-
Έψαχνα πρόσφατα τι βαλβολίνες παίρνει το αυτοκίνητο μου.
Το βιβλίο γράφει SAE 80
Διάφοροι όμως λένε άλλους κωδικούς που βρίσκουν ότι πάνε καλύτερα.
Σίγουρα η Citroen ήξερε καλύτερα αλλά λένε για SAE 90 ή 85W90.Ο μηχανικός μου είπε ότι προτιμά να βάζει Total 75W80 αλλά τελικά δεν ξέρω αν κάνει ή όχι.
Τελικά η total είδα ότι μόνο αυτό βγάζει
http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 1/1205.pdf
Φαίνεται αν είναι συνθετικά ή όχι? (όχι ότι πρέπει να είναι)
-
Έψαχνα πρόσφατα τι βαλβολίνες παίρνει το αυτοκίνητο μου.
Το βιβλίο γράφει SAE 80
Διάφοροι όμως λένε άλλους κωδικούς που βρίσκουν ότι πάνε καλύτερα.
Σίγουρα η Citroen ήξερε καλύτερα αλλά λένε για SAE 90 ή 85W90.Ο μηχανικός μου είπε ότι προτιμά να βάζει Total 75W80 αλλά τελικά δεν ξέρω αν κάνει ή όχι.
Τελικά η total είδα ότι μόνο αυτό βγάζει
http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 1/1205.pdf
Φαίνεται αν είναι συνθετικά ή όχι? (όχι ότι πρέπει να είναι)
-
Έψαχνα πρόσφατα τι βαλβολίνες παίρνει το αυτοκίνητο μου.
Το βιβλίο γράφει SAE 80
Διάφοροι όμως λένε άλλους κωδικούς που βρίσκουν ότι πάνε καλύτερα.
Σίγουρα η Citroen ήξερε καλύτερα αλλά λένε για SAE 90 ή 85W90.Ο μηχανικός μου είπε ότι προτιμά να βάζει Total 75W80 αλλά τελικά δεν ξέρω αν κάνει ή όχι.
Τελικά η total είδα ότι μόνο αυτό βγάζει
http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 1/1205.pdf
Φαίνεται αν είναι συνθετικά ή όχι? (όχι ότι πρέπει να είναι)
-
Οι προδιαγραφές στις βαλβολίνες που αναφέρει ο κατασκευαστής πρέπει να τηρούνται ευλαβικά διότι αν το κιβώτιο χρειάζεται GL4 και βάλεις GL5, πιο καινούριες προδιαγραφές που περιέχουν και ένα πρόσθετο για καλύτερη λίπανση κάτω από υψηλές πιέσεις, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ τα μέταλλα που έχουν κίτρινο χρώμα στο παλαιό κιβώτιο (ψωριάζουν, ξεφτάνε).
http://www.millersoils.net/pdf_download ... r_Oils.pdfΤα νούμερα στις βαλβολίνες χρησιμοποιούν διαφορετική μέτρηση από τα λάδια, δηλαδή μια 75W90 βαλβολίνη έχει παρόμοιο ιξώδες με ένα λάδι 10W30. Αν ο κατασκευαστής δεν αναφέρει ρητά ότι μπορεί να χρησιμοποιήσεις λάδι κινητήρα στο κιβώτιο, η χρήση του θα κάνει τα συγχρονιζέ σου να φαίνονται φθαρμένα. Οι βαλβολίνες περιέχουν πρόσθετα που αυξάνουν τη τριβή για να δουλεύουν σωστά τα συγχρονιζέ. Επίσης αν βάλεις συνθετικές και παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα, γρήγορα πίσω στα ορυκτέλαια.
Από τα διάφορα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου εγώ θα έβαζα το πιο χοντρό λάδι που επιτρέπει όμως εύκολες αλλαγές ταχυτήτων τα κρύα πρωινά του χειμώνα. Δοκίμασε.
-
Σωστά αλλά από το pdf της Total που έχω πιο πάνω φαίνεται το GL?
Φαίνεται αν είναι συνθετικά? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Σωστά αλλά από το pdf της Total που έχω πιο πάνω φαίνεται το GL?
Φαίνεται αν είναι συνθετικά?Αν ήταν συνθετικά να είσαι σίγουρος οτι θα το γράφανε ενώ ένας επιπλέον λόγος είναι το μικρό εύρος στο ιξώδες που καθιστά περιττή τη χρήση συνθετικού μίγματος.
Στο matiz μου ο κατασκευαστής συνιστά επίσης 75W80 το οποίο θεωρώ τέλειο αντικαταστάτη στη θέση του σκέτου 80.
Ο leonp τα είπε πολύ καλά. -
Σωστά ... αλλά δεν μπορώ να βρω αν είναι GL4 ή GL5..
Να στείλω mail στην TOTAL?
Μήπως είναι GL5 αφού μάλλον κάνει και για καινούργια ?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Σωστά ... αλλά δεν μπορώ να βρω αν είναι GL4 ή GL5..Να στείλω mail στην TOTAL?
Μήπως είναι GL5 αφού μάλλον κάνει και για καινούργια ?
Προσωπικά θεωρώ απίθανο να καλύπτει την προδιαγραφή GL5 . Λογικά πρέπει να αναγράφεται στην ετικέτα .
Ισως καλύπτει και τις δυο προδιαγραφές GL4 και GL5 οπότε δε βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με τη δημιουργία φθορών . -
Ωχ ωχ... στο http://www.csmarketing.cz/znalost_manualyosobni.asp
Αν και δεν ξέρω την γλώσσα...λέει : Mechanická převodovka: TOTAL BV 75W-80, GL-5
-
Τα motul 75W80 καλύπτουν και τις δυο προδιαγραφές αλλά θα υπάρχουν και πολλές άλλες μάρκες.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Από τα διάφορα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου εγώ θα έβαζα το πιο χοντρό λάδι που επιτρέπει όμως εύκολες αλλαγές ταχυτήτων τα κρύα πρωινά του χειμώνα. Δοκίμασε.
Σε όλα τα άλλα συμφωνώ μόνο σε αυτό έχω άλλη πληροφόρηση. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά όσο ποιο «χοντρή» είναι η βαλβολίνη τόσο ποιο δύσκολες δεν είναι οι κρύες αλλαγές ταχύτητας; Για αυτό το λόγο ιδίως σε παλιότερα κιβώτια ταχυτήτων κολλούσαν στην αρχή οι ταχύτητες κατά την επιλογή τους και ήθελαν έως και διπλοπεταλιά ενώ μετά που ζεσταινόταν λίγο το λιπαντικό ήταν όλα οκ; Αν δεν έκανες λάθος κατά την πληκτρολόγηση εξήγησε μου γιατί συμβαίνει αυτό μια και η εμπειρία μου το αναιρεί.
-
Lubrication Engineers!
Κώστα κοίτα κι αυτές!Είναι one-off!!
Τις βάζεις και δεν τις ξαναλλάζεις!!
Δεν ξέρω αν κάνουν πάντως για το δικό σου κιβώτιο!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Lubrication Engineers!
Κώστα κοίτα κι αυτές!Είναι one-off!!
Τις βάζεις και δεν τις ξαναλλάζεις!!
Δεν ξέρω αν κάνουν πάντως για το δικό σου κιβώτιο!!!Έχω βάλει τέτοιες στο Jimny. Πολύ καλές αν και οι τιμές έχουν φτάσει στα ύψη -παρά την άνοδο του ευρώ έναντι του δολαρίου.....
-
Θα το ψάξω λίγο...
Άλλοι λένε να βάλω EP80 γιατί είναι το original ενώ άλλοι προτείνουν 80W90
τι λέτε?
-
Μετά από αυτό : http://www.openroad.ca/volkswebbin/view ... =78998&p=1
Λέτε να είναι μύθος ότι το GL5 δημιουργεί πρόβλημα?
-
Υπάρχει αντιπροσωπεία της Redline ?
-
Έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για τα προϊόντα της lubrication engineers(LE) όπως και για τις βολβολίνες της Redline σε αμερικάνικα όμως forums.
Στο δικό μου κιβώτιο που είναι σχεδιασμένο για GL4 έχω δοκιμάσει και δύο μάρκες με GL5. Η πρώτη όντως φαίνεται να χειροτέρεψε λίγο τις αλλαγές οπότε την άλλαξα με την άλλη που έως τώρα τα πάει καλά ίσως λόγω του οτι προτείνεται απο την ίδια την αντιπροσωπεία. -
Οι ξένοι (=άρρωστοι ) πήραν τηλέφωνο κάποιες εταιρίες και τις ρώτησαν από τι αποτελούνται κάποιες βαλβολίνες ώστε να φτιάξουν μια λίστα για τα 2cv!!!
Red Line MTL (70W80 GL-4) = synthetisch
Red Line MT-90 (75W90 GL-4) = synthetisch
Quaker State High Performance 80W-90
Quaker State Synquest GL5 75W-90 = syntetisch
Millers EP 80 GL 4
Shell Spirax GX (GL-4)
Texaco Multigear MTF 75W/80W (GL-4)
Kendall-oil TDL ED 75W90, volsynthetische GL-3/4/5
Kendall-oil TDL ED 80W90, semisynthetische GL-2/3/4/5Μάλλον όλα δύσκολα να βρεθούν στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Σε όλα τα άλλα συμφωνώ μόνο σε αυτό έχω άλλη πληροφόρηση. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά όσο ποιο «χοντρή» είναι η βαλβολίνη τόσο ποιο δύσκολες δεν είναι οι κρύες αλλαγές ταχύτητας; Για αυτό το λόγο ιδίως σε παλιότερα κιβώτια ταχυτήτων κολλούσαν στην αρχή οι ταχύτητες κατά την επιλογή τους και ήθελαν έως και διπλοπεταλιά ενώ μετά που ζεσταινόταν λίγο το λιπαντικό ήταν όλα οκ; Αν δεν έκανες λάθος κατά την πληκτρολόγηση εξήγησε μου γιατί συμβαίνει αυτό μια και η εμπειρία μου το αναιρεί.Το ίδιο πράγμα λέμε, μπορεί η διατύπωσή μου να μην είναι πολύ σαφής. Αν αλλάζουν οι ταχύτητες το πρωί ικανοποιητικά με 90άρα, η γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιείς 80άρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σε όλα τα άλλα συμφωνώ μόνο σε αυτό έχω άλλη πληροφόρηση. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά όσο ποιο «χοντρή» είναι η βαλβολίνη τόσο ποιο δύσκολες δεν είναι οι κρύες αλλαγές ταχύτητας; Για αυτό το λόγο ιδίως σε παλιότερα κιβώτια ταχυτήτων κολλούσαν στην αρχή οι ταχύτητες κατά την επιλογή τους και ήθελαν έως και διπλοπεταλιά ενώ μετά που ζεσταινόταν λίγο το λιπαντικό ήταν όλα οκ; Αν δεν έκανες λάθος κατά την πληκτρολόγηση εξήγησε μου γιατί συμβαίνει αυτό μια και η εμπειρία μου το αναιρεί.
Το ίδιο πράγμα λέμε, μπορεί η διατύπωσή μου να μην είναι πολύ σαφής. Αν αλλάζουν οι ταχύτητες το πρωί ικανοποιητικά με 90άρα, η γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιείς 80άρα.
Τώρα κατάλαβα τι εννοούσες. Ίδια πράγματα με άλλα λόγια. Σωστός!!!
Επί της ευκαιρίας να ρωτήσω για κάποιο πρόσθετο που δεν μπορώ να θυμηθώ πως λέγετε έχει και δύσκολο όνομα. Είναι σε σκόνη και μπαίνει κάθε φορά μαζί με την νέα βαλβολίνη και μειώνει το θόρυβο όταν έχουμε βουητό από ψωριασμένο ρουλεμάν ή μέταλλο ή κάτι παρεμφερές. Ξέρει κανείς όνομα και που θα το βρω. Το αγροτικό του πατέρα το χρειάζεται σίγουρα μέχρι να δούμε τι θα το κάνουμε.
Δεν μιλάω φυσικά για μεγάλες φθορές που δεν συμμαζεύονται παρά μόνο με πριονίδι!!!
Βαλβολίνες + Redline στην Ελλάδα?