-
Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη. -
Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη. -
Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη. -
Έχει γίνει παρουσίαση του dBillas kit σε παλιότερο τεύχος των 4Τ.
Το συμπέρασμα απλό. Παντού λίγο χαμηλότερη ροπή!
Η επιπλέον ιπποδύναμη βγαίνει λόγω αύξησης του ορίου στροφών. Κάπου στις 7.000 αν θυμάμαι καλά.
Κοινώς, για να δεί την διαφορά υα πρέπει να πηγαίνει με τέρμα γκάζι και στο όριο των στροφών. Αλλοιώς θα δεί ελαφρά χειρότερες επιδόσεις. -
Mηπως θυμασαι το τευχος που ειχε γινει παρουσιαση? Ο τεχνικος του ειπε οτι η μετατροπη ειναι εξουσιοδοτημενη απο την opel
-
Η μετροπή είναι του dBillas (http://www.dbilas.de), που είναι επίσημος βελτιωτής της Opel, και ναι είναι εγγυημένη από την Οπελ.
Δεν θυμάμαι ακριβώς το τεύχος, θα ψάξω όμως. Πρέπει να είναι στο τελευταίο εξάμηνο. Πιο συγκεκριμένα είναι στις τελευταίες σελίδες, εκεί που αναφέρουν και τα περί μακροχρόνιων δοκιμών, και αφορούσε σε μετατροπή Corsa 1400, που φοράει τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με το Astra.
Επίσης αν ψάξεις στα 'Τεχνικά Θέματα' του Forum (π.χ. με λέξεις κλειδιά dBillas) θα βρείς thread που είχε αυζητηθεί αρκετά εκτενώς η μετατροπή αυτή. Μάλιστα πρέπει να έχω και 2 φωτο με αποτέλεσμα δυναμομέτρησης πριν και μετά την μετατροπή, από φίλο. Σ΄αυτές φαίνεται **αύξηση **της ροπής.EDIT: Τελικά έχω μια δυσδιάκριτη φωτο που δείχνει αποτέλεσμα δυναμομέτρησης, χωρίς όμως σύγκριση, και επομένως κρίνεται μη αξιοποιήσιμη για να βγάλεις συμπεράσματα.
-
δεν νομιζω οτι αξιζουν τα χρηματα.........
-
Κάποτε είχα σκεφτεί και εγώ να την κάνω, αλλά όταν έμαθα ότι τους 120 ίππους τους έβγαζε στις 7.000 στροφές, είχα αποφασίσει ότι δεν αξίζει....
-
νομιζω οτι για να δει κανεις διαφορα στο κυριως προβλημα του εκοτεκ που ειναι η ελλειψη ροπης χαμηλα πρεπει να προχωρησει σε περισσοτερες βελτιωσεις περαν της εισαγωγης και να ασχοληθει και με τους εκκεντροφορους πραγμα το οποιο βεβαια ανεβαζει ακομα περισσοτερο το κοστος.
εχω διαβασει και σε αλλα φορουμ σχετικα με την δυνατοτητα αυξησης του κυβισμου στα 1,6 μονο με την αντικατασταση μπιελων και εμβολων .....ή μηπως και στροφαλου .....δεν γνωριζω το κοστος βεβαια ομως εχει και το πλεονεκτημα οτι δεν χρειαζεται να δηλωθει ο νεος και μεγαλυτερος κυβισμος αφου το μπλοκ μενει το ιδιο.
-
Πες του φίλου σου ότι τα άλογα είναι πολύ λιγότερα από αυτα που υποσχονται και κοστίζει και πανάκριβα!!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πες του φίλου σου ότι τα άλογα είναι πολύ λιγότερα από αυτα που υποσχονται και κοστίζει και πανάκριβα!!!Σωστος!!!!
...Ναι σε καμια περιπτωση δεν βγαζει 120 η μετατροπη του ''εγγυημενου'' dbillas και οτι βγαζει το βγαζει στις 7000...
...Πολλα λεφτα για το τιποτα.......Δεν βαζεις κανα τουρμπο καλυτερα??
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Πες του φίλου σου ότι τα άλογα είναι πολύ λιγότερα από αυτα που υποσχονται και κοστίζει και πανάκριβα!!!
Σωστος!!!!
...Ναι σε καμια περιπτωση δεν βγαζει 120 η μετατροπη του ''εγγυημενου'' dbillas και οτι βγαζει το βγαζει στις 7000...
...Πολλα λεφτα για το τιποτα.......Δεν βαζεις κανα τουρμπο καλυτερα??
Οχι 120 δεν βγάζει, αμφιβάλλω άν βγάζει 100. Φίλος μου το έβαλε και δεν μπορούσε να μου ξεφύγει εμένα με το Ροβεράκι μου(1400 ήταν). Και τελικά στις 170000χλμ πήρε και το μοτέρ στα χέρια και ησύχασε.
Άρα η λύση είναι μία, βάλε turbo, και πάλι θα πάρεις το μοτέρ στα χέρια αλλά μέχρι να συμβεί αυτό τουλάχιστον θα έχεις άφθονο γκάζι. -
1500 ευρώ παραπάνω κοστίζει ο 1600άρης σε σχέση με τον 1400άρη κινητήρα του Astra. Με 105 εργοστασιακά άλογα και σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Ειδικά για Astra λοιπόν δεν αξίζει καθόλου η μετατροπή, άρα μόνο για κανένα Corsa θα πουλάνε τη μετατροπή στο εξής.
-
Να πω και εγω τη γνωμη μου σαν κατοχος corsa?Πιστευω οτι η μετατροπη αξιζει αν βεβαια την κανεις ολοκληρωμενη.Δηλαδη εισαγωγη μαζι με εγκεφαλο,ελευθερο φιλτρο,ροικη εξελιξη,πλανισμα στο καπακι και αλλαγη φλατζας για αυξηση συμπιεσης,εκκεντροφορους δευτερου σταδιου μαζι με ρυθμιζομενα γραναζια,ολα το συστημα της εξατμισης(πολλαπλη,σωληνας καταλυτης,μεσαιο και τελικο)και ενα σετακι καλυτερα μπουζι.Με τα παραπανω τα 130 αλογα δεν απεχουν απο την πραγματικοτητα.Βαζεις και τον μαγικο ζωμο και τελειωσες.Βεβαια ολα τα παραπανω δεν κοστιζουν 1500 ευρο αλλα πολυ παραπανω.Ειναι ομως ατμοσφαιρικα αλογα και προτιμοτερα για αυτο τον κινητηρα απο τα τουρμπισια.Το λεει καποιος που οδηγουσε τουρμπο,τρελαινεται για αυτο και ομως το πουλησε.Η ταπεινη μου γνωμη ειναι αυτη...
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη.Πες στον φίλο σου να πουλήσει το 1.4 να δώσει λιγότερα απιπλέον απο την συγκεκριμένη μετατροπή που επειδή είχα ασχοληