-
Η τεχνολογια που θα κανει τα vtec-vanos να δειχνουν παρωχημενα!
To 2007 η Fiat θα παρουσιασει την τεχνολογια UNIAIR(ηλεκτρουδραυλικος ελεγχος των βαλβιδων),που θα φερει επανασταση αυξανωντας 10% την ισχύ 15% την ροπή μειώνοντας 25% την κατανάλωση και 33%(Euro 5) τους ρύπους(που έχει βραβευθεί το 2002 με το ειδικό βραβειο των ευρωπέων κατασκευαστών για ανακάλυψη στο χωρο του αυτοκινητου)Η Fiat φενεται να μην θελει να εμπορευματοποιησει την συγκεκριμενη τεχνολογια μεσω της Bosh(δεν θα πουλησει δικαιωματα παραγωγης) οπως εγινε με το common rail αλλα αποκλειστηκα θα το παραγει η θυγατρικη της(Magneti Marelli).Αν επαληθευτουν οι ισχυρισμοι της Fiat(οι κεφαλες των JTS που θα ειναι οι μονες συμβατες με το UNIAIR)τοτε,για παραδειγμα o καινουριος V6-260hp θα αποδιδει 345Hp ατμοσφαιρικα με Εuro3 και 280-300hp με Εuro5!Κατι αναλογο θα παρουσιασει ο ομιλος PSA σε συνεργασια με την BMW αλλα οχι πριν το 2009/2010!
Spettacolo!!!
http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPOD ... =EP1378638 -
Η τεχνολογια που θα κανει τα vtec-vanos να δειχνουν παρωχημενα!
To 2007 η Fiat θα παρουσιασει την τεχνολογια UNIAIR(ηλεκτρουδραυλικος ελεγχος των βαλβιδων),που θα φερει επανασταση αυξανωντας 10% την ισχύ 15% την ροπή μειώνοντας 25% την κατανάλωση και 33%(Euro 5) τους ρύπους(που έχει βραβευθεί το 2002 με το ειδικό βραβειο των ευρωπέων κατασκευαστών για ανακάλυψη στο χωρο του αυτοκινητου)Η Fiat φενεται να μην θελει να εμπορευματοποιησει την συγκεκριμενη τεχνολογια μεσω της Bosh(δεν θα πουλησει δικαιωματα παραγωγης) οπως εγινε με το common rail αλλα αποκλειστηκα θα το παραγει η θυγατρικη της(Magneti Marelli).Αν επαληθευτουν οι ισχυρισμοι της Fiat(οι κεφαλες των JTS που θα ειναι οι μονες συμβατες με το UNIAIR)τοτε,για παραδειγμα o καινουριος V6-260hp θα αποδιδει 345Hp ατμοσφαιρικα με Εuro3 και 280-300hp με Εuro5!Κατι αναλογο θα παρουσιασει ο ομιλος PSA σε συνεργασια με την BMW αλλα οχι πριν το 2009/2010!
Spettacolo!!!
http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPOD ... =EP1378638 -
Η τεχνολογια που θα κανει τα vtec-vanos να δειχνουν παρωχημενα!
To 2007 η Fiat θα παρουσιασει την τεχνολογια UNIAIR(ηλεκτρουδραυλικος ελεγχος των βαλβιδων),που θα φερει επανασταση αυξανωντας 10% την ισχύ 15% την ροπή μειώνοντας 25% την κατανάλωση και 33%(Euro 5) τους ρύπους(που έχει βραβευθεί το 2002 με το ειδικό βραβειο των ευρωπέων κατασκευαστών για ανακάλυψη στο χωρο του αυτοκινητου)Η Fiat φενεται να μην θελει να εμπορευματοποιησει την συγκεκριμενη τεχνολογια μεσω της Bosh(δεν θα πουλησει δικαιωματα παραγωγης) οπως εγινε με το common rail αλλα αποκλειστηκα θα το παραγει η θυγατρικη της(Magneti Marelli).Αν επαληθευτουν οι ισχυρισμοι της Fiat(οι κεφαλες των JTS που θα ειναι οι μονες συμβατες με το UNIAIR)τοτε,για παραδειγμα o καινουριος V6-260hp θα αποδιδει 345Hp ατμοσφαιρικα με Εuro3 και 280-300hp με Εuro5!Κατι αναλογο θα παρουσιασει ο ομιλος PSA σε συνεργασια με την BMW αλλα οχι πριν το 2009/2010!
Spettacolo!!!
http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPOD ... =EP1378638 -
Και μετά σου λέει οτι τραβάνε ζόρι οι Ιταλοί αν δεν τους πάρει η GM!!
Αντε ρεεε!!!Βγάλτε μια Lanciaaaaa!!!!
-
Υπάρχουν πολλές εταιρίες που ερευνούν αντίστοιχα συστήματα, το θέμα είναι ποιος θα το βγάλει πρώτος σε παραγωγή και κυρίως πως θα δουλευει το σύστημα στην πράξη.
-
Tελικα ο 3.2 θα εχει απο 260 γυρω στα 300 αλογα αλλα 39κιλα ροπης και το σημαντικοτερο...καταναλωση ιδια με τον 2.0jts!
http://www.alfaowner.com/Forum/attachme ... entid=5907
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχουν πολλές εταιρίες που ερευνούν αντίστοιχα συστήματα, το θέμα είναι ποιος θα το βγάλει πρώτος σε παραγωγή και κυρίως πως θα δουλευει το σύστημα στην πράξη.όπως και η Renault αν θυμάμαι κινητήρα χωρίς εκκεντροφρόρους με ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες που φυσικά ελέχονται συνέχεια σε χρονισμό/βύθισμα. Τι απέγινε άραγε;
-
Εχει αναλυτικη παρουσιαση στο R&D που κυκλοφορει απο τον δεκεμβρη.Παρουσιαζει και καποιο συστημα της ΝISSAN αν δεν κανω λαθος.
-
Είναι πολλές οι εταιρίες, οι BMW, Lotus eng. και Honda επίσης ασχολούνται με το θέμα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχουν πολλές εταιρίες που ερευνούν αντίστοιχα συστήματα, το θέμα είναι ποιος θα το βγάλει πρώτος σε παραγωγή και κυρίως πως θα δουλευει το σύστημα στην πράξη.Το θέμα σαφώς δεν είναι ποιος θα το βγάλει πρώτος στην παραγωγή. Το θέμα είναι ποιος θα το κάνει μαζικό, αξιόπιστο και ποιος θα αποκτήσει το πάνω χέρι στις πωλήσεις.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Το θέμα σαφώς δεν είναι ποιος θα το βγάλει πρώτος στην παραγωγή. Το θέμα είναι ποιος θα το κάνει μαζικό, αξιόπιστο και ποιος θα αποκτήσει το πάνω χέρι στις πωλήσεις.couldn't agree more..
-
Πάντως οι πολύστροφοι κινητήρες υψηλής απόδοσης θα είναι οι τελευταίοι που θα αποκτήσουν τέτοια συστήματα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πάντως οι πολύστροφοι κινητήρες υψηλής απόδοσης θα είναι οι τελευταίοι που θα αποκτήσουν τέτοια συστήματα.Μην το λες αυτό , ίσα-ίσα αυτοί είναι που θα οφεληθούν περισσότερο.
Αυτά τα συστήματα , εκτός από το προφανές όφελος σε οικονομία-καυσαέρια που προσφέρει ένα εύκολα και μεγάλου εύρους ρυθμιζόμενο σύστημα βαλβίδων , προσφέρουν και πολύ καλύτερο έλεγχο των βαλβίδων στις ψηλές στροφές.
Σήμερα οι στροφές λειτουργίας -εκτός των άλλων- περιορίζονται και από την σκληρότητα των ελατηρίων των βαλβίδων. Αλλωστε στην F1 μόνο τέτοια συστήματα με αέρα μπορούν να ανταποκριθούν σε τέτοιες μεγάλες ταχύτητες περιστροφής. -
Bασίλη οι πνευματικές βαλβίδες της F1 έχουν κανονικά εκκεντροφόρους και αντί για ελατήρια έχουν το πνευματικό σύστημα.
Τα συστήματα που συζητάμε εδώ έχουν αναθέσει την κίνηση των βαλβίδων όχι στους εκκεντροφόρους και στους περιορισμούς που αυτοί κουβαλάνε αλλα εξ'ολοκλήρου σε ενα ηλεκτρουδραυλικό ή μόνο ηλεκτρικό σύστημα.
Τα τελευταία είναι ακόμα δύσκολο να ανεβάσουν πολύ υψηλές στροφές αν και με την εξέλιξή τους λογικά θα γίνει και αυτό.
Τα ηλεκτρουδραυλικά είναι πιο ευκολο να εφαρμοστούν σε πολύστροφους κινητήρες απο τα αμιγώς ηλεκτρικά μιας και τα τελευταία έχουν μεγάλη αδράνεια ενω στα ηλεκτρουδραυλικά οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες χρησιμοποιούνται μόνο για τον έλεγχο του υδραυλικού κυκλώματος.
Ειδικός στο θέμα πάντως δεν είμαι, αν κάπου κάνω λάθος διορθώστε με.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Το θέμα σαφώς δεν είναι ποιος θα το βγάλει πρώτος στην παραγωγή. Το θέμα είναι ποιος θα το κάνει μαζικό, αξιόπιστο και ποιος θα αποκτήσει το πάνω χέρι στις πωλήσεις.Εύκολη ερώτηση. Η TOYOTA ή η HONDA.
Άντε το VAG gruppο γιατί τώρα τελευταία, έχει δείξει αρκετά δείγματα High Tech... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
....Άντε το VAG gruppο γιατί τώρα τελευταία, έχει δείξει αρκετά δείγματα High Tech...Πράγματι τα παράθυρα δεν πέφτουν δύο φορές τον μήνα όπως παλιά! Τώρα πέφτουν μόνο μία κάθε μήνα!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
....Άντε το VAG gruppο γιατί τώρα τελευταία, έχει δείξει αρκετά δείγματα High Tech...
Πράγματι τα παράθυρα δεν πέφτουν δύο φορές τον μήνα όπως παλιά! Τώρα πέφτουν μόνο μία κάθε μήνα!
Κοροϊδευε εσύ...
Όταν περνάει ο άλλος από πάνω σου, με το GOLF V και δεν θα μπορείς να τον πιάσεις με τίποτα, θα του λες μετά ότι επέλεξα AlfaRomeo γιατί δεν πέφτουν τα παράθυρα... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Bασίλη οι πνευματικές βαλβίδες της F1 έχουν κανονικά εκκεντροφόρους και αντί για ελατήρια έχουν το πνευματικό σύστημα.Τα συστήματα που συζητάμε εδώ έχουν αναθέσει την κίνηση των βαλβίδων όχι στους εκκεντροφόρους και στους περιορισμούς που αυτοί κουβαλάνε αλλα εξ'ολοκλήρου σε ενα ηλεκτρουδραυλικό ή μόνο ηλεκτρικό σύστημα.
Τα τελευταία είναι ακόμα δύσκολο να ανεβάσουν πολύ υψηλές στροφές αν και με την εξέλιξή τους λογικά θα γίνει και αυτό.
[size=10Τα ηλεκτρουδραυλικά είναι πιο ευκολο να εφαρμοστούν σε πολύστροφους κινητήρες απο τα αμιγώς ηλεκτρικά μιας και τα τελευταία έχουν μεγάλη αδράνεια ενω στα ηλεκτρουδραυλικά οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες χρησιμοποιούνται μόνο για τον έλεγχο του υδραυλικού κυκλώματος.
Ειδικός στο θέμα πάντως δεν είμαι, αν κάπου κάνω λάθος διορθώστε με.[/size]
Συμφωνούμε , έτσι είναι.
Η εξέλιξη συνήθως είναι πιο μπροστά απ'όσο φανταζόμαστε.
Πιστεύω ότι τα συστήματα ήδη δουλεύουν , απλώς είναι θέμα οικονομοτεχνικό μέχρι να περάσουν στη παραγωγή. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
....Άντε το VAG gruppο γιατί τώρα τελευταία, έχει δείξει αρκετά δείγματα High Tech...
Πράγματι τα παράθυρα δεν πέφτουν δύο φορές τον μήνα όπως παλιά! Τώρα πέφτουν μόνο μία κάθε μήνα!
Κοροϊδευε εσύ...
Όταν περνάει ο άλλος από πάνω σου, με το GOLF V και δεν θα μπορείς να τον πιάσεις με τίποτα, θα του λες μετά ότι επέλεξα AlfaRomeo γιατί δεν πέφτουν τα παράθυρα...Με τι προσόντα να με φτάσει;; Και που να με βρει γιατί εγώ θα είμαι στο Σούνιο και ο Golfακιας στην Karenta για αλλαγή γρύλου!
Και μην ξεχνάς οτι μετά την ευθεία αρχίζουν οι στροφές....
πλάκα κάνουμε έτσι; μην παρεξηγηθείς!
-
Βασικα το UNIAIR δεν ειναι συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων αλλα μεταβλητου ελεγχου κατι πολυ πιο εξελιγμενο!Η Fiat Θα το διαθεσει το 2007!Η Psa-Bmw σιγουρα μετα το 2010.Οι αλλοι ας πουμε οπως Renault DaimlerChrysler μετα το 2012.Ολα αυτα τα συστηματα δεν θα εχουν την ιδια πατεντα με της Fiat οποτε δε νομιζω οτι θα παρουσιαστει κατι το τοσο αποτελεσματικο μεχρι το 2015.
Πως περιπου λειτουργει.Τευχος R&D νοεμβριου!
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... MG1845.jpg
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... MG1846.JPG
MULTIAIR-Hydraulic variable valve operating powered by Fiat