-
Σε ένα άλλο θέμα που συζητιέται δημιουργήθηκε το ερώτημα τι πιστευουμε οτι ειναι σημαντικότερο. Η ενεργητική ή η παθητική ασφάλεια.
Εγώ ψηφίζω ενεργητική.Δημήτρης
-
Σε ένα άλλο θέμα που συζητιέται δημιουργήθηκε το ερώτημα τι πιστευουμε οτι ειναι σημαντικότερο. Η ενεργητική ή η παθητική ασφάλεια.
Εγώ ψηφίζω ενεργητική.Δημήτρης
-
Σε ένα άλλο θέμα που συζητιέται δημιουργήθηκε το ερώτημα τι πιστευουμε οτι ειναι σημαντικότερο. Η ενεργητική ή η παθητική ασφάλεια.
Εγώ ψηφίζω ενεργητική.Δημήτρης
-
Αυτο που εγραψα και στο αλλο τοπικ....
Ο χρήστης iliasd έγραψε:
Δεν ειπα να μην εχει καθολου ενεργητικη ασφαλεια το αυτοκινητο αλλα πιστευω οτι η παθητικη ειναι πιο σημαντικη...
Αυτο νομιζω οτι θα πιστευει οποιος εκει που ειναι κολημενος στην κακια σκαλα (πριν απο 3 χρονια) ερθει ενας απο πισω με 90+ χλμ/ω και πεσει πανω σου...
Επειδη ποτε δεν ξερεις ποιος ηλιθιος, μεθυσμενος, κουρασμενος, νυσταγμενος, κοιμισμενος...κτλ κτλ κτλ.... θα ερθει και θα πεσει πανω σου... Καλυτερα δεν ειναι να σε ενδιαφερει περισσοτερο η παθητικη ασφαλεια, που στο κατω κατω της γραφης θα ξερεις οτι θα σε σωσει, κανεις δεν κανεις την μ@λ@κι@????
-
Σιγουρα η ενεργητικη. Συμφωνω καλυτερα να αποφυγεις το ατυχημα παρα να το παθεις και να ελπιζεις οτι η παθητικη ασφαλεια θα σε σωσει.
Τωρα βεβαια ειναι ολα σχετικα γιατι οταν οδηγαω την μοτοσυκλετα μου εχω μεν αποφυγει της Παναγιας τα ματια ατυχηματων αλλα εχω ανακατευτει και σε δυο μια και πρωτα εστριψαν με κοκινο μπροστα μου και μετα μια κοπελια με ενα αυτοκινητο αλλαξε λωριδα επανω μου. Πιστεψε με η παθητικη ασφαλεια (κρανος, μποτες, jacket, pants, γαντια) και ειμουν επανω σε 30 δευτερολεπτα. (Ηρθανε και οι πυροσβεστες και το ασθενοφορα και τους εδιωξα μαι και ειμουν περδικι). Οποτε ναι μεν να κοιταμε να αποφυγουμε το ατυχημα αλλα μια και δεν ειμαστε Θεοι, η τοσο χεραδες οσο μερικοι εδω μεσα καλα ειναι να εχουμε και την καλυτερη παθητικη ασφαλεια. (το ελαχιστο front, side, curtain airbags)
Φιλικα
Νικος
-
Για πόλη καλύτερα παθητική ΑΝ πρέπει να διαλέξουμε μία εκ των δύο. Για ΕΟ ενεργητική, γιατί αν στουκάρεις μετωπικά έστω και με 100 (Χ 2=200), ούτε 10 αστέρια δεν σε σώζουν.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για πόλη καλύτερα παθητική ΑΝ πρέπει να διαλέξουμε μία εκ των δύο. Για ΕΟ ενεργητική, γιατί αν στουκάρεις μετωπικά έστω και με 100 (Χ 2=200), ούτε 10 αστέρια δεν σε σώζουν.Ακριβως οπως τα λες! Παντως γενικα καλυτερα να αποφυγεις ενα ατυχημα παρα να περιμενεις να σε σωσουν τα μπαλονια !
-
Ενεργητική και από εμένα.
-
δεν νομιζω οτι μπορει να δωθει σε καποιο απο τα δυο περισσοτερη βαρυτητα......και τα δυο ειναι μερος της οδηγησης.....
-
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ είμαι ενεργητικός τύπος
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για πόλη καλύτερα παθητική ΑΝ πρέπει να διαλέξουμε μία εκ των δύο. Για ΕΟ ενεργητική, γιατί αν στουκάρεις μετωπικά έστω και με 100 (Χ 2=200), ούτε 10 αστέρια δεν σε σώζουν.Συμφωνώ κι εγώ.
Όταν παίζει συχνά να είσαι μποτιλιαρισμένος στην κίνηση δε λέει να μην έχεις καλή παθητική. Αλλά για Εθνική και μεγαλες ταχύτητες καλύτερα να είσαι σε θέση να αποφύγεις τον οποιοδήποτε πριν σε θερίσει!... -
Όταν λέμε ενεργητική ασφάλεια εννοούμε 500 ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας και ελέγχου της πορείας του αυτοκινήτου, που αποστηρώνουν την οδήγηση και αφαιρούν κάθε ευχαρίστηση από τον οδηγό;;; Εάν εννοούμε αυτό τότε να μου λείπει...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Για πόλη καλύτερα παθητική ΑΝ πρέπει να διαλέξουμε μία εκ των δύο. Για ΕΟ ενεργητική, γιατί αν στουκάρεις μετωπικά έστω και με 100 (Χ 2=200), ούτε 10 αστέρια δεν σε σώζουν.
Συμφωνώ κι εγώ.
Όταν παίζει συχνά να είσαι μποτιλιαρισμένος στην κίνηση δε λέει να μην έχεις καλή παθητική. Αλλά για Εθνική και μεγαλες ταχύτητες καλύτερα να είσαι σε θέση να αποφύγεις τον οποιοδήποτε πριν σε θερίσει!...Αν είσαι μποτιλιαρισμένος μέσα στη πόλη πιο αυτοκίνητο δεν σου παρέχει ικανοποιητική παθητική ασφάλεια;
Καλύτερα νομίζω να συγκεκριμενοποιήσουμε το θέμα μας στα αυτοκίνητα πάντως όχι στις μηχανές.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Και εγω πιστευω οτι και οι δυο μετρανε το ιδιο... Η καθε μια βεβαια αναλαμβανει δραση σε διαφορετικες περιπτωσεις!!
Μαλλον ενας ιδανικος συνδιασμος αναλογα με τις κατηγοριες των αυτοκινητων θα ηταν το σωστο! -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Για πόλη καλύτερα παθητική ΑΝ πρέπει να διαλέξουμε μία εκ των δύο. Για ΕΟ ενεργητική, γιατί αν στουκάρεις μετωπικά έστω και με 100 (Χ 2=200), ούτε 10 αστέρια δεν σε σώζουν.
Συμφωνώ κι εγώ.
Όταν παίζει συχνά να είσαι μποτιλιαρισμένος στην κίνηση δε λέει να μην έχεις καλή παθητική. Αλλά για Εθνική και μεγαλες ταχύτητες καλύτερα να είσαι σε θέση να αποφύγεις τον οποιοδήποτε πριν σε θερίσει!...Αν είσαι μποτιλιαρισμένος μέσα στη πόλη πιο αυτοκίνητο δεν σου παρέχει ικανοποιητική παθητική ασφάλεια;
I see your point, Δημήτρη. Ίσως ήταν υπερβολικό το 'μποτιλιαρισμένος' που έγραψα, αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν ότι όσο πιο 'παγιδευμένος' είσαι και όσο μικρότερη δυνατότητα ελιγμών αποφυγής του 'επιτιθέμενου' οχήματος έχεις, τόσο πιο καλά 'ταμπουρωμένος' συμφέρει να είσαι! Μπορεί π.χ. να είσαι σταματημένος στην κίνηση και να έρθει να σου τη φορέσει ο αφηρημένος από πίσω σου με πολλά, οπότε καλύτερα πολλά αστέρια και μεγάλη μάζα (=αδράνεια) παρά.... ευέλικτος κουβάς (ο οποίος μπορεί να σε γλυτώσει σε διαφορετική περίπτωση).
-
'Active Driving, Active Safety'
Subaru
ΥΓ. Οχι οτι δεν θεωρω την παθητικη ασφαλεια πολυ σημαντικη...
-
'Οσο αφορά την ενεργητική ασφάλεια, είναι κάτι που ο ίδιος ο οδηγός μπορεί να ελέγχει μέχρι ένα σημείο. Εάν το αυτοκίνητο δεν είναι εξοπλισμένο σε μέγιστο βαθμό με συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, μπορεί ο οδηγός χρησιμοποιώντας την αμυντική οδήγηση να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όσο αφορά την παθητική ασφάλεια έχει να κάνει με τα οικονομικά που διαθέτει ο καθένας για την αγορά ενός αυτοκινήτου.
Και εδώ είναι η παγίδα. Αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο με μεγάλη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, νιώθει ο οδηγός πως προστατεύεται από αυτά τα συστήματα, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο επιθετικός οδηγός με όποιες συνέπειες προέρχονται από αυτή την οδήγηση.
Γενικότερα πιστεύω πως όποιο όχημα έχει αυξημένη ενεργητική ασφάλεια σίγουρα έχει και αυξημένη παθητική. -
Και τα 2 ειναι σημαντικοτατα και πρεπει να συνδυαζονται.
-
Σημαντικά και τα δύο, ναι. Ωστόσο θα προτιμήσω ενεργητική, όπως λέω και στο άλλο τόπικ.
Με τον όρο καλή ενεργητική ασφάλεια δεν έννοούμε ένα κάρο ηλεκτρονικά που παίζουν το ρόλο του σωτήρα, όπως έγραψε κάποιος. Εννοούμε ένα σωστά στημένο αυτοκίνητο, που να έχει 'τιμόνι να σε στρίψει', αρκετό 'γκάζι' να σε σώσει και φρένο να σε σταματήσει, με ό,τι αυτά συνεπάγονται.
Με τον όρο καλή παθητική ασφάλεια εννοούμε ότι ένα αυτοκίνητο τα πήγε καλά σε μια σειρά πειραμάτων (πχ. πλαγιομετωπική πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο με ~60 χαω), πειράματα που γίνονται πάντα με σταθερές αρχικές συνθήκες, οι οποίες είναι εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο να τις συναντήσεις σε ένα κανονικό τρακάρισμα.
Ναι μεν λοιπόν αυτό το πείραμα δίνει αρκετά στοιχεία για την συμπεριφορά του οχήματος σε μια πρόσκρουση, αλλά επ ουδενί δεν είναι μέτρο για το αν τελικά θα σωθείς αν τρακάρεις ή όχι.
-
Και τα δύο αλλά αν πρέπει να επιλέξω σαφώς η ενεργητική!
Οπως είπαν τα παιδιά καλύτερη είναι η πρόληψη ....
Προτιμώ να μην τρακάρω για να το διαπιστώσω...
Eνεργητική ή παθητική ασφάλεια;