-
θα ηθελα να ρωτησω για ποσο διαστημα μπορει να παραμεινει ενα αυτ/το με ελληνικες πινακιδες στην κυπρο.ειναι πολυ πιθανον να παω για μονιμα εκει απο 2 εως 5 χρονια και θα ηθελα να ξερω τι παιζει.οι τιμες των αυτ/των στην κυπρο πως ειναι?θα συνεφερε η αγορα νεου αυτ.του απο εκει?οταν επιστρεψεις ελλαδα εχεις καποιο δικαιωμα για αδασμολογητο αυτ/το?
-
θα ηθελα να ρωτησω για ποσο διαστημα μπορει να παραμεινει ενα αυτ/το με ελληνικες πινακιδες στην κυπρο.ειναι πολυ πιθανον να παω για μονιμα εκει απο 2 εως 5 χρονια και θα ηθελα να ξερω τι παιζει.οι τιμες των αυτ/των στην κυπρο πως ειναι?θα συνεφερε η αγορα νεου αυτ.του απο εκει?οταν επιστρεψεις ελλαδα εχεις καποιο δικαιωμα για αδασμολογητο αυτ/το?
-
θα ηθελα να ρωτησω για ποσο διαστημα μπορει να παραμεινει ενα αυτ/το με ελληνικες πινακιδες στην κυπρο.ειναι πολυ πιθανον να παω για μονιμα εκει απο 2 εως 5 χρονια και θα ηθελα να ξερω τι παιζει.οι τιμες των αυτ/των στην κυπρο πως ειναι?θα συνεφερε η αγορα νεου αυτ.του απο εκει?οταν επιστρεψεις ελλαδα εχεις καποιο δικαιωμα για αδασμολογητο αυτ/το?
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω για ποσο διαστημα μπορει να παραμεινει ενα αυτ/το με ελληνικες πινακιδες στην κυπρο.ειναι πολυ πιθανον να παω για μονιμα εκει απο 2 εως 5 χρονια και θα ηθελα να ξερω τι παιζει.οι τιμες των αυτ/των στην κυπρο πως ειναι?θα συνεφερε η αγορα νεου αυτ.του απο εκει?οταν επιστρεψεις ελλαδα εχεις καποιο δικαιωμα για αδασμολογητο αυτ/το?Για τις πινακίδες νομίζω δεν υπάρχει πρόβλημα γνωστός μου στρατιοτικός το είχε για 3 χρόνια μέχρι που έφυγε, με τις Ελληνικές χωρις πρόβλημα. Οι τιμές αν μιλάς για καινούργιο είναι αρκετά ψιλές περίπου τα ευρό σε λίρες π.χ ενα αμάξι στην ελλάδα κάνει 10000 ευρό στην κύπρο 10000 λίρες (αυτό χωνδρικός το λέω για να δίξω τη διαφορά). Για μεταχειρισμένο αρχίζουν από τις 4000 ευρό περίπου και ανεβένουν.
Σχετικά με το αδασμολόγητο έχει πια καταργηθεί το δικαίομα απόκτησες(αυτό με κάπια επιφίλαξη). -
Kαι μην ξεχνας (σε περιπτωση που κατεβασεις οχημα απο εδω), οτι στην Κυπρο οδηγουν από δεξιά.... οπότε δεν θα ειναι και πολυ ασφαλες να παρεις αριστεροτίμονο αυτοκίνητο.....
(Μπορεις να βρεις Skyline στην ελλαδα που ειναι δεξιοτιμονο.... το εχει ενας στην Ηλιουπολη.... )
-
Επειδή αυτή την εβδομάδα παράγγειλε η κοπέλα μου αυτοκίνητο στην Κύπρο σου λέω ότι οι τιμές είναι το πολύ ίδιες με την Ελλάδα και έως 1000-2000 ευρώ φθηνότερα! Λόγω διαφοράς οδήγησης, αριστερά-δεξιά, δεν συμφέρει και πολύ ελληνικό αυτοκίνητο να πάει Κύπρο και κυπριακό να έρθει Ελλάδα.
ΥΓ. έχουν πολύ φτηνά μεταχειρισμένα απο Ιαπωνία!! Σκέψου το....
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Επειδή αυτή την εβδομάδα παράγγειλε η κοπέλα μου αυτοκίνητο στην Κύπρο σου λέω ότι οι τιμές είναι το πολύ ίδιες με την Ελλάδα και έως 1000-2000 ευρώ φθηνότερα! Λόγω διαφοράς οδήγησης, αριστερά-δεξιά, δεν συμφέρει και πολύ ελληνικό αυτοκίνητο να πάει Κύπρο και κυπριακό να έρθει Ελλάδα.ΥΓ. έχουν πολύ φτηνά μεταχειρισμένα απο Ιαπωνία!! Σκέψου το....
geko αν επιτρέπετε τη αμάξι? Καινούργιο? Επειδή μου φένεται παράξενη η διαφορά που αναφέρεις και μάλιστα πιο φτηνά στην κύπρο.
Σχετικά με τα μεταχειρισμένα από ιαπονία παραπέμπω σε ένα 'αρθρο τον 4τροχών για τα σαπάκια που κατάκλησαν το νήσι απο την ιαπωνία.
-
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Σχετικά με τα μεταχειρισμένα από ιαπονία παραπέμπω σε ένα 'αρθρο τον 4τροχών **για τα σαπάκια **που κατάκλησαν το νήσι απο την ιαπωνία.
Και τα Skyline, Supra, Integra κτλ...;;;
Επίσης απ' όσο ξέρω 1 κυπριακή λίρα είχε το 2000 γύρω στις ~ 600δρχ δηλ ~ 1,7 ευρώ
Αρα 10.000 λίρες είναι 17.000 ευρώ. -
C4 1,6 σε έκδοση exclusive, αν δεν κάνω λάθος για την έκδοση αλλα με 8 αερόσακους μάλλον η exclusive είναι, με 11.000 λίρες, οπότε 11.000/0,58= 18.965 ευρώ. Ελλάδα έχει 19.300 ευρώ, οπότε είναι σχεδόν στα ίδια. Η διαφορά στις τιμές είναι για τα ιαπωνικά, καινούρια και μεταχειρισμένα, ώς γνωστό για τα μεταχειρισμένα ισχύει το ίδιο παντού, μπορεί να πάρεις Την ευκαιρία ή Την πατάτα!
-
Οι τιμές στη Κύπρο είναι περίπου οι ίδιες με την Ελλάδα για αυτοκίνητα με κινήτήρες μέχρι 1600κ.εκ. Για μεγαλύτερου κυβισμού στην Ελλάδα είναι αρκετά φθηνότερα, ειδικά πάνω από 2500κ.εκ η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Για παράδειγμα μία ΜΒ Ε200Κ (1800κ.εκ) στη Κύπρο άρχίζει από 28 χιλ. λίρες (48000ευρώ) όπως είναι περίπου και στην Ελλάδα (45000ευρώ). Εάν όμως συγκρίνεις την Ε350, στην Κύπρο πρέπει να πωλείται γύρω στις 60000λίρες (100000ευρώ) και στην Ελλάδα 65000ευρώ.
Το Αστρα 1.6 με πλήρη εξοπλισμό πωλείται στην Κύπρο γύρω στις 11500λίρες (19500ευρώ) και το 1.8 γύρω στις 16000 (27000ευρώ).
Απίστευτα και όμως αληθινά, ελέω φορολογικού συστήματος. -
@elteo αυτοκίνητα είπαμε όχι πολεμικές μηχανές.
Μου φένεται πως έχω χάσει την μπάλα με τησ τιμές. Οταν κατέυω στο νησι με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να ενημεροθώ.
Μετά την ένταξη η τιμές έχουν αλλάξει στα ευρωπαικά και εγώ δεν το πείρα χαμπάρι, (δικαιολογούμε γιατί απουσιάζω). Έχω μηνεί στο σημείο που BMW Ε46
3.18 στοιχιζε 55000 και τώρα είναι 42000 ευρό. -
αν το αγορασεις απο εκει οταν γυρισεις και ερθεις ελλαδα πληρωνεις δασμους?το οδικο δικτυο πως ειναι παιδια?ευχαριστω για τοις πληροφοριες που μου δωσατε
-
Πληρώνεις δασμούς doc (δεν είμαι 100% σίγουρος) αλλά ξέρω ότι έχει καταργηθεί το αφορολόγητο και κόκκινες πινακίδες.
-
αν το αγορασεις απο εκει οταν γυρισεις και ερθεις ελλαδα πληρωνεις δασμους?το οδικο δικτυο πως ειναι παιδια?
Υπόθέτω ότι πρέπει να θεωρείται εισαγωγή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από το εξωτερικό, επομένως κάτι θα πρέπει να πληρώςεις.
Όσο για το οδικό δίκτυο είναι αρκετά καλό, με κλειστούς αυτοκινητόδρομους μεταξύ των πόλεων (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό) και ικανοποιητική σήμανση.
Πάντως εγώ, στην αντίστοιχη περίπτωση, όταν δούλευα στην Αθήνα μετά τις σπουδές μου, αγόρασα αυτοκίνητο κανονικά με ελληνικές πινακίδες το οποίο πώλησα όταν επέστρεψα στην Κύπρο.
-
Είναι όπως τα λέει ο pafos13. Μέχρι 1600 κυβικά οι τιμές είναι παρόμοιες με Ελλάδα, από εκεί και πάνω το χάος. Για παράδειγμα το CooperS έχει περίπου 15000 λίρες ενώ το Clio Sport πρέπει να έχει καμιά 18-19άρα.
Από την Τρίτη είμαι κι εγώ στην Κύπρο (Πάφο ) και έχω φέρει το Rallye. Σκοπεύω να το κρατήσω όσο μπορώ (6 μήνες με ένα χρόνο δεν είμαι σίγουρος ) και μετά να το φέρω για πώληση στην Ελλάδα. Παιδιά, το οδόστρωμα δεν έχει καμιά σχέση. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι το βρεγμένο κυπριακό οδόστρωμα κρατάει καλύτερα από το στεγνό της Ελλάδας. Την πρώτη μέρα νόμιζα ότι είχα βάλει ημισλικ στο αμάξι.
Για το αριστεροτίμονο μέχρι τώρα δεν μου φαίνεται ότι θα αποτελέσει πρόβλημα. Έχω προσπεράσει αρκετές φορές και, αφήνοντας λίγο απόσταση από τον μπροστινό, βλέπεις άνετα αν έρχεται άλλος από απέναντι.
Αυτ/το στην κυπρο