-
Μόλις το διάβασα και δεν πίστευα στα μάτια μου...
'Mr Soulou, take us out'
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252 -
Μόλις το διάβασα και δεν πίστευα στα μάτια μου...
'Mr Soulou, take us out'
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252 -
Μόλις το διάβασα και δεν πίστευα στα μάτια μου...
'Mr Soulou, take us out'
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=252 -
Σε ορισμενα πραγματα ειναι πολυ μπροστα οι Ιαπωνες...
-
Αυτό δεν είναι το μέλλον, είναι ήδη παρελθόν
-
¼íôùò áñêåôÜ åíôõðùóéáêü.Ôï êÜíáíå êáé ðÜëé ôï èáýìá ôïõò ïé ÉÜðùíåò.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Σε ορισμενα πραγματα ειναι πολυ μπροστα οι Ιαπωνες...Έλα μωρέ, τι ξέρουν οι κιτρινιάρηδες από τεχνολογία;
-
Μπα...αμερικανική τεχνολογία είναι εξελιγμένη κυρίως από τους Γερμανούς και σε μικρότερο βαθμό και από τους Ιάπωνες. Ανάλογη γραμμή 'γερμανικών προδιαγραφών' λειτουργεί ήδη από το 2002 στην Σαγκάη. Όπως λέει κι ο φίλος ΙΚΕ η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ήδη παρελθόν.
-
Και λοιπόν; Και η Αττικό Μετρό θα βάλει Maglev στην επέκταση προς Δυτική Αττική.
Μου χα χα. (Κρύο αστείο.)
-
Όντως λειτουργεί εδώ και κάποιο καιρό γραμμή στην Σανγκάη κατασκευασμένη από την Siemens και την ThyssenKrupp, ενώ σχεδιάζουν την επέκταση μέχρι το Hangzhou και από το κέντρο του Μονάχου στο αεροδρόμιο.
Οι Γερμανοί και οι Γιαπωνέζοι ανταγωνίζονται εδώ και πολλά χρόνια για την εξέλιξη του 'maglev'.
http://www.transrapid.de -
Ìðïýñäåò....
Åãþ ãíùñßæù ïôé ôá Shinkansen ëåéôïõñãïýí áðï ôo 1964.
ÃåíéêÜ ôï üëï èÝìá ç÷åß óôá áõôéÜ ìïõ þò åîÞò:
ÐáéäéÜ!!! ïé ÉÜðùíåò èá ðáñïõóéÜóïõí óôçí Ýêèåóç öÝôïò åíá ðåéñáìáôéêü ü÷çìá ôï prius!!!!ÕÃ. ÕðÜñ÷ïõí ðïëý ðéï åíäéáöÝñïíôá èÝìáôá óôçí EXPO 2005.Èá ðáñïõóéáóôïýí ôá áíäñïåéäÞ ñïìðüô ôçò Toyota ìå âáèìü åëåõèåñßáò 48!!!!!!(1 ãéá ôï êåöÜëé,1 ãéá ôïí êïñìü, 12 ãéá ôá ðüäéá êáé 34 ãéá ôá ÷Ýñéá).
Å÷åé åðåîåñãáóôÝò Pentium III êáé ëåéôïõñãéêü Real Time Linux OS.Ðáßñíåé åíÝñãåéá áðï ìéá ìðáôáñßá lithium-ion ìå áõôïíïìßá 30 ëåðôÜ.
Ï Asimo å÷åé 26 âáèìïýò åëåõèåñßáò.ÄéÜâáóá êÜðïõ ïôé ìå áõôÜ ôá ñïìðïô èá ëýóïõí ôï ðñüâëçìá ôçò õðïãåííçôéêüôçôáò êáé ôùí áóöáëéóôéêþí ôáìåßùí.(Ìéá áðï ôéò ëßãåò ÷þñåò ìå åëÜ÷éóôïõò ìåôáíÜóôåò).
Ïñßóôå êáé ôï site ôçò åêèÝóåùò. Èá ëåéôïõñãåß áðï ôéò 25/03/2005 ìÝ÷ñé 25/09/2005.
