Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κόψιμο του υπάρχοντος φιλτροκουτιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κόψιμο του υπάρχοντος φιλτροκουτιού
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Σκέφτομαι να κάνω αυτό που φαίνεται στο link http://www.ukfiestanetwork.com/index.ph ... nel+filter σε συνδιασμό με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο. Τι λέτε? Θα δω βελτίωση στην απόδοση?

      Επιπλέον έχω ένα πρόβλημα. Στο εξωτερικό που το έχουν κάνει λένε οτι ο θόρυβος αυξάνεται ευχάριστα. Στο δικό μου ακόμα και όταν αποσυνδέω τον σωλήνα που οδηγεί στην εισαγωγή του αυτοκινήτου και γκαζώνω δεν ακούγετε καθόλου θόρυβος... Υπάρχει ίσως κάποιος πνίχτης? Τι έχετε να προτίνετε? Πρέπει να καταφύγω σε σκούπα? Το αυτοκίνητο μου είναι ενα ford fiesta 1242cc του 1997...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nascar1 last edited by

        Σκέφτομαι να κάνω αυτό που φαίνεται στο link http://www.ukfiestanetwork.com/index.ph ... nel+filter σε συνδιασμό με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο. Τι λέτε? Θα δω βελτίωση στην απόδοση?

        Επιπλέον έχω ένα πρόβλημα. Στο εξωτερικό που το έχουν κάνει λένε οτι ο θόρυβος αυξάνεται ευχάριστα. Στο δικό μου ακόμα και όταν αποσυνδέω τον σωλήνα που οδηγεί στην εισαγωγή του αυτοκινήτου και γκαζώνω δεν ακούγετε καθόλου θόρυβος... Υπάρχει ίσως κάποιος πνίχτης? Τι έχετε να προτίνετε? Πρέπει να καταφύγω σε σκούπα? Το αυτοκίνητο μου είναι ενα ford fiesta 1242cc του 1997...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Σκέφτομαι να κάνω αυτό που φαίνεται στο link http://www.ukfiestanetwork.com/index.ph ... nel+filter σε συνδιασμό με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο. Τι λέτε? Θα δω βελτίωση στην απόδοση?

          Επιπλέον έχω ένα πρόβλημα. Στο εξωτερικό που το έχουν κάνει λένε οτι ο θόρυβος αυξάνεται ευχάριστα. Στο δικό μου ακόμα και όταν αποσυνδέω τον σωλήνα που οδηγεί στην εισαγωγή του αυτοκινήτου και γκαζώνω δεν ακούγετε καθόλου θόρυβος... Υπάρχει ίσως κάποιος πνίχτης? Τι έχετε να προτίνετε? Πρέπει να καταφύγω σε σκούπα? Το αυτοκίνητο μου είναι ενα ford fiesta 1242cc του 1997...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nik_marin last edited by

            Πολύ καλά θα κάνης, το αυτοκίνητο θα ανασαίνει πολυ καλιτερα.
            Τώρα από θοριβο? Θα αυξηθεί αλλά νομίζω όχι πολύ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kipouros last edited by

              μηπωσ το κουτι λειτοθργει σαν ηχειο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nascar1 last edited by

                Δεν νομίζω να λειτουργεί σαν ηχείο. Άλλωστε δεν το κατάργησα. Απλά ανοιξα κάποιες επιπλέον τρύπες. Το αμάξι τραβάει καλύτερα αλλά θόρυβο δεν κάνει. Παρατήρησα πως ο σωλήνας που πηγαίνει στην εισαγωγή είναι χοντρος και εσωτερικά έχει αφρολέξ. Αυτό άραγε είναι για θεμομόνωση ή/και ήχομόνωση?

                Καμιά ιδέα από τους ειδικούς???

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kipouros last edited by

                  και τα 2 νομιζω + για να μην κλεινει απο την υποπιεση
                  επισισ πολυ λεπτα τοιχωματα σε ενα πλαστικο/ελλαστικο ΔΕΝ ειναι ευκολα να γινουν και αλλα πολλα

                  μην ξεχνας οτι την ενεργεια την δεινη η βενζινη και οχι ο αερασ και η σωστη καυση αυτης. επισισ σκεψου που σπαταλατε αφτη η ενεργεια

                  η λογικη λεει οτι σε φουλ γκαζι θα δεισ βελτιωση, αμα το/τα μπεκ ειναι εντελος ανοιχτα. Αμα πριν ηταν 'πλουσιο' σε φουλ γκαζι τοτε θα δεισ αισθητη βελτειωση γιατι περρισοτερη βενζινη (ενεργεια) θα απελευθερωθει. Αμα ηταν ιδανικο/φτωχο, και παλι θα παρει κατι γιατι¨

                  1. το μοτερ θα σπαταλαει λιγοτερη δυναμη για να ρουφηκσει τον αερα
                  2. ο παρπανησιοσ αερασ στον κυλινδρο = περρισοτερη ροπη

                  ειναι παρα πολλα που πεζουν ρολο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nascar1 last edited by

                    Kamia idea gia to 8ema toy 8orybou? Giati den ayksi8hke opos exei symbei se allous?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • F
                      felleas last edited by

                      Το φιλτρο το αλλαξες με καποιο πιο ελευθερο?
                      Αν εχει, πώς περιμενεις να τραβηξει περισσότερο αερα???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Πριν να κάνεις τρύπες στο σύστημα εισαγωγής αέρα ή να βάλεις μια σκούπα (που στοιχίζει το 1/10 του εργοστασιακού συστήματος) καλό είναι να αναρωτηθείς αν οδηγείς το αυτοκίνητο όταν βρέχει και περνάς από λακούβες με νερό. Λίγο νερό βελτιώνει τη διαδικασία της καύσης μέσα στο κύλινδρο αλλά πολύ μαζεμένο και σπάνε όλα (χρειάζεσαι καινούριο κινητήρα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nascar1 last edited by

                          Φίλε leonp,

                          Στο σημείο που βρίσκεται το υπάρχον φιλτροκούτι είναι σχετικά δύσκολο να τραβήξει νερό. Άλλωστε εγώ δεν το έκοψα οπως στο link που δίνω αλλά του άνοιξα κάποιες τρύπες εκ των οποίων μόνο δύο έχουν άμεση οπτική επαφή με την άσφαλτο (οι υπόλοιπες είναι πάνω απο τον θόλο). Συνεπώς πιστεύω πως είναι πολύ μικρή η πιθανότητα να περάσει νερό και ακόμα και αν περάσει λίγο τότε φαντάζομαι θα σταματήσει στο φίλτρο. Ακόμα και το ελάχιστο που θα περάσει καλό θα κάνει..

                          Τώρα όσον φορά το φίλτρο ξεκίνησα για να βάλω ένα JR σε ένα φίλο αλλά τα έκανε θάλασσα και τελικά κατέλληξα σε ένα Jamex. Την ξέρει κανείς την μάρκα αυτή? Το φίλτρο τελικά το αγόρασα μόλις 25 ευρώ αλλά θα ήθελα να μου πει κάποιος αν το γνωρίζει και τι μέρος του λόγου είναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            diovoun last edited by

                            H JAMEX ειναι παλια εταιρια στο χωρο της βελτιωσης,το φιλτρο αυτο ειναι 'σφουγγαρι' αν δεν κανω λαθος.Πιστευω ομως κορυφη οτι ειναι το K&N.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr