Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΥΚΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΥΚΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    30
    48
    343
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giatros last edited by

      Με αφορμη την κακοκαιρια τις τελευταιες μερες και αυτα που εβλεπα στους δρομους αναρωτιεμαι ποσο εκπαιδευμενος και ποσο ικανος ειναι ο ελληνας οδηγος σε ασχημες καιρικες συνθηκες(βροχη,ομιχλη,χιονι,παγετο).Ειδα τραγελαφικα γεγονοτα,σκεφτομουνα να βαλω αυτο το θεμα και την ψηφοφορια απο καιρο,αλλα το χθεσινο ηταν το αποκορυφωμα.επειδη κατα καποιο τροπο το φορουμ μας αποτελει μια μικροκοινωνια θα ηθελα να ψηφισετε ποσο ικανο θεωρειτε τον εαυτο σας,ετσι ωστε να σχηματισουμε μια γενικοτερη εικονα.Ψηφιστε ειλικρινα και παραθεστε ολες σας τις αποψεις σχετικα με το θεμα

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        giatros last edited by

        Με αφορμη την κακοκαιρια τις τελευταιες μερες και αυτα που εβλεπα στους δρομους αναρωτιεμαι ποσο εκπαιδευμενος και ποσο ικανος ειναι ο ελληνας οδηγος σε ασχημες καιρικες συνθηκες(βροχη,ομιχλη,χιονι,παγετο).Ειδα τραγελαφικα γεγονοτα,σκεφτομουνα να βαλω αυτο το θεμα και την ψηφοφορια απο καιρο,αλλα το χθεσινο ηταν το αποκορυφωμα.επειδη κατα καποιο τροπο το φορουμ μας αποτελει μια μικροκοινωνια θα ηθελα να ψηφισετε ποσο ικανο θεωρειτε τον εαυτο σας,ετσι ωστε να σχηματισουμε μια γενικοτερη εικονα.Ψηφιστε ειλικρινα και παραθεστε ολες σας τις αποψεις σχετικα με το θεμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giatros last edited by

          Με αφορμη την κακοκαιρια τις τελευταιες μερες και αυτα που εβλεπα στους δρομους αναρωτιεμαι ποσο εκπαιδευμενος και ποσο ικανος ειναι ο ελληνας οδηγος σε ασχημες καιρικες συνθηκες(βροχη,ομιχλη,χιονι,παγετο).Ειδα τραγελαφικα γεγονοτα,σκεφτομουνα να βαλω αυτο το θεμα και την ψηφοφορια απο καιρο,αλλα το χθεσινο ηταν το αποκορυφωμα.επειδη κατα καποιο τροπο το φορουμ μας αποτελει μια μικροκοινωνια θα ηθελα να ψηφισετε ποσο ικανο θεωρειτε τον εαυτο σας,ετσι ωστε να σχηματισουμε μια γενικοτερη εικονα.Ψηφιστε ειλικρινα και παραθεστε ολες σας τις αποψεις σχετικα με το θεμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            spiros19 last edited by

            Θεωρω οτι ειμαι μετριος...
            Το καλο μου ειναι οτι αντιλαμβανομαι τον κινδυνο και δεν τρεχω... Εχω ομως το κακο οτι φοβαμαι τετοιες καταστασεις και αυτο δεν ειναι καλο...
            Επισης Δεν ειμαι σε θεση να ελεγξω καταστασεις οπως υδρολισθηση και υπερστροφη-υποστροφη αν αυτες συμβουν... Επισης Δεν εχω ABS το οποιο σε βρεγμενο μου εχει χρειαστει...

            Παραδειγμα, προ ημερων ειχα παει αεροδρομιο να παραλαβω ατομο, και εβερε καταρακτωδως σε σημειο να μη βλεπεις πανω απο 20-30 μετρα... αμεσως εκοψα στα 60 και πηγαινα αργα με φωτα, ενω εβλεπα τους κλασσικους γελοιους ελληναρες να παιζουν φωτα και να πηγαινουν με 100-120 στην αριστερη... εν τω μεταξυ οταν εμπαινες στα τουνε στην ΠΥ αδειαζε ο δρομος απο νερα, και μετα ενα κυμα... Πολυ επικινδυνη κατασταση... Μιλαμε πιθανοτητες τρελλης καραμπολας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giatros last edited by

              Συμφωνειτε με το οτι πιο επικινδυνοι ειναι μερικοι κατοχοι 4χ4,γιατι πιστεουν οτι οτι και να κανουν η τετρακινηση θα τους σωσει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Άλλοι έχουν εμπιστοσύνη στην τετρακίνηση, άλλοι στις εκπληκτικές δυνατότητες του αυτοκινήτου ('Αφού κόστισε 50.000 ευρώ η κούρσα, σιγά μην κωλώσει στο χιονάκι. Δεν ξέρουν οι Γερμανοί που τρώνε χιόνι κάθε χρόνο και ξέρεις εσύ;'), άλλοι στις άριστες οδηγικές τους ικανότητες ('Έχω οδηγήσει σε πίστα-κατάγομαι από την Πίνδο-έχω επαγγελματικό δίπλωμα κλπ, τι μου λες τώρα;'), με λίγα λόγια ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΓΑ γιατί ό,τι και να κάνεις, ο απέναντι μπορεί ν' ανήκει σε μια από τις παραπάνω κατηγορίες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  -Καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο (Το καλό αυτοκίνητο είναι πραγματικά σύμαχος σε τέτοιες καταστάσεις Audi Quattro, Volvo, Toyota Land Cruiser(Όταν δεν φυσάει) ΙΜΟ είναι τα καλύτερα Παντός Καιρού)
                  -Καλά ΛΑΣΤΙΧΑ
                  -Αλυσίδες, Κινητό, Φακό
                  -O κλιματισμός σε καλή αναλογία με την έξω κατάσταση και ας κάνει λίγο κρύο μέσα

                  • Απστάσεις ασφαλείας
                  • Χαλαρές κινήσεις, προβλεψιμότητα της κατάστασης και της συμπεριφοράς των άλλων.
                    -Μια δεύτερη αλαξιά ρούχα, ξηροί καρποί, λίγο μέλι και ένα βρασμένο τσίπουρο με ζάχαρη στο πορτ μπαγκαζ

                  Και πας παντού!!!!

                  Μερικές φορές αφήνουμε τους άλλους να βγάλουν τα κάστανα και απλά ακολουθούμε.......
                  Αν πχ έχει παλιόκαιρό και πηγαίνεις κάπου που δεν ξέρεις αφήνεις τον ντόπιο και απλά ακολουθείς

                  Μεγαλύτερος κίνδυνος ο ΠΑΓΟΣ (καλύτερα κάτσε σπίτι!!!!!!)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mad_n last edited by

                    Εγώ ψήφησα 'πολύ καλό' συνδυάζοντας κάποια πράγματα:

                    1. το αυτοκίνητο είναι πάντα σωστά προετοιμασμένο (σε όλους τους τομείς από ελαστικά κινητήρα, ανάρτηση, φρένα μέχρι ...)
                    2. πάντα υπάρχουν εργαλεία, αλυσίδες, γάντια εργασίας, καλώδια για παροχή ρεύματος, φακός, σχοινί ρυμούλκησης, νερό κ ότι άλλο απαραίτητο για την 'κακιά στιγμή'
                    3. Ενημερώνομε πάντα για τις καιρικές συνθήκες πριν από ταξίδια (εντάξυ όταν υπάρχει λόγος κ όχι όταν είναι χαρά Θεού )
                    4. Προσαρμόζομε κ οδηγώ ιδιαίτερα αμυντικά στις δύσκολες συνθήκες προσέχοντας ιδιαίτερα το τι κάνουν οι άλλοι κ το τι μπορεί να συμβεί κ θεωρώ πάντα ότι μπορώ να ανταπεξέλθω σε λιγότερο άσχημες καταστάσεις από ότι πραγματικά μπορώ (ώστε να μην θεωρήσω ότι το έχω κ τελικά αποδειχθεί ότι....)

                    Με βάση τα παραπάνω και 14 χρόνια που έχω το δίπλωμα και έχω καλύψει συνολικά γύρω στα 400.000χλμ έχοντας αντιμετωπίσει από πλημμύρες, χιόνια κλπ κλπ θεώρησα ότι μπορώ να τοποθετήσω τον εαυτό μου στους 'πολύ καλούς' αφού δύσκολα θα ξεκίναγα κάτι στο οποίο δεν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω, χώρια που το αυτοκίνητο είναι σωστά προετοιμασμένο!

                    Τέλος να δηλώσω ότι η απάντηση του cpp μπορώ να πω ότι με κάλυψε απόλυτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • X
                      xtkz last edited by

                      Συμφωνωντας με ολα οσα ειπατε παραπανω, να συμπληρωσω οτι τα παντα εχουν να κανουν με την εμπειρια. Αυτη 8α διω3ει τον φοβο, που μπορει να γινει επικινδυνος σε ορισμενες καταστασεις(πχ. αποτομο φρεναρισμα ή/και αποτομη αλλαγη λωριδας) κ η εμπειρια παλι 8α σε κανει να 'διαβαζεις' τον δρομο κ τους αλλους οδηγους. Σε συνδυασμο με την αυτοσυγκρατηση (αν εχεις ικανοτερο αυτοκινητο, 4χ4 οπως ειπατε παραπανω), τον αυτοελεγχο κ την γνωση του αυτοκινητου σου, δε 8α εχεις προβλημα στην πλειοψηφια των περιπτωσεων.

                      Επειδη μου αρεσουν τα τα3ιδια κ δεν κολλαω ποτε στον καιρο, εχω μαζεψει αρκετη εμπειρια απο 'ακραιες' συν8ηκες κ παρα τα 2 χρονια σχεδον που εχω διπλωμα, βαμολογησα καλα τον εαυτο μου.

                      ΥΓ: 8ετικο πιστευω στην περιπτωση μου ειναι οτι εχω διαβασει ΠΟΛΥ για το πως να αντιμετωπιζεις διαφορες καταστασεις πολυ πριν παρω διπλωμα στα χερια μου. Ετσι, ημουν αρκετα προετοιμασμενος κ υστερα απλως τα εφαρμοζα στην πρα3η.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tiger last edited by

                        Σε βρεγμενο οδόστρωμα κινούμαι ταχύτερα απο οτι σε στεγνό
                        Σε χιόνι εχω σχεδον μηδενικη εμπειρία και οταν το βλεπω αποφεύγω τις μετακινήσεις
                        Στην βροχη απλά δεν παιζομαι,αλλα δεν μπορω να εξηγήσω αντικειμενικά πως συμβαίνει αυτό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pie13 last edited by

                          Γενικά στην Ελλάδα υπάρχουν δυστηχώς πολλοί άσχετοι οδηγοί ιδιαίτερα στις κακές καιρικές συνθήκες! Επειδή πηγαινοέρχομαι Χαλκίδα τις τελευταίες μέρες στην Μαλακάσα έχει χιονάκι....έχω δεί απίστευτα πράγματα και 4 τρακαρίσματα χωρίς λόγο και αιτία...! Πάντως γενικά δεν έχουμε εμπειρία από κακές καιρικές συνθήκες και αυτό φαίνετε αφού πολλοί με το παραμικρό νομίζουν ότι έρχεται η συντέλια του κόσμου και οδηγούν με μικρές ταχύτητες κάτι που είναι επικίνδυνο και για τους άλλους χρήστες των δρόμων.
                          Πάντως το παν είναι το αυτοκίνητο σου να είναι σε πολύ καλή κατάσταση και γενικά να ξέρεις να το χρησιμοποιείς και στις δύσκολες καιρικές συνθήκες.
                          Εγώ με 1 χρόνο στο χέρι το δίπλωμα πιστεύω ότι είμαι αρκετά καλός και στη βροχή αλλά και στο χιόνι αφού έχω οδηγήσει πολλά χιλιόμετρα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με χιόνι κ πάγο. Βέβαια δεν λέω και μεγάλες κουβέντες...προφανώς και ακόμα είμαι άπειρος αφού κάθε φορά που οδηγώ σε δύσκολες συνθήκες ανακαλύπτω και άλλα πράγματα που πρέπει να προσέχω.

                          Τέλος, η οδήγηση σε βροχή,χιόνι,πάγο θέλει 'μαλακό' ποδαράκι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lkar last edited by

                            Δυστυχώς με κακές καιρικές συνθήκες τα ταξίδια είναι... καλύτερα

                            Λιγότερη κίνηση, οι περισσότεροι φοβούνται από άγνοια πιο πολύ, οι μπάτσοι στα κλουβιά τους.

                            Ειδικά με τα χιόνια χτες ήταν απόλαυση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              iperodigos last edited by

                              Κανω πολλα ταξιδια με το αυτοκινητο και μπορω να πω οτι γενικα τα παω πολυ καλα ......αλλα στις κακες καιρικες συνθηκες μεγαλο ρολο παιζει και ο τυπος του αυτοκινητου που οδηγεις οσον αφορα το υψος απο το εδαφος τοσο του αμαξοματος αλλα και τοσο του οπτικου πεδιου του οδηγου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Η ερώτηση είναι πόσο ικανό οδηγό θεωρείτε τον εαυτό σας.... Έτσι τα περί αυτοκινήτου και αξεσουάρ αν και εξαρτώνται από τον οδηγό δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με την ικανότητά του που όπως εγώ καταλαβαίνω εννοείται κυρίως πίσω από τα χειριστήρια..... (γκάζι φρένο τιμόνι και χρήση όλων των αισθήσεων αφής, όρασης, ακοής, όσφρησης κλπ)
                                Επίσης θα πρέπει να προσδιορίσουμε τι εννοούμε κακές καιρικές συνθήκες. Βροχή σκέτη μπορεί να είναι ήδη κακή ειδικά σε κακό δρόμο που μαζεύει νερά και επιπλέον χειροτερεύει με αέρα, χιόνι σκέτο, χιόνι και αέρα, χαλάζι, με πάγο κλπ και το σημαντικό αν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο ή με άλλους και σε δρόμο με νησίδα ή όχι....
                                Λόγω μειωμένης εμπειρίας σε καταστάσεις με χιόνια και πάγους αναγκαστικά με τοποθετώ κάτω από το πολύ καλό. Την εμπειρία αυτή την έχω εφόσον επιλέγω να αποφύγω να οδηγήσω σε τέτοιες συνθήκες αφενός αναγνωρίζοντας την άγνοια πολλών γύρω μου και αφετέρου τη δικιά μου που δεν σκοπεύω να την βελτιώσω δοκιμάζοντας την τύχη μου που νομίζω παίζει μεγάλο ρόλο.... Άρα καλός αλλά αν δεν έπαιζε ο πάγος θα έβαζα πολύ καλός! Υποθέτω ότι με την εμπειρία που διαθέτω σε αντίστοιχη ερώτηση στη Φινλανδία θα ήμουν μέτριος.... Αντίστοιχα κάποιος από Αφρική μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του πολύ καλό στα δύσκολα αν ξέρει τα μυστικά της οδήγησης σε αμμόλοφο και σε αμμοθύελλα που εγώ δεν θεώρησα άξια να αναφέρω καν! Κι ας κάνει τετακέ με την πρώτη γλίτσα!
                                Έτσι λοιπόν καταλήγω ότι με θεωρώ καλό γιατί έχω και μελετήσει και ξέρω τι πρέπει να κάνω ακόμα και σε συνθήκες που δέν έχω συναντήσει ή έχω περιορισμένη εμπειρία. Έχω κάνει και εξάσκηση και προσομοίωση και νοητικές ασκήσεις(δεν ξέρω πώς να το πώ αλλά έχω μάθει ότι αποτελεί μέρος εκπαίδευσης ειδικών ώστε να αντιδράσουν σωστά αν χρειαστεί). Και βέβαια, το σπουδαιότερο, έχω αποδείξει στο παρελθόν ότι αυτά που ξέρω τα κάνω σωστά σε περίπτωση πανικού!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giatros last edited by

                                  Δεν θελω να φανω κακος αλλα θα ηθελα αυτοι που θεωρουν τον εαυτο τους αριστο να το τεκμηριωσουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sado last edited by

                                    Ο χρήστης giatros έγραψε:
                                    Δεν θελω να φανω κακος αλλα θα ηθελα αυτοι που θεωρουν τον εαυτο τους αριστο να το τεκμηριωσουν.

                                    Εγώ έβαλα άριστο γιατί δεν είχε να βάλω 'ΘΕΟΣ'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο χρήστης giatros έγραψε:
                                      Δεν θελω να φανω κακος αλλα θα ηθελα αυτοι που θεωρουν τον εαυτο τους αριστο να το τεκμηριωσουν.

                                      Με τα λογια οτι θες τεκμηριώνεις..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kostas-1970 last edited by

                                        Εγώ θεωρώ προσωπικά τον εαυτό μου μέτριο κάτω από τέτοιες συνθήκες.

                                        Γι'αυτό και αποφεύγω να παίρνω το αμάξι μου κάτω από τέτοιες συνθήκες και γενικώς δεν πάω γυρεύοντας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          giatros last edited by

                                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                          Δεν θελω να φανω κακος αλλα θα ηθελα αυτοι που θεωρουν τον εαυτο τους αριστο να το τεκμηριωσουν.

                                          Με τα λογια οτι θες τεκμηριώνεις..

                                          Σωστοςςςςςςςς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ισως τό χειρότερο πού μπορώ να σκεφτώ ότι θά μου τύχει στό δρόμο νά είναι η υδροολίσθηση μέ αρκετά χιλιόμετρα στήν ευθεία ή ακόμα χειρότερα σέ κάποια ανοιχτή καμπή τών αρκετών χιλιομέτρων/ώρα.
                                            Δέν μού έχει τύχει μέν ακόμα (παρατεταμένο φαινόμενο),αλλά πρίν τό συναντήσω μπροστά μου,στο safetrack,τό θεωρούσα ίσως καί κάτι απλό.
                                            Αριστος οδηγός σέ τέτοιο φαινόμενο,μού φαίνεται δύσκολο να υπάρχει,εκτός καί άν πηγαίνει προληπτικά αργά.
                                            Ο λόγος είναι η μή προβλεψιμότητα.
                                            Ψήφισα 'καλός',λόγω του ότι δέν τρέχω μέ ταχύτητες 'στεγνού' καί μόνον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr