-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.... -
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.... -
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.... -
Εσύ θα το κρίνεις αυτό. Οδήγησέ το και δες αν σου αρκεί, oι επιδόσεις του είναι σαν ενός μικρομεσαίου 1,4.
-
1.800.........
-
Ο χρήστης ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....Συμφωνώ στα 1800... Ο νέος 1600 είναι πραγματικά δυνατός αλλά ο 1.8 έχει παραπάνω ροπή. Πιστεύω πως εκτός από δύο τρία μοντέλα (Avensis, Laguna κτλ ) η λύση είναι μονόδρομος στα 1.8. Και μόνο που φαντάζομαι ενάμιση τόννο με κλιματισμό και 1600 να κάνει προσπέραση...
-
Ο χρήστης ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLVO S40 ΣΤΑ 1600 Κ.Ε. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΑ 20.900 ΕΥΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ Α3, 147, GOLF K.A. TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ 1600ΑΡΗΣ ΤΟΥ FOCUS KAI STO S40;;;;;
ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....Ford mondeo και mazda 6 τα είδες ;
-
Πιστευω πρεπει να δεις Mondeo και Mazda 6 και ισως και Octavia αν θες κατι πιο οικονομικο. Καλυτερα οδηγησε το να δεις αν σε ικανοποιει αλλα πιστευω να πας σε μεγαλυτερο καλυτερα.
-
Κι εγω τους ιδιους προβληματισμους ειχα φιλε Νικο, ωσπου εκανα test drive. Hδη το νεο S40 1.6 βρισκεται στο γκαραζ μου...
Στην εκινηση θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα στη ρεπριζ σε αποζημειωνει. Αν εχεις ξεπερασει το σταδιο να κανεις κοντρες στα φαναρια
πραγματικα το νεο S40 αξιζει να το δοκιμασεις ακομα και στα 1600. -
δες το mazda 6 τελευταιο...αφου αυτο θα παρεις!
-
Ο χρήστης ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:
TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.Γιατί 1400 κιλά?
1280 κιλά είναι το 1.8 άρα το 1.6 πρέπει να έχει κατάτι λιγότερα!
Κοίτα και εδώ έχει πολύ καλή παρουσίαση και πολλές λεπτομέρειες το επίσημο site της volvo http://www.volvocars.gr/Showroom/newS40 ... /Features/Αν έχεις αποφασίσει να το πάρεις χτύπα το και μην ακούς κανένα, ο καθένας θα σου λέει τα δικά του
-
XôõðçóÝ ôï êáé ìå êëåéóôÜ ôá ìÜôéá!
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
Γιατί 1400 κιλά?
1280 κιλά είναι το 1.8 άρα το 1.6 πρέπει να έχει κατάτι λιγότερα!
[quote]
Εδω ειναι 1310 το Focus πως ειναι δυνατον να ειναι αυτο 1280; 1400 περιπου πρεπει να ειναι χωρις να το εχω ψαξει βεβαια. Τωρα γιατι γραφει τοσα εκει τι να πω. Παντως εχω δει μεγαλη διαφορα τιμων σε αλλα αυτοκινητα στο βαρος αναμεσα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και στο (μεγαλυτερο) πραγματικο. Μα ειναι δυνατον 2.5l να ειναι 1360 κιλα; Μηπως χρησιμοποιουν και ανθρακονηματα; Κατα τα αλλα δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Και βεβαια του το προτεινουμε αλλα αν αντεχει η τσεπη του ας παρει 1.8. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
TO MONO ΠOY ME ΠΡOΒΛΗΜATIZEI EINAI H ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ TOY KINHTHΡA NA KINHΣEI TA 1400 KIΛA TOY AΜΑΞΩΜΑΤΟΣ.
Γιατί 1400 κιλά?
1280 κιλά είναι το 1.8 άρα το 1.6 πρέπει να έχει κατάτι λιγότερα!Εδω ειναι 1310 το Focus πως ειναι δυνατον να ειναι αυτο 1280; 1400 περιπου πρεπει να ειναι χωρις να το εχω ψαξει βεβαια. Τωρα γιατι γραφει τοσα εκει τι να πω. Παντως εχω δει μεγαλη διαφορα τιμων σε αλλα αυτοκινητα στο βαρος αναμεσα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και στο (μεγαλυτερο) πραγματικο. Μα ειναι δυνατον 2.5l να ειναι 1360 κιλα; Μηπως χρησιμοποιουν και ανθρακονηματα; Κατα τα αλλα δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Και βεβαια του το προτεινουμε αλλα αν αντεχει η τσεπη του ας παρει 1.8.
==========================
Σύμφωνα με το EURONCAP είναι 1370 kgr το 2.4λτ .
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=195Σύμφωνα με το Volvo USA το ίδιο αυτοκίνητο είναι πάλι 1370 kgr το 2.4λτ
http://www.allnews40.com/
(see the details- > Specs -> Tech specs)Και σύμφωνα με το Ελληνικό website είναι παλι 1,370 kgr to 2.4
To 1.8 είναι 1,280 kgr
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Εδω ειναι 1310 το Focus πως ειναι δυνατον να ειναι αυτο 1280; 1400 περιπου πρεπει να ειναι χωρις να το εχω ψαξει βεβαια. Τωρα γιατι γραφει τοσα εκει τι να πω. Παντως εχω δει μεγαλη διαφορα τιμων σε αλλα αυτοκινητα στο βαρος αναμεσα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης και στο (μεγαλυτερο) πραγματικο. Μα ειναι δυνατον 2.5l να ειναι 1360 κιλα; Μηπως χρησιμοποιουν και ανθρακονηματα; Κατα τα αλλα δεν ειπαμε οτι δεν ειναι καλο αυτοκινητο. Και βεβαια του το προτεινουμε αλλα αν αντεχει η τσεπη του ας παρει 1.8.Ε δεν είναι και τεράστιο sedan, μην ξεγελιέσαι!Δεν έχει τις διαστάσεις μεσσαίου μοντέλου, είναι μικρότερο.
Βασίζεται στο πάτωμα του focus II...Ενδεικτικά oι διαστάσεις (mm) για το μεσσαίο
Citroen C5 -> μήκος 4745 πλάτος 1780 ύψος 1476 και το
Volvo S40 -> μήκος 4468 πλάτος 1770 ύψος 1452
-
Ο χρήστης pmar έγραψε:
Στην εκινηση θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα στη ρεπριζ σε αποζημειωνει.Με 100 άλογα πόσο θα μπορούσε να σε αποζημιώσει στις ρεμπριζ? Σύγνώμη που ρωτάω αλλά έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με περισσότερα από 100 άλογα ας πούμε 150-200 για να δεις τι σημαίνει ρεμπρίζ? Βέβαια αυτό που μετράει περισσότερο είναι η αναλογία κιλών/βάρος αλλά και εκεί το S40 δεν νομίζω να τα πηγαίνει καλά. Αν εξαιρέσεις αυτό και την δυσκολία μεταπώλησης είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Στην εκινηση θα μπορουσε να ειναι καλυτερο αλλα στη ρεπριζ σε αποζημειωνει.
Με 100 άλογα πόσο θα μπορούσε να σε αποζημιώσει στις ρεμπριζ? Σύγνώμη που ρωτάω αλλά έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με περισσότερα από 100 άλογα ας πούμε 150-200 για να δεις τι σημαίνει ρεμπρίζ? Βέβαια αυτό που μετράει περισσότερο είναι η αναλογία κιλών/βάρος αλλά και εκεί το S40 δεν νομίζω να τα πηγαίνει καλά. Αν εξαιρέσεις αυτό και την δυσκολία μεταπώλησης είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
δε θα εχει δυσκολία μεταπώλησης. Τα καινουργια θα πανε καλυτερα
-
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το mazda3 & focus στα 1600 ειναι ενταξη και το s40 δεν ειναι??
Μιλαμε για σχεδον ιδια αυτοκινητα, και οπως καποιος σωστα ειπε, ενα μικρομεσαιο sedan ειναι, αρα μια χαρα θα κινειται και με τον 1600.
Τωρα βεβαια οσο περισσοτερο κυβικα τοσο καλυτερα, αλλα αυτος ειναι γενικως κανονας και δεν ισχυει σε ολες τις περιπτωσεις, διοτι ολοι θα επρεπε να εχουμε αμαξια >2000 κυβικων
-
O κινητήρας του focus εχει 115 άλογα από κατασκευαστή και δυναμομετρημένα 126. Τα περιοδικά μιλάνε μάλιστα για 115 στον τροχό. Άλλο λοιπόν 100 και άλλο 126. Φυσικά στις εμπρίζ παίζει ρόλο και το σασμάν. Εκεί δε ξέρω τι γίνεται με το S40. Επίσης είχα την εντύπωση ότι το S40 παίζει στη κατηγορία των μεσαίων και όχι των μικρομεσαίων όπως το focus. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
O κινητήρας του focus εχει 115 άλογα από κατασκευαστή και δυναμομετρημένα 126. Τα περιοδικά μιλάνε μάλιστα για 115 στον τροχό. Άλλο λοιπόν 100 και άλλο 126. Φυσικά στις εμπρίζ παίζει ρόλο και το σασμάν. Εκεί δε ξέρω τι γίνεται με το S40. Επίσης είχα την εντύπωση ότι το S40 παίζει στη κατηγορία των μεσαίων και όχι των μικρομεσαίων όπως το focus. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.Μα δεν μιλαμε για τον καινουργειο κινητηρα του focus αλλα για τον παλιό.
Τωρα στην κατηγορια η volvo λεει οτι ανηκει στην μεσαια.... αν κοιταξεις τους χωρους και τις διαστασεις του που εχει, θα καταλαβεις γιατί ειναι μικρομεσαιο
Εξαλλου με ποιο μεσαιο να συγκριθεί??
NEW VOLVO S40 1,6