-
Μεσα σε 1,5 μηνα το αυτοκινητο για δευτερη φορα παρεδωσε πνευμα απο ημιαξονιο. Κ τις 2 φορες εκει που οδηγουσα αμεριμνος στην εθνικη με 5η, ξαφνικα πεταει την ταχυτητα κ χανω ολες τις σχεσεις! Η επισημη απαντηση του συνεργειου την πρωτη φορα ηταν 'μυστηριο!' Τους ρωταω αν μπορω να εμπιστευομαι πλεον το αυτοκινητο μετα απο αυτο το 'πουλημα' κ μου απαντουν 'δεν υπαρχει κανενα προβλημα, οδηγησε το αφοβα!', αυτα αρχες Ιανουαριου. Πριν 2 εβδομαδες πηγα για προγραμματισμενο service. Βρεθηκε το ημιαξονιο απασφαλισμενο, αλλαξαν ασφαλεια κ μου ειπαν να ξαναπερασω σε καμια εβομαδα να του ριξουν μια ματια. Οντως πηγα κ μου ειπαν ολα οκ. Την Κυριακη ομως ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα. Πηγα χθες λοιπον στα κεντρικα κ εξεφρασα στον τεχνικο δ/ντη κ τον υπευθυνο εγγυησεων τον προβληματισμο κ την αγανακτηση μου. Μου ειπαν να μεινω ησυχος κ οτι θα κατεβασουν σασμαν κ ψαξουν γενικα ολο το αυτοκινητο εξονυχιστικα. Το προβλημα ομως ειναι οτι μετα απο ολα αυτα ουτε να μεινω ησυχος μπορω ουτε να ξαναεμπιστευτω ευκολα ενα ουσιαστικα καινουργιο αυτοκινητο που με εχει πουλησει 2 φορες σε μικρο χρονικο διαστημα.
Ερωτησεις. Εστω οτι αλλαζουν ακομα κ σχεδον ολο το συστημα μεταδοσης, μπορει να θεωρηθει το αυτοκινητο αξιοπιστο; Να στειλω επιστολες σε περιοδικα ή οχι ακομα; Να αρχισω να σκεφτομαι σοβαρα τη νομικη οδο ή ειναι ακραιο -για την ωρα τουλαχιστον; Για πειτε καμια γνωμη...
Α, σημειωση, εχω μαθει οτι εχουν βρεθει απασφαλισμενα τα ημιαξονια αλλων 2 ιδιων αυτοκινητων σε service... -
Μεσα σε 1,5 μηνα το αυτοκινητο για δευτερη φορα παρεδωσε πνευμα απο ημιαξονιο. Κ τις 2 φορες εκει που οδηγουσα αμεριμνος στην εθνικη με 5η, ξαφνικα πεταει την ταχυτητα κ χανω ολες τις σχεσεις! Η επισημη απαντηση του συνεργειου την πρωτη φορα ηταν 'μυστηριο!' Τους ρωταω αν μπορω να εμπιστευομαι πλεον το αυτοκινητο μετα απο αυτο το 'πουλημα' κ μου απαντουν 'δεν υπαρχει κανενα προβλημα, οδηγησε το αφοβα!', αυτα αρχες Ιανουαριου. Πριν 2 εβδομαδες πηγα για προγραμματισμενο service. Βρεθηκε το ημιαξονιο απασφαλισμενο, αλλαξαν ασφαλεια κ μου ειπαν να ξαναπερασω σε καμια εβομαδα να του ριξουν μια ματια. Οντως πηγα κ μου ειπαν ολα οκ. Την Κυριακη ομως ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα. Πηγα χθες λοιπον στα κεντρικα κ εξεφρασα στον τεχνικο δ/ντη κ τον υπευθυνο εγγυησεων τον προβληματισμο κ την αγανακτηση μου. Μου ειπαν να μεινω ησυχος κ οτι θα κατεβασουν σασμαν κ ψαξουν γενικα ολο το αυτοκινητο εξονυχιστικα. Το προβλημα ομως ειναι οτι μετα απο ολα αυτα ουτε να μεινω ησυχος μπορω ουτε να ξαναεμπιστευτω ευκολα ενα ουσιαστικα καινουργιο αυτοκινητο που με εχει πουλησει 2 φορες σε μικρο χρονικο διαστημα.
Ερωτησεις. Εστω οτι αλλαζουν ακομα κ σχεδον ολο το συστημα μεταδοσης, μπορει να θεωρηθει το αυτοκινητο αξιοπιστο; Να στειλω επιστολες σε περιοδικα ή οχι ακομα; Να αρχισω να σκεφτομαι σοβαρα τη νομικη οδο ή ειναι ακραιο -για την ωρα τουλαχιστον; Για πειτε καμια γνωμη...
Α, σημειωση, εχω μαθει οτι εχουν βρεθει απασφαλισμενα τα ημιαξονια αλλων 2 ιδιων αυτοκινητων σε service... -
Μεσα σε 1,5 μηνα το αυτοκινητο για δευτερη φορα παρεδωσε πνευμα απο ημιαξονιο. Κ τις 2 φορες εκει που οδηγουσα αμεριμνος στην εθνικη με 5η, ξαφνικα πεταει την ταχυτητα κ χανω ολες τις σχεσεις! Η επισημη απαντηση του συνεργειου την πρωτη φορα ηταν 'μυστηριο!' Τους ρωταω αν μπορω να εμπιστευομαι πλεον το αυτοκινητο μετα απο αυτο το 'πουλημα' κ μου απαντουν 'δεν υπαρχει κανενα προβλημα, οδηγησε το αφοβα!', αυτα αρχες Ιανουαριου. Πριν 2 εβδομαδες πηγα για προγραμματισμενο service. Βρεθηκε το ημιαξονιο απασφαλισμενο, αλλαξαν ασφαλεια κ μου ειπαν να ξαναπερασω σε καμια εβομαδα να του ριξουν μια ματια. Οντως πηγα κ μου ειπαν ολα οκ. Την Κυριακη ομως ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα. Πηγα χθες λοιπον στα κεντρικα κ εξεφρασα στον τεχνικο δ/ντη κ τον υπευθυνο εγγυησεων τον προβληματισμο κ την αγανακτηση μου. Μου ειπαν να μεινω ησυχος κ οτι θα κατεβασουν σασμαν κ ψαξουν γενικα ολο το αυτοκινητο εξονυχιστικα. Το προβλημα ομως ειναι οτι μετα απο ολα αυτα ουτε να μεινω ησυχος μπορω ουτε να ξαναεμπιστευτω ευκολα ενα ουσιαστικα καινουργιο αυτοκινητο που με εχει πουλησει 2 φορες σε μικρο χρονικο διαστημα.
Ερωτησεις. Εστω οτι αλλαζουν ακομα κ σχεδον ολο το συστημα μεταδοσης, μπορει να θεωρηθει το αυτοκινητο αξιοπιστο; Να στειλω επιστολες σε περιοδικα ή οχι ακομα; Να αρχισω να σκεφτομαι σοβαρα τη νομικη οδο ή ειναι ακραιο -για την ωρα τουλαχιστον; Για πειτε καμια γνωμη...
Α, σημειωση, εχω μαθει οτι εχουν βρεθει απασφαλισμενα τα ημιαξονια αλλων 2 ιδιων αυτοκινητων σε service... -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Κ τις 2 φορες εκει που οδηγουσα αμεριμνος στην εθνικη με 5ηε όχι και οδηγούσες αμέριμνος, ρε φίλε. γιατί δε λες ότι σου είχα ρίξει τρεις κολώνες και με κυνηγούσες;
αστειεύομαι, απλώς προσπαθώ να ελαφρύνω το κλίμα, γιατί αυτό που σου συνέβη είναι όντως απίστευτο σπάσιμο, γιατί μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο, και δη ιαπωνικό (άσχετο, αλλά γνωρίζει κανείς αν το is συναρμολογείται στην ουγγαρία, όπως το απλό ίγνκις; )
από κει και πέρα, ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι θα μπορούσες να αποκομίσεις δια της νομικής οδού, αν και το βλέπω κομματάκι δύσκολο να γίνει αντικατάσταση του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
(άσχετο, αλλά γνωρίζει κανείς αν το is συναρμολογείται στην ουγγαρία, όπως το απλό ίγνκις; )Οχι! Σε 2 αντιπροσωπειες μου ειχαν πει κατηγορηματικα οτι ειδικα το IS ειναι 100% made in Japan!
