-
Στο νέο τεύχος των 4Τ, στους πίνακες τιμών αναφέρεται μία νέα έκδοση
της SportCoupe, με τα διακριτικά C160! Εκτός από τιμή (κάτω από
30 κιλοευρώ) και ιπποδύναμη (122 άλογα) δεν αναφέρονται άλλα στοιχεία
όπως κυβισμός, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ.Ξέρει κανείς σχετικά; Είναι ειδική έκδοση για την Ελλάδα ή νέο βασικό
μοντέλο που αφορά όλη την Ευρώπη; Δε μ'ενδιαφέρει να την
αγοράσω, θεός φυλάξοι, ρωτώ από περιέργεια. -
Στο νέο τεύχος των 4Τ, στους πίνακες τιμών αναφέρεται μία νέα έκδοση
της SportCoupe, με τα διακριτικά C160! Εκτός από τιμή (κάτω από
30 κιλοευρώ) και ιπποδύναμη (122 άλογα) δεν αναφέρονται άλλα στοιχεία
όπως κυβισμός, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ.Ξέρει κανείς σχετικά; Είναι ειδική έκδοση για την Ελλάδα ή νέο βασικό
μοντέλο που αφορά όλη την Ευρώπη; Δε μ'ενδιαφέρει να την
αγοράσω, θεός φυλάξοι, ρωτώ από περιέργεια. -
Στο νέο τεύχος των 4Τ, στους πίνακες τιμών αναφέρεται μία νέα έκδοση
της SportCoupe, με τα διακριτικά C160! Εκτός από τιμή (κάτω από
30 κιλοευρώ) και ιπποδύναμη (122 άλογα) δεν αναφέρονται άλλα στοιχεία
όπως κυβισμός, κιβώτιο, επιδόσεις κλπ.Ξέρει κανείς σχετικά; Είναι ειδική έκδοση για την Ελλάδα ή νέο βασικό
μοντέλο που αφορά όλη την Ευρώπη; Δε μ'ενδιαφέρει να την
αγοράσω, θεός φυλάξοι, ρωτώ από περιέργεια. -
Δε νομίζω να βάλανε τέτοιο μοτέρ μόνο για την Ελλάδα... Σκέφτεστε πόσο θα σέρνεται αυτό το πράμα;
-
Αν εχει επιδοσεις ενος απλου 1.6 με 110 αλογα της υπολοιπης αγορας δε νομιζω να σερνεται και τοσο (θα μετακινειται καπως) αλλα αναρωτιεμαι τι κινητηρας ειναι αυτος γιατι δε νομιζω να ειναι απο Α class λογω του οτι οι κυλινδροι της εχουν μεγαλυτερη γωνια και δε νομιζω να εκαναν μειωση κυβικων απο τον 1.8 compresor. Μηπως ειναι τιποτε 2λιτρο απλο με 122 αλογα;
-
Μην ξεχνάτε ότι από βάρος φλερτάρει με τον ενάμιση τόννο...
-
To μοντέλο είναι 1800άρι με κομπρέσορα και όντως βγάζει 122 ίππους στις 5200 στροφές...
Τελική: 204 km/h
0-100: 11,4 sec
Βάρος: 1465 kgr
H τιμή του στην Ελλάδα είναι 29.950 -
[quote='BugsBunny']To μοντέλο είναι 1600άρι με κομπρέσορα και όντως βγάζει 122 ίππους στις 5200 στροφές...
Τελική: 204 km/h
0-100: 11,4 sec
Βάρος: 1465 kgr
H τιμή του στην Ελλάδα είναι 29.950 -
[quote='BugsBunny']To μοντέλο είναι 1600άρι με κομπρέσορα και όντως βγάζει 122 ίππους στις 5200 στροφές...
Τελική: 204 km/h
0-100: 11,4 sec
Βάρος: 1465 kgr
H τιμή του στην Ελλάδα είναι 29.950 -
Kαλά είναι για πολλά γέλια αυτοί οι Γερμανοί στη Mercedes. Έβγαλαν κινητήρα 1,6 με κομπρέσορα και 122 άλογα. Πως τα κατάφεραν τα θηρία. Πρεπει να μιλάμε για τεχνολογικό διαμάντι. Δηλαδή χωρίς το κομπρέσορα πόσα άλογα θα απέδιδε 75? Τη στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες παίζουν στα 1600 με 110-120 άλογα ατμοσφαιρικά αυτοί τα βγάζουν με υπερσυμπίεση? Δε πάνε κατά τη Honda να κάνουν κανένα σεμινάριο για το πως βγάινουν 100 άλογα / λίτρο. Και ποιός θα δώσει 30Κ+ για να αποκτήσει τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα άραγε? 1600-άρι 10 + εκατομμυρίων. Το άλλο με το Τοτό το ξέρετε?
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Kαλά είναι για πολλά γέλια αυτοί οι Γερμανοί στη Mercedes. Έβγαλαν κινητήρα 1,6 με κομπρέσορα και 122 άλογα. Πως τα κατάφεραν τα θηρία. Πρεπει να μιλάμε για τεχνολογικό διαμάντι. Δηλαδή χωρίς το κομπρέσορα πόσα άλογα θα απέδιδε 75? Τη στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες παίζουν στα 1600 με 110-120 άλογα ατμοσφαιρικά αυτοί τα βγάζουν με υπερσυμπίεση? Δε πάνε κατά τη Honda να κάνουν κανένα σεμινάριο για το πως βγάινουν 100 άλογα / λίτρο. Και ποιός θα δώσει 30Κ+ για να αποκτήσει τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα άραγε? 1600-άρι 10 + εκατομμυρίων. Το άλλο με το Τοτό το ξέρετε?Αμφιβάλλεις ότι θα βρεθούν αρκετοί;
Το τεχνολογικό επίτευγμα 1.600 άλλης γερμανικής εταιρείας πόσο έχει και πόσοι το έχουν αγοράσει;Για τον κινητήρα δεν είμαι σίγουρος, αφού η DC έχει 1.600άρι ατμοσφαιρικό με 118 άλογα (PT Cruiser - MINI -ναι η μπροσθιοκίνητη BMW φοράει κινητήρα DC)
Θα το ψάξω
-
Στην Ελλαδα η στανταρ εκδοση θα ειναι χωρις το σηματακι 160
-
Στο site πάντως δεν υπάρχει
http://www.mercedes-benz.gr/amw/emb/gr/ ... -1,00.html
Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππουςΠραγματικά. Νομίζω ότι η προηγούμενη C180 είχε ατμοσφαιρικό 1.8 με 122 άλογα. Μήπως είναι αυτός ο κινητήρας? Βασικά μήπως είναι αυτός που κομπρεσάρεται και στις σημερινές compressor?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο site πάντως δεν υπάρχειhttp://www.mercedes-benz.gr/amw/emb/gr/ ... -1,00.html
Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους
Σωστά
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επίσης το C160 δεν σημαίνει αυτόματα 1.600κ.εκ., αφού όλες οι SportsCoupe έχουν 1.800κ.εκ. κινητήρα με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, αλλά διαφορετικά λογότυπα, C180, C200, C230 για την έκδοση με τους 193 ίππους
Πραγματικά. Νομίζω ότι η προηγούμενη C180 είχε ατμοσφαιρικό 1.8 με 122 άλογα. Μήπως είναι αυτός ο κινητήρας? Βασικά μήπως είναι αυτός που κομπρεσάρεται και στις σημερινές compressor?
Μάλλον έχεις δίκιο. Δείτε και εδώ:
http://www2.mercedes-benz.co.uk/content ... odels.html
-
ÁõôÞ ñå ðáéäéÜ áí éó÷ýïõí ïé ôéìÝò èá èÝëåé êáíïíéêü Óðñþîéìï ãéá íá ðÜñåé ìðñïóôÜ êáé íá îåêéíÞóåé
-
παίδες αυτό που δεν καταλαβαίνετε πολλοί εδώ μέσα είναι ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει τελική 200 οπως το μερσεντόνι σημαίνει ότι στα 170 ακόμη επιταχύνει,τι στιγμή που άλλα αυτοκίνητα χωλαίνουν.έχει και το κομπρεσσορα που βοηθάει.στο κάτω κάτω όποιος το πάρει μπορεί να το παει στην ΜΚΒ ή στην Brabus και να το κάνει 200 αλόγατα.Και αλλιώς ταξιδεύει το μερσεντόνι με 180-200 που νομίζεις ότι πας με 120 και αλλιώς οι λοιπές κούρσες.
τα μερσεντες δεν μου αρέσουν αλλά η αλήθεια να λέγεται,δεν έχω μπει σε άλλο αυτοκίνητο που να μου αρέσει τόσο πολύ -στην αίσθηση του αυτοκινητοδρόμου-σαν συνοδηγός και να νιώθω άνετα στα 200-220 -
Ειλικρινά, έχω βαρεθεί ν'ακούω 'κι αν το πας στην ΜΚΒ, τη Brabus κλπ, θα στο κάνουν και να πάει και να στρίβει και να φρενάρει...'
Ώπα δηλαδή ρε παιδιά, τόσο μαλάκες μας περνάνε;
Προσέξτε κοροϊδία εκ μέρους των γερμανών:
- Σκας 30-35 χιλιάδες ευρώπουλα για να πάρεις ένα 'τεχνολογικό διαμάντι' με βάρος 1400-1500 κιλά, 1600 ή 1800 κ.εκ. με 122 άλογα, τιμόνι-λαγουδέρα και ανάρτηση φλωρέξ.
- Βλέπεις ότι τα φρένα είναι ψιλομούφα (δείτε στο Drive την SLK 350: 52,29 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω.). Καμία σχέση με τα 47,2 του γαλλικού κουβά που ακούει στο όνομα Clio 1200 ή τα 38,5 του ιταλικού κουβά Fiat Stilo 1600/1800...
- Πας στην ΜΚΒ και με 5-6 χιλιαρικάκια βάζεις κάτι φρενάρες τζιτζιλόνι, που κοντράρουν αυτές του Impreza WRX (37,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χ.α.ω.).
- Έλα όμως που τ'αμάξι δεν πάει... ΟΚ, τελική 200 έχει. Χαίρω πολύ, Χαιρόπουλος! 200 χ.α.ω. τελική έχουν όλα σχεδόν τα 1600άρια μικρομεσαία και 1800άρια μεσαία. Πλεονέκτημα λοιπόν κανένα. Τι κάνεις; Α, σου λέει η Μ-Β, θα πας στον ΜΚΒ ή στον Brabus και θα σκάσεις άλλα 5-6-7-8-9-10 χιλιαρικάκια και θα στο κάνει το μοτέρ να πετάει! Θα στο κομπρεσσορίσει (αν δεν είναι ήδη κομπρεσσαρισμένο), θα στο υπερκυβίσει (με ρίσκο υπερθέρμανσης, βεβαίως-βεβαίως, αφού θα έχει γίνει λεπτότειχο το μπλοκ), οπότε θα τρέμεις να το σκίσεις!
- Πλεονέκτημα αξιοπιστίας εν σχέσει με τον Ιταλικό και Γαλλικό ανταγωνισμό απλώς δεν υπάρχει - πόσω μάλλον με τον Ιαπωνικό...
- Για τις αναρτήσεις; Α, μεγάλε, σου'χει η MKB, η Brabus, η Lorinser, η Carlsson κάτι αμορτισέρια, ζάντες, αντιστρεπτικές, ελατήρια τεφαρίκια! Μόλις 3-4 χιλιάρικα θα σκάσεις... Το ότι βασικά είναι Bilstein, KW, Sachs κλπ με άλλες φίρμες επάνω (και τριπλάσια τιμή) είναι άλλο θέμα. Άλλωστε, εσύ θα έχεις τη φίρμα της συμβεβλημένης με την Μ-Β εταιρείας!
Και τελικά έχεις πληρώσει τον κούκο αηδόνι. Βέβαια, η άσχετη γκομενίτσα θα θαμπωθεί απ'το αστέρι και θα τρέξει σ'εσένα... Αλλά επί της ουσίας, θα έχεις δώσει τα μαλλιά τση κεφαλής σου για να μπορείς να ρίξεις μια κενή περιεχομένου, άσχετη χαζογκομενίτσα, που θα μπορούσε να τη ρίξει εξίσου εύκολα και κάποιος με... Ibiza ή 206 (που δεν αποκλείεται να της ρυθμίζει τις ορμόνες όσο εσύ κοιμάσαι ήσυχος, επαναπαυόμενος στη γοητεία της Μ-Β σου).
Αν την έχεις βελτιώσει κιόλας, θα την έχεις πληρώσει ακόμη περισσότερο. Εν τω μεταξύ, η γκομενίτσα θα'χει πάει σ'αυτόν που της ρυθμίζει τις ορμόνες και ξοδεύει λεφτά για να κάνει ζημιά στα μαγαζιά για πάρτη της - λεφτά που εσύ σκας για να βελτιώσεις την σουπερντουπερκαραβασική έκδοση της C Sportcoupe (που, βέβαια, την πήρες για το 'αστέρι' - ΜερσέΝτες να'ναι κι ό,τι να'ναι, σκέφτηκες). Και, αν το κοράσιον δεν σ'έχει παρατήσει, θα πρέπει να φαρδύνεις τις πόρτες του σπιτιού σου (είναι κι ογκώδη τα κέρατα)... Αν, όμως, δει πως τα σκας σε μαλακίες (λέγε με ΜΚΒ), αντί στην καλοπέραση και στην κραιπάλη και στα δωράκια προς αυτήν, τότε φιλαράκο μου θα μείνεις με το αστέρι (και με κάτι άλλο...) στο χέρι.
Συγχαρητήρια, μόλις γίνατε ένα ακόμη μέλος της τιμημένης και ένδοξης οικογένειας των ιδιοκτητών βασικών εκδόσεων της Μ-Β (also known as Cuckolds Anonymous - Ανώνυμοι Κερατάδες ή Α.Κ. ελληνιστί)!
-
Σωστόοοος......
Mercedes C160 SportCoupe