Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes C160 SportCoupe
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Mercedes C160 SportCoupe
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    20
    68
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Στο νέο τεύχος των 4Τ, στους πίνακες τιμών αναφέρεται μία νέα έκδοση
      της SportCoupe, με τα διακριτικά C160! Εκτός από τιμή (κάτω από
      30 κιλοευρώ) και ιπποδύναμη (122 άλογα) δεν αναφέρονται άλλα στοιχεία
      όπως κυβισμός, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ.

      Ξέρει κανείς σχετικά; Είναι ειδική έκδοση για την Ελλάδα ή νέο βασικό
      μοντέλο που αφορά όλη την Ευρώπη; Δε μ'ενδιαφέρει να την
      αγοράσω, θεός φυλάξοι, ρωτώ από περιέργεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Στο νέο τεύχος των 4Τ, στους πίνακες τιμών αναφέρεται μία νέα έκδοση
        της SportCoupe, με τα διακριτικά C160! Εκτός από τιμή (κάτω από
        30 κιλοευρώ) και ιπποδύναμη (122 άλογα) δεν αναφέρονται άλλα στοιχεία
        όπως κυβισμός, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ.

        Ξέρει κανείς σχετικά; Είναι ειδική έκδοση για την Ελλάδα ή νέο βασικό
        μοντέλο που αφορά όλη την Ευρώπη; Δε μ'ενδιαφέρει να την
        αγοράσω, θεός φυλάξοι, ρωτώ από περιέργεια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Στο νέο τεύχος των 4Τ, στους πίνακες τιμών αναφέρεται μία νέα έκδοση
          της SportCoupe, με τα διακριτικά C160! Εκτός από τιμή (κάτω από
          30 κιλοευρώ) και ιπποδύναμη (122 άλογα) δεν αναφέρονται άλλα στοιχεία
          όπως κυβισμός, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ.

          Ξέρει κανείς σχετικά; Είναι ειδική έκδοση για την Ελλάδα ή νέο βασικό
          μοντέλο που αφορά όλη την Ευρώπη; Δε μ'ενδιαφέρει να την
          αγοράσω, θεός φυλάξοι, ρωτώ από περιέργεια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Δε νομίζω να βάλανε τέτοιο μοτέρ μόνο για την Ελλάδα... Σκέφτεστε πόσο θα σέρνεται αυτό το πράμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsardas last edited by

              Αν εχει επιδοσεις ενος απλου 1.6 με 110 αλογα της υπολοιπης αγορας δε νομιζω να σερνεται και τοσο (θα μετακινειται καπως) αλλα αναρωτιεμαι τι κινητηρας ειναι αυτος γιατι δε νομιζω να ειναι απο Α class λογω του οτι οι κυλινδροι της εχουν μεγαλυτερη γωνια και δε νομιζω να εκαναν μειωση κυβικων απο τον 1.8 compresor. Μηπως ειναι τιποτε 2λιτρο απλο με 122 αλογα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Μην ξεχνάτε ότι από βάρος φλερτάρει με τον ενάμιση τόννο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bugsbunny last edited by

                  To μοντέλο είναι 1800άρι με κομπρέσορα και όντως βγάζει 122 ίππους στις 5200 στροφές...
                  Τελική: 204 km/h
                  0-100: 11,4 sec
                  Βάρος: 1465 kgr
                  H τιμή του στην Ελλάδα είναι 29.950

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panos7 last edited by

                    [quote='BugsBunny']To μοντέλο είναι 1600άρι με κομπρέσορα και όντως βγάζει 122 ίππους στις 5200 στροφές...
                    Τελική: 204 km/h
                    0-100: 11,4 sec
                    Βάρος: 1465 kgr
                    H τιμή του στην Ελλάδα είναι 29.950

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yiannis2002s last edited by

                      [quote='BugsBunny']To μοντέλο είναι 1600άρι με κομπρέσορα και όντως βγάζει 122 ίππους στις 5200 στροφές...
                      Τελική: 204 km/h
                      0-100: 11,4 sec
                      Βάρος: 1465 kgr
                      H τιμή του στην Ελλάδα είναι 29.950

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jd last edited by

                        Kαλά είναι για πολλά γέλια αυτοί οι Γερμανοί στη Mercedes. Έβγαλαν κινητήρα 1,6 με κομπρέσορα και 122 άλογα. Πως τα κατάφεραν τα θηρία. Πρεπει να μιλάμε για τεχνολογικό διαμάντι. Δηλαδή χωρίς το κομπρέσορα πόσα άλογα θα απέδιδε 75? Τη στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες παίζουν στα 1600 με 110-120 άλογα ατμοσφαιρικά αυτοί τα βγάζουν με υπερσυμπίεση? Δε πάνε κατά τη Honda να κάνουν κανένα σεμινάριο για το πως βγάινουν 100 άλογα / λίτρο. Και ποιός θα δώσει 30Κ+ για να αποκτήσει τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα άραγε? 1600-άρι 10 + εκατομμυρίων. Το άλλο με το Τοτό το ξέρετε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης jd έγραψε:
                          😄
                          Kαλά είναι για πολλά γέλια αυτοί οι Γερμανοί στη Mercedes. Έβγαλαν κινητήρα 1,6 με κομπρέσορα και 122 άλογα. Πως τα κατάφεραν τα θηρία. Πρεπει να μιλάμε για τεχνολογικό διαμάντι. Δηλαδή χωρίς το κομπρέσορα πόσα άλογα θα απέδιδε 75? Τη στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες παίζουν στα 1600 με 110-120 άλογα ατμοσφαιρικά αυτοί τα βγάζουν με υπερσυμπίεση? Δε πάνε κατά τη Honda να κάνουν κανένα σεμινάριο για το πως βγάινουν 100 άλογα / λίτρο. Και ποιός θα δώσει 30Κ+ για να αποκτήσει τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα άραγε? 1600-άρι 10 + εκατομμυρίων. Το άλλο με το Τοτό το ξέρετε?

                          Αμφιβάλλεις ότι θα βρεθούν αρκετοί;
                          Το τεχνολογικό επίτευγμα 1.600 άλλης γερμανικής εταιρείας πόσο έχει και πόσοι το έχουν αγοράσει;

                          Για τον κινητήρα δεν είμαι σίγουρος, αφού η DC έχει 1.600άρι ατμοσφαιρικό με 118 άλογα (PT Cruiser - MINI -ναι η μπροσθιοκίνητη BMW φοράει κινητήρα DC)

                          Θα το ψάξω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Στην Ελλαδα η στανταρ εκδοση θα ειναι χωρις το σηματακι 160

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Στο site πάντως δεν υπάρχει

                              http://www.mercedes-benz.gr/amw/emb/gr/ ... -1,00.html

                              Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους

                                Πραγματικά. Νομίζω ότι η προηγούμενη C180 είχε ατμοσφαιρικό 1.8 με 122 άλογα. Μήπως είναι αυτός ο κινητήρας? Βασικά μήπως είναι αυτός που κομπρεσάρεται και στις σημερινές compressor?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Στο site πάντως δεν υπάρχει

                                  http://www.mercedes-benz.gr/amw/emb/gr/ ... -1,00.html

                                  Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους

                                  Σωστά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jarjap last edited by

                                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                    Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους

                                    Πραγματικά. Νομίζω ότι η προηγούμενη C180 είχε ατμοσφαιρικό 1.8 με 122 άλογα. Μήπως είναι αυτός ο κινητήρας? Βασικά μήπως είναι αυτός που κομπρεσάρεται και στις σημερινές compressor?

                                    Μάλλον έχεις δίκιο. Δείτε και εδώ:

                                    http://www2.mercedes-benz.co.uk/content ... odels.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trelos last edited by

                                      ÁõôÞ ñå ðáéäéÜ áí éó÷ýïõí ïé ôéìÝò èá èÝëåé êáíïíéêü Óðñþîéìï ãéá íá ðÜñåé ìðñïóôÜ êáé íá îåêéíÞóåé

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios last edited by

                                        παίδες αυτό που δεν καταλαβαίνετε πολλοί εδώ μέσα είναι ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει τελική 200 οπως το μερσεντόνι σημαίνει ότι στα 170 ακόμη επιταχύνει,τι στιγμή που άλλα αυτοκίνητα χωλαίνουν.έχει και το κομπρεσσορα που βοηθάει.στο κάτω κάτω όποιος το πάρει μπορεί να το παει στην ΜΚΒ ή στην Brabus και να το κάνει 200 αλόγατα.Και αλλιώς ταξιδεύει το μερσεντόνι με 180-200 που νομίζεις ότι πας με 120 και αλλιώς οι λοιπές κούρσες.
                                        τα μερσεντες δεν μου αρέσουν αλλά η αλήθεια να λέγεται,δεν έχω μπει σε άλλο αυτοκίνητο που να μου αρέσει τόσο πολύ -στην αίσθηση του αυτοκινητοδρόμου-σαν συνοδηγός και να νιώθω άνετα στα 200-220

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Ειλικρινά, έχω βαρεθεί ν'ακούω 'κι αν το πας στην ΜΚΒ, τη Brabus κλπ, θα στο κάνουν και να πάει και να στρίβει και να φρενάρει...'