-
Χθες παραλαβαμε το Ignis Sport της κοπελας μου και μπορω να επιβεβαιωσω αυτο περι Japan αφου το εγραφε σε ενα χαρτι με κατι κωδικους που δεν ειχαν βγαλει ακομα....
Τωρα για το αλλο προβλημα Φιλ σε καταλαβαινω απολυτα,αφου ειναι οντως δυσκολο να το εμπιστευτεις ξανα,ποσο μαλλον οταν το εχουν ηδη δει μια φορα στην αντιπροσωπεια...
Να απαιτησεις προσεκτικο ελεγχο και αντικατασταση των ανταλλακτικων που ειναι προβληματικα..Στειλε καλου κακου και ενα mail στην Suzuki(οχι την Ελληνικη αντιπροσωπεια) που να εξηγεις την κατασταση για να δεις τι θα σου απαντησουν....Η εμπιστοσυνη σου προς το αυτοκινητο να εισαι σιγουρος οτι θα επανελθει με τον καιρο,αρκει να δωθει ουσιαστικη λυση στο προβλημα.
-
Καταρχην καλοταξιδο.
Οταν ανοιγα το θεμα σε σκεφτομουν. Δεν ειναι κ οτι καλυτερο πρωτη μερα που παραλαμβανεις καινουριο ενα αυτοκινητο να βλεπεις αλλο κατοχο του ιδιου τοσο αγανακτισμενο απο τεχνικο προβλημα..
Πιστευω οτι οντως θα το ψαξουν διεξοδικα αυτη τη φορα απο τη στιγμη μαλιστα που εχουν ενημερωθει κ οι δ/ντες εγγυησεων κ sevice της εταιριας. Μονο που για μενα το θεμα δεν σταματα εκει. Καταρχας τεθηκε η ζωη μου σε κινδυνο χωρις δικη μου υπαιτιοτητα, δυο φορες κιολας, κ κατα δευτερον μπορουν να μου εγγυηθουν οτι δεν θα ξανασυμβει; -
Δυστυχως αυτο ειναι κατι που μονο ο χρονος θα το δειξει...
Παντως μπορειτε να στειλετε κ μια επιστολη μεσω του Ignis sport club για να δωθει μεγαλυτερη βαση στο προβλημα... -
Λοιπον, για την ιστορια το προβλημα αποκατασταθηκε με τοποθετηση ενισχυμενου ημιαξονιου-πλανητη-δορυφορου.
CLIO-V6 εσυ δεν πρεπει να ανησυχεις γιατι το προβλημα εχει ξαναπαρουσιαστει σε μεμονομενες περιπτωσεις αλλα οχι τοσες ωστε να γινει καποια ανακληση απο οτι μου ειπαν κ αποτελει γνωστο issue για την suzi η οποια προληπτικα ηδη διαθετει τα νεα IS με ενισχυμενα τα παραπανω εξαρτηματα. -
Οκ Φιλιππε.
Πιστευω να λυθηκε οριστικα το προβλημα κ να μην το παρουσιασει ξανα..Αυριο αναμενεται να κανω πολλα χλμ γιατι ειναι μαρτυριο το στρωσιμο......
-
Φιλε p.o.d για να καταλαβουμε λιγο και μεις οι πικραμενοι με τα 307.
Πριν τρεις μερες για τους φωστηρες της Σουζουκι αποτελουσε 'μυστηριο' η βλαβη που σου παρουσιασε και ξαφνικα ανακαλυψαν οτι υπαρχει οδηγια και οτι τα καινουργια εχουν ενισχυσεις σε αυτα τα σημεια?????
Τους φωναξες καθολου η αλλαξες συνεργειο????
Πες μας σε παρακαλω... ετσι για την ιστορια!!! -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Οκ Φιλιππε.
Πιστευω να λυθηκε οριστικα το προβλημα κ να μην το παρουσιασει ξανα..Αυριο αναμενεται να **κανω **πολλα χλμ γιατι ειναι μαρτυριο το στρωσιμο......
Kαι καλά της κοπέλας σου το IS, ε? Πονηρούλη...
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Φιλε p.o.d για να καταλαβουμε λιγο και μεις οι πικραμενοι με τα 307.
Πριν τρεις μερες για τους φωστηρες της Σουζουκι αποτελουσε 'μυστηριο' η βλαβη που σου παρουσιασε και ξαφνικα ανακαλυψαν οτι υπαρχει οδηγια και οτι τα καινουργια εχουν ενισχυσεις σε αυτα τα σημεια?????
Τους φωναξες καθολου η αλλαξες συνεργειο????
Πες μας σε παρακαλω... ετσι για την ιστορια!!!'Mυστηριο' ηταν η απαντηση του αρχιμηχανικου της Personal Best στο Μαρουσι στις 4-1-05 μετα απο ελεγχο 1/2 ωρας με 3/4. Αυτη την Δευτερα (14-2-05) το πηγα στο συνεργειο της PB που συστεγαζεται με την κεντρικη αντιπροσωπεια της Suzuki. Εκει απαιτησα αυτη τη φορα μια πιο υπευθυνη κ αποτελεσματικη διαγνωση κ αποκατασταση της βλαβης κ ζητησα να μιλησω καποιον πιο υπευθυνο εκτος συνεργειου. Οντως μιλησα με τον υπευθυνο εγγυησεων κ τον τεχνικο δ/ντη οπως ξαναεγραψα. Ο τελευταιος ειπε οτι θα ασχοληθει προσωπικα με την περιπτωση μου κ χθες που μου παρεδωσε το αυτοκινητο, μου ανεφερε οτι σε επικοινωνια του με το εργοστασιο του ειπαν οτι εχουν αναφερθει κ αλλα παρομοια μεμονωμενα κρουσματα αλλα οσον αφορα την Ελλαδα ημουν ο πρωτος που ειχε την 'τυχη'... Τωρα γιατι ηταν τοσο επιπολαιος κ ανευθυνος (για να μην πω τπτ αλλο..) ο ελεγχος την πρωτη φορα, γιατι παλι επιπολαια στο προσφατο σερβις (που εγινε σε αλλο, τριτο συνεργειο) αρκεστηκαν στο να μου αλλαξουν μια ασφαλεια μονο κ γιατι επρεπε να φτασω στον τεχνικο δ/ντη ολης της εταιριας για να εξυπηρετηθω, τι να πω... Ειλικρινα δεν ξερω. Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του οπως εχω βγαλει κ γω τα δικα μου. Παντως αφου δεν βγαζει η suzi μια ανακοινωση για ενα προληπτικο ελεγχο, εγω πιστευω οτι οφειλα να το αναφερω το θεμα τοσο εδω οσο κ σε αλλα 2 φορα κ δεν εχω αποκλεισει ακομα το ενδεχομενο να το κοινοποιησω κ σε περιοδικα..
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Παντως αφου δεν βγαζει η suzi μια ανακοινωση για ενα προληπτικο ελεγχο, εγω πιστευω οτι οφειλα να το αναφερω το θεμα τοσο εδω οσο κ σε αλλα 2 φορα κ δεν εχω αποκλεισει ακομα το ενδεχομενο να το κοινοποιησω κ σε περιοδικα..Φιλε p.o.d. αριστα επραξες και το εγραψες και μαλιστα ο κολλητος μου που εχει το sport ηδη εχει ενημερωθει και παει και αυτος για ελεγχο.
Ετσι πρεπει να κανουμε για να καταλαβουν ολοι (οχι μονο οι αυτοκινηταδες αλλα ΟΛΟΙ οσοι εμπορευονται αγαθα) οτι πρεπει να κανουν σωστα τη δουλεια τους και να μην κοροϊδευουν τον κοσμο.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ ΣΕ IS!