-
*'Σε πολλούς δρόμους της Αθήνας γίνονται (σχεδόν κάθε βράδι) αυτοσχέδιοι και επικίνδυνοι αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, στους οποίους σκοτώνονται ή μένουν ανάπηρα πάρα πολλά από τα παιδιά που έχουν το πάθος της ταχύτητας. Επειδή οι συνέπειες είναι τραγικές κι επειδή οι νέοι άνθρωποι θα συνεχίσουν να κάνουν κόντρες οπουδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο, όπως άλλωστε έκαναν οι νέοι όλων των εποχών με τα πόδια, με άλογα ή με άρματα κλπ. ερωτώνται, λοιπόν, οι αρμόδιοι υπουργοί: Μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, γιατί δεν παραχωρούμε ένα μικρό μέρος από τον διάδρομο προσγείωσης στις εθνικές επιτροπές αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας για να διοργανώνουν αγώνες ταχύτητας και ντράγκστερ (κόντρα σε ευθεία 400 μέτρων) με διεθνείς και πολύ αυστηρούς κανονισμούς ασφάλειας για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα εκτονώνονται χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή τους και τη ζωή των θεατών; Γιατί δηλαδή δεν προσφέρουμε στους νέους μία ασφαλή και απόλυτα ελεγχόμενη διέξοδο, αλλά τους αφήνουμε να σκοτώνονται άδικα στους δρόμους;'
Η παραπάνω ερώτηση - πρόταση ανήκει στον Άρη Σταθάκη δημοσιογράφο και βουλευτή της Β' Περιφέρειας Αθηνών και κατατέθηκε στην Βουλή. Ο κος Σταθάκης απευθύνθηκε στους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ, Δημόσιας Τάξης και Αθλητισμού και μέσω της ερώτησης εξέφρασε τον προβληματισμό και την ανησυχία του για τα τεκταινόμενα στους ελληνικούς δρόμους, που σχετίζονται με τους αυτοσχέδιους αγώνες.
*
Πηγή:http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5502 -
*'Σε πολλούς δρόμους της Αθήνας γίνονται (σχεδόν κάθε βράδι) αυτοσχέδιοι και επικίνδυνοι αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, στους οποίους σκοτώνονται ή μένουν ανάπηρα πάρα πολλά από τα παιδιά που έχουν το πάθος της ταχύτητας. Επειδή οι συνέπειες είναι τραγικές κι επειδή οι νέοι άνθρωποι θα συνεχίσουν να κάνουν κόντρες οπουδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο, όπως άλλωστε έκαναν οι νέοι όλων των εποχών με τα πόδια, με άλογα ή με άρματα κλπ. ερωτώνται, λοιπόν, οι αρμόδιοι υπουργοί: Μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, γιατί δεν παραχωρούμε ένα μικρό μέρος από τον διάδρομο προσγείωσης στις εθνικές επιτροπές αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας για να διοργανώνουν αγώνες ταχύτητας και ντράγκστερ (κόντρα σε ευθεία 400 μέτρων) με διεθνείς και πολύ αυστηρούς κανονισμούς ασφάλειας για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα εκτονώνονται χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή τους και τη ζωή των θεατών; Γιατί δηλαδή δεν προσφέρουμε στους νέους μία ασφαλή και απόλυτα ελεγχόμενη διέξοδο, αλλά τους αφήνουμε να σκοτώνονται άδικα στους δρόμους;'
Η παραπάνω ερώτηση - πρόταση ανήκει στον Άρη Σταθάκη δημοσιογράφο και βουλευτή της Β' Περιφέρειας Αθηνών και κατατέθηκε στην Βουλή. Ο κος Σταθάκης απευθύνθηκε στους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ, Δημόσιας Τάξης και Αθλητισμού και μέσω της ερώτησης εξέφρασε τον προβληματισμό και την ανησυχία του για τα τεκταινόμενα στους ελληνικούς δρόμους, που σχετίζονται με τους αυτοσχέδιους αγώνες.
*
Πηγή:http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5502 -
*'Σε πολλούς δρόμους της Αθήνας γίνονται (σχεδόν κάθε βράδι) αυτοσχέδιοι και επικίνδυνοι αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, στους οποίους σκοτώνονται ή μένουν ανάπηρα πάρα πολλά από τα παιδιά που έχουν το πάθος της ταχύτητας. Επειδή οι συνέπειες είναι τραγικές κι επειδή οι νέοι άνθρωποι θα συνεχίσουν να κάνουν κόντρες οπουδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο, όπως άλλωστε έκαναν οι νέοι όλων των εποχών με τα πόδια, με άλογα ή με άρματα κλπ. ερωτώνται, λοιπόν, οι αρμόδιοι υπουργοί: Μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, γιατί δεν παραχωρούμε ένα μικρό μέρος από τον διάδρομο προσγείωσης στις εθνικές επιτροπές αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας για να διοργανώνουν αγώνες ταχύτητας και ντράγκστερ (κόντρα σε ευθεία 400 μέτρων) με διεθνείς και πολύ αυστηρούς κανονισμούς ασφάλειας για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα εκτονώνονται χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή τους και τη ζωή των θεατών; Γιατί δηλαδή δεν προσφέρουμε στους νέους μία ασφαλή και απόλυτα ελεγχόμενη διέξοδο, αλλά τους αφήνουμε να σκοτώνονται άδικα στους δρόμους;'
Η παραπάνω ερώτηση - πρόταση ανήκει στον Άρη Σταθάκη δημοσιογράφο και βουλευτή της Β' Περιφέρειας Αθηνών και κατατέθηκε στην Βουλή. Ο κος Σταθάκης απευθύνθηκε στους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ, Δημόσιας Τάξης και Αθλητισμού και μέσω της ερώτησης εξέφρασε τον προβληματισμό και την ανησυχία του για τα τεκταινόμενα στους ελληνικούς δρόμους, που σχετίζονται με τους αυτοσχέδιους αγώνες.
*
Πηγή:http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5502 -
Πολύ καλή πρωτοβουλία!!!
-
Που ομως δεν νομιζω οτι θα βγαλει καμμια ειδηση....
Στου κουφου την πορτα.....
Επισης θα ηθελα και αλλη μια προταση για δημιουργια αυτοκινητοδρομιου.
-
Στα αυτιά μου ακούγεται σαν 'δούρειος ίππος'. Ξέροντας λίγα απο την προιστορία του κ.Σταθάκη τους λέει............ δώστε έναν διάδρομο γιαυτό και μετά...........επειδή για να γυρίσουν πίσω στην εκκίνηση θέλουν άλλον ένα δρόμο δώστε και τον διπλανό.Και χωρίς γραφεία δεν γίνεται καταμέτρηση δεν φτιάχνουμε και pits.............και πάει λέγωντας ...
Εχω φαντασία δεν μπορείται να πείτε.....
Λες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Πολλά μπράβο στο κύριο Σταθάκη! Αλλά ένας στους τρακόσιους είναι πολύ λίγος δυστηχώς...
-
Ένα μακάρι μπορώ να πω μόνο...
-
Εγώ δέν νομίζω ότι θά εγκαταλείψουν τά λιμανάκια γιά να μπούν στήν 'επίσημη ευθεία',κάτω από τήν απόλυτη ασφάλεια καί τό μάτι τής ΕΛΠΑ.
Ισως στήν αρχή να προσπαθήσουν,αλλά μάλλον θα τους λείψει η παρανομία στή συνέχεια.
Ωστόσο,μακάρι να γίνει καί βλέπουμε. -
Εχουμε σκάσει στις προτάσεις...
Δηλαδη αν υπήρχε αυτή η ευθεία θα πηγαίνανε εκεί για κόντρες. Να την κάνουμε ... αλλά
Ερώτηση
-
Δε θα υπάρχουν κανόνες ασφαλείας? Αρα κόστος.
-
Μπορεί να βάλει τη γκόμενα μεσα το τουτου και να τρέχει. ΟΧΙ
αρα πάλι έξω -
Παρκινγ στην Αθηνα έχει (απάντηση ΝΑΙ) αλλά όλοι ψάχνουν να το αφήσουν έξω...
Αρα είναι θέμα Παιδείας και τελειωσαμε. τι ευθείες και κουραφέξαλα
-
-
Και ξέρετε ο υπουργός τι θα του απάντησε....
Που 'σαι Σταθάκη;! Διάδρομο θέλεις; Αντί για διάδρομο τσίμπα ένα... http://www.psychochrist.com/bpo/graphic ... es%201.jpg
-
Τσίμπα ένα,ρε σύ;
-
Πλάκα μας κάνει ο Κος Σταθάκης μου φαίνεται.......
Δεν έχουν καταλάβει σε τι οικονομική θέση βρίσκεται η χώρα μας?
Εδώ δεν υπάρχουν χρήματα για να στρωθούν οι δρόμοι της Αθήνας που έχουν γεμίσει σχεδόν όλοι με λακκούβες και χαντάκια θα στρωθεί ο διάδρομος του ελληνικού με νέα άσφαλτο???
Αυτά είναι λόγια του αέρα φερε κύριε μελέτη να δούμε τι προτείνεις at what cost!!!!
Πως θα φωτίζεται το βράδυ το σύστημα στο Ελληνικό??? Ποιος θα πληρώνει τον λογαριασμό?
Στην Βούτα βλέεπεις και πάνω από την γέφυρα!!!!!
Κάποιοι θέλουν και στροφές Κε Σταθάκη......
Η λύση είναι μόνο οργανωμένη πίστα κάπου πχ (Σέρρες, Μέγαρα) τους υπόλοιπους που παίζουν στους δρόμους αργά η γρήγορα θα τους μαζέψουν/ μας μαζέψουν......
Μένω στην Α. Γλυφάδα έχω τσιμπήσει κλήση δυο φορές στην Βουλιαγμένης στην Honda ..... με 100 και 118 αντίστοιχα (αν θυμάμαι καλά) νάτα τα 9 ποντάκια στο δίπλωμα.... οπότε η ποινή σε συνετίζει!!!!! Πλέον προσπαθώ να μην τρέχω....
Η πίστα είναι μονόδρομος!!!!!! -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πλάκα μας κάνει ο Κος Σταθάκης μου φαίνεται.......
Δεν έχουν καταλάβει σε τι οικονομική θέση βρίσκεται η χώρα μας?
Εδώ δεν υπάρχουν χρήματα για να στρωθούν οι δρόμοι της Αθήνας που έχουν γεμίσει σχεδόν όλοι με λακκούβες και χαντάκια θα στρωθεί ο διάδρομος του ελληνικού με νέα άσφαλτο???
Αυτά είναι λόγια του αέρα φερε κύριε μελέτη να δούμε τι προτείνεις at what cost!!!!
Πως θα φωτίζεται το βράδυ το σύστημα στο Ελληνικό??? Ποιος θα πληρώνει τον λογαριασμό?
Στην Βούτα βλέεπεις και πάνω από την γέφυρα!!!!!
Κάποιοι θέλουν και στροφές Κε Σταθάκη......
Η λύση είναι μόνο οργανωμένη πίστα κάπου πχ (Σέρρες, Μέγαρα) τους υπόλοιπους που παίζουν στους δρόμους αργά η γρήγορα θα τους μαζέψουν/ μας μαζέψουν......
Μένω στην Α. Γλυφάδα έχω τσιμπήσει κλήση δυο φορές στην Βουλιαγμένης στην Honda ..... με 100 και 118 αντίστοιχα (αν θυμάμαι καλά) νάτα τα 9 ποντάκια στο δίπλωμα.... οπότε η ποινή σε συνετίζει!!!!! Πλέον προσπαθώ να μην τρέχω....
Η πίστα είναι μονόδρομος!!!!!!Δυστυχώς κύριε cpp διακρίνω κάποιες αντιφάσεις στα λεγόμενά σας. Η πίστα κοστίζει μάλλον πολύ περισσότερο από τον εγκαταλελειμένο διάδρομο του ελληνικού που θα μπορούσε να φιλοξενεί αγώνες με το φως της ημέρας. Ανέκαθεν οι κόντρες ήταν παράνομες και τιμωρούνταν από το νόμο, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Παρ' όλα αυτά η κατάσταση διαιωνίζεται, γιατί πολύ απλά η παρανομία είναι για κάποιους μια μορφή ναρκωτικού. Αν βρεθεί μια λύση ώστε τα dragster, τα drift και τα face 2 face γίνουν (παραμείνουν) οικονομικά προσιτά, τότε ο φόβος της ποινής σε συνδυασμό με την εθιστική ιδιότητα της ταχύτητας θα φέρουν κάποιο αποτέλεσμα, που και πάλι όμως δεν θα είναι ολοκληρωμένο.
Απαξιωτικές συμπεριφορές και λογικές 'ξύλου' σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν φέρνουν αποτέλεσμα. -
Ένα μεγάλο μπρόβο για την πρωτοβουλία!
Κ ναι μπορεί (αν το αφήσουν όσοι έχουν οφέλη... να γίνει) να μην τραβήξει με την μία όλο τον κόσμο που επί 10ετίες έχει μάθει έτσι.... αλλά σιγά σιγά θα περάσει στον κόσμο κ έτσι θα αρχίσουν να εκλείπουν όλα τα δυασσάρεστα σκηνικά! -
Aνέκαθεν είχα εκτίμηση στον κ. Σταθάκη (χωρίς,βέβαια,να τον γνωρίζω προσωπικά)! Αυτή η πρόταση καθώς και άλλες ενέργειες του 'από τη θέση του... πολιτικού' πλέον, δείχνουν ότι για να γίνεις πολιτικός δεν είναι απαραίτητο να απολέσεις την λογική σου!
Το αν θα γίνει πραγματικότητα δεν το ξέρω. Άλλωστε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το εύχομαι,πάντως, παρότι δε θα έχω κάποιο προσωπικό όφελος (είμαι από Θεσ/νίκη) ελπίζοντας ότι έτσι ίσως μειωθούν τα τροχαία που οφείλονται σε κόντρες στην Αθήνα! -
Ο χρήστης KF έγραψε:
Πλάκα μας κάνει ο Κος Σταθάκης μου φαίνεται.......
Δεν έχουν καταλάβει σε τι οικονομική θέση βρίσκεται η χώρα μας?
Εδώ δεν υπάρχουν χρήματα για να στρωθούν οι δρόμοι της Αθήνας που έχουν γεμίσει σχεδόν όλοι με λακκούβες και χαντάκια θα στρωθεί ο διάδρομος του ελληνικού με νέα άσφαλτο???
Αυτά είναι λόγια του αέρα φερε κύριε μελέτη να δούμε τι προτείνεις at what cost!!!!
Πως θα φωτίζεται το βράδυ το σύστημα στο Ελληνικό??? Ποιος θα πληρώνει τον λογαριασμό?
Στην Βούτα βλέεπεις και πάνω από την γέφυρα!!!!!
Κάποιοι θέλουν και στροφές Κε Σταθάκη......
Η λύση είναι μόνο οργανωμένη πίστα κάπου πχ (Σέρρες, Μέγαρα) τους υπόλοιπους που παίζουν στους δρόμους αργά η γρήγορα θα τους μαζέψουν/ μας μαζέψουν......
Μένω στην Α. Γλυφάδα έχω τσιμπήσει κλήση δυο φορές στην Βουλιαγμένης στην Honda ..... με 100 και 118 αντίστοιχα (αν θυμάμαι καλά) νάτα τα 9 ποντάκια στο δίπλωμα.... οπότε η ποινή σε συνετίζει!!!!! Πλέον προσπαθώ να μην τρέχω....
Η πίστα είναι μονόδρομος!!!!!!Δυστυχώς κύριε cpp διακρίνω κάποιες αντιφάσεις στα λεγόμενά σας. Η πίστα κοστίζει μάλλον πολύ περισσότερο από τον εγκαταλελειμένο διάδρομο του ελληνικού που θα μπορούσε να φιλοξενεί αγώνες με το φως της ημέρας. Ανέκαθεν οι κόντρες ήταν παράνομες και τιμωρούνταν από το νόμο, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Παρ' όλα αυτά η κατάσταση διαιωνίζεται, γιατί πολύ απλά η παρανομία είναι για κάποιους μια μορφή ναρκωτικού. Αν βρεθεί μια λύση ώστε τα dragster, τα drift και τα face 2 face γίνουν (παραμείνουν) οικονομικά προσιτά, τότε ο φόβος της ποινής σε συνδυασμό με την εθιστική ιδιότητα της ταχύτητας θα φέρουν κάποιο αποτέλεσμα, που και πάλι όμως δεν θα είναι ολοκληρωμένο.
Απαξιωτικές συμπεριφορές και λογικές 'ξύλου' σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν φέρνουν αποτέλεσμα.Ισως δεν ήμουν αρκετά σαφής... Πίστα/ες υπάρχει/ουν..... δεν υπάρχει λόγος να γίνει νέα πίστα στο Ελληνικό να την κάνουμε τι?
Κρίμα δεν πάει ο κόσμος....
Δεν είναι απαξιωτική η συμπεριφορά μου.... είναι λογική
και η άποψη του Κου Σταθάκη δεν τεκμεριώνεται ...... μια απλή δήλωση δεν λέει κάτι....
Γνώμη μου να γίνει πίστα - ευθεία αν όντως πιστεύετε οτι χρειάζεται και θα είναι βιώσιμη, να βρεθεί κάποιος να αναλάβει το κόστος και να επενδύσει.....
Αν θέλει κάποιος να τρέξει με ασφάλεια πάει Μέγαρα, Παραλληλοδρόμιο μπαίνει στους αγώνες για την πλάκα του....Τέλος για όποιον θυμάται να υπενθυμίσω βιντεάκι με τον κο Σταθάκη να οδηγεί ένα Tipo ή Tempra με 200χλμ/ ώρα (λήψη κάμερας στο κοντερ) για να μας αποδείξει ότι ο καλός οδηγός ξέρει που να τρέξει
Να επισημάνω ότι δεν έχω καμμιά προσωπική εμπάθεια με τον κύριο Σταθάκη αλλά προσπαθώ σε μερικά πράγματα να είμαι αντικειμενικός....
Αν προκριθεί αυτή η λύση θα έχει entry cost 20 euro το άτομο...
Αυστηροί κανόνες δηλαδή πυρασφάλεια, ασθενοφόρο, φώτα, μπαριέρα κλπ.... παράβολα, και κέρδος για κάποιον.... ασφάλεια δεν θα ισχύει κλπ... κλπ...
Δεν θα πηγαίνουν με τίποτα οι νέοι θα τα καίνε σε βενζίνες, αυτά που θα έπρεπε να πληρώσουν σε τέλος χρήσης της ευθείας -
Μακάρι, αλλά ήμουν νιος και γέρασα (που λέει ο λόγος) και γέρασαν μαζί και παλαιότερες ελπίδες τί έγιναν τα Οινόφυτα, η Πάτρα ακόμα και το ελληνικό όταν δια στόματος Γιάννας μας παραμύθιαζαν για πολλοστή φορά... ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥΣ. Δεν θέλω να είμαι πεσιμιστής και μηδενιστής αλλά μόλις μαγκώσουν την καρέκλα όλοι σφυρίζουν αδιάφορα και πετάνε που και που κανα βεγγαλικό, έτσι για να διατηρούμε τα φώτα της δημοσιότητας γύρω μας, γιατί κανείς δεν ξέρει πότε θα ξανάχει εκλογές... Και επειδή από την 'θέση του οδηγού' στην καρέκλα του βουλευτή μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα, από όλα εκείνα τα 'στραβά και αστεία' έχει ισιώσει τίποτα;
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Επισης θα ηθελα και αλλη μια προταση για δημιουργια αυτοκινητοδρομιου.Λοιπόν προτείνω το επόμενο να γίνει στην ψησταριά του Μάλαμα. Αφετηρία τα πιάτα, εσάκι μεταξύ κρασοκανάτας και τζατζικιού, πιτ-στοπ στον ψήστη και τερματισμός η πιατέλα με τα παϊδάκια. Έπαθλο το cheese (σερβιρισμένο σε ασημένια πιατέλα εννοείται)
Όσο για το πόντιουμ .... κάτι θα σκεφτούμε.... -
Ο καλος οδηγος οντως ξερει που και ποσο να τρεξει. Απο κει και περα, η πιστα στα Μεγαρα ειναι ακαταλληλη και στις Σερρες 600 χλμ μακρυα...Ακομα και καταλληλη να ηταν στα μεγαρα ειναι οσο μακρυα ειναι, κανενας δεν προκειται να κανονισει με τον 'αντιπαλο' να 'πεταχτουν' μεχρι τα μεγαρα για μια κοντρα και μετα πισω...
-
Κακά τα ψέματα και πίστα να φιαχτεί και τρόποι να προταθούν/βρεθούν ώστε να μη γίνονται κόντρες στους δρόμους, καλώς ή κακώς (κατά τη γνώμη μου κακώς) τελικά θα γίνονται.
Πρόταση Α.Σταθάκη για τις "κόντρες"