Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Drive και Power Techniques Συγκριτικό για Φίλτρα Αέρος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Drive και Power Techniques Συγκριτικό για Φίλτρα Αέρος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    85
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Το Drive πριν καιρό είχε κάνει συγκριτικό για 6 ελεύθερα φίλτρα αέρος σε 2 αυτοκίνητα. Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και το Power Techniques. Μήπως κάποιος συμ-φοριτης έχει το περιοδικό να μας πει τα συμπεράσματα? Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον φαντάζομαι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nascar1 last edited by

        Το Drive πριν καιρό είχε κάνει συγκριτικό για 6 ελεύθερα φίλτρα αέρος σε 2 αυτοκίνητα. Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και το Power Techniques. Μήπως κάποιος συμ-φοριτης έχει το περιοδικό να μας πει τα συμπεράσματα? Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον φαντάζομαι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Το Drive πριν καιρό είχε κάνει συγκριτικό για 6 ελεύθερα φίλτρα αέρος σε 2 αυτοκίνητα. Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και το Power Techniques. Μήπως κάποιος συμ-φοριτης έχει το περιοδικό να μας πει τα συμπεράσματα? Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον φαντάζομαι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            popol-ros last edited by

            στο DRIVE δεν νομιζω............καπου αλλου μηπως????

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              msamaro last edited by

              Oύτε και εγώ θυμάμαι τέτοια δοκιμή στο Drive

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Πριν καμποσα χρονια στο Power Technics ειχαν μια τετοια δοκιμη.Και στο FASTER(νομιζω) ειχαν καποιο τεστ,θυμαμαι μονο οτι το αμαξι ηταν SUBARU. Παντως τα αποτελεσματα απο τετοια τεστ δεν μπορεις να τα αναγαγεις σε ολα τα αμαξια,οτι δουλευει καλα σε ενα αμαξι δεν σημαινει οτι θα δουλευει εξισου καλα και σε αλλο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nascar1 last edited by

                  Είναι σίγουρα το drive διότι στο τεύχος Φευβρουαρίου του 2005 που κλέινει 100 τεύχη κάνει μια ανασκόπηση και έχει μια λεζάντα με αυτό το συγκριτικό τεστ. Το γνωρίζω πως τα αποτελέσματα δεν είναι συγκρισιμα και για άλλα αυτοκίνητα αλλά μια ιδέα για τα φίλτρα νομίζω πως θα μπορούμε να σχηματίσουμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nascar1 last edited by

                    Ακόμα και στο Power που έγινε τέτοιο συγκριτικό μήπως μπορεί κάποιος να δώσει τα αποτελέσματα? Προτιμώ το drive γιατί εκέι τα αυτοκίνητα ήταν ένα 106 και ένα Cinque ενώ στο Power ένα WRX... Βοηθητικά το τεύχος του Power ήταν το 63...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      s3 last edited by

                      Το συγκριτικο του drive ηταν σε τευχος του 1997 και απο οτι θυμαμαι ειχε βγαλει με μαμα φιλτρο το ραλλύ 8ν 98.8 αλογα τροχο.
                      Ολα τα φιλτρα ειχαν βγαλει λιγοτερο απο το εργοστασιακο, γυρω στα 97-98 αλογα, και μονο το kn ειχε ισοφαρισει το 98,8.
                      Τελος η φιλτροχοανη ειχε βγαλει 103 αλογα.

                      Εμενα αυτο το συγκριτικο μου λεει κατι.
                      Μαλλον τοτε δε μαγειρευανε τα αποτελεσματα, ή πλεον τα φιλτρα εξελιχτηκαν τεχνολογικα, ή το συγκεκριμενο αμαξι δεν επαιρνε αλογα λογω σχεδιασης του φιλτροκουτιου του.

                      Παντως και στο cinque τα αποτελεσματα ηταν αναλογα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nascar1 last edited by

                        Ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα αν και κάπως περίεργα.. Οχι μόνο να μην δίνουν αλλά και να χάνουν? Μόνο λογικό δεν ακούγεται. Μήπως απλά το περιοδικό δεν είχε 'πάρει' αρκετά από τις εταιρίες ελεύθερων φίλτρων? Πολύ θα ήθελα να δω τα αποτελέσματα απο το Faster ένα περιοδικό του ίδιου οίκου... Πιστεύω ότι θα καταλάβουμε πολλά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                          Ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα αν και κάπως περίεργα.. Οχι μόνο να μην δίνουν αλλά και να χάνουν? Μόνο λογικό δεν ακούγεται. Μήπως απλά το περιοδικό δεν είχε 'πάρει' αρκετά από τις εταιρίες ελεύθερων φίλτρων? Πολύ θα ήθελα να δω τα αποτελέσματα απο το Faster ένα περιοδικό του ίδιου οίκου... Πιστεύω ότι θα καταλάβουμε πολλά...

                          Πρώτα απ' όλα, υποθέτουμε ότι ένα ελεύθερο φίλτρο αέρος (ΟΧΙ φιλτροχοάνη ή άλλο φιλτροκούτι ή πατέντα κ.τ.λ.) δεν μεταβάλλει καθόλου τα φαινόμενα συντονισμού που υφίστανται μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. Αυτό είναι μάλλον σωστό, σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιου γνώστη (Speedy100 από άλλο forum).
                          Νομίζω όμως ότι στις ψηλές στροφές μπορεί ο κινητήρας να 'στεγνώνει' από καύσιμο, αφού δεν μπορεί το πρόγραμμα του εγκεφάλου να καλύψει τις ανάγκες του επιπλέον εισερχόμενου αέρα σε καύσιμο. Έτσι φτωχαίνει το μείγμα και έχουμε απώλεια ροπής. Εξού και η πτώση της ιπποδύναμης στις συγκεκριμένες στροφές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Ο εγκέφαλος μπορεί να διαγνώσει τον επιπλέον αέρα και να ρυθμίσει ανάλογα το μείγμα έχει αρκετά περιθώρια και δεν στεγνώνει εύκολα ιδικά όταν μιλάμε μόνο για πιο ελεύθερο φίλτρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Αν καταργώντας το εργοστασιακό σύστημα εισαγωγής αέρα, τοποθετήσεις ένα ηλίθιο φίλτρο που τραβάει καυτό αέρα από το χώρο της μηχανής, είναι αυτονόητο ότι θα έχεις μείωση της ιπποδύναμης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nascar1 last edited by

                                Φίλε leonp αυτό που λες δεν μπορεί να συμβεί διότι μιλάμε για ελεύθερα φίλτρα στο υπάρχον φιλτροκούτι που χρησιμοποιούν την normal εισαγωγή αέρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nascar1 last edited by

                                  Και το Faster του Γενάρη είχε ένα αντίστοιχο συγκριτικό τέστ....Δεν υπάρχει κανένας που να το έχει διαβάσει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nascar1 last edited by

                                    Βρε παιδιά κανένας??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      Δεν έχει συγκριτικό,θεωρία στα είδη φίλτρων μόνο(χάρτινα, συρμάτινα κλπ)

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nascar1 last edited by

                                        Κανένας βρε παιδιά???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Κανένας τι?

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nascar1 last edited by

                                            Κανένας που να έχει διαβάσει κάποιο από τα περιοδικά του ειδικού τύπου με τέτοια συγκριτικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr