-
Καλησπέρα σας!!
Σιγά σιγά (μέσα στο 2005 δηλαδή), βλέπω το Golf IV 1,6 3θ που έχουμε να παίρνει δρόμο και να φορτώνεται τα χαζά του προβλήματα κάποιος άλλος. Επειδή στην οικογένεια αγοράστηκε ένα αυτόματο αυτοκίνητο και η μητέρα μου που οδηγεί το Golf γλυκάθηκε, το πιο πιθανό είναι να το αντικαταστήσει με κάποιο αυτόματο.
Από μία μικρή έρευνα στον τιμοκατάλογο στο τέλος των 4Τ είδα ότι το μόνο μικρομεσαίο hatchback με αυτόματο κιβώτιο της προκοπής είναι το Golf V 1.6FSI με το 6τάχυτο tiptronic. Επίσης έχει καλό στήσιμο και αξιοπρεπείς επιδόσεις. Ένας άλλος ανταγωνιστής είναι το Astra 1,6 easytronic, όμως το 5τάχυτο 'αυτόματο' (=χειροκίνητο με μηχανισμό αυτόματης επιλογής σχέσεων) δεν ξέρω κατά πόσο ικανοποιεί σε ομαλότητα κυρίως (η ταχύτητα δεν είναι και τόσο σημαντικό κριτήριο, μιλάμε για την μητέρα μου... ) αλλαγών.
Το Golf βγαίνει (το 5θ... να μην πέφτουν και τα παράθυρα... ) στα περίπου 24Κ, ενώ το Astra στα περίπου 20Κ (και άρα μπορεί κανείς να προσθέσει την ενεργητική ανάρτηση).
Τι θα επιλέγατε;;; Υπάρχουν άλλα hatch σε αυτό το μέγεθος (μην μου πείτε για Octavia πχ, γιατί είναι πολύ μεγάλο) που να διατίθενται με καλό αυτόματο με τουλάχιστον 5 ταχύτητες; 4τάχυτα από τον καιρό του Νώε αποκλείονται εξ' ορισμού...
Μην μου πείτε τίποτα... κι εγώ δεν πολυθέλω Golf, αλλά σε αυτή την κατηγορία (και σε αυτά τα λεφτά = μέχρι 24Κ, άρα το Α3 αποκλείεται... βγαίνει 28Κ το 1,6 3θ mpi 102ps... ) τι άλλο υπάρχει;;;;
Ακούω απόψεις και προτάσεις!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Καλησπέρα σας!!
Σιγά σιγά (μέσα στο 2005 δηλαδή), βλέπω το Golf IV 1,6 3θ που έχουμε να παίρνει δρόμο και να φορτώνεται τα χαζά του προβλήματα κάποιος άλλος. Επειδή στην οικογένεια αγοράστηκε ένα αυτόματο αυτοκίνητο και η μητέρα μου που οδηγεί το Golf γλυκάθηκε, το πιο πιθανό είναι να το αντικαταστήσει με κάποιο αυτόματο.
Από μία μικρή έρευνα στον τιμοκατάλογο στο τέλος των 4Τ είδα ότι το μόνο μικρομεσαίο hatchback με αυτόματο κιβώτιο της προκοπής είναι το Golf V 1.6FSI με το 6τάχυτο tiptronic. Επίσης έχει καλό στήσιμο και αξιοπρεπείς επιδόσεις. Ένας άλλος ανταγωνιστής είναι το Astra 1,6 easytronic, όμως το 5τάχυτο 'αυτόματο' (=χειροκίνητο με μηχανισμό αυτόματης επιλογής σχέσεων) δεν ξέρω κατά πόσο ικανοποιεί σε ομαλότητα κυρίως (η ταχύτητα δεν είναι και τόσο σημαντικό κριτήριο, μιλάμε για την μητέρα μου... ) αλλαγών.
Το Golf βγαίνει (το 5θ... να μην πέφτουν και τα παράθυρα... ) στα περίπου 24Κ, ενώ το Astra στα περίπου 20Κ (και άρα μπορεί κανείς να προσθέσει την ενεργητική ανάρτηση).
Τι θα επιλέγατε;;; Υπάρχουν άλλα hatch σε αυτό το μέγεθος (μην μου πείτε για Octavia πχ, γιατί είναι πολύ μεγάλο) που να διατίθενται με καλό αυτόματο με τουλάχιστον 5 ταχύτητες; 4τάχυτα από τον καιρό του Νώε αποκλείονται εξ' ορισμού...
Μην μου πείτε τίποτα... κι εγώ δεν πολυθέλω Golf, αλλά σε αυτή την κατηγορία (και σε αυτά τα λεφτά = μέχρι 24Κ, άρα το Α3 αποκλείεται... βγαίνει 28Κ το 1,6 3θ mpi 102ps... ) τι άλλο υπάρχει;;;;
Ακούω απόψεις και προτάσεις!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Καλησπέρα σας!!
Σιγά σιγά (μέσα στο 2005 δηλαδή), βλέπω το Golf IV 1,6 3θ που έχουμε να παίρνει δρόμο και να φορτώνεται τα χαζά του προβλήματα κάποιος άλλος. Επειδή στην οικογένεια αγοράστηκε ένα αυτόματο αυτοκίνητο και η μητέρα μου που οδηγεί το Golf γλυκάθηκε, το πιο πιθανό είναι να το αντικαταστήσει με κάποιο αυτόματο.
Από μία μικρή έρευνα στον τιμοκατάλογο στο τέλος των 4Τ είδα ότι το μόνο μικρομεσαίο hatchback με αυτόματο κιβώτιο της προκοπής είναι το Golf V 1.6FSI με το 6τάχυτο tiptronic. Επίσης έχει καλό στήσιμο και αξιοπρεπείς επιδόσεις. Ένας άλλος ανταγωνιστής είναι το Astra 1,6 easytronic, όμως το 5τάχυτο 'αυτόματο' (=χειροκίνητο με μηχανισμό αυτόματης επιλογής σχέσεων) δεν ξέρω κατά πόσο ικανοποιεί σε ομαλότητα κυρίως (η ταχύτητα δεν είναι και τόσο σημαντικό κριτήριο, μιλάμε για την μητέρα μου... ) αλλαγών.
Το Golf βγαίνει (το 5θ... να μην πέφτουν και τα παράθυρα... ) στα περίπου 24Κ, ενώ το Astra στα περίπου 20Κ (και άρα μπορεί κανείς να προσθέσει την ενεργητική ανάρτηση).
Τι θα επιλέγατε;;; Υπάρχουν άλλα hatch σε αυτό το μέγεθος (μην μου πείτε για Octavia πχ, γιατί είναι πολύ μεγάλο) που να διατίθενται με καλό αυτόματο με τουλάχιστον 5 ταχύτητες; 4τάχυτα από τον καιρό του Νώε αποκλείονται εξ' ορισμού...
Μην μου πείτε τίποτα... κι εγώ δεν πολυθέλω Golf, αλλά σε αυτή την κατηγορία (και σε αυτά τα λεφτά = μέχρι 24Κ, άρα το Α3 αποκλείεται... βγαίνει 28Κ το 1,6 3θ mpi 102ps... ) τι άλλο υπάρχει;;;;
Ακούω απόψεις και προτάσεις!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Το νέο Jazz με το 7τάχυτο CVT σαζμάν δεν ανήκει στην κατηγορία αυτή;
-
Το Jazz είναι μία κατηγορία κάτω (supermini) και επίσης το Jazz συνεπάγεται 7 ετές συμβόλαιο με Σαρακάκη... κάτι που δεν θέλω...
-
Εγώ προσπαθώ να καταλάβω εάν τα ακόλουθα:
-Audi A3 1.6FSI
-Audi A4 1.6
-BMW 316i
βγαίνουν και σε αυτόματη έκδοση. Δεν βγάζω άκρη απο καταλόγους και sites. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το Jazz είναι μία κατηγορία κάτω (supermini) και επίσης το Jazz συνεπάγεται 7 ετές συμβόλαιο με Σαρακάκη... κάτι που δεν θέλω...Μια κατηγορία κάτω μεν θεωρητικά, πρακτικά έχει μεγαλύτερους χώρους και για επιβάτες και αποσκευές (380 λίτρα )
Έχει μακράν το καλύτερο κιβώτιο και τα ρέστα που θα σας μείνουν από το Golf θα τα κρατήσετε για τη σαρακάκειο επταετία (αν χρειαστεί)
-
αστρα γιατι μου τη σπαει ο κωλος του γκολφ
-
Jazz!
-
And all that JAZZ!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μια κατηγορία κάτω μεν θεωρητικά, πρακτικά έχει μεγαλύτερους χώρους και για επιβάτες και αποσκευές (380 λίτρα )Έχει μακράν το καλύτερο κιβώτιο και τα ρέστα που θα σας μείνουν από το Golf θα τα κρατήσετε για τη σαρακάκειο επταετία (αν χρειαστεί)
Χμμμμμ...
Αν και δε νομίζω να έχει καλύτερους χώρους από το Golf, παρόλα αυτά το Jazz έχει σίγουρα εξαιρετικούς χώρους και είναι πολύ δύσκολο να μην καλύψει τις μεταφορικές σας ανάγκες. Προσοχή ομως, είναι πιο αργό από το Golf και πιο αδιάφορο οδηγικά, αλλά, αν το οδηγάει η μητέρα σου, αυτά περνάνε ( ? ) σε δεύτερη μοίρα... -
Απ' ότι κατάλαβα τον Μάρκο δεν τον ενδιαφέρουν οι χώροι, και το αμάξι δεν προορίζεται να ικανοποιεί οικογενειακές μεταφορές.
Μάρκο sorry αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω ιδιαίτερα. Από αυτόματα έχω οδηγήσει μόνο ιταλικά.
Καθαρά και λόγω τιμής θα επέλεγα το astra. -
σε ταξι παντως που εχω μπει , καινουργιο βεκτρα με αυτοματο κιβωτιο δεν μου αρεσαν καθολου οι αλλαγες.........ειδικα με παραξενεψε το γεγονος οτι οταν σταματαει το αμαξι ακουγετε ενα ΝΤΟΥΚ και μπενει η πρωτη.........
φυσικα δεν ξερω πως ειναι το αυτοματο του αστρα απλα παραθετω την εμπειρια.......στο θεμα μας τωρα , οτι και να παρει η μητερα σου πιστευω θα τις φανει ιδιο....οποτε απλα δειτε τα χρηματοοικονομικα σας και αναλογως πραξτε....
-
golf, γιατί είναι golf..
Προσωπικά, εξετάζοντας το θέμα τελείως υποκειμενικά και κρίνοντας μόνο από εξωτερική εμφάνιση, προτιμώ την γκόλφω.. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Jazz είναι μία κατηγορία κάτω (supermini) και επίσης το Jazz συνεπάγεται 7 ετές συμβόλαιο με Σαρακάκη... κάτι που δεν θέλω...
Μια κατηγορία κάτω μεν θεωρητικά, πρακτικά έχει μεγαλύτερους χώρους και για επιβάτες και αποσκευές (380 λίτρα )
Έχει μακράν το καλύτερο κιβώτιο και τα ρέστα που θα σας μείνουν από το Golf θα τα κρατήσετε για τη σαρακάκειο επταετία (αν χρειαστεί)
Mε τα ρέστα θα κάνει ένα lifting στο Jazz
-
Στα αυτόματα βασιλιάς είναι το jazz και άσε το golf με τα 2 χρόνια εγγύηση να σε ταλαιπωρεί με τα προβλήματά του
-
Αρχικά ευχαριστώ όσους απάντησαν!
Κατόπιν, να υπενθυμίσω ότι δύσκολα μία γυναίκα θα κατέβει κατηγορία... ακόμα κι αν το Jazz καλύπτει τις ανάγκες της καλύτερα...
Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη την αξιοπιστία της Honda, μάλλον η Σαρακάκειος επταετία δεν θα είναι και τόσο βαριά... λάδια, φίλτρα τελειώσατε... Θα το ξανακοιτάξουμε...
Ναι, όντως οι χώροι δεν ενδιαφέρουν και τόσο πολύ, ωστόσο θα πρέπει να είναι ικανό να μεταφέρει 4-5 άτομα και για ένα ταξιδάκι, πχ Θεσσαλονίκη - Σέρρες ή Θεσσ/νίκη - Γιαννιτσά με άνεση και ασφάλεια... Και να είναι αξιόπιστο, γιατί μην περιμένετε ότι η μητέρα μου θα κάτσει να ψάξει τη στάθμη των λαδιών... Το Jazz ικανοποιεί αυτά τα κριτήρια...
Θέλω να πιστεύω ότι και το Golf είναι πλέον αξιόπιστο... Όσο για το αυτόματό του είναι της ZF, που χρησιμοποιεί και η BMW, Audi, Porsche, οπότε πιστεύω να μην αντιμετωπίζει προβλήματα αξιοπιστίας... -
Άλλο - Ιαπωνικό. Και εξηγώ:
Έχοντας πρότερη εμπειρία σε αυτόματα, με τελευταίες στενές επαφές το 1997 - 98, τα Ιαπωνικά κιβώτια ήσαν δυο κλάσεις μπροστά από Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα! Πιστεύω ότι και σήμερα θα είναι πιο μπροστά. Νισσάν, Τοϋότα, Χόντα, ... δεν μπορεί, κάποιο θα υπάρχει που να σου αρέσει.ΥΓ. Η Honda δεν έχει μόνο το Jazz αυτόματο, εντάξει;
edit: Για να μην αρχίσω να σου μιλάω για το Prius... -
Έχω οδηγήσει το Astra Easytronic. Οι αλλαγές δεν είναι απότομες, ούτε όμως πολύ γρήγορες. Δεν είναι από τα καλύτερα, αλλά είναι ικανοποιητικό. Επειδή βασίζεται στο χειροκίνητο κιβώτιο θα πρέπει να είναι αξιόπιστο. Επίσης δεν χάνεις σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις σε σχέση με το χειροκίνητο.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Άλλο - Ιαπωνικό. Και εξηγώ:
Έχοντας πρότερη εμπειρία σε αυτόματα, με τελευταίες στενές επαφές το 1997 - 98, τα Ιαπωνικά κιβώτια ήσαν δυο κλάσεις μπροστά από Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα! Πιστεύω ότι και σήμερα θα είναι πιο μπροστά. Νισσάν, Τοϋότα, Χόντα, ... δεν μπορεί, κάποιο θα υπάρχει που να σου αρέσει.Πρέπει να αρέσει και σ' αυτήν... Για παράδειγμα το Focus αποκλείστικε...
Επίσης, τα περισσότερα Γιαπωνέζικα μικρομεσαία έχουν 4τάχυτα αυτόματα, που δε νομίζω να μπορούν να συγκριθούν με το 6 τάχυτο της ZF...
ΥΓ. Η Honda δεν έχει μόνο το Jazz αυτόματο, εντάξει;
Ναι... και το Civic, αλλά με 4 ταχύτητες... Εκτός κι αν κάνω λάθος...
edit: Για να μην αρχίσω να σου μιλάω για το Prius...
Αυτό είναι μία πάαααρα πολύ καλή ιδέα, αν και ελαφρώς μαούνα. Ιδίως αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα χλμ γίνονται στην πόλη... Για να το κοιτάξουμε κι αυτό...
Αυτόματο μικρομεσαίο