-
Ε δεν παρουσιάστηκαν φέτος. Για το transrapid και το αντίστοιχο Ιαπωνικό, ακούω εδώ και δεκαπέντε χρόνια ότι βρίσκονται σε εξέλιξη.
Τα shinkansen όπως και τα ICE στη Γερμανία και τα TGV στη Γαλλία είναι τραίνα με τροχούς και πιάνουν ταχύτητες γύρω στα 300χαω, υπερταχείες μεν, αλλά δεν έχουν σχέση με τα 'μαγνητικώς αιωρούμενα'. -
Ο χρήστης DimitrisDS έγραψε:
Όντως λειτουργεί εδώ και κάποιο καιρό γραμμή στην Σανγκάη κατασκευασμένη από την Siemens και την ThyssenKrupp, ενώ σχεδιάζουν την επέκταση μέχρι το Hangzhou και από το κέντρο του Μονάχου στο αεροδρόμιο.
Οι Γερμανοί και οι Γιαπωνέζοι ανταγωνίζονται εδώ και πολλά χρόνια για την εξέλιξη του 'maglev'.
http://www.transrapid.deΗ οποία έίχα διαβάσει πως θα ήταν ΔΩΡΕΑ της Γερμανικής κυβέρνησης στους Κινέζους, για να δοθεί η ευκαιρία να εξελιχθεί σε ξένο χώρο, χωρίς εσωτερικά 'κλάμματα' αν κάτι πάει άσχημα, η τεχνολογία όπου οι Γερμανοί υστερούσαν, και μετά να το εγκαταστήσουν στην γρεμμή Μόναχο / Στουτγκάρδη αν θυμάμαι καλά.
Σωστοί οι Γερμαναράδες!!
-
Ο ΟΣΕ τα ξέρει αυτά;
-
ÌÜëëïí ü÷é!
-
Ο ΟΣΕ έχει μείνει στον Τρικούπη...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο ΟΣΕ έχει μείνει στον Τρικούπη...Καρβουνιαρης rules.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ο ΟΣΕ έχει μείνει στον Τρικούπη...
Καρβουνιαρης rules.
γιατί παρακαλώ??? επειδή είναι λίγο παλιά τα τρένα? και ο Παρθενώνας παλιός είναι, γιατί δεν διαμαρτύρεστε?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ο ΟΣΕ έχει μείνει στον Τρικούπη...
Καρβουνιαρης rules.
γιατί παρακαλώ??? επειδή είναι λίγο παλιά τα τρένα? και ο Παρθενώνας παλιός είναι, γιατί δεν διαμαρτύρεστε?
Γιατί είναι ακίνητος και δεν εκτροχιάζεται
-
Ελα να μην βλεπω παραπονα...
Το μελλον κυριοι ειναι ηδη εδω...Ο Καρβουνιαρης φευγει,ο Προαστιακος ερχεται...
-
Πάντως είδα τα βιντεάκια της Transrapid και πρέπει να σάς δηλώσω ότι έχω μείνει, και επισήμως πλέον, μ@λ@κ@ς
Το μόνο που δεν πίστεψα είναι αυτό που λέγανε σε κάποια φάση, ότι 'το κόστος της εγκατάστασης της υποδομής είναι σχεδόν το ίδιο, ενώ το κόστος λειτουργίας σε σχέση με τα συμβατικά μέσα είναι χαμηλότερο' (ή κάτι παρόμοιο). Πράγματι, η δημιουργία ενός τέτοιου μέσου πρέπει να είναι πολύ ακριβότερη από των συμβατικών.
Monorail... Maglev... Ντάξει, πάρτε τώρα το τραμ! Πριν από λίγο στις Στήλες του Ολυμπίου Διός δε φαινόταν ο ουρανός, από όλο το καλώδιο εκεί πάνω από το τραμ και το τρόλλεϋ! (Off-topic αλλά μου κάνει φοβερά άσχημη εντύπωση κάθε φορά που περνάω από εκεί).
Το μέλλον είναι εδώ! (Τρένο μαγνητικής αιώρησης)