-
EΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ 190 Ε SPORTLINE 1.8 (1991 ΜΟΝΤΕΛΟ) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ A/C ABS Y/T ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ. ΜΠΑΚΕΤ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΣΠΟΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΝΟΥΑΛ ΤΗΣ ΧΑΙΝΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΔΙΑ 200.000 + χλμ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΤΗΝΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΤ-ΚΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΧΛΜ. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΖΜΑΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 4η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΝΟΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ Η 5η. Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΑΥΤ-ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΑΥΤ-ΤΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...
-
EΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ 190 Ε SPORTLINE 1.8 (1991 ΜΟΝΤΕΛΟ) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ A/C ABS Y/T ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ. ΜΠΑΚΕΤ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΣΠΟΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΝΟΥΑΛ ΤΗΣ ΧΑΙΝΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΔΙΑ 200.000 + χλμ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΤΗΝΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΤ-ΚΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΧΛΜ. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΖΜΑΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 4η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΝΟΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ Η 5η. Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΑΥΤ-ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΑΥΤ-ΤΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...
-
EΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΙΑΣ 190 Ε SPORTLINE 1.8 (1991 ΜΟΝΤΕΛΟ) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ A/C ABS Y/T ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜ. ΜΠΑΚΕΤ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΣΠΟΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΝΟΥΑΛ ΤΗΣ ΧΑΙΝΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΔΙΑ 200.000 + χλμ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΤΗΝΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΤ-ΚΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΧΛΜ. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΖΜΑΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΚΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 4η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΝΟΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ Η 5η. Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΑΥΤ-ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΑΥΤ-ΤΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...
-
Ενα μοτερ απο 190Ε 2.3-16V θα σε απογείωνε.Μάλλον λίγο δύσκολο να το βρεις στην Ελλάδα.
-
Είναι από την εποχή που οι Mercedes δεν χαλούσαν ποτέ. Θα μείνεις αρκετά ικανοποιημένος από αυτό το αυτοκίνητο. Το κακό είναι, ότι ακόμα και η sporline πρέπει (δεν είμαι σίγουρος) να είναι λίγο βάρκα...
-
Ο χρήστης LEON@MANIA έγραψε:
Ενα μοτερ απο 190Ε 2.3-16V θα σε απογείωνε.Μάλλον λίγο δύσκολο να το βρεις στην Ελλάδα.Ενα τέτοιο μοτέρ από την Γερμανία και είσαι τζιτζάτος!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ενα μοτερ απο 190Ε 2.3-16V θα σε απογείωνε.Μάλλον λίγο δύσκολο να το βρεις στην Ελλάδα.
Ενα τέτοιο μοτέρ από την Γερμανία και είσαι τζιτζάτος!
Και με το κιβωτιο ταχυτητων με την πρωτη κατω.
-
ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ 4 BILSTEIN ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205-55-15 , ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ.ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΛΙΟ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΝΝΟΩ ΤΟ 2,3 16, ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΝΕΩΤΕΡΗ Μ Β, Η ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 2.0 Η 2,3 ΛΙΤΡΑ.
-
2.5 16V,H λυση.προτιμησε τροπετο,εχει κανει τη μετατροπη φιλος ,δεν παει οπως το τερας μου αλλα ειναι πυροβολο.
Σχετικα λιγα κομματια κυκλοφορησαν,ψαξτο το θεμα ΑΞΙΖΕΙ!!!! -
Και το 2.3 και το 2.5 είναι εξαιρετικά μοτέρ, φτιαγμένα από την Cosworth. Προσωπικά προτιμώ (εμφανισιακά) την 2.5 16v, γιατί η πίσω φτερούγα είναι μικρότερη (άρα και πιο διακριτική). Το τιμόνι είναι βέβαια ατέρμων κοχλίας με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, αλλά ο Αγγελίδης (ο βασιλιάς της πάντας) ποτέ δεν παραπονέθηκε... Βρες τροπέτο (ΚΑΛΟ ΟΜΩΣ) απ'έξω και πέταξέ της τα ματάκια.
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ 4 BILSTEIN ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205-55-15 , ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ.ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΛΙΟ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΝΝΟΩ ΤΟ 2,3 16, ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΝΕΩΤΕΡΗ Μ Β, Η ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 2.0 Η 2,3 ΛΙΤΡΑ.Mιλάμε για μοτέρ κορυφή.Υπάρχει και το 2.5-16V επίσης παλιό όπως λεει ο φίλος αλλά γαζωνει με 192 άλογα
-
Mιλάμε για μοτέρ κορυφή.Υπάρχει και το 2.5-16V επίσης παλιό όπως λεει ο φίλος αλλά γαζωνει με 192 άλογα [/quote]
2.5 16V EVO II 235HP 0-100 7.5'', 250KM/H.
AYΤΟ ΕΝΝΟΩ! -
Ψάξε στο http://www.mobile.de και βρές ολόκληρη MB 2.5 16v evo2. Μπορείς να την φέρεις ώς ανταλλακτικά χωρίς εκτελωνισμό, και έτσι θα μπορείς να κάνεις τράμπα στο αμάξι σου ακόμα και το σαλόνι
-
Ο χρήστης Ari_Vatanen έγραψε:
Ψάξε στο http://www.mobile.de και βρές ολόκληρη MB 2.5 16v evo2. Μπορείς να την φέρεις ώς ανταλλακτικά χωρίς εκτελωνισμό, και έτσι θα μπορείς να κάνεις τράμπα στο αμάξι σου ακόμα και το σαλόνιΑν δεν είναι διαλυμένη είναι και ακριβή σχετικά, και κρίμα να την διαμελίσεις...
Από την άλλη ήξερα πως ο ίσχυρότερος κινητήρας είναι ο 2.5 μεν, αλλά σε κυβικά ο μεγαλύτερος κινητήρας είναι 2,6 για το μοντέλο αυτό. Κοιτάχτε κάποιες μετατροπές που βρήκα!
Τρίλιτρη, πρησμένη, μπλέ Πόρσε Αρ Ες λέει το χρώμα, με 17 χρόνια (του χρόνου ψηφίζει... ) και μόλις 41.000 χιλιόμετρα... (ΑΦΟΥ μηδένισε;; ) σκάρτα 7 χιλιάρικα...Τώρα κάτι με λιγότερα φίδια μέσα, 190Evolution 2 Brabus3,6 με 150 χιλιάδες χμ, και 15.000 ευρώ
-
Φτιάξε τα links, καταξεχείλωσε η σελίδα...
-
EYXAΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑΩΡΑΙΑ LINKS, ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΝΑ ΦΕΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ 190 ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ, ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΣΟΒΑΡΑ. ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΓΕΝΕΥΗ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤ-ΤΟΥ (ΠΑΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ! .... ΜΗΝΥΜΑ ΞΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ CAYENNE TURBO KAI PHRA THN NEA CARRERA 4 S 355 CV ΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΩ. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ SL 500 ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕ , ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ 4S ΠΑΛΙ ΣΕ ΜΠΛΕ 2004 ΜΟΝΤΕΛΟ, ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ? .... καταραμενη φτωχεια , τωρα αμα μεινω εκει για παντα θα φταιω εγω!
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
EYXAΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑΩΡΑΙΑ LINKS, ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΝΑ ΦΕΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ 190 ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ, ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΣΟΒΑΡΑ. ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΓΕΝΕΥΗ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤ-ΤΟΥ (ΠΑΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ! .... ΜΗΝΥΜΑ ΞΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ CAYENNE TURBO KAI PHRA THN NEA CARRERA 4 S 355 CV ΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΩ. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ SL 500 ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕ , ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ 4S ΠΑΛΙ ΣΕ ΜΠΛΕ 2004 ΜΟΝΤΕΛΟ, ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ? .... καταραμενη φτωχεια , τωρα αμα μεινω εκει για παντα θα φταιω εγω!Να ερθω και εγω να σου κανω παρεα;;;;;;Να μην εισαι μονος σου στην ξενιτια.
-
Eγώ προτείνω να την κάνεις έτσι:
Mercedes Benz 190 E 2.5-16 Evolution II
Είχα δει μία τέτοια στο κέντρο της Αθήνα πριν πολλααααά χρόνια!! Είχα πάθει πλάκα είναι ακριβώς ίδια όπως έτρεχε στο γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού! (DTM) -
Εγώ θα αντιπρότεινα το look της 2.3 16v με τον κινητήρα της 2.5 EVO II... Πιο διακριτική, αλλά θα είναι εξίσου γρήγορη.
-
Η ομάδα 'Α' της αστυνομίας δεν είχε κάποια τέτοια αυτοκίνητα ??
M B 190 E