Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνική ερώτηση: ΦΡΕΝΑ
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Τεχνική ερώτηση: ΦΡΕΝΑ
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    8
    19
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Θα ακουστεί γελοία η ερώτηση, αλλά κανείς άλλος δεν ήξερε να μου απαντήσει...

      Πήρα πρόσφατα ένα μοντέλο RGV-Γ 500 σε κλίμακα 1/12. Παρατήρησα ότι οι δύο εμπρός δίσκοι των φρένων έχουν διαφορετική διάμετρο, με τον αριστερό να είναι μικρότερος. Υπάρχει λόγος για αυτή τη διαμόρφωση; Προφανώς θα υπάρχει. ΠΟΙΟΣ μπορεί να είναι όμως;;; Σημειώνω ότι ο πίσω δίσκος είναι από τη δεξιά πλευρά, η κίνηση από αριστερά.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Θα ακουστεί γελοία η ερώτηση, αλλά κανείς άλλος δεν ήξερε να μου απαντήσει...

        Πήρα πρόσφατα ένα μοντέλο RGV-Γ 500 σε κλίμακα 1/12. Παρατήρησα ότι οι δύο εμπρός δίσκοι των φρένων έχουν διαφορετική διάμετρο, με τον αριστερό να είναι μικρότερος. Υπάρχει λόγος για αυτή τη διαμόρφωση; Προφανώς θα υπάρχει. ΠΟΙΟΣ μπορεί να είναι όμως;;; Σημειώνω ότι ο πίσω δίσκος είναι από τη δεξιά πλευρά, η κίνηση από αριστερά.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Θα ακουστεί γελοία η ερώτηση, αλλά κανείς άλλος δεν ήξερε να μου απαντήσει...

          Πήρα πρόσφατα ένα μοντέλο RGV-Γ 500 σε κλίμακα 1/12. Παρατήρησα ότι οι δύο εμπρός δίσκοι των φρένων έχουν διαφορετική διάμετρο, με τον αριστερό να είναι μικρότερος. Υπάρχει λόγος για αυτή τη διαμόρφωση; Προφανώς θα υπάρχει. ΠΟΙΟΣ μπορεί να είναι όμως;;; Σημειώνω ότι ο πίσω δίσκος είναι από τη δεξιά πλευρά, η κίνηση από αριστερά.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            krusenstern last edited by

            δίκιο έχεις!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              techadmin admin last edited by

              OK, αλλά το λόγο τον ξέρει κανένας;;;

              Ωραία φωτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • F
                fanis-f1 last edited by

                Ισως να ηθελαν διαφορετικη κατανομη πεδησης...;;;
                Δεν ξερω και'γω πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  luck last edited by

                  Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης luck έγραψε:
                    Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.

                    Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Θέλανε δύναμη πέδησης μεταξύ του μονού μεγάλου και του διπλού μεγάλου. Έτσι αντί να βάλουν 2 3/4 βάλανε έναν full και ένα 'μισό'.
                      Η μόνη λογική εξήγηση.....
                      Ίσως να παίζει κάτι και με το 'δίπλωμα' του τιμονιού. Μπορεί δηλαδή με το 2ο μεγάλο δίσκο να 'δίπλωνε' το τιμόνι προς την πλευρά του τωρινού μικρού δίσκου.
                      Χλωμό αλλά...θα μπορούσε!
                      Hope I helped....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Δεν το κατάλαβα αυτό , αλλά τουλάχιστον είναι μια απάντηση...

                        Thanks!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          ούτε εγώ. Προσωπικά, μάλλον προς την κατανομή βάρους κλίνω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tifozif1 last edited by

                            Mήπως ο ένας ειναι ατσαλι και ο άλλος Carbon ? Για συνδιασμό των 'υπέρ' και των δύο υλικών ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              luck last edited by

                              Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                              Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.

                              Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!

                              Συγνώμη, αλλά δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν. Δεν θεώρησα κανέναν ανόητο. Το λάθος μου νομίζω είναι, ότι έγραψα την άποψη μου, για κάτι που δεν κατάλαβα καλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fanis-f1 last edited by

                                Οχι βρε luck,δεν χρειαζεται να απολογεισαι επειδη πολυ απλα εξεφρασες την αποψη σου...!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Δεν εχω ιδεα απο μοτοσυκλετες !!!!Ποσο μαλλον απο την συγκεκριμμενη.
                                  Εκεινο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν οταν πατας μπροστινο φρενο πιανει και στους δυο δισκους ταυτοχρονα.Μηπως δηλ πιανει πρωτα στον ενα δισκο μεχρι ενα σημειο και μετα εμπλεκεται στο φρεναρισμα και ο δευτερος;Αν ειναι βλακεια παρακαλω αγνοηστε το

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Σόρυ παιδιά τα ξαναγράφω πιο κατανοητά.

