Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπουζι ιριδιου και πολυακιδα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπουζι ιριδιου και πολυακιδα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    28
    2841
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα συγνωμη και αγνοειστετο.

      1. Σημερα τυχαια βρηκα στο ιντερνετ οτι δεν μπορουμε σε ολλα τα αυτοκινητα να βαλουμε πολυακιδα μπουζι..γιατι αυτο? εφοσον οι πολες ακιδες εξυπηρετουν στην παραταση διαρκειας ζωης του μπουζι...

      2. Τα μπουζι ιριδιου μπορουν οντως να βελτιωσουν την αποδοση λογω μικρης αντιστασης? η απλα αντεχουν πιο πολυ στον χρονο? γενικα ξερω οτι ενα μπουζι ΔΕΝ βελτιωνει την αποδοση.

      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lefteris25 last edited by

        Αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα συγνωμη και αγνοειστετο.

        1. Σημερα τυχαια βρηκα στο ιντερνετ οτι δεν μπορουμε σε ολλα τα αυτοκινητα να βαλουμε πολυακιδα μπουζι..γιατι αυτο? εφοσον οι πολες ακιδες εξυπηρετουν στην παραταση διαρκειας ζωης του μπουζι...

        2. Τα μπουζι ιριδιου μπορουν οντως να βελτιωσουν την αποδοση λογω μικρης αντιστασης? η απλα αντεχουν πιο πολυ στον χρονο? γενικα ξερω οτι ενα μπουζι ΔΕΝ βελτιωνει την αποδοση.

        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα συγνωμη και αγνοειστετο.

          1. Σημερα τυχαια βρηκα στο ιντερνετ οτι δεν μπορουμε σε ολλα τα αυτοκινητα να βαλουμε πολυακιδα μπουζι..γιατι αυτο? εφοσον οι πολες ακιδες εξυπηρετουν στην παραταση διαρκειας ζωης του μπουζι...

          2. Τα μπουζι ιριδιου μπορουν οντως να βελτιωσουν την αποδοση λογω μικρης αντιστασης? η απλα αντεχουν πιο πολυ στον χρονο? γενικα ξερω οτι ενα μπουζι ΔΕΝ βελτιωνει την αποδοση.

          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            alexastrag last edited by

            Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
            Αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα συγνωμη και αγνοειστετο.

            1. Σημερα τυχαια βρηκα στο ιντερνετ οτι δεν μπορουμε σε ολλα τα αυτοκινητα να βαλουμε πολυακιδα μπουζι..γιατι αυτο? εφοσον οι πολες ακιδες εξυπηρετουν στην παραταση διαρκειας ζωης του μπουζι...

            2. Τα μπουζι ιριδιου μπορουν οντως να βελτιωσουν την αποδοση λογω μικρης αντιστασης? η απλα αντεχουν πιο πολυ στον χρονο? γενικα ξερω οτι ενα μπουζι ΔΕΝ βελτιωνει την αποδοση.

            ευχαριστω

            1.κατι εχω ακουσει για τρυπες σε πιστονια απο πολυακιδα μπουζι οταν δεν τα συνιστα ο κατασκευαστης αφου προφανως θα πρεπει να λαμβανεται υπ'οψιν κατι τετοιο στον σχεδιασμο τοτ θαλαμου καυσης ομως δεν γνωριζω περισσοτερα.

            2.αν μιλαμε για βελτιωμενους κινητηρες κατι τις θα προσθεσουν τα ιριδιου αν ομως για καθημερινα αυτοκινητα τζαμπα τα λεφτα.........και δεν ειναι λιγα

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • M
              msamaro last edited by

              Χωρίς να γνωρίζω πολλά πράγματα θα σου πω ότι στα τηλεκατευθυνόμενα χρησιμοποιούμε μπουζί ιριδίου για καλύτερη απόδοση. Έτσι έχω ακούσει, έτσι μου έχουν πει... Τον λόγο δεν τον γνωρίζω Το πρόβλημα που αντιμετοπίζουμε καμιά φορά με τα ιριδίου είναι ότι μπορούν να προκαλέσουν παρεμβολές στον δέκτη της τηλεκατεύθυνσης αν αυτός είναι κοντά στην μηχανή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                Τα πολυάκιδα μπουζί εξελίχτηκαν για να μεγαλώσουν τη διάρκεια ζωής και την αντοχή στις θερμοκρασίες. Η εξέλιξη όμως στα μέταλλα κατασκευής τους είναι πιο σημαντική. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πλέον σχεδόν όλα τα racing μπουζί είναι πλέον με μία ακίδα.
                Τα ιριδίου σίγουρα είναι μια βελτίωση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει. Καταναλώνουν λιγότερο ρεύμα και αντέχουν πάρα πολύ. Αποτέλεσμα πολύ καλή και σταθερή απόδοση σε όλες τις φάσεις λειτουργίας του κινητήρα και μεγάλα διαστήματα αλλαγών. Από τις γνωστές μάρκες τα NGK (που έχουν 6-7mm ηλεκτρόδιο) αντέχουν πάρα πολλά χλμ. (60-100Κ) και τα DENSO (που έχουν 4μμ ηλεκτρόδιο) είναι περισσότερο επιδόσεων και αντέχουν θεωρητικά λιγότερο (30-70Κ)

                Ενα site για πληροφορίες και τιμές http://www.sparkplugs.co.uk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Το Type-R έχει μπουζί ιριδίου με διάστημα αλλαγής τα 100 χιλιάδες χλμ.

                  Αλλά πιστεύω πως σε ένα κινητήρα που δεν έχει σχεδιαστεί για αυτά είναι μάλλον άχρηστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • L
                    lefteris25 last edited by

                    Παιδια μην τρελαθουμε και ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε... τα πολυακιδα μπουζι...ειναι απλα μπουζακια με πολλες ακιδουλες στην ακρη με σκοπο οταν μεγαλωνει το κενο μεταξυ ακιδας και ηλεκτροδιου να υπαρχει καποια αλλη πιο κοντα ωστε να διμιουργηθει σπιθα...τα μπουζι χαλκου,χρυσου,πλατινας οσες ακιδες και να εχουν ΔΕΝ βελτιωνουν την σπιθα ολλα συντελουν στην παραταση ζωης του μπουζι...πως ειναι δυνατον να τρυπησουν πιστονια? αν ειναι ετσι τοτε τα πολυακδια σου δεινουν αλογα! το θεμα ειναι γιατι δεν κανουν σε ολλα τα car-a?
                    Θεωρω οτι δεν απαντηθηκε το ερωτημα μου...
                    Μονο για τα Ιριδιου εχω ακομα αμφιβολιες σχετικα με το αν παρεχουν καποια βελτιωση γιαυτο ρωταω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                      Παιδια μην τρελαθουμε και ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε... τα πολυακιδα μπουζι...ειναι απλα μπουζακια με πολλες ακιδουλες στην ακρη με σκοπο οταν μεγαλωνει το κενο μεταξυ ακιδας και ηλεκτροδιου να υπαρχει καποια αλλη πιο κοντα ωστε να διμιουργηθει σπιθα...τα μπουζι χαλκου,χρυσου,πλατινας οσες ακιδες και να εχουν ΔΕΝ βελτιωνουν την σπιθα ολλα συντελουν στην παραταση ζωης του μπουζι...πως ειναι δυνατον να τρυπησουν πιστονια? αν ειναι ετσι τοτε τα πολυακδια σου δεινουν αλογα! το θεμα ειναι γιατι δεν κανουν σε ολλα τα car-a?
                      Θεωρω οτι δεν απαντηθηκε το ερωτημα μου...
                      **Μονο για τα Ιριδιου εχω ακομα αμφιβολιες σχετικα με το αν παρεχουν καποια βελτιωση γιαυτο ρωταω... **:-?

                      Μα σου απάντησα Λευτέρη ....
                      Τα λιγότερα volt που χρειάζονται για τον σπινθήρα σημαίνει ότι ο σπινθήρας είναι πάντα δυνατός , ειδικά στο κρύο ξεκίνημα και στο μέγιστο φορτίο του κινητήρα που εκεί υποφέρει ο κινητήρας. Και φυσικά οι κινητήρες υφηλής απόδοσης -ατμοσφαιρικοί και ειδικά οι turbo- επωφελούνται περισσότερο.
                      ΔΕΝ δίνουν άλογα τα μπουζί .... απλώς με σωστό σπινθήρα έχουμε καλύτερη καύση και αποφυγή της προανάφλεξης ... που αυτό σημαίνει ότι έχουμε πάντα διαθέσιμη την μέγιστη ισχύ που είναι σχεδιασμένη η μηχανή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefteris25 last edited by

                        η απαντηση σου φανταζομαι ειναι για τα πολυακιδα,ετσι? γιατι καποιος θα ελεγε οτι μιλας για τα ιριδιου...που λογω χαμηλης αντισταστης ΙΣΩΣ δυνουν πιο ζωηρη σπινθηρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          tm last edited by

                          οχι, μιλαει για τα ιριδιου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • Z
                            zourlos last edited by

                            τα πολυακιδα εχουν καλυτερη αποδοση σε σφαιροειδης θαλαμους καυσης. σπινθηρας στο κεντρο.
                            τα πλατινενια ειναι μονοακιδα και ειναι για πολλα πολλα χιλιομετρα. 90.000 δινει η vw.
                            τα ιριδιου εχουν τελεια αποδωση αλλα αντεχουν πιο λιγο. ακομα ειναι ακριβα στην ελληνικη αγορα. Υπομονη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              meletis13forever last edited by

                              Καλησπέρα παιδιά,

                              Σκέφτομαι να βάλω στον κουραμπιέ μου (corsa b) μπουζί ιριδίου. Απλώς έχω μπει σε σκέψεις επειδή ένας τύπος που κάναμε συζήτηση της προάλες μου είπε ότι τα συγκεκριμένα μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στον κινητήρα, κυλίνδρους κάτι τέτοιο μου είπε. Ισχύει ? Από την μάνα του το αυτοκίνητό μου φορά μπουζί της Bosch με 2 ακίδες. Αν βάλω με μια ακίδα που είναι τα ιριδίου υπάρχει θέμα?

                              Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης ZOURLOS έγραψε:
                                τα πολυακιδα εχουν καλυτερη αποδοση σε σφαιροειδης θαλαμους καυσης. σπινθηρας στο κεντρο.
                                τα πλατινενια ειναι μονοακιδα και ειναι για πολλα πολλα χιλιομετρα. 90.000 δινει η vw.
                                τα ιριδιου εχουν τελεια αποδωση αλλα αντεχουν πιο λιγο. ακομα ειναι ακριβα στην ελληνικη αγορα. Υπομονη

                                η Μαζντα για το 6αρι που εχει ιριδιου λεει αντικατασταση στα 100000χλμ!!!δεν ειναι και λιγα.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  Ο χρήστης meletis13forever έγραψε:
                                  Καλησπέρα παιδιά,

                                  Σκέφτομαι να βάλω στον κουραμπιέ μου (corsa b) μπουζί ιριδίου. Απλώς έχω μπει σε σκέψεις επειδή ένας τύπος που κάναμε συζήτηση της προάλες μου είπε ότι τα συγκεκριμένα μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στον κινητήρα, κυλίνδρους κάτι τέτοιο μου είπε. Ισχύει ? Από την μάνα του το αυτοκίνητό μου φορά μπουζί της Bosch με 2 ακίδες. Αν βάλω με μια ακίδα που είναι τα ιριδίου υπάρχει θέμα?

                                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                  χειροτερα θα πηγαινει συνεχισε να βαζεις τα 2ακιδα που προτεινει ο κατασκευαστης τωρα αν θες αλλαξε την μαρκα και πανε σε ngk,champion,beru

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • U
                                    ultranet last edited by

                                    Ο χρήστης r200 έγραψε:

                                    Καλησπέρα παιδιά,

                                    Σκέφτομαι να βάλω στον κουραμπιέ μου (corsa b) μπουζί ιριδίου. Απλώς έχω μπει σε σκέψεις επειδή ένας τύπος που κάναμε συζήτηση της προάλες μου είπε ότι τα συγκεκριμένα μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στον κινητήρα, κυλίνδρους κάτι τέτοιο μου είπε. Ισχύει ? Από την μάνα του το αυτοκίνητό μου φορά μπουζί της Bosch με 2 ακίδες. Αν βάλω με μια ακίδα που είναι τα ιριδίου υπάρχει θέμα?

                                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                                    χειροτερα θα πηγαινει συνεχισε να βαζεις τα 2ακιδα που προτεινει ο κατασκευαστης τωρα αν θες αλλαξε την μαρκα και πανε σε ngk,champion,beru

                                    Γιατί να πηγαίνει χειρότερα με του ιριδίου ?
                                    Αντιθέτως . Το μόνο που να προσέξεις είναι να βρεις την σωστή αντιστοιχία με τον βαθμό θερμοκρασίας που προτείνει ο κατασκευαστής για το αμάξι σου.
                                    Ιριδίου μπουζί σε σχέση με τον χαλκό και αντέχουν περισσότερα χιλιόμετρα και έχουν μια πολύ μικρή μεν αλλά βελτίωση στην απόδοση (μικρή αλλά 'απαλός' αισθητή) .
                                    Επίσης δεν είναι μόνο για αυτοκίνητα επιδόσεων , αλλά για οτιδήποτε αυτοκίνητο . Το κόστος θεωρώ ότι είναι μικρό για να μην κάνει κάποιος αυτή την 'βελτίωση' .

                                    Τα Denso (iridium power) είναι ελαφρώς 'καλύτερα' (όσων αφορά τις επιδόσεις) από τα NGK (iridium IX) τα οποία όμως διαρκούν ελαφρώς περισσότερο από τα Denso .
                                    Τα έχω δοκιμάσει και τα δύο και κατέληξα στα Denso και το αυτοκίνητο μου είναι ένα μικρό αμάξι και όχι επιδόσεων .

                                    Εγώ στα συνιστώ ανεπιφύλακτα . Υπάρχουν και ανεξάρτητες δυναμομετρήσεις στο ίντερνετ που επιβεβαιώνουν την υπεροχή των μπουζί ιριδίου σε σχέση με του χαλκού . Μην φανταστείς τίποτα τρελό ,όπως είπα πολύ μικρή αλλά αισθητή διαφορά και θεωρώ πως λόγο του σχετικά μικρού κόστους αξίζει .

                                    ΥΓ:
                                    ΑΑα επίσης αυτά περί ζημιάς στον κινητήρα ... είναι γνωστός μύθος (να τρυπήσει πιστόνι) και δεν ισχύει . Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Κανω μια ερευνα αγορας για να βαλω καποια μπουζι ιριδιου/πλατινας. Κατεληξα οτι τα πιο προηγμενα τεχνολογικα ειναι της εταιριας denso τα iridium tough. Αυτο που με παραξενεψε ειναι οτι ενω το αμαξι μου προτεινει μπουζι 0.8mm διακενο, η εταιρια denso στους καταλογους της προτεινει ως απλα μπουζι τυπο με ορθο διακενο 0.8 και ως ιριδιου & ιριδιου/πλατινας τυπο με διακενο 1.1mm. Ποια η γνωμη σας για αυτο? Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα στο διακενο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        Κανω μια ερευνα αγορας για να βαλω καποια μπουζι ιριδιου/πλατινας. Κατεληξα οτι τα πιο προηγμενα τεχνολογικα ειναι της εταιριας denso τα iridium tough. Αυτο που με παραξενεψε ειναι οτι ενω το αμαξι μου προτεινει μπουζι 0.8mm διακενο, η εταιρια denso στους καταλογους της προτεινει ως απλα μπουζι τυπο με ορθο διακενο 0.8 και ως ιριδιου & ιριδιου/πλατινας τυπο με διακενο 1.1mm. Ποια η γνωμη σας για αυτο? Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα στο διακενο?

                                        Mεγαλύτερο διάκενο σημαίνει μεγαλύτερος σπινθήρας, το μεγαλύτερο διάκενο προκύπτει από την χαμηλότερη αντίσταση που έχουν αυτά τα μπουζί, αλλά πρίν αγοράσεις μελέτησε αυτό που σου βάζω γιατί κυκλοφορούν πολλά μαϊμού και αν δεν έχεις μελετήσει πως είναι το γνήσιο και πως το μαϊμού έχασες.

                                        https://www.google.gr/search?q=fake+den ... 80&bih=926

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                          Κανω μια ερευνα αγορας για να βαλω καποια μπουζι ιριδιου/πλατινας. Κατεληξα οτι τα πιο προηγμενα τεχνολογικα ειναι της εταιριας denso τα iridium tough. Αυτο που με παραξενεψε ειναι οτι ενω το αμαξι μου προτεινει μπουζι 0.8mm διακενο, η εταιρια denso στους καταλογους της προτεινει ως απλα μπουζι τυπο με ορθο διακενο 0.8 και ως ιριδιου & ιριδιου/πλατινας τυπο με διακενο 1.1mm. Ποια η γνωμη σας για αυτο? Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα στο διακενο?

                                          Mεγαλύτερο διάκενο σημαίνει μεγαλύτερος σπινθήρας, το μεγαλύτερο διάκενο προκύπτει από την χαμηλότερη αντίσταση που έχουν αυτά τα μπουζί, αλλά πρίν αγοράσεις μελέτησε αυτό που σου βάζω γιατί κυκλοφορούν πολλά μαϊμού και αν δεν έχεις μελετήσει πως είναι το γνήσιο και πως το μαϊμού έχασες.

                                          https://www.google.gr/search?q=fake+den ... 80&bih=926

                                          Το εχω μελετησει αυτο, αλλα δεν ξερω αν πλεον τα μαιμου ειναι πιστα αντιγραφα των γνησιων. Βελτιωνονται ραγδαια οι επιτήδειοι!

                                          Επομενως να παρω τα ιριδιου πλατινας 1.1mm ή να ψαξω να βρω επισης ιριδιου πλατινας στα 0.8mm?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • C
                                            costtsiolakkis last edited by

                                            Στο ix35 που εχω η Hyundai χρησιμοποιει ngk laser iridium και προτεινει αλλαγη καθε 150000km. Στην αντιπροσωπεια μου τα αλλαξανε στις 35000 οταν πηγα για το τριτο ετησιο σερβις με κοστος 15 ευρω το ενα! Θα προσπαθησω να ανεβασω φωτογραφια απο τα παλια μπουζι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr