Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΥΤΟΜΑΤΟ Η ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΥΤΟΜΑΤΟ Η ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    9
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cherouvim last edited by

      ΑΥΤΟΜΑΤΟ?
      ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ?
      ΣΕΙΡΙΑΚΟ?
      ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cherouvim last edited by

        ΑΥΤΟΜΑΤΟ?
        ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ?
        ΣΕΙΡΙΑΚΟ?
        ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cherouvim last edited by

          ΑΥΤΟΜΑΤΟ?
          ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ?
          ΣΕΙΡΙΑΚΟ?
          ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            χειροκινητο===> απολυτος ελενχος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ότι σου αρέσει, εγώ προτιμώ το αυτόματο για να μην αλλάζω ταχύτητες.

              Σειριακό έχουν ελάχιστα αυτοκίνητα εκτός αν εννοείς αυτόματα που έχουν επιλογέα που τα κάνει να μοιάζουν σα να έχουν σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Μη ξεχνάς το CVT του Jazz (χωρίς ταχύτητες), δεν το έχω οδηγήσει αλλά ακούω καλά σχόλια.

              ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ: Τα αυτόματα είναι συνήθως πιο γρήγορα από στάση, δηλαδή το 12,5' στα 100 του αυτόματου αυτοκινήτου σου το έχεις πάντα ενώ το 10,5' στα 100 του χειροκίνητου θέλει προσοχή και μάτι στο στροφόμετρο, δηλαδή είναι συνήθως 13'. Σε επιταχύνσεις εν κινήσει τα αυτόματα κιβώτια κερδίζουν με διαφορά τα χειροκίνητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                argyrhs_m last edited by

                Για μένα μικρομεσαίο = μικρή κατανάλωση
                Αυτόκίνητα με αυτόματο κιβώτιο απο όσο γνρίζω έχουν και μεγαλύτερη κατανάλωση απο την άλλη δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει η διαφορά των 0,5' απο 0-100 σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Εξάλου όπως αναφέρει και ο popol@ros χειροκίνητο = απόλυτος έλεγχος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Αν είχα τα λεφτά και υπήρχε καλή επιλογή, κάποιο σύστημα τύπου σελεσπήντ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliodriver last edited by

                    Για μένα, με διαφορά αυτόματο, αρκεί να μην είναι 'συμβατικό' αυτόματο με μετατροπείς ροπής (οι κύριοι υπεύθυνοι για τις απώλειες). Ένα νέο, τύπου Sensodrive, δεν θα με χάλαγε καθόλου.. Πόσο μάλλον ένα τύπου Jazz!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      χειροκινητο===> απολυτος ελενχος

                      Παντού υπάρχει ένας μύθος...

                      Από προσωπική εμπειρία βόλτας 100+χλμ με μία αυτόματη (5τάχυτη) κομπρέσσα (C200... ), όχι μόνο ο έλεγχος του αυτοκινήτου είναι το ίδιο καλός (ή και καλύτερος, γιατί έχεις να ασχολείσαι με ένα πράγμα λιγότερο... ) και το αυτόματο ανεβάζει-κατεβάζει ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι, αλλά σε κάποια σημεία (πχ στο πάτα-άσε σε μία στροφή που το αυτόματο ανεβάζει ταχύτητα) μπορείς με ένα κλικ του λεβιέ να κατεβάσεις ταχύτητα και να την κρατήσεις...

                      9,5 στις 10 περιπτώσεις όμως το αυτόματο κάνει από μόνο του καλύτερη δουλειά απ' ότι εγώ με το χέρι... Να μην μιλήσω για την ομαλότητα των αλλαγών και την ευκολία...

                      Και σκεφτείτε ότι το κιβώτιο είναι προσαρμοζόμενο και είχε προσαρμοστεί στα (πολύ πιο ήπια) γούστα του πατέρα μου...

                      Σε ότι αφορά τα 'σειριακά' δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά από περιγραφές δημοσιογράφων δεν μου γεμίζουν το μάτι. Μόνο αυτά της Opol, Ford πρέπει να λειτουργούν καλά (= χωρίς κλώτσημα και με λογικό διάστημα αλλαγής σχέσης...).

                      Το DSG της VW-Audi το θεωρώ ίσως το καλύτερο αυτόματο αυτή τη στιγμή, χωρίς ( ) να το έχω μέχρι στιγμής 'γευτεί'...

                      Χειροκίνητο για εμένα μόνο όπου δεν υπάρχει κάποιο καλό, σύγχρονο αυτόματο (με τουλάχιστον 5 ταχύτητες.. )

                      Α! και αυτό που αναφέρθηκε για την κατανάλωση, η μερτσέντα έχει κάτω από 10lt/100km σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού...

                      Το αυτόματο πάντα θα ανεβάσει ταχύτητα και θα κρατήσει χαμηλά τις στροφές, ακόμα κι αν με το χέρι ο οδηγός δεν θα το έκανε... Εκεί είναι υποθέτω το μυστικό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Όταν αποφασίσω να ωριμάσω οδηγικά, και να μη στραμπουλάω άδικα το αυτοκίνητο, ή αποφασίσω ότι το μποτιλιάρισμα θα είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μου, τυλίχτε μου ένα Sensodrive, CVT, DFN, οτιδήποτε τέλος πάντων που να μην διαθέτει μετατροπέα ροπής.

                        Υ.Γ. Αυτή η μέρα δεν θα αργήσει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                        ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr