Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως ξεχωρίζουν οι κατηγορίες;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πως ξεχωρίζουν οι κατηγορίες;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    11
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Παντα ηξερα οτι οι διαφορες κατηγοριες αυτοκινητων(μικρα, μεσαια...) ξεχωριζαν απο το μεγεθος τους. Τωρα ομως οπως μεγαλωνουν συνεχως δεν καταλαβαινω πως μπορεις να δεις δυο αυτοκινητα και να πεις αυτο ειναι μικρομεσαιο και αυτο μεσαιο παρα μονο εθιμικα δηλαδη το τι ηταν το προηγουμενο μοντελο ή αν η εταιρεια εχει αλλον αντιπροσωπο στην αλλη κατηγορια ή τουλαχιστον ετσι λεει η εταιρεια... Πχ Mazda 3 sedan ειναι μεγαλυτερο(τουλαχιστον σε μηκος) απο την 156 και απο την καινουργια 159! Μηπως υπαρχει καποιος τροπος διαχωρισμου που δεν γνωριζω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        enginekiller last edited by

        Παντα ηξερα οτι οι διαφορες κατηγοριες αυτοκινητων(μικρα, μεσαια...) ξεχωριζαν απο το μεγεθος τους. Τωρα ομως οπως μεγαλωνουν συνεχως δεν καταλαβαινω πως μπορεις να δεις δυο αυτοκινητα και να πεις αυτο ειναι μικρομεσαιο και αυτο μεσαιο παρα μονο εθιμικα δηλαδη το τι ηταν το προηγουμενο μοντελο ή αν η εταιρεια εχει αλλον αντιπροσωπο στην αλλη κατηγορια ή τουλαχιστον ετσι λεει η εταιρεια... Πχ Mazda 3 sedan ειναι μεγαλυτερο(τουλαχιστον σε μηκος) απο την 156 και απο την καινουργια 159! Μηπως υπαρχει καποιος τροπος διαχωρισμου που δεν γνωριζω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Παντα ηξερα οτι οι διαφορες κατηγοριες αυτοκινητων(μικρα, μεσαια...) ξεχωριζαν απο το μεγεθος τους. Τωρα ομως οπως μεγαλωνουν συνεχως δεν καταλαβαινω πως μπορεις να δεις δυο αυτοκινητα και να πεις αυτο ειναι μικρομεσαιο και αυτο μεσαιο παρα μονο εθιμικα δηλαδη το τι ηταν το προηγουμενο μοντελο ή αν η εταιρεια εχει αλλον αντιπροσωπο στην αλλη κατηγορια ή τουλαχιστον ετσι λεει η εταιρεια... Πχ Mazda 3 sedan ειναι μεγαλυτερο(τουλαχιστον σε μηκος) απο την 156 και απο την καινουργια 159! Μηπως υπαρχει καποιος τροπος διαχωρισμου που δεν γνωριζω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            H 159 νομίζω θα είναι γύρω στο 466 (αν είναι σωστό είναι υπερβολικό αλλά και το 407 τόσο και βάλε το έχουν καταντήσει) οπότε δεν την φτάνει το Mazda 3.
            Kαι εμένα πάντως μου έχει δημιουργηθεί η ίδια απορία. Περισσότερο με ενοχλεί ο διαχωρισμός ανάμεσα σε αυτοκίνητα ίδιου μεγέθους που πχ τα 406, Mondeo είναι σε άλλη κατηγορία από τα A4, BMW 3 κλπ. Προφανώς παίζει ρόλο και η τιμή....
            Εγώ τα βάζω όλα σε κατηγορίες ανάλογα με το μέγεθος-χωρητικότητα και βέβαια ιδιαιτερότητες (πχ κουπέ, ανοιχτό, τζιποειδές). Στην ίδια κατηγορία μεγέθους (που είναι το βασικό χαρακτηριστικό) οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα με κατασκευαστή, κινητήρα, εξοπλισμό, 'κύρος' κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Η 159 θα ειναι 4.460 (το ειδα εχτες γι'αυτο και ανοιξα το θεμα) και το Mazda 3 sedan 4.490. Οντως και αυτο που λες για των ιδιων διαστασεων ειναι παλι περιεργο. Τιμη δεν φανταζομαι να παιζει ρολο λογω μεγαλων διακυμανσεων απο εταιρια σε εταιρια και λογω κινητηρων. Εννοειται οτι διαφοριοποιουνται και λογω ιδιαιτεροτητων(κουπε...) αλλα καταλαβες τι εννοω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Onyx, η διαφοροποίηση των Mondeo, Primera, Mazda 6, Laguna, κλπ. σε σχέση με τα A4, 3 series, 156 φαίνεται και στο όνομα 'Premium D'. Eκεί πρέπει να παίζει μόνο το κύρος και το κόστος ρόλο.

                Στα ιαπωνικά δεδομένα, η κατηγοριοποίηση γίνεται κυρίως με βάση το μεταξόνιο (φυσικά ανάμεσα σε μοντέλα ίδιου κυβισμού, σχήματος και γενικότερης τοποθέτησης). Π.χ. παλαιότερα κυρίως, το Μοντέο θα πήγαινε στο segment D+, ενώ η 156 θα πήγαινε D, λόγω της διαφοράς του μεταξονίου. Και εκεί, οι εταιρίες κυκλοφορούν αυτοκίνητα, ακόμα και με 3 εκατοστά κλιμάκωση μεταξονίου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ρε παιδιά μην κολλάτε διότι όλα αυτά δεν είναι τίποτα άλλο παρά φαντασιώσεις των γραβατοφορεμένων γιάπηδων που έκαναν ένα ΜΒΑ και ξαφνικά νομίζουν πως τα ξέρουν όλα.

                  Αυτοί δημιουργούν τους λεγόμενους Market sectors κατά το δοκούν και προσπαθούν να πλασαρίσουν το όχημα τους στην μία ή στην αλλη κατηγορία και εν τέλει να κοροιδέψουν τον πελάτη.

                  Αλλά αυτό με την διαβόητη Premium D, είναι η μεγαλύτερη απάτη...εκεί που ψάχνουν για κορόιδα.Εδώ η Ρόβερ πουλούσε σαν τέτοιο το 400 της το οποίο βασιζόταν στο παλιό Σιβίκ!Και η 156 ένα αυτοκίνητο 100% συγκρίσιμο με ένα -παλιό- Φόκους είναι, και μάλιστα χειρότερη.

                  Πάντως έαν θέλετε ένα πραγματικό Premium D,αγοράστε ένα Toyota Avensis και 'καθαρίσατε'...και αφήστε τους άλλους να παλεύουν με τις μπε-μπε-μερσεντέ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios2004 last edited by

                    Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
                    Ρε παιδιά μην κολλάτε διότι όλα αυτά δεν είναι τίποτα άλλο παρά φαντασιώσεις των γραβατοφορεμένων γιάπηδων που έκαναν ένα ΜΒΑ και ξαφνικά νομίζουν πως τα ξέρουν όλα.
                    .......
                    Πάντως έαν θέλετε ένα πραγματικό Premium D,αγοράστε ένα Toyota Avensis και 'καθαρίσατε'...και αφήστε τους άλλους να παλεύουν με τις μπε-μπε-μερσεντέ

                    Αγαπητέ Αναστάσιε,

                    μήπως γενικεύεις και γίνεσαι λίγο άδικος σε μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που τυγχάνουν να έχουν MBA?

                    Η Mercedes και η BMW δεν είναι καλά δηλαδή;

                    Φιλικά,
                    Δημήτρης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Δημήτρη, οφ-τοπικίζω τώρα, αλλά σημασία δεν έχει το πτυχίο ή ο τίτλος, σημασία έχει να αγαπάς το αντικείμενο και να έχεις γνώσεις γύρω από το αντικείμενο. Πρέπει να είναι βενζινόκαυλοι οι ιθύνοντες, όχι σαν εκείνον τον (αμερικανό, αν δεν κάνω λάθος) μάνατζερ, που στην ερώτηση του δημοσιογράφου 'Δηλαδή, για εσάς είναι σαν να πουλάτε ψυγεία;' και αυτός απάντησε 'Ναι, κάπως έτσι.'

                      Καλώς ή κακώς, το αυτοκίνητο είναι μια πολύ δύσκολη αγορά, γιατί υπάρχει συναίσθημα, υπάρχει υποκειμενικότητα, υπάρχει φανατισμός, υπάρχει πολλή γνώση και πολλή άγνοια ταυτόχρονα. Είναι ένα αντικείμενο το οποίο το αγαπάς, το μισείς, στεναχωριέσαι όταν χαλάει, στεναχωριέσαι όταν το πουλάς, μελαγχολείς όταν θυμηθείς πώς ήταν και πού είχες πάει με αυτό...ζεις κάθε μέρα μαζί του.

                      Απόδειξη: Σας έχουν πει ποτέ:

                      • 'Μην πάρεις ποτέ αυτό το ψυγείο! Βγάζει πρόβληματα στην κατάψυξη!

                      • 'Αυτή η κουζίνα είναι Πολλαπλών αντιστάσεων, χρειάζεται ελαιόλαδο 100 οκτανίων!'

                      • 'Το τάδε ψυγείο είχε και ένας φίλος μου και άρχισε τους τριγμούς στην πόρτα από την πρώτη εβδομάδα'

                      • 'Είναι πιο πουλ-μουρ αυτή η τηλεόραση...Πάρ'την και δεν θα προλαβαίνεις να ρίχνεις τα γκομενάκια... '

                      • 'Ιαπωνικό στερεοφωνικό; Καλό, αλλά δεν στρίβει...'

                      • 'Με γεια το καινούριο σου μίξερ! Πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενος τώρα, ε;'

                      Με συγχωρείτε για την οφ-τόπικ αναζήτηση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το Accent είναι μικρομεσαίο και το Ibiza super mini.

                        Βάρος για 3θυρα: Accent 1.035- Ibiza 1.049
                        Μήκος-πλάτος ύψος: Accent 4.215x1.680x1.395 - Ibiza 3.953x1.698x1.477

                        Τιμή: φθηνότερο το Accent.

                        Λοιπόν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • V
                          vasgti last edited by

                          manosk νομίζω πως έχει να κάνει με το μήκος, δηλαδή πως το Ibiza είναι λιγότερο από 4 μέτρα ενώ το Accent λίγο μεγαλύτερο οπότε και αλλάζει κατηγορία.

                          Επίσης το Ibiza δεν ανήκει στην κατηγορία των super mini, αλλά σε αυτή των μικρών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                            Αγαπητέ Αναστάσιε,

                            μήπως γενικεύεις και γίνεσαι λίγο άδικος σε μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που τυγχάνουν να έχουν MBA?

                            Η Mercedes και η BMW δεν είναι καλά δηλαδή;

                            Φίλε μου Δημήτρη, δυστυχώς στην Ελλάδα λειτουργούμε σαν στυγνοί αντιγραφείς των αγγλο-αμερικανικών καπιταλιστικών προτύπων, χειρότερα και από τις πρώην αποικίες τους στην Αφρική και στην Ασία.

                            Αυτός ο σαφής διαχωρισμός μεταξύ managent και staff που ισχύει στην αγγλοσαξωνικό κόσμο ήταν και είναι η κύρια αιτία για το απλό γεγονός πως άγγλοι και αμερικάνοι εδώ και δεκαετίες είναι ανίκανοι να παράγουν ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.
                            Υπάρχει μια απίστευτα ηλίθια ισότητα μεταξύ των διαφόρων τμημάτων, και όλα αυτά υπόκεινται κάτω από την διοίκηση ηλίθιων μάνατζερς οι οποίοι πολύ συχνά δεν έχουν καμία σχέση με το αυτοκίνητο, αλλά και καθόλου τεχνικές /μηχανολογικές γνώσεις εν τέλει.
                            Τα αποτελέσματα είναι προβλεπόμενα.Οι αμερικανικές βιομηχανίες βασίζονται κατά κόρον στην απάτη και στην προπαγάνδα.Παράδειγμα - η Ελλάδα είναι είναι η μόνη χώρα που η φορντ λογίζεται σαν ...γερμανική βιομηχανία (!) , επειδή πιθανώς αυτό βοηθά τις πωλήσεις τους στην Ελλάδα.Τα ίδια και χειρότερα με την Όπελ, η οποία πια ελάχιστα αυτοκίνητα παράγει στην Γερμανία.(άλλωστε η όπελ δεν υπάρχει καν σαν εταιρία.Η εταιρία λέγεται GM europe.Η ονομασία όπελ λογίζεται σαν ένα ακόμα brand και μόνο).
                            Έτσι ενώ έχουν όλο το δυναμικό, σπανίως καταφέρνουν να φτιάξουν καλά οχήματα.Συνήθως όταν οι πωλήσεις δεν πάνε καλά και είναι αναγκασμένοι 'εν λευκώ' να δώσουν την εξουσία το τεχνικό τμήμα , όπως έγινε με την Φορντ τα προηγούμενα χρόνια.
                            Η τζάγκουαρ, η ρόβερ, η φορντ ευρώπης παλαιότερα, η φίατ πιο πρόσφατα,η Βόλβο, όλες πήγαν να φουντάρουν (ή φούνταραν...) από τις χονδροειδής βλακείες ηλίθιων μάνατζερς. Η βόλβο για παράδειγμα είχε κάποτε (στις αρχές του '90) την ...φαεινή ιδέα να κάνει πρόεδρο της έναν δικηγόρο με ΜΒΑ.Ε, πουλήθηκε λίγο αργότερα στη Φορντ και τώρα οδεύει προς την κατάργηση της σαν εταιρία, αφού όλο και περισσότερο μεταμορφώνεται σε 'Φορντ Σουηδίας'.
                            Η ρόβερ, ε, αυτή και εάν είναι ένα ανέκδοτο.Θα μπορούσα να σου πω πάμπολλες ιστορίες. Θα μείνω μόνο σε μία, που θα σε πείσει να μην αγοράσεις ρόβερ ΠΟΤΕ στη ζωή σου!

                            Υπεύθηνος στην ρόβερ σαν supplier manager είχε τοποθετηθεί ένας ακόμα βλάκας ΜΒΑς που δεν είχε ιδέα από engineering. Ο supplier manager είναι υπεύθηνος για τους εξωτερικούς προμηθευτές. Ε, έκλεισε συμφωνίες με πολύ σκληρούς όρους για όσο το δυνατό πιο φθηνά εξαρτήματα και νόμιζε πως ήταν 'μάγκας'. Αυτό που δεν του είπαν του βλάκα, ήταν πως πολύ μεγάλος αριθμός από αυτά τα εξαρτήματα παρουσίαζε προβλήματα - defects - τα οποία δεν μπορούσαν να ελεγχθούν πριν συναρμολογηθούν.
                            Ε, αφού συναντήθηκαν οι ηλίθιοι ΜΒΑδες αποφάσισαν ΧΩΡΙΣ να ρωτήσουν αυτούς που ήξεραν να συνεχίσουν την προμήθεια των εξαρτημάτων και να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερους ποιοτικούς ελέγχους στο τέλος την παραγωγής. Ε, μετά από εκατοντάδες (χιλιάδες ; ) παραπονεμένους πελάτες για ελλατώματα στα αυτοκίνητα τους, φώναξαν επιτέλους έναν ειδικό σε θέματα ποιότητας για να τους πει πολύ απλά πως ακόμα και οι καλύτεροι δυνατοί ποιοτικοί έλεγχοι να γίνουν, μόνο το 80% των ελλατωμάτων μπορεί να διαγνωσθεί...τέτοιες ιστορίες έχουν υπάρξει άπειρες...

                            Τώρα από κει και έπειτα, οι Μ-Β και ΒΜW και οι λοιπές γερμανικές εταιρίες λειτουργούν με τα αγγλο-αμερικανικά πρότυπα οργάνωση αλλά στην Γερμανία υπάρχει μια μεγάλη διαφορά κουλτούρας. Ο Engineer εκεί έχει τεράστιο σεβασμό και εκτίμηση και η βαρύτητα του τεχνικού τμήματος είναι πολύ μεγαλύτερη.Μπορεί να βάζουν και εκεί σε διευθηντικές θέσεις ΜΒΑδες, αλλά σε τεράστιο ποσοστό έχουν όλοι σαν πρώτο πτυχίο mechanical , electronic ή κάποιο παρεμφερές...Και πάλι χρειάστηκε να πάρει ο Dr. Piech την VW στα χέρια του για να τη σώσει από την καταστροφή.
                            Όμως και πάλι αυτό που προσφέρουν είναι πλασματικό, διότι το μεγαλύτερο κόστος που πληρώνεις ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα καλύτερη ποιότητα.Για παράδειγμα στην Τογιότα οι ελέγχοι στα μόλις κατασκευασμένα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο περιορισμένοι, και όμως το επίπεδο αξιοπιστίας τους είναι σταθερά καλύτερο. Οι Μ-Β & BMW αναγκάζονται να πετούν πάρα πολλά εξαρτήματα σαν scrap και το κόστος τους εκτοξεύεται , αλλά ο πελάτης κοροιδεύεται επιτυχώς με του να πλασάρουν την ακριβότερη τιμή σαν μεγαλύτερη ποιότητα...Επίσης οι γερμανοί έγιναν ειδικοί σε αυτό που λέγεται φαινομενική ποιότητα, με την υφή των πλαστικών, το ήχο της πόρτας ή του κινητήρα, τους αρμούς στις πόρτες και πάει λέγοντας...

                            Στην ιαπωνία που οι αυτοκινητοβιομηχανίες διευθύνονται από αυτούς που ξέρουν, σταθερά εδώ και δεκαετίες έχουν τα καλύτερα προιόντα.Μάλιστα κάποτε , όχι πολύ καιρό πριν, οι ιάπωνες ήταν τόσο engineered - orientated, που το κύριο πρόβλημα τους ήταν οι διάφοροι εισαγωγείς-αντιπρόσωποι.Στην ελλάδα έχουμε πικρή εμπειρία από αυτούς, και στα σέρβις και στο πόσο χρεώνουν τα διάφορα εξαρτήματα,τάχα μου επειδή η ιαπωνία είναι 'μακρυά',λες και έρχονται από τον άρη...(ενώ οι άλλοι δεν τα εισάγουν..τέλος πάντων)

                            Συγγνώμη για τους αγγλικούς όρους, αλλά σε ελληνικό πανεπιστήμιο δεν έχω περάσει ούτε απ'έξω...(και δεν το μετάνιωσα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr