-
τελικα ποιος κανει τι???? θα ηθελα τεκμηριωμενες αποψεις
-
τελικα ποιος κανει τι???? θα ηθελα τεκμηριωμενες αποψεις
-
τελικα ποιος κανει τι???? θα ηθελα τεκμηριωμενες αποψεις
-
O οδηγός κάνει το αμάξι. Αν κάποιος κουλός πάρει οποιοδήποτε αυτόκινητο, θα το ρίξει στην κολώνα όσο καλό κι αν είναι. Απλώς το καλύτερο αμάξι βοηθάει τον οδηγό καλύπτοντας κάποιες αδυναμίες του (πλην του ελλείμματος στο μυαλό).
-
To ενα συμπληρωνει το αλλο. Αν κ ο οδηγος συπληρωνει περισσοτερο το αυτοκινητο παρα το αντι8ετο.
-
Νομιζω οτι αναλογα την περισταση κ τον συνδυασμο.
Πχ ενα αργο μπορει να πεταξει στα χερια ενος καλου οδηγου. Επισης πχ ενα EVO μπορει να οδηγηθει σβελτα απο καποιον απειρο χωρις να προβληματισει. Το σβελτα ομως για αυτο τ αυτοκινητο σημαινει πολυ υψηλες ταχυτητες για καποιο κατωτερο. Το ιδιο αυτοκινητο ομως μπορει να εκθεσει κ τον οδηγο του στην πολυ γρηγορη οδηγηση.Νομιζω οτι σε μερικες περιστασεις ο οδηγος κανει τ αυτοκινητο κ σε καποιες αλλες το αυτοκινητο κανει τον οδηγο.
-
Πάντα ο άνθρωπος είναι ο βασικός παράγοντας σε σχέση με το αυτοκίνητο τόσο στις καλές όσο και στις άσχημες στιγμές
-
Συμφωνώ με τoν Kleisj. Το ένα συμπληρώνει το άλλο, αλλά τελικά ο οδηγός είναι αυτός που 'έχει το πάνω χέρι'...
-
Ο οδηγός...
-
Ο οδηγός... Καθαρά... Έχω δει αμαξάκια κατακαϋμένα να τα πάνε με πολλά κάποιοι καλοί οδηγοί και έχω δει αμαξάρες να πάνε με 5 στην πρώτη στροφή...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ο οδηγός...Πάντως όλοι μας δίνουμε πραγματικά εμπεριστατωμένες απόψεις!
Ό,τι ακριβώς δηλαδή ζήτησε ο popolros... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ο οδηγός... Καθαρά... Έχω δει αμαξάκια κατακαϋμένα να τα πάνε με πολλά κάποιοι καλοί οδηγοί και έχω δει αμαξάρες να πάνε με 5 στην πρώτη στροφή...Εδω βεβαια τιθεται και ενα αλλο θεμα,αλλο να οδηγεις το εταιρικο Ατος και να το πηγαινει τσίτα και ολα στα τετοια σου,και αλλο να οδηγεις την νεα BMW ταδε που στοιχίσε όσο ενα σπίτι
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εδω βεβαια τιθεται και ενα αλλο θεμα,αλλο να οδηγεις το εταιρικο Ατος και να το πηγαινει τσίτα και ολα στα τετοια σου,και αλλο να οδηγεις την νεα BMW ταδε που στοιχίσε όσο ενα σπίτιΔεν πρόκειται ποτέ να χαλάσει η Bmw (και οποιοδήποτε άλλο αμάξι) με τα στροφιλίκια. Αλλά το κόστος χρήσης σίγουρα ανεβαίνει...
Εξαρτάται από 'σένα και αυτό. Δηλαδή αυτό είναι και ένας άλλος λόγος που τελικά ο οδηγός έχει το πάνω χέρι στο ντουέτο 'αυτοκίνητο - οδηγός'... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
O οδηγός κάνει το αμάξι. Αν κάποιος κουλός πάρει οποιοδήποτε αυτόκινητο, θα το ρίξει στην κολώνα όσο καλό κι αν είναι. Απλώς το καλύτερο αμάξι βοηθάει τον οδηγό καλύπτοντας κάποιες αδυναμίες του (πλην του ελλείμματος στο μυαλό).Mε καλύπτει ο προλαλήσαντας, συν του ότι ένας καλός οδηγός μπορεί να πάει οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο, πιο γρήγορα από ένα άλλο με θεωρητικά καλύτερες προδιαγραφές...
-
Εγώ πιστεύω πως το ένα συμπληρώνει το άλλο. Βέβαια τα αυτοκίνητα εξ ορισμού είναι γνωστές ποσότητες. Πάνω κάτω ξέρεις τι μπορούν να κάνουν και η διαφορά από εκεί και πέρα είναι στον οδηγό, που ανάλογα με το τι αυτοκίνητο οδηγεί βλέπεις αν είναι πορτοκάλι ή λεμόνι. Μια Corolla T-Sport που ακολουθεί άνετα (αλλά δεν περνάει) μια φτερούγα στο βουνό, λέει πολλά για τους οδηγούς των δύο αυτοκινήτων. Αυτό είναι το προφανές. Το γεγονός όμως πως αν άλλαζαν οι δύο οδηγοί αυτοκίνητα η φτερούγα θα εξαφανιζόταν μετά τη δεύτερη στροφή, πιστεύω πως δείχνει ότι τεράστιο ρόλο παίζει και το αμάξι.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ο οδηγός... Καθαρά... Έχω δει αμαξάκια κατακαϋμένα να τα πάνε με πολλά κάποιοι καλοί οδηγοί και έχω δει αμαξάρες να πάνε με 5 στην πρώτη στροφή...
Εδω βεβαια τιθεται και ενα αλλο θεμα,αλλο να οδηγεις το εταιρικο Ατος και να το πηγαινει τσίτα και ολα στα τετοια σου,και αλλο να οδηγεις την νεα BMW ταδε που στοιχίσε όσο ενα σπίτι
ΟΚ, πάσο, αλλά πιστεύω ότι έγινα κατανοητός...
-
Αλήθεια τώρα ένα αμάξι με ABW, ESP KLM, MLK FF κλπ πόσο πιστεύετε ότι το κάνει αποκλειστικά ο οδηγός; Σίγουρα είναι το πρώτο βιολί αλλά δεν είναι πια μοναχός του.
Οπότε συνδυασμός και των δυο από μένα με κυμαινόμενα ποσοστά ανάλογα με τον οδηγό σε σχέση με το κάθε αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αλήθεια τώρα ένα αμάξι με ABW, ESP KLM, MLK FF κλπ πόσο πιστεύετε ότι το κάνει αποκλειστικά ο οδηγός; Σίγουρα είναι το πρώτο βιολί αλλά δεν είναι πια μοναχός του.
Οπότε συνδυασμός και των δυο από μένα με κυμαινόμενα ποσοστά ανάλογα με τον οδηγό σε σχέση με το κάθε αυτοκίνητο.Nαι Μάνο αλλά με ενεργοποιημένα όλα αυτά, σιγά μην μπορέσει να κινηθεί γρήγορα...
Επίσης όλα αυτα τα συστήματα σε προφυλάσσουν, αλλά δεν πηγαίνουν μόνα τους το αυτοκίνητο! -
Εμμανουήλ, δίκοπο μαχαίρι αυτό που γράφεις. Αρκετοί που έχουν πάρει αυτοκίνητο με όλα τα προστατευτικά συστήματα, θεωρούν ότι αυτό θα τους πάει παντού, με οποιονδήποτε τρόπο και με ασφάλεια. Έτσι:
- έχουν άγνοια κινδύνου και μπαίνουν στις στροφές και τις νερολακούβες χωρίς να κόβουν.
- δεν μαθαίνουν τι να κάνουν αν τους κάτσει η στραβή.
Τι να σου κάνει το ασφαλέστερο αυτοκίνητο όταν το οδηγείς άτσαλα και τα χάνεις στην πρώτη αναποδιά (πχ στον πάγο); Άντε το πολύ να μην σκοτωθείς αλλά να σκοτώσεις άλλους (λέγε με SUV 100.000 ευρώ).
-
Με αυτά που βλέπω καθημερινά στους δρόμους, μάλλον το αυτοκίνητο κάνει τον οδηγό, αφού δεν μιλάμε για αγώνες
Ένας καλός οδηγός αντιλαμβάνεται πιο εύκολα με τι αυτοκίνητο έχει να κάνει και αντιδρά ανάλογα. Ο κακός οδηγός μπορεί ποτέ να μην καταλάβει αν έχει καλό αυτοκίνητο ή όχι
αυτοκινητο / οδηγος