-
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιοα είναι τα βήματα για τον σωστό καθαρισμό ενoς ελεύθερου φίλτρου αέρα? Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσετε στο λάδωμα. Πόση ποσοτητα λαδιου? Πολυ? Λίγη? Πχ στο site της Κ&Ν λένε λάδωμα σε κάθε πτυχή του φίλτρου. Δεν είναι υπερβολικό?
Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...
-
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιοα είναι τα βήματα για τον σωστό καθαρισμό ενoς ελεύθερου φίλτρου αέρα? Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσετε στο λάδωμα. Πόση ποσοτητα λαδιου? Πολυ? Λίγη? Πχ στο site της Κ&Ν λένε λάδωμα σε κάθε πτυχή του φίλτρου. Δεν είναι υπερβολικό?
Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...
-
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιοα είναι τα βήματα για τον σωστό καθαρισμό ενoς ελεύθερου φίλτρου αέρα? Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσετε στο λάδωμα. Πόση ποσοτητα λαδιου? Πολυ? Λίγη? Πχ στο site της Κ&Ν λένε λάδωμα σε κάθε πτυχή του φίλτρου. Δεν είναι υπερβολικό?
Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...
-
Χτυπας λιγο το φίλτρο να φυγει η πολυ βρωμιά.
Το πλένεις με το καθαριστικό που εχεις για το φιλτρο.
Κατόπιν το ξεπλένεις από μεσα προς τα έξω δηλαδή με την αντίθετη φορά από την φορά του αέρα.
Αφού στεγνώσει το λαδώνεις. Το λάδι ειναι επίτηδες χρωματισμένο ωστε να βλέπουμε αν εχει λαδωθεί παντού το φίλτρο.Ελπίζω να βοήθησα.
-
Καλυτερα να το πεταξεις και να παρεις ενα καινουριο,παρε ενα JR αντι για K&N.Mε τα λαδωματα ειναι λιγο περιεργη η κατασταση,μπορει να καθαρισεις πλημμελώς ή να το παρακανεις και να καψεις τον MAF
-
Βασικά Tiger, δεν έχω φίλτρο Κ&Ν αλλά ένα Jamex που αγόρασα σε σχετικά φθηνή τιμή πριν από κανά 4μηνο όταν είχα οικονομικές στενότητες.. Το γνωρίζει κανείς αυτό το φίλτρο? Αξίζει τίποτα ή να αγοράσω κάτι πιο γνωστό?
-
Νομίζω οτι υπερβαλεις δεν ειναι τοσο δυσκολο να καθαριστεί το και να λαδωθει το φίλτρο.
Tα JR δεν ειναι τα φτηνά αντίγραφα των ΚΝ ? -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Βασικά Tiger, δεν έχω φίλτρο Κ&Ν αλλά ένα Jamex που αγόρασα σε σχετικά φθηνή τιμή πριν από κανά 4μηνο όταν είχα οικονομικές στενότητες.. Το γνωρίζει κανείς αυτό το φίλτρο? Αξίζει τίποτα ή να αγοράσω κάτι πιο γνωστό?Καθαρισε και θα εισαι οκ.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Χτυπας λιγο το φίλτρο να φυγει η πολυ βρωμιά.
Το πλένεις με το καθαριστικό που εχεις για το φιλτρο.
Κατόπιν το ξεπλένεις από μεσα προς τα έξω δηλαδή με την αντίθετη φορά από την φορά του αέρα.
Αφού στεγνώσει το λαδώνεις.Σωστός. Έτσι κάνω στο δικό μου (φίτρο ΚΝ και καθαριστικό της JR).
-
Για το Jamex καμιά γνώμη?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Χτυπας λιγο το φίλτρο να φυγει η πολυ βρωμιά.
Το πλένεις με το καθαριστικό που εχεις για το φιλτρο.
Κατόπιν το ξεπλένεις από μεσα προς τα έξω δηλαδή με την αντίθετη φορά από την φορά του αέρα.
Αφού στεγνώσει το λαδώνεις. Το λάδι ειναι επίτηδες χρωματισμένο ωστε να βλέπουμε αν εχει λαδωθεί παντού το φίλτρο.Ελπίζω να βοήθησα.
Σωστός και εγώ αυτό κάνω! Έχω φίλτρο ΚΝ στο τηλεκατευθυνόμενο! Και η διαφορά στην απόδοση από καθαρό φίλτρο σε βρόμικο είναι τεράστια! Μάλλον επειδή είναι μικρή η μηχανούλα! Δεν είναι τίποτα δύσκολο, σημασία έχει να το αφήσεις να στεγνώσει πολύ καλά να μην έχει καθόλου υγρασία!! Πάντως έχει οδηγίες και μέσα στην συσκευασία πολύ αναλιτικές!
-
Αξίζει να βάλω κι εγώ ελευθέρας ΚΝ; Μου το δίνουν με 70 ευρώ.
Λόγω μικρού κυβισμού όμως φοβάμαι μην είναι χαμένα λεφτά.
Από ήχο κάνει τίποτα;; -
70 ευρω τα θεωρω πολλα για ενα φιλτρο ελευθερας το οποιο δεν κανει και την 'τρελλη' τη διαφορα (αν κανει κατι το ανιχνευσιμο, δηλαδη!)
Εγω εβαλα ενα πριν 4 μερες με 57 ευρω, ετσι για να πω οτι εχω βαλει.. Στα 70 ουτε που θα το σκεπτομουν! -
Πάντως,όταν πρόσφατα έβγαλα για καθάρισμα την εισαγωγή μου,μόνο έγω έλειπα από μέσα!!
Θέλει πολλή προσοχή με το λάδι!Και μην ξεχνάμε ότι ένα ελεύθερο φίλτρο αφήνει πολλά σωματίδια να περνάνε στην εισαγωγή!
Η συχνή αλλαγή χάρτινου δεν είναι προτιμότερη?
-
μαλλον αυτο πιστευω νικο, τελικα! Ισως στην πραξη να μην κανεις αποσβεση του φιλτρου ποτε (και καλα δεν πετιεται, πλενεται και ξαναχρησιμοποιειται), ενω για το θεμα της βελτιωσης των επιδοσεων, δεν εχω παρατηρησει διαφορα (μη λεμε και οτι θελουμε, δηλαδη!)
Αλλα ... αντε να μας πεισεις!
-
Τα χαρτινα με τα ποιοτικα ελευθερα δεν εχουν τεραστια διαφορα οσον αφορα την ποσοτητα του αερα και το φιλτράρισμα,η διαφορα εγκειται στην ταχυτητα με την οποία περναει ο αέρας,δηλαδη το αυτοκινητο οταν το ζητήσει παιρνει πιο γρήγορα τον αέρα.
Φυσικα υπαρχουν και ελευθερα φίλτρα που **παραείναι **ελεύθερα,κανουν αισθητή διαφορα στην αποδοση αφού αφηνουν πολυ περισσότερο αερα να περασει,καθώς και περισσότερη μπίχλα. -
Κοίταξε,για να μην κάνω και τον έξυπνο!!
Εχω δοκιμάσει όλα τα φίλτρα που κυκλοφορούν!Διαφορές δεν μπορώ να πω ότι είδα σημαντικές (άλλωστε δεν μέτρησα κιόλας)!Ψυχολογικά όμως, η αλλαγή του ήχου...σε ανεβάζει!!Αυτό που ξέρω πια,είναι αυτό που μου είπε μηχανικός:
'Τα αγωνιστικά αξεσουάρ έχουν μεγαλύτερη αντοχή για μικρότερο χρονικό διάστημα'
Ειδικά τα φίλτρα ελεύθερης ροής,είναι πολύ καλά καινούργια αλλά όταν αρχίσει το καθάρισμα αρχίζουν και τα δύσκολα!Και πάντα χρειάζεται τακτικό καθάρισμα όλης της εισαγωγής που πλέον μαζεύει σκόνη και λάδι!!
Φαντάζομαι πάντως πως σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα κάτι τέτοιο!
-
εμένα πάλι μου είπανε πως πρέπει να το πλύνεις και να το περάσεις καλά με σαπουνάδα από κάθε δυνατό χώρο, μετά να στεγνώσει καλά για καμια μέρα και μετά ένα γρήγορο ψέκασμα με λάδι, γρήγορο εννοώ ίσα που να περάσει και όχι να ποτίσει γιατί θα υπολειτουργεί
-
Τι εννοείς σε μικρού κυβισμού αμάξια δεν θα έχει νόημα;
Να βάλω ή να μην βάλω τελικά;Είμαι σε δίλημμα...
-
αμα σε προβληματιζει βαλτο το ρημαδι, να δεις οτι η διαφορα ειναι ελαχιστη και να ησυχασεις!!
Πως καθαρίζουμε ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα??? HELP