ,ολόκληρο αυτοκίνητο λύσαμε για να βρούμε το πρόβλημα!!
-
Ο χρήστης AntonisE36 έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΥΘΗΚΕ!!κάπου σαν να το 'χω ξανακούσει αυτό...
-
-
Αν επανήλθε σε μεγάλο βαθμό όπως λες με το reset, τότε αν ξαναγίνει με τον καιρό, κοίταξε τους αισθητήρες του κινητήρα αν λειτουργούν.
Αν κάποιος έχει χαλάσει το αμάξι εξακολουθεί να λειτουργεί αλλά ο εγκέφαλος γεμίζει σφάλματα και μπορεί να οδηγήσει και σε σαφε mode τον κινητήρα.
Αυτό μάλλον οφείλεται ότι στο self learning όταν κάποιος αισθητήρας δίνει λανθασμένα σήματα ο εγκέφαλος οδηγείται σε λάθος ρυθμίσεις.
-
Ακούστε τι συμβαίνει
Το πρόβλημα λύνεται εντελώς για κανά μισάωρο από την στιγμη που ξαμαβάζω τον πόλο και μετά επανέρχεται!
Προφανώς θα διαβάζει κάποιο λάθος ο εγκέφαλος και θα το καταχωρεί.
Όποτε μετα απο το τριήμερο θα πάω να κάνω τις ανάλογες μετρήσεις και θα επανέλθω!!PS TA NEYΡΑ ΜΟΥ!!!!
-
Δοκίμασε το Air Flow Meter!
Ισως να δίνει λάθος ενδείξεις!Ακόμα θα σου πρότεινα να καθαρίσεις όλο το σύστημα εισαγωγής (σωλήνα, AFM, πεταλούδα)!!
Πάντως αφου διορθώνεται με reset είναι σίγουρα κάποιος αισθητήρας!
Πρόβλημα με BMW 325 E36