-
Έχω καταλήξει να είμαι ο ορισμός του αναποφάσιστου αγοραστή... Ξεκίνησα από το Colt...πέρασα απο το Fiesta και τώρα κάνω στάση στο Megane.Θα ήθελα τις απόψεις σας.
Αναζητώ κάποιο αυτοκίνητο της κατηγορίας με κόστος μέχρι 14 και κάτι .Προτεραιότητες(κατά σειρά):
-Επιδόσεις
-Αξιοπιστία
-Χώροι
-Κόστος συντήρησηςΗ επιλογές σίγουρα δεν είναι πολλές με το συγκεκριμένο budget... όποιες προτάσεις καλοδεχούμενες!
Thanks bros!
-
Έχω καταλήξει να είμαι ο ορισμός του αναποφάσιστου αγοραστή... Ξεκίνησα από το Colt...πέρασα απο το Fiesta και τώρα κάνω στάση στο Megane.Θα ήθελα τις απόψεις σας.
Αναζητώ κάποιο αυτοκίνητο της κατηγορίας με κόστος μέχρι 14 και κάτι .Προτεραιότητες(κατά σειρά):
-Επιδόσεις
-Αξιοπιστία
-Χώροι
-Κόστος συντήρησηςΗ επιλογές σίγουρα δεν είναι πολλές με το συγκεκριμένο budget... όποιες προτάσεις καλοδεχούμενες!
Thanks bros!
-
Έχω καταλήξει να είμαι ο ορισμός του αναποφάσιστου αγοραστή... Ξεκίνησα από το Colt...πέρασα απο το Fiesta και τώρα κάνω στάση στο Megane.Θα ήθελα τις απόψεις σας.
Αναζητώ κάποιο αυτοκίνητο της κατηγορίας με κόστος μέχρι 14 και κάτι .Προτεραιότητες(κατά σειρά):
-Επιδόσεις
-Αξιοπιστία
-Χώροι
-Κόστος συντήρησηςΗ επιλογές σίγουρα δεν είναι πολλές με το συγκεκριμένο budget... όποιες προτάσεις καλοδεχούμενες!
Thanks bros!
-
Δε νομιζω να ξεκιναει καν καποιο της κατηγοριας των μικρομεσαιων (αφουυ λες για Megane) απο τοσα λιγα. Καλυτερα δες κατι σε super mini οπως ξεκινησες. Ibiza, Fabia(sport), Fiesta.
-
Ξεκινάει,αλλά γιατί να πας σε αυτή την κατηγορία,και σε τελική ανάλυση,μόλις τον περασμένο μήνα οι 4τροχοί ανακήρυξαν την C4 σε βασίλισσα μεταξύ των γαλλικών της κατηγορίας!
Ξεκαθάρισες,αν θέλεις μόνο 5πορτο ή θέλεις και τρίθυρο?
Τί σε χάλασε στο Colt?Καλές επιλογές,κατά τη γνώμη μου,με βάση τα κριτήριά σου:
Nissan Micra 1.4
Mitsubishi Colt 1.3
Ford Fiesta Trend 1.6 ή S
Scoda Fabia 100Σύντομα μάλλον θα εισαχθούν και τα νέα Suzuki Swift,Daihatsu Sirion και το Colt CZ3,οπότε αν κάνεις λίγη υπομονή θα έχεις πιο εμπεριστατωμένη άποψη της κατηγορίας...
-
Καλυτερα δες κατι σε super mini οπως ξεκινησες. Ibiza, Fabia(sport), Fiesta....
Nissan Micra 1.4
Mitsubishi Colt 1.3
Ford Fiesta Trend 1.6 ή S
Scoda Fabia 100Είμαι της άποψης οτι αν υπάρχει η δυνατότητα (οικονομικά ) να πας στη μεγαλύτερη κατηγορία (μικρομεσαία) με ικανοποιητικό κινητήρα, ποιότητα, άνεση , είναι προτιμότερο.Η αλήθεια είναι οτι σκοπεύω να το λιώσω στα ταξίδια με τη παρέα και στοχεύω και στην άνεση.
...ανακήρυξαν την C4 σε βασίλισσα μεταξύ των γαλλικών της κατηγορίας!
Με προβληματίζει η αξιοπιστία της πληθώρας ηλεκτρονικών και λίγο ακόμα , ο κινητήρας στα 1.4 .
Το Colt ήταν πραγματικός έρωτας για μένα. . Τα βασικό πλεονεκτήματα του Megane έναντί του ,η άνεση στα ταξίδια(μειωμένος θόρυβος, ανάρτηση,χώροι(?)) .
**Σημαντικό:**Κάπου άκουσα οτι υπάρχει 1500 ευρώ έκπτωση για το Megane με πληρωμή μετροιτής .Αν ισχύει κάτι τέτοιο ,δε με συμφέρει να πάρω αυτόνομα δάνειο από τράπεζα και να το εξοφλήσω έτσι?
-
Η συμβουλή μου είναι μια:
Αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και πολλά λεφτά μακριά απο renault
-
Èá óïõ Ýäéíá ôçí ßäéá óõìâïëÞ ìå ôïí ÉÊÅ... Áí äåí Ý÷åéò ðïëëÜ ÷ñÞìáôá êáé ðïëý åëåýèåñï ÷ñüíï áðëÜ ìåßíå ìáêñéÜ áðü ôç óõãêåêñéìÝíç åôáéñåßá...Åßìáé ðáèþí...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η συμβουλή μου είναι μια:Αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και πολλά λεφτά μακριά απο renault
Συμφωνώ.......
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η συμβουλή μου είναι μια:Αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και πολλά λεφτά μακριά απο renault
Αυτό τελικά είναι αλήθεια ειδικά για το megane, αλλά και για το clio...
Δεν είχα πάντως τέτοια εντύπωση μέχρι πρόσφατα που συζήτησα με με κατόχους clio και megane. -
Αλήθεια ισχύει για τα τωρινά μοντέλα?
Από την εμπειρία μου πάντως το Clio μου του 92 με 160.000 χιλ. μόνο βενζίνη (και αυτή ελάχιστη) θέλει.... -
Για την αξιοπιστία του C4 ακούγονται καλά λόγια μέχρι στιγμής από τα συνεργεία.
Θέλω να σου υπενθυμίσω ότι το C4 κατασκευάζεται σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο.
Οσον αφορά τον κινητήρα αποδίδει όπως γνωρίζεις 90hp.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα 98hp στο βαρύ Μegane θα είναι καλύτερα;Αποψη μου, πλέον η αρχή είναι τα 1600cc για όλα τα μικρομεσσαία μοντέλα.
Οτιδήποτε παρακάτω είναι συμβιβασμός!Καλή επιλογή
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αλήθεια ισχύει για τα τωρινά μοντέλα?
Από την εμπειρία μου πάντως το Clio μου του 92 με 160.000 χιλ. μόνο βενζίνη (και αυτή ελάχιστη) θέλει....Φίλος μου έχει το megane. Που τον χάνεις που τον βρίσκεις στην αντιπροσωπία είναι και του αλλάζουν κάτι στα πλαίσια της εγγύησης...
Για ta clio δεν είχα ακούσει κάτι μέχρι που είχα μία συζήτηση με ένα φίλο μου που έχει clio του 2000 νομίζω... Αυτός δεν έχει πάθει πολλά αλλά μου είπε για εγκεφάλους, για ηλεκτρικά από άλλους φίλους και αυτός... Δεν τον πίστευα. Νόμιζα πως ειδικά το clio είναι αξιόπιστο.... -
Άποψή μου είναι να κοιτάξεις στην κατηγορία των super mini.
Χώρους και αξιοπιστία προσφέρει απλόχερα το Jazz. Δεν ξέρω αν σε καλύπτουν οι επιδόσεις του αλλά αργό δεν είναι.
Χώρους και επιδόσεις προσφέρει το Punto 1.4. Αν δε σε ενδιαφέρει να είναι πεντάπορτο υπάρχει και η έκδοση sporting με εξάρι κιβώτιο. Όσο για την αξιοπιστία του, αν δε σε καλύπτουν τα 5 χρόνια της εγγύησης μίλα με κατόχους για να σου πουν.
Το Fiesta επίσης είναι πολύ καλή περίπτωση, χωρίς απαιτήσεις για επιδόσεις όμως.
Στο Clio θα βρεις επιδόσεις αλλά όχι χώρους. Για την αξιοπιστία του δεν έχω εμπειρία.
Για το Colt το μόνο κατά που έχω ακούσει είναι το μικρό πορτ μπακγαζ. Γενικά άκουσα όμως πολύ καλά λόγια.
Το Yaris 1.3 είναι αρκετά δυνατό, είναι αξιόπιστο και έχει και ευμετάβλητους εσωτερικούς χώρους. Θα το έβαζα στη λίστα μου.
Η σειρά που ανέφερα είναι τυχαία. Αφιέρωσα 2 γραμμές παραπάνω στο Punto επειδή το έχουμε στην οικογένεια και είχα άλλο ένα για έξι χρόνια.
Ό,τι άλλο θέλεις στη διάθεσή σου. -
Νομίζω ότι το C4 1,4 Coupe ΧΤ με 6 αερόσακους, ΑΒS, Clima, Hλεκτρικοί καθρέπτες-παράθυρα στα 13,900 ευρώ είναι μία καλή βάση να ξεκινήσεις σωστά...
-
Μπορεί κάποια κομμάτια να βγαίνουν απροβλημάτιστα αλλα αν 2 στα 3 γαλλικά είναι προβληματικά εγω δεν θα το -ξανα-ρίσκαρα.
Το κακό είναι πως οι βλάβες όχι μόνο είναι πανάκριβες αλλα ενίοτε δεν είναι καν ιάσιμες.
πχ να σβήνει το αυτοκίνητο στα καλά καθούμενα επανελημένως, να μένει συνεργείο για μέρες και να σου λένε 'δεν ξέρουμε τι έχει, θέλετε να αλλάξουμε κινητήρα προληπτικά?'
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αλήθεια ισχύει για τα τωρινά μοντέλα?
Από την εμπειρία μου πάντως το Clio μου του 92 με 160.000 χιλ. μόνο βενζίνη (και αυτή ελάχιστη) θέλει....Έτσι μπράβο να ακουστεί κ η αλήθεια!!!!
Βλέπω όλη αυτή την επίθεση κατά της Renault κ 'βγάζω καντίλες' μιας κ αν είχαν στόμα θα με έβριζαν τα:
R Clio 1.4 RT 1/92 κανιβαλισμένο κ κατά σκισμένο επί 286.000+ ανελέητα χλμ!
R Clio 1.4 RT 9/91 επίσης άπειρα χλμ!
R 21 6/92 ... αυτό κ αν έχει...
R Clio 1.6 16v 3/99 έχει γνωρίσει όλη την Ελλάδα κ μάλιστα 'υπό γωνίες'Βλάβες?
το ένα Ι τίποτα!
το άλλο Ι ελάχιστα πράγματα ανευ σημασίας ....
το R21 επίσης
Το 1.6 16v που ανήκει κ στην τελευταία γενιά που κατηγορίται περισσότερο για βλάβες, το μόνο ουσιαστικά που έβγαλε ήταν μία καμένη αντλία για τα πιστιλιστίρια με κόστος αποκατάστασης 10-15€
Ε! δεν νομίζω ότι μπορώ να παραπονεθώ ε?Αντίθετα με τα εταιρικά Opel που είχαμε (ειδικά τα corsa k astra γιατί τα zafira ήταν μία χαρά) δεν το συζητώ! είναι μαγεία να πηγαίνεις κ κάμποσα χλμ/ώρα κ ξαφνικά να σβήνουν τα πάντα! (πρόβλημα στον εγκέφαλο κ καλά που ποτέ δεν λύθηκε!) ή να πέφτουν τα παράθυρα, ή να μπαίνει σε safe mode στην προσπέραση κ από τα 160 να κόβει στα 120 κ να μένεις στο αντίθετο!
Αμ το 'S3' που είχαμε?
Το golf με τα παράθυρα κ τα ηλεκτρικά του?Ας μην αρχίσω κ με όλα τα άλλα της οικογένειας κ φίλων! ακόμα κ τα mercedes πλέον που τα φόρτωσαν με ηλεκτρονικά βγάζουν ότι έχουν κ δεν έχουν....
Οπότε πλέον είναι τύχη το τι θα σου βγει το 'καρπούζι' κ καλύτερα είναι να μην γενικεύουμε!
Απλά στην οικογένεια από την δεκαετία του 70 αγοράζουμε διάφορα με σαφή προτίμηση στα Citroen k Renault κ μέχρι στιγμής από αυτά ειδικά δεν έχουμε μείνει παραπονεμένοι....Στο θέμα μας τώρα, το Megane II 1.4 νομίζω ότι πρέπει να το απορρίψεις αφού έχεις τις επιδόσεις σαν πρώτο στην λίστα σου
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Οπότε πλέον είναι τύχη το τι θα σου βγει το 'καρπούζι' κ καλύτερα είναι να μην γενικεύουμε!
Αυτό λέω και εγώ, αλλά δε συμφωνούν όλοι με αυτή την άποψη, τελικά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Οπότε πλέον είναι τύχη το τι θα σου βγει το 'καρπούζι' κ καλύτερα είναι να μην γενικεύουμε!
Αυτό λέω και εγώ, αλλά δε συμφωνούν όλοι με αυτή την άποψη, τελικά.
Παλαιότερα ούτε κ εγώ συμφωνούσα με τις παροπίδες που είχα λόγο του ότι με τα Γαλλικά όλα ήταν καλά, αλλά με άλλα αυτοκίνητα είχαμε διάφορα!
Κ αν ταλαιπωρηθείς με κάποιο μετά λες 'αυτό δεν το ξαναπέρνω!'ΑΛΛΑ μετά το GreekRenaultClub όπου είμαι μέλος κ μάλιστα mod, έχω δει από αυτοκίνητα ξεσκισμένα που να μην κάνουν κιχ μέχρι κάποιους να έχουν αηδιάσει....
Αλλα τα ίδια γίνονται κ σε όλα τα forum (σε όσα έχω γραφτεί κ παρακολουθώ) οπότε πλέον είμαι σίγουρος ότι είναι ότι σου κάτσει!Μεγάλο ρόλο δε παίζουν κ οι εγγυήσεις κ οι αντιπροσωπείες..... κ εδώ χολένει το πράμα ειδικά στην Ελλάδα!
Έτσι δεν το κρύβω ότι ένας από τους λόγους που αγοράστηκε το Clio II είναι διότι έχω ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ κ έτσι δεν φοβάμε (σχεδόν) τίποτα!
Τώρα πάντως πιο εύκολα θα έπερνα ένα Kia Sportage που έχει το πρόγραμμα 5χ5χ5 (5 χρόνια οδική βοήθεια δωρεάν, 5 χρόνια δωρεάν service κ 5 χρόνια Εγγύηση...) παρά οποιοδήποτε χλιδάτο κ μουράτο αυτοκίνητο που στην αντιπροσωπεία θα μου έλεγαν όλα καλά πληρώστε κ τόσα κ το αυτοκίνητο θα ήταν.....
Είδατε άλλωστε κ την έρευνα των 4Τ για τα συνεργεία...
Επομένως γνώμη μου είναι ότι εκτός από το αυτοκίνητο που παίρνουμε θα έπρεπε να δούμε κ after sales τι κάνει κ φυσικά οι εγγυήσεις....
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Οπότε πλέον είναι τύχη το τι θα σου βγει το 'καρπούζι' κ καλύτερα είναι να μην γενικεύουμε!
Αυτό λέω και εγώ, αλλά δε συμφωνούν όλοι με αυτή την άποψη, τελικά.
ΟΚ, αυτο οντως παιζει αλλα πρεπει να δεχτειται οτι σε ενα δειγμα αυτοκινητων Πχ 100 fiat & 100 suzuki , ποια θα σου βγαλουν περισσοτερες ζημιες???
Οι φημες δεν βγαινουν τυχαια.
Megane 1.4 Authentique-Εναλλακτικά?