-
(Με αφορμή άλλο τόπικ,ανοίγω αυτό τό θέμα.)
Πόσα κιλά ανα ίππο νομίζετε ότι είναι αρκετά γιά να κάνουν ένα αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς;
Ποιό θά ήταν τό περιθώριο πού θα χρειαζόμασταν γιά να ταξιδεύαμε εχοντας τήν άνεση γιά προσπεράσεις μέ ασφάλεια;
Επίσεις,από ποιά αναλογία κιλών ανα ίππο καί κάτω,θεωρούμε τό αυτοκίνητο σάν 'γρήγορο'; -
(Με αφορμή άλλο τόπικ,ανοίγω αυτό τό θέμα.)
Πόσα κιλά ανα ίππο νομίζετε ότι είναι αρκετά γιά να κάνουν ένα αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς;
Ποιό θά ήταν τό περιθώριο πού θα χρειαζόμασταν γιά να ταξιδεύαμε εχοντας τήν άνεση γιά προσπεράσεις μέ ασφάλεια;
Επίσεις,από ποιά αναλογία κιλών ανα ίππο καί κάτω,θεωρούμε τό αυτοκίνητο σάν 'γρήγορο'; -
(Με αφορμή άλλο τόπικ,ανοίγω αυτό τό θέμα.)
Πόσα κιλά ανα ίππο νομίζετε ότι είναι αρκετά γιά να κάνουν ένα αυτοκίνητο να κινείται αξιοπρεπώς;
Ποιό θά ήταν τό περιθώριο πού θα χρειαζόμασταν γιά να ταξιδεύαμε εχοντας τήν άνεση γιά προσπεράσεις μέ ασφάλεια;
Επίσεις,από ποιά αναλογία κιλών ανα ίππο καί κάτω,θεωρούμε τό αυτοκίνητο σάν 'γρήγορο'; -
10 και κάτω είναι καλά,δηλαδή το αυτοκίνητο συν τα υγρά συν 1 ατομο δια
της πραγματικής υποδύναμης να μας δίνει περίπου 10.
κάτω από 8 είναι γρήγορο.
υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν μεγάλο ρόλο πχ κοντό κιβώτιο για βοηθάει στις ρεπρίζ και δείχνει πιο 'ζωντανό' αμάξι,ροπή στις χαμηλομεσαίες άρα κυβικά,αεροδυναμική πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτΠσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ
Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.ανεβαίνεις στην ζυγαριά-ζυγίσεσαι-μετά παίρνεις αγκαλιά το ΙS-ξαναζυγίζεσαι και αφαιρείς το βάρος σου σωστός?
ακριβή μέτρηση μπορείς να πάρεις από ζυγαριά σαν αυτή που έχει το shower techniques, αν το αγοράζεις ψάξες κάπου το έχουν βάλει.
γενικά ψάξε λίγο στο νετ θα βρεις το βαρος του αυτοκινήτου σου,ΥΓ-ωραίο το σουζουκι αλλά δεν φτάνανε τα γκαφρά,εγώ για καινούριο 1.3 πήγαινα αλλά είχε 4 μήνες πάροδοση και πήρα το Τs μεταχειρω
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ
Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.Χαχαχα.
Μαζι σου Φιλιππε.....
Ιgnis Rules...Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..
Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ
Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.Χαχαχα.
Μαζι σου Φιλιππε.....
Ιgnis Rules...Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..
Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..
καλά πλάκα μας κάνεις?με 140-150 άλογα που είναι το δικό σου είναι πύραυλος.τότε που είχες ρώτήσει για μεγάλωμα πεταλούδας αυτά που σου είχα πει ήταν δυστυχώς λάθος-σορρυ λάθος τύπο χρησιμοποίησα.
¨Οταν κάνω προσπέραση στην Ελλάδα πρέπει να κρατάω το τιμόνι με τα 2 χέρια δυνατά γιατί το αυτοκίνητο ακολουθεί το προφίλ του δρόμου,μιλάμε τέτοιο συναίσθημα δεν είχα νιώσει τόσο έντονα πιο πριν,το επόμενο μου αμάξι θα είναι τετρακίνητο ή πισωκούνα
εσύ δεν το έχεις αυτό το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο? -
Αν εχεις 10 σε καθημερινο αυτοκινητο εισαι πολυ καλα πιστευω. Οχι απλως αξιοπρεπες. 10 ειναι πολυ καλο για 'μη επαγγελματικη χρηση' . Απο εκει και κατω εισαι αρκετα γκαζοφονιας
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ
Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.Χαχαχα.
Μαζι σου Φιλιππε.....
Ιgnis Rules...Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..
Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..
καλά πλάκα μας κάνεις?με 140-150 άλογα που είναι το δικό σου είναι πύραυλος.τότε που είχες ρώτήσει για μεγάλωμα πεταλούδας αυτά που σου είχα πει ήταν δυστυχώς λάθος-σορρυ λάθος τύπο χρησιμοποίησα.
¨Οταν κάνω προσπέραση στην Ελλάδα πρέπει να κρατάω το τιμόνι με τα 2 χέρια δυνατά γιατί το αυτοκίνητο ακολουθεί το προφίλ του δρόμου,μιλάμε τέτοιο συναίσθημα δεν είχα νιώσει τόσο έντονα πιο πριν,το επόμενο μου αμάξι θα είναι τετρακίνητο ή πισωκούνα
εσύ δεν το έχεις αυτό το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο?BTW το πειραμα με την πεταλουδα πετυχε
Κατα τα αλλα πυραυλος σιγουρα δεν ειναι
Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λες.Μηπως εφταιγε ο δρομος??? -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
..πχ πολλά αυτοκίνητα μετά τα 160 δεν έχουν τις επιδόσεις που περιμένεις λόγω κακής αεροδυναμικής πχ ιγκνις σπορτ
Πσσστ! Λιγα με το IS μην ραψω κανα TS!
Εγω θελω να θεσω ενα αλλο ερωτημα. Καταρχην πως μπορουμε να υπολογιζουμε την πραγματικη τιμη αυτης της αναλογιας; Γιατι ο λογος βαρος/ιπποδυναμη με τιμες κατασκευαστη απεχει οσο να'ναι απο την πραγματικοτητα.Χαχαχα.
Μαζι σου Φιλιππε.....
Ιgnis Rules...Την πραγματικη τιμη μπορεις μονο να την βρεις αφου δυναμομετρησεις και ζυγισεις το αμαξι..
Το δικο μου παντως με αναλογια 8 δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα γρηγορο..
καλά πλάκα μας κάνεις?με 140-150 άλογα που είναι το δικό σου είναι πύραυλος.τότε που είχες ρώτήσει για μεγάλωμα πεταλούδας αυτά που σου είχα πει ήταν δυστυχώς λάθος-σορρυ λάθος τύπο χρησιμοποίησα.
¨Οταν κάνω προσπέραση στην Ελλάδα πρέπει να κρατάω το τιμόνι με τα 2 χέρια δυνατά γιατί το αυτοκίνητο ακολουθεί το προφίλ του δρόμου,μιλάμε τέτοιο συναίσθημα δεν είχα νιώσει τόσο έντονα πιο πριν,το επόμενο μου αμάξι θα είναι τετρακίνητο ή πισωκούνα
εσύ δεν το έχεις αυτό το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο?BTW το πειραμα με την πεταλουδα πετυχε
Κατα τα αλλα πυραυλος σιγουρα δεν ειναι
Δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λες.Μηπως εφταιγε ο δρομος???σίγουρα φταίει ο δρόμος.
το προφίλ του δρόμου σε συνδυασμό με μπροστινή κίνηση σε πάει όπου θέλει ο δρόμος -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
ανεβαίνεις στην ζυγαριά-ζυγίσεσαι-μετά παίρνεις αγκαλιά το ΙS-ξαναζυγίζεσαι και αφαιρείς το βάρος σου σωστός?
ακριβή μέτρηση μπορείς να πάρεις από ζυγαριά σαν αυτή που έχει το shower techniques, αν το αγοράζεις ψάξες κάπου το έχουν βάλει.
γενικά ψάξε λίγο στο νετ θα βρεις το βαρος του αυτοκινήτου σουΑυτο λεω. Το αποβαρο το ξερω. Κ την ιπποδυναμη στο στροφαλο. Μεικτο βαρος κ ιπποδυναμη στον τροχο ομως;
-
8 κιλα ανα ιππο νομιζω οτι ειναι πολυ καλο για ολες τις συνθηκες και ετσι ωστε συνδιαζει τα παντα.
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Μεικτο βαρος κ ιπποδυναμη στον τροχο ομως;πλάστιγγα και δυναμόμετρο. That's the only way
-
Το λιγωτερο καλυτερα.
Προσωπικα εχω ενα με 4.3 και ενα με 9.2 και την μηχανη με 2.3.
Αυτο με τα 9.2 ειναι SUV και δεν εχω προβλημα σε προσπερασεις η ρεπριζ. Νομιζω οτι η ροπη ειναι αυτη που μας ενδιαφερει και ποσο χαμηλα αποδιδεται. Δεν ξερω για εσας αλλα δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που οδηγησα πανω απο 5,5-6 χιλ στροφες.
Φιλικα
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Νομιζω οτι η ροπη ειναι αυτη που μας ενδιαφερει και ποσο χαμηλα αποδιδεται. Δεν ξερω για εσας αλλα δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που οδηγησα πανω απο 5,5-6 χιλ στροφες.Καλή παρατήρηση. Για την ακρίβεια το σημαντικό είναι η **καμπύλη απόδοσης **της ροπής (και κατά προέκταση και της ισχύος, που είναι [ροπή x στροφές/λεπτό]) και όχι μόνο η μέγιστη τιμή της, η οποία μπορεί να είναι και ένα 'spike' που να αποδίδεται για πολύ λίγο οπότε το αξιοποιήσιμο φάσμα στροφών του μοτέρ να είναι μικρό. Τα σημερινά WRC έχουν τερατώδεις ροπές που τις βγάζουν από πολύ χαμηλά και τις κρατούν σχεδόν στο ακέραιο μέχρι τον κόφτη, εξ ού και οι απίστευτες επιταχύνσεις και ρεπρίζ με 'μόνο' 5 (ή και 4 καμιά φορά) σχέσεις στο κιβώτιο.
-
Το Ίμπιζα έχει 18 κιλά ανά ίππο. Σέρνεται!
Η Άλφα έχει 10,5 (και τρελλή ροπή όμως...) και όποτε θα ήθελα παραπάνω, αυτό ποτέ ως τώρα δεν ήταν από ανάγκη, αλλά από όρεξη!! -
Και εγώ πιστεύω οτι η καμπύλη ροπής είναι το στοιχείο που έχει σημασία.
Παρ'ολα αυτά προσωπικά προτιμώ κάτω απο 9 κιλά ανα ίππο.
Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά έχει 4.2 κιλά ανα ίππο.
Aυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα που έχω τη μεγαλύτερη αναλογία την έχει το Accord με 6.4 κιλά ανα ίππο.
Δύσκολα συμβιβάζομαι με άλλες αναλογίεςΦιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά έχει 4.2 κιλά ανα ίππο.
Θα το φέρεις Ελλάδα να μας κάνεις κι εμάς καμία βόλτα;;;
Στο ερώτημα του κυνηγού πιστεύω κάτω από 10 καλά είσαι... Να έχεις και ροπή όμως...
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Και εγώ πιστεύω οτι η καμπύλη ροπής είναι το στοιχείο που έχει σημασία.Παρ'ολα αυτά προσωπικά προτιμώ κάτω απο 9 κιλά ανα ίππο.
Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά έχει 4.2 κιλά ανα ίππο.
Aυτή τη στιγμή στα αυτοκίνητα που έχω τη μεγαλύτερη αναλογία την έχει το Accord με 6.4 κιλά ανα ίππο.
Δύσκολα **συμβιβάζομαι με άλλες αναλογίες **:lol:Φιλικά,
ΔημήτρηςΔηλαδή το 90-60-90 (35-23-35) σε χαλάει πολύ ε;
Πόσα κιλά ανα ίππο;