                                          Ώπα δηλαδή ρε παιδιά, τόσο μαλάκες μας περνάνε;

                                          Προσέξτε κοροϊδία εκ μέρους των γερμανών:

                                          1. Σκας 30-35 χιλιάδες ευρώπουλα για να πάρεις ένα 'τεχνολογικό διαμάντι' με βάρος 1400-1500 κιλά, 1600 ή 1800 κ.εκ. με 122 άλογα, τιμόνι-λαγουδέρα και ανάρτηση φλωρέξ.
                                          2. Βλέπεις ότι τα φρένα είναι ψιλομούφα (δείτε στο Drive την SLK 350: 52,29 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω.). Καμία σχέση με τα 47,2 του γαλλικού κουβά που ακούει στο όνομα Clio 1200 ή τα 38,5 του ιταλικού κουβά Fiat Stilo 1600/1800...
                                          3. Πας στην ΜΚΒ και με 5-6 χιλιαρικάκια βάζεις κάτι φρενάρες τζιτζιλόνι, που κοντράρουν αυτές του Impreza WRX (37,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χ.α.ω.).
                                          4. Έλα όμως που τ'αμάξι δεν πάει... ΟΚ, τελική 200 έχει. Χαίρω πολύ, Χαιρόπουλος! 200 χ.α.ω. τελική έχουν όλα σχεδόν τα 1600άρια μικρομεσαία και 1800άρια μεσαία. Πλεονέκτημα λοιπόν κανένα. Τι κάνεις; Α, σου λέει η Μ-Β, θα πας στον ΜΚΒ ή στον Brabus και θα σκάσεις άλλα 5-6-7-8-9-10 χιλιαρικάκια και θα στο κάνει το μοτέρ να πετάει! Θα στο κομπρεσσορίσει (αν δεν είναι ήδη κομπρεσσαρισμένο), θα στο υπερκυβίσει (με ρίσκο υπερθέρμανσης, βεβαίως-βεβαίως, αφού θα έχει γίνει λεπτότειχο το μπλοκ), οπότε θα τρέμεις να το σκίσεις!
                                          5. Πλεονέκτημα αξιοπιστίας εν σχέσει με τον Ιταλικό και Γαλλικό ανταγωνισμό απλώς δεν υπάρχει - πόσω μάλλον με τον Ιαπωνικό...
                                          6. Για τις αναρτήσεις; Α, μεγάλε, σου'χει η MKB, η Brabus, η Lorinser, η Carlsson κάτι αμορτισέρια, ζάντες, αντιστρεπτικές, ελατήρια τεφαρίκια! Μόλις 3-4 χιλιάρικα θα σκάσεις... Το ότι βασικά είναι Bilstein, KW, Sachs κλπ με άλλες φίρμες επάνω (και τριπλάσια τιμή) είναι άλλο θέμα. Άλλωστε, εσύ θα έχεις τη φίρμα της συμβεβλημένης με την Μ-Β εταιρείας!

                                          Και τελικά έχεις πληρώσει τον κούκο αηδόνι. Βέβαια, η άσχετη γκομενίτσα θα θαμπωθεί απ'το αστέρι και θα τρέξει σ'εσένα... Αλλά επί της ουσίας, θα έχεις δώσει τα μαλλιά τση κεφαλής σου για να μπορείς να ρίξεις μια κενή περιεχομένου, άσχετη χαζογκομενίτσα, που θα μπορούσε να τη ρίξει εξίσου εύκολα και κάποιος με... Ibiza ή 206 (που δεν αποκλείεται να της ρυθμίζει τις ορμόνες όσο εσύ κοιμάσαι ήσυχος, επαναπαυόμενος στη γοητεία της Μ-Β σου).

                                          Αν την έχεις βελτιώσει κιόλας, θα την έχεις πληρώσει ακόμη περισσότερο. Εν τω μεταξύ, η γκομενίτσα θα'χει πάει σ'αυτόν που της ρυθμίζει τις ορμόνες και ξοδεύει λεφτά για να κάνει ζημιά στα μαγαζιά για πάρτη της - λεφτά που εσύ σκας για να βελτιώσεις την σουπερντουπερκαραβασική έκδοση της C Sportcoupe (που, βέβαια, την πήρες για το 'αστέρι' - ΜερσέΝτες να'ναι κι ό,τι να'ναι, σκέφτηκες). Και, αν το κοράσιον δεν σ'έχει παρατήσει, θα πρέπει να φαρδύνεις τις πόρτες του σπιτιού σου (είναι κι ογκώδη τα κέρατα)... Αν, όμως, δει πως τα σκας σε μαλακίες (λέγε με ΜΚΒ), αντί στην καλοπέραση και στην κραιπάλη και στα δωράκια προς αυτήν, τότε φιλαράκο μου θα μείνεις με το αστέρι (και με κάτι άλλο...) στο χέρι.

                                          Συγχαρητήρια, μόλις γίνατε ένα ακόμη μέλος της τιμημένης και ένδοξης οικογένειας των ιδιοκτητών βασικών εκδόσεων της Μ-Β (also known as Cuckolds Anonymous - Ανώνυμοι Κερατάδες ή Α.Κ. ελληνιστί)!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            jd last edited by

                                            Σωστόοοος......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr