-
Το Σαββατο 5/2 διαβασα σε μια εφημεριδα οτι εντος του Φεβρουαριου αναμενεται η επισημη αποκαλυψη της ταυτοτητος του μετοχου της 'FANTOM MOTORS EUROPE'A.E. .
Ειναι καποιος Αιγυπτιος επενδυτης που διαθετει εργοστασια κατασκευης αυτοκινητων στη πατριδα του και στη Τουρκια και θελει να κανει και ενα εδω.
Η εφημεριδα γραφει και αλλα (μεχρις οτι οι εργασιες κατασκευης του εργοστασιου αρχιζουν τον Ιουνιο) αλλα σαν φιλυποπτος σαν ολους τους Ελληνες, λεω μπας και αυτο ειναι μια αρβυλλα ?
Εχετε ακουσει τιποτα ? -
Το Σαββατο 5/2 διαβασα σε μια εφημεριδα οτι εντος του Φεβρουαριου αναμενεται η επισημη αποκαλυψη της ταυτοτητος του μετοχου της 'FANTOM MOTORS EUROPE'A.E. .
Ειναι καποιος Αιγυπτιος επενδυτης που διαθετει εργοστασια κατασκευης αυτοκινητων στη πατριδα του και στη Τουρκια και θελει να κανει και ενα εδω.
Η εφημεριδα γραφει και αλλα (μεχρις οτι οι εργασιες κατασκευης του εργοστασιου αρχιζουν τον Ιουνιο) αλλα σαν φιλυποπτος σαν ολους τους Ελληνες, λεω μπας και αυτο ειναι μια αρβυλλα ?
Εχετε ακουσει τιποτα ? -
Το Σαββατο 5/2 διαβασα σε μια εφημεριδα οτι εντος του Φεβρουαριου αναμενεται η επισημη αποκαλυψη της ταυτοτητος του μετοχου της 'FANTOM MOTORS EUROPE'A.E. .
Ειναι καποιος Αιγυπτιος επενδυτης που διαθετει εργοστασια κατασκευης αυτοκινητων στη πατριδα του και στη Τουρκια και θελει να κανει και ενα εδω.
Η εφημεριδα γραφει και αλλα (μεχρις οτι οι εργασιες κατασκευης του εργοστασιου αρχιζουν τον Ιουνιο) αλλα σαν φιλυποπτος σαν ολους τους Ελληνες, λεω μπας και αυτο ειναι μια αρβυλλα ?
Εχετε ακουσει τιποτα ? -
Υπάρχει και στη σελίδα των 4Τ η είδηση, τώρα χωρίς να θέλω να γίνω κακός αυτό δεν μου ακούγεται για εργοστάσιο αλλα για τεράστιο πλυντήριο .
-
Εχουμε βλεπετε φτηνα εργατικα χερια και μπορει ο οποιοσδηποτε ξενος να ερθει και να επενδυσει διχως το κρατος να του ειναι βραχνας........
Δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι τετοιο συνεπως...... -
Ακόμα και το όνομα της εταιρείας περίεργο είναι
-
Και τα πλυντήρια επενδύσεις είναι (οι Κύπριοι ξέρουν).
Εγώ φοβάμαι μην είναι κομπίνα, χτίσουν 2 κολώνες και μετά εξαφανιστούν.
Ποιας εταιρείας αυτοκίνητα θα κατασκευάζουν; Τοπίο στην ομίχλη... -
Ρε παιδες τι καθομαστε και συζηταμε;
ΦΑΝΤΟΜ ΜΟΤΟΡΣ και Αιγυπτιος επενδυτής; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ρε παιδες τι καθομαστε και συζηταμε;
ΦΑΝΤΟΜ ΜΟΤΟΡΣ και Αιγυπτιος επενδυτής;Κατι απο ποδοσφαιρο θυμιζει
-
Ηρθε κιόλας η πρωταπριλιά;
-
Είστε όλοι άσχετοι ΠΟΔΗΛΑΤΑ θα κατασκευάζει. Είχα πριν 25 χρόνια ένα ποδήλατο ινδικής προέλευσης μάρκας FANTOM
(πλάκα πλάκα ήταν πολύ γερό)
-
[list:1quwaanu]Aληθεια ειναι, το εμαθα κι εγω [/list:u:1quwaanu][list:1quwaanu]Θα βγει ενα χατσμπακ στα 1,3 λιτρα με την ονομασια ταλιμπαν , ενα 5λιτρο με κινητηρα bin για τις αναγκες ταχυδρομικων επιστολων(κυριως για Αθηνα) και ενα με κινητηρα landεn για ειδικες αποστολες [/list:u:1quwaanu]
-
Παρακαλώ να μεταφερθεί το θέμα στα ανέκδοτα!
-
Θυμάστε τους κινέζους που θα ερχόταν στο Βόλο; Προεκλογικά πάντα....
(nass, εγώ είχα το κλασικό Velamos )
-
Καθίστε ρε παιδιά! Μπορεί ο επενδυτής αυτός να έχει σοβαρό σκοπό!
Αν δεν μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες, πως μπορούμε να ξέρουμε;
Εξάλλου τα νέα νομοσχέδια ευαγγελίζονται ένα ένα φιλόξενο επενδυτικά περιβάλλον στην χώρα μας. Το εργατικό κόστος είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν παίζει σπουδαίο ρόλο σε κάποια προϊόντα. Εξάλλου η χώρα μας για την Αίγυπτο αποτελεί την πύλη στην Ευρώπη (γεωστρατηγικά το θέτω το θέμα, όπου η χώρα μας έχει μια ούτως ή άλλως μια καλή θέση)
Ελπίζω αυτό να είναι μόνο η αρχή... -
και η τουρκία πλέον έχει την ίδια γεωγραφική θέση με μας...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
και η τουρκία πλέον έχει την ίδια γεωγραφική θέση με μας...Ναι, αλλά εμείς ανήκομεν εις την Ευρώπην! Οι μεταφορές αγαθών μέσα σε αυτήν, για παράδειγμα, είναι πιο εύκολες και πιο οικονομικές.
Η Τουρκία δεν έχει αυτό το πλεονέκτημα (προς το παρόν, ίσως και ποτέ).Μπορεί απ' την άλλη ο Αιγύπτιος αυτός να στοχεύει σε ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων. Αν ξεκινήσει από την Έλλάδα, νομίζω ότι θα έχει το γεωγραφικό αβαντάζ, σε σχέση με το αν ξεκινούσε από την Τουρκία.
Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά και δεν ξέρω και κατά πόσο στέκουν!
Αν αυτός αποφάσισε να κάνει το εργοστάσιο εδώ, είναι επειδή διαπίστωσε ότι τον συμφέρει παραπάνω. Οι παράμετροι μιας τέτοιας απόφασης είναι πάρα πολλές και ο χειρισμός τους μια ολόκληρη επιστήμη...
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Αν αυτός αποφάσισε να κάνει το εργοστάσιο εδώ, είναι επειδή διαπίστωσε ότι τον συμφέρει παραπάνω. Οι παράμετροι μιας τέτοιας απόφασης είναι πάρα πολλές και ο χειρισμός τους μια ολόκληρη επιστήμη...
O Αλί Τρισαλί και η Φαντομ Α.Ε. ολα αυτα;
Δυστυχως με τα μεροκαματα ειναι απλα τα πραγματα,οταν εχεις π.χ. να δινεις 20.000 για εναν εργαζόμενο το χρόνο στην Ελλάδα και στην Τουρκία 1.000 (τυχαια τα νουμερα) ειναι προφανες οτι αυτο επηρρεάζει καταλυτικότατα την επενδυση. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
O Αλί Τρισαλί και η Φαντομ Α.Ε. ολα αυτα;
Δυστυχως με τα μεροκαματα ειναι απλα τα πραγματα,οταν εχεις π.χ. να δινεις 20.000 για εναν εργαζόμενο το χρόνο στην Ελλάδα και στην Τουρκία 1.000 (τυχαια τα νουμερα) ειναι προφανες οτι αυτο επηρρεάζει καταλυτικότατα την επενδυση.Περιττό να πω ότι διαφωνώ!
-
Το άρθρο αυτό το διάβασα και εγώ στην εφημερίδα Κόσμος του Επενδυτή της προηγούμενης εβδομάδας. Παραθέτω μερικά αποσπάσματα του άρθρου για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη από το όλο θέμα:
Η συγκεκριμένη υπόθεση έχει προϊστορία δύο ετών και εισέρχεται πλέον στην τελική ευθεία. Ο Αιγύπτιος επενδυτής, που διαθέτει ανάλογες μονάδες στην πατρίδα του και στην Τουρκία, ενώ συνεργάζεται μεταξύ άλλων και με τις εταιρείες Chrysler, Nissan και Isuzu, έχει ήδη αγοράσει από το Δημόσιο έκταση 150 στρεμμάτων ανάμεσα στους οικισμούς Λέφκη και Διομηδιά στην Ξάνθη. Πρόθεσή του είναι να καταθέσει τις απαιτούμενες μελέτες για την έκδοση οικοδομικών αδειών εντός του Μαρτίου, ώστε τον Ιούνιο να αρχίσει η κατασκευή του εργοστασίου.
Οι νέες θέσεις που θα δημιουργηθούν αναμένεται να φθάσουν τις 2.000.
Η υπόθεση προέκυψε πριν από 2 χρόνια, όταν κάποιοι παράγοντες στην Ξάνθη ενημερώθηκαν ότι ο συγκεκριμένος Αιγύπτιος επιχειρηματίας προσανατολίζεται να δημιουργήσει εργοστάσιο στη Γαλλία. Τότε ενεργοποιήθηκαν παρουσιάζοντάς του τα πλεονεκτήματα της Θράκης-ευρωπαϊκό έδαφος και γειτνίαση με τις αγορές ενδιαφέροντός του όπως η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αφρική-προκειμένου να τον πείσουν να επενδύσει στην Ελλάδα.
Καθώς το εργοστάσιο θα κατασκευάζεται σταδιακά, σε πρώτη φάση προβλέπεται δημιουργία μονάδας συναρμολόγησης οχημάτων (φορτηγών και ημιφορτηγών), ενώ στο τέλος της τετραετίας θα υπάρχει δυνατότητα παραγωγής αυτοκινήτων με τη φίρμα του εργοστασίου.
Οπότε με βάση το συγκεκριμένο άρθρο, πάει να γίνει μια σημαντική και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια. Μακάρι η επένδυση αυτή να αποδόσει και να δούμε τη δημιουργία ενός σοβαρού εργοστασίου αυτοκινήτων στη χώρα μας.
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