                                    1. Στις σπορ μοτοσικλέτες στο δεξί μας χέρι υπάρχει μια μανέτα που φρενάρει ΚΑΙ τους 2 μπροστινούς δίσκους ταυτόχρονα .
                                    2. Αυτό που νομίζω ότι οδήγησε τους μηχανικούς σε αυτήν την κατασκευή ήταν το εξής: ο ένας δίσκος φρέναρε λίγο. Έτσι βάλανε κι άλλον. Με τον δεύτερο μεγάλο δίσκο όμως φρέναρε υπερβολικά και μπλόκαρε ο τροχός. Έτσι μίκρυναν τη διάμετρο του δεύτερου δίσκου. Μη ξεχνάμε ότι αυτή η μοτοσικλέτα είναι πολύ ελαφριά και στο φρενάρισμα δεν μπορεί να φορτίσει επαρκώς τον μπροστινό τροχό για να υπάρχει η πρόσφυση που απαιτείται για να φρενάρεις με 2 μεγάλους δίσκους. Έτσι ο ένας από τους 2 προέκυψε μικρότερος.
                                    3. Το παρακάτω είναι λίγο απίθανο αλλά το αναφέρω. Μπορεί όταν είχαν 2 ίδιους μεγάλους δίσκους στο φρενάρισμα η μπροστινή ρόδα να έστριβε λίγο προς τα αριστερά. Απίθανο, αλλά μπορεί να οδήγησε σε έναν μικρότερο δίσκο από εκείνη την πλευρά.
                                    4. Και κάτι γενικότερο για τα φρένα στις μοτοσικλέτες. Ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που φρενάρει κυρίως το μηχάνημα. Ο πίσω απλά ευθυγραμμίζει. Υπενθυμίζω ότι το πίσω φρένο είναι στο δεξί πόδι του αναβάτη και έχει καθαρά επικουρικό λόγο στο φρενάρισμα, γιαυτό και ο πίσω δίσκος είναι πάντα μικρότερος και με μονοπίστονη ή διπίστονη δαγκάνα αντί για τις 2 τετραπίστονες (ή και εξαπίστονες καμιά φορά) μπροστά.
                                      Ελπίζω να βοήθησα
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apav last edited by

                                      Δεξιόστροφες ή αριστερόστροφες πίστες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης luck έγραψε:

                                        Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.

                                        Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!

                                        Συγνώμη, αλλά δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν. Δεν θεώρησα κανέναν ανόητο. Το λάθος μου νομίζω είναι, ότι έγραψα την άποψη μου, για κάτι που δεν κατάλαβα καλά.

                                        Ζητώ συγγνώμη κ εγώ απ' την πλευρά μου που έγραψα απότομα. Ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάποια παρεξήγηση.

                                        Φιλικά...

                                        Ν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
                                          Σόρυ παιδιά τα ξαναγράφω πιο κατανοητά.

                                          1. Στις σπορ μοτοσικλέτες στο δεξί μας χέρι υπάρχει μια μανέτα που φρενάρει ΚΑΙ τους 2 μπροστινούς δίσκους ταυτόχρονα .
                                          2. Αυτό που νομίζω ότι οδήγησε τους μηχανικούς σε αυτήν την κατασκευή ήταν το εξής: ο ένας δίσκος φρέναρε λίγο. Έτσι βάλανε κι άλλον. Με τον δεύτερο μεγάλο δίσκο όμως φρέναρε υπερβολικά και μπλόκαρε ο τροχός. Έτσι μίκρυναν τη διάμετρο του δεύτερου δίσκου. Μη ξεχνάμε ότι αυτή η μοτοσικλέτα είναι πολύ ελαφριά και στο φρενάρισμα δεν μπορεί να φορτίσει επαρκώς τον μπροστινό τροχό για να υπάρχει η πρόσφυση που απαιτείται για να φρενάρεις με 2 μεγάλους δίσκους. Έτσι ο ένας από τους 2 προέκυψε μικρότερος.
                                          3. Το παρακάτω είναι λίγο απίθανο αλλά το αναφέρω. Μπορεί όταν είχαν 2 ίδιους μεγάλους δίσκους στο φρενάρισμα η μπροστινή ρόδα να έστριβε λίγο προς τα αριστερά. Απίθανο, αλλά μπορεί να οδήγησε σε έναν μικρότερο δίσκο από εκείνη την πλευρά.
                                          4. Και κάτι γενικότερο για τα φρένα στις μοτοσικλέτες. Ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που φρενάρει κυρίως το μηχάνημα. Ο πίσω απλά ευθυγραμμίζει. Υπενθυμίζω ότι το πίσω φρένο είναι στο δεξί πόδι του αναβάτη και έχει καθαρά επικουρικό λόγο στο φρενάρισμα, γιαυτό και ο πίσω δίσκος είναι πάντα μικρότερος και με μονοπίστονη ή διπίστονη δαγκάνα αντί για τις 2 τετραπίστονες (ή και εξαπίστονες καμιά φορά) μπροστά.
                                            Ελπίζω να βοήθησα

                                          Εμένα κ το 2. που γράφεις μου φαίνεται απίθανο. Δηλαδή τι, δεν μπορούσε ο αναβάτης να πατάει λιγότερο φρένο για να μην μπλοκάρει ο τροχός; Έπρεπε να μικρύνουν το δίσκο;;;

                                          Το ζήτημα του ζυγίσματος μου φαίνεται πιο πιθανό. Αλλά πάλι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            luck last edited by

                                            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                            Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.

                                            Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!

                                            Συγνώμη, αλλά δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν. Δεν θεώρησα κανέναν ανόητο. Το λάθος μου νομίζω είναι, ότι έγραψα την άποψη μου, για κάτι που δεν κατάλαβα καλά.

                                            Ζητώ συγγνώμη κ εγώ απ' την πλευρά μου που έγραψα απότομα. Ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάποια παρεξήγηση.

                                            Φιλικά...

                                            Ν.

                                            Κανένα πρόβλημα Naso όλα καλά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr