Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσα κιλά ανα ίππο;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσα κιλά ανα ίππο;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    29
    434
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      (Με αφορμή άλλο τόπικ,ανοίγω αυτό τό θέμα.)

      Πόσα κιλά ανα ίππο νομίζετε ότι είναι αρκετά γιά να κάνουν ένα αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς;
      Ποιό θά ήταν τό περιθώριο πού θα χρειαζόμασταν γιά να ταξιδεύαμε εχοντας τήν άνεση γιά προσπεράσεις μέ ασφάλεια;
      Επίσεις,από ποιά αναλογία κιλών ανα ίππο καί κάτω,θεωρούμε τό αυτοκίνητο σάν 'γρήγορο';

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hunter last edited by

        (Με αφορμή άλλο τόπικ,ανοίγω αυτό τό θέμα.)

        Πόσα κιλά ανα ίππο νομίζετε ότι είναι αρκετά γιά να κάνουν ένα αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς;
        Ποιό θά ήταν τό περιθώριο πού θα χρειαζόμασταν γιά να ταξιδεύαμε εχοντας τήν άνεση γιά προσπεράσεις μέ ασφάλεια;
        Επίσεις,από ποιά αναλογία κιλών ανα ίππο καί κάτω,θεωρούμε τό αυτοκίνητο σάν 'γρήγορο';

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          (Με αφορμή άλλο τόπικ,ανοίγω αυτό τό θέμα.)

          Πόσα κιλά ανα ίππο νομίζετε ότι είναι αρκετά γιά να κάνουν ένα αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς;
          Ποιό θά ήταν τό περιθώριο πού θα χρειαζόμασταν γιά να ταξιδεύαμε εχοντας τήν άνεση γιά προσπεράσεις μέ ασφάλεια;
          Επίσεις,από ποιά αναλογία κιλών ανα ίππο καί κάτω,θεωρούμε τό αυτοκίνητο σάν 'γρήγορο';

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimitrios last edited by

            10 και κάτω είναι καλά,δηλαδή το αυτοκίνητο συν τα υγρά συν 1 ατομο δια
            της πραγματικής υποδύναμης να μας δίνει περίπου 10.
            κάτω από 8 είναι γρήγορο.
            υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν μεγάλο ρόλο πχ κοντό κιβώτιο για βοηθάει στις ρεπρίζ και δείχνει πιο 'ζωντανό' αμάξι,ροπή στις χαμηλομεσαίες άρα κυβικά,αεροδυναμική πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              ping-of-death last edited by

              Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
              ..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

              Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
              Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrios last edited by

                Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                ..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

                Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
                Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.

                ανεβαίνεις στην ζυγαριά-ζυγίσεσαι-μετά παίρνεις αγκαλιά το ΙS-ξαναζυγίζεσαι και αφαιρείς το βάρος σου σωστός?
                ακριβή μέτρηση μπορείς να πάρεις από ζυγαριά σαν αυτή που έχει το shower techniques, αν το αγοράζεις ψάξες κάπου το έχουν βάλει.
                γενικά ψάξε λίγο στο νετ θα βρεις το βαρος του αυτοκινήτου σου,

                ΥΓ-ωραίο το σουζουκι αλλά δεν φτάνανε τα γκαφρά,εγώ για καινούριο 1.3 πήγαινα αλλά είχε 4 μήνες πάροδοση και πήρα το Τs μεταχειρω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bagus last edited by

                  Ο χρήστης ping of death έγραψε:

                  ..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

                  Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
                  Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.

                  Χαχαχα.
                  Μαζι σου Φιλιππε.....
                  Ιgnis Rules...

                  Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..

                  Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:

                    ..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

                    Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
                    Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.

                    Χαχαχα.
                    Μαζι σου Φιλιππε.....
                    Ιgnis Rules...

                    Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..

                    Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..

                    καλά πλάκα μας κάνεις?με 140-150 άλογα που είναι το δικό σου είναι πύραυλος.τότε που είχες ρώτήσει για μεγάλωμα πεταλούδας αυτά που σου είχα πει ήταν δυστυχώς λάθος-σορρυ λάθος τύπο χρησιμοποίησα.
                    ¨Οταν κάνω προσπέραση στην Ελλάδα πρέπει να κρατάω το τιμόνι με τα 2 χέρια δυνατά γιατί το αυτοκίνητο ακολουθεί το προφίλ του δρόμου,μιλάμε τέτοιο συναίσθημα δεν είχα νιώσει τόσο έντονα πιο πριν,το επόμενο μου αμάξι θα είναι τετρακίνητο ή πισωκούνα
                    εσύ δεν το έχεις αυτό το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Αν εχεις 10 σε καθημερινο αυτοκινητο εισαι πολυ καλα πιστευω. Οχι απλως αξιοπρεπες. 10 ειναι πολυ καλο για 'μη επαγγελματικη χρηση' . Απο εκει και κατω εισαι αρκετα γκαζοφονιας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bagus last edited by

                        Ο χρήστης dimitrios έγραψε:

                        ..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

                        Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
                        Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.

                        Χαχαχα.
                        Μαζι σου Φιλιππε.....
                        Ιgnis Rules...

                        Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..

                        Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..

                        καλά πλάκα μας κάνεις?με 140-150 άλογα που είναι το δικό σου είναι πύραυλος.τότε που είχες ρώτήσει για μεγάλωμα πεταλούδας αυτά που σου είχα πει ήταν δυστυχώς λάθος-σορρυ λάθος τύπο χρησιμοποίησα.
                        ¨Οταν κάνω προσπέραση στην Ελλάδα πρέπει να κρατάω το τιμόνι με τα 2 χέρια δυνατά γιατί το αυτοκίνητο ακολουθεί το προφίλ του δρόμου,μιλάμε τέτοιο συναίσθημα δεν είχα νιώσει τόσο έντονα πιο πριν,το επόμενο μου αμάξι θα είναι τετρακίνητο ή πισωκούνα
                        εσύ δεν το έχεις αυτό το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο?

                        BTW το πειραμα με την πεταλουδα πετυχε

                        Κατα τα αλλα πυραυλος σιγουρα δεν ειναι
                        Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λες.Μηπως εφταιγε ο δρομος???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitrios last edited by

                          Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:

                          ..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ

                          Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
                          Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.

                          Χαχαχα.
                          Μαζι σου Φιλιππε.....
                          Ιgnis Rules...

                          Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..

                          Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..

                          καλά πλάκα μας κάνεις?με 140-150 άλογα που είναι το δικό σου είναι πύραυλος.τότε που είχες ρώτήσει για μεγάλωμα πεταλούδας αυτά που σου είχα πει ήταν δυστυχώς λάθος-σορρυ λάθος τύπο χρησιμοποίησα.
                          ¨Οταν κάνω προσπέραση στην Ελλάδα πρέπει να κρατάω το τιμόνι με τα 2 χέρια δυνατά γιατί το αυτοκίνητο ακολουθεί το προφίλ του δρόμου,μιλάμε τέτοιο συναίσθημα δεν είχα νιώσει τόσο έντονα πιο πριν,το επόμενο μου αμάξι θα είναι τετρακίνητο ή πισωκούνα
                          εσύ δεν το έχεις αυτό το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο?

                          BTW το πειραμα με την πεταλουδα πετυχε

                          Κατα τα αλλα πυραυλος σιγουρα δεν ειναι
                          Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λες.Μηπως εφταιγε ο δρομος???

                          σίγουρα φταίει ο δρόμος.
                          το προφίλ του δρόμου σε συνδυασμό με μπροστινή κίνηση σε πάει όπου θέλει ο δρόμος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            ping-of-death last edited by

                            Ο χρήστης dimitrios έγραψε:

                            ανεβαίνεις στην ζυγαριά-ζυγίσεσαι-μετά παίρνεις αγκαλιά το ΙS-ξαναζυγίζεσαι και αφαιρείς το βάρος σου σωστός?
                            ακριβή μέτρηση μπορείς να πάρεις από ζυγαριά σαν αυτή που έχει το shower techniques, αν το αγοράζεις ψάξες κάπου το έχουν βάλει.
                            γενικά ψάξε λίγο στο νετ θα βρεις το βαρος του αυτοκινήτου σου

                            Αυτο λεω. Το αποβαρο το ξερω. Κ την ιπποδυναμη στο στροφαλο. Μεικτο βαρος κ ιπποδυναμη στον τροχο ομως;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos7 last edited by

                              8 κιλα ανα ιππο νομιζω οτι ειναι πολυ καλο για ολες τις συνθηκες και ετσι ωστε συνδιαζει τα παντα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                                Μεικτο βαρος κ ιπποδυναμη στον τροχο ομως;

                                πλάστιγγα και δυναμόμετρο. That's the only way

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Το λιγωτερο καλυτερα.

                                  Προσωπικα εχω ενα με 4.3 και ενα με 9.2 και την μηχανη με 2.3.

                                  Αυτο με τα 9.2 ειναι SUV και δεν εχω προβλημα σε προσπερασεις η ρεπριζ. Νομιζω οτι η ροπη ειναι αυτη που μας ενδιαφερει και ποσο χαμηλα αποδιδεται. Δεν ξερω για εσας αλλα δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που οδηγησα πανω απο 5,5-6 χιλ στροφες.

                                  Φιλικα

                                  Νικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                    Νομιζω οτι η ροπη ειναι αυτη που μας ενδιαφερει και ποσο χαμηλα αποδιδεται. Δεν ξερω για εσας αλλα δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που οδηγησα πανω απο 5,5-6 χιλ στροφες.

                                    Καλή παρατήρηση. Για την ακρίβεια το σημαντικό είναι η **καμπύλη απόδοσης **της ροπής (και κατά προέκταση και της ισχύος, που είναι [ροπή x στροφές/λεπτό]) και όχι μόνο η μέγιστη τιμή της, η οποία μπορεί να είναι και ένα 'spike' που να αποδίδεται για πολύ λίγο οπότε το αξιοποιήσιμο φάσμα στροφών του μοτέρ να είναι μικρό. Τα σημερινά WRC έχουν τερατώδεις ροπές που τις βγάζουν από πολύ χαμηλά και τις κρατούν σχεδόν στο ακέραιο μέχρι τον κόφτη, εξ ού και οι απίστευτες επιταχύνσεις και ρεπρίζ με 'μόνο' 5 (ή και 4 καμιά φορά) σχέσεις στο κιβώτιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Το Ίμπιζα έχει 18 κιλά ανά ίππο. Σέρνεται!
                                      Η Άλφα έχει 10,5 (και τρελλή ροπή όμως...) και όποτε θα ήθελα παραπάνω, αυτό ποτέ ως τώρα δεν ήταν από ανάγκη, αλλά από όρεξη!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios2004 last edited by

                                        Και εγώ πιστεύω οτι η καμπύλη ροπής είναι το στοιχείο που έχει σημασία.

                                        Παρ'ολα αυτά προσωπικά προτιμώ κάτω απο 9 κιλά ανα ίππο.

                                        Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά έχει 4.2 κιλά ανα ίππο.
                                        Aυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα που έχω τη μεγαλύτερη αναλογία την έχει το Accord με 6.4 κιλά ανα ίππο. 😉
                                        Δύσκολα συμβιβάζομαι με άλλες αναλογίες

                                        Φιλικά,
                                        Δημήτρης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                                          Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά έχει 4.2 κιλά ανα ίππο.

                                          Θα το φέρεις Ελλάδα να μας κάνεις κι εμάς καμία βόλτα;;;

                                          Στο ερώτημα του κυνηγού πιστεύω κάτω από 10 καλά είσαι... Να έχεις και ροπή όμως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                                            Και εγώ πιστεύω οτι η καμπύλη ροπής είναι το στοιχείο που έχει σημασία.

                                            Παρ'ολα αυτά προσωπικά προτιμώ κάτω απο 9 κιλά ανα ίππο.

                                            Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά έχει 4.2 κιλά ανα ίππο.
                                            Aυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα που έχω τη μεγαλύτερη αναλογία την έχει το Accord με 6.4 κιλά ανα ίππο. 😉
                                            Δύσκολα **συμβιβάζομαι με άλλες αναλογίες **:lol:

                                            Φιλικά,
                                            Δημήτρης

                                            Δηλαδή το 90-60-90 (35-23-35) σε χαλάει πολύ ε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr