Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη μικρου τετρακινητου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογη μικρου τετρακινητου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    49
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Αναμεσα στο panda climping και το Ingis vvti ποιο θα προτιμουσατε και γιατί;
      Τι παραπανω εχει το vvti high;(η τιμη του ξεφεύγει λιγο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tiger last edited by

        Αναμεσα στο panda climping και το Ingis vvti ποιο θα προτιμουσατε και γιατί;
        Τι παραπανω εχει το vvti high;(η τιμη του ξεφεύγει λιγο)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Αναμεσα στο panda climping και το Ingis vvti ποιο θα προτιμουσατε και γιατί;
          Τι παραπανω εχει το vvti high;(η τιμη του ξεφεύγει λιγο)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            thanos last edited by

            Εγώ θα πρότεινα το Suzuki λόγο Ιαπωνικής αξιοπιστίας και εμπειρία σαν εταιρία στα τετρακίνητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              popol-ros last edited by

              ignis γιατι το αλλο απλα δεν κουνιεται...........
              μπορει να κοπαναει λιγο παραπανω και να μην εχει και τοσο υλικα μεσα αλλα δεν σπαει δεν χαλαει......

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tazz last edited by

                η καρδιά λέει panda, το μυαλό ignis. αναρωτιέμαι πόσους κινητήρες 1.2 8v έχουν σε στοκ στην ιταλία, και τους φοράνε ακόμα στο κακόμοιρο το pandaκι. με 20 αλογάκια παραπάνω θα ήταν τέλειο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giatros last edited by

                  ignis

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    gfon last edited by

                    JAPAN....

                    Λογο....

                    1. αξιοπιστιας
                      2.κινητηρα
                      3.τετρακινησης
                    2. γιατί δεν ειναι fiat..
                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jimmcom last edited by

                      IGNIS

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        spiros19 last edited by

                        Ο χρήστης tazz έγραψε:
                        η καρδιά λέει panda, το μυαλό ignis. αναρωτιέμαι πόσους κινητήρες 1.2 8v έχουν σε στοκ στην ιταλία, και τους φοράνε ακόμα στο κακόμοιρο το pandaκι. με 20 αλογάκια παραπάνω θα ήταν τέλειο...

                        Την ιδια απορια εχω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ignis γιατι είναι παντού καλύτερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lkar last edited by

                            Climbing; εδώ δεν πάει στην ευθεία!

                            Φυσικά Ignis

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              ping-of-death last edited by

                              Νομιζω η πολυ επιτυχημενη μεχρι τωρα πορεια των vitara κ jimny αποτελει μια αρκετα καλη εγγυηση..
                              Αληθεια, που ειναι η αποψεις των 2 ψηφοφορων του παντα; Tazz! Μηπως εσυ ησουν ο ενας;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης tazz έγραψε:
                                η καρδιά λέει panda, το μυαλό ignis. αναρωτιέμαι πόσους κινητήρες 1.2 8v έχουν σε στοκ στην ιταλία, και τους φοράνε ακόμα στο κακόμοιρο το pandaκι. με 20 αλογάκια παραπάνω θα ήταν τέλειο...

                                Ιgnis για αυτό τον λόγο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  iperodigos last edited by

                                  Μην το ρωτας...........το Ιγκνις θα παρεις αλιως παρε το Γουαγκον Αρ 4χ4 και τεΛειωσε το πραγμα...........το Παντα ειναι μια Μπαρουφα με τετρακινηση........(λογω του απαραδεκτου κινητηρα που πραγματικα αν ξεγελαστεις και το παρεις θα παθεις πλακα!σα να οδηγεις Ντε Σε ΒΟ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                                    Αληθεια, που ειναι η αποψεις των 2 ψηφοφορων του παντα; Tazz! Μηπως εσυ ησουν ο ενας;

                                    η ψήφος είναι μυστική

                                    (αλλά είμαι συναισθηματικός τύπος, τι να κάνουμε )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Σε κάποιο περιοδικό διάβασα ότι το Panda 4x4 στην εθνική με το ζόρι ξεπερνάει τα 120!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gskarmou last edited by

                                        Ignis

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spiros19 last edited by

                                          Εγω λεω πηγαινε για το παντα το ντιζελ!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            katman last edited by

                                            Exω κανει πανω απο 55.000 χλμ με το παλιο Ιγκνις και σε συνδιασμο με αλλα αμορτισερ εχω κανει πολλα χιλιομετρα χωματοδρομου και δοκιμασα προσφατα και χωματινα λαστιχα και το αμαξακι κενταει και οσο δυνατα και αν χτυπαει γιατι χτυπαει δεν κουνιεται τιποτε, βραχος.

                                            Με τα χωματινα δε πηγα στην παλια ειδικη την Αγια Σωτηρα και τη Μαντρα κλασσικα σπαστιρια και παλι ομως δεν καταλαβαινει τιποτε.

                                            Προσωπικα μ'αρεσει και στην ασφαλτο απλα μετα απο ενα ραλλυ που ειχα θα θελα να ειναι λιγο πιο δυνατο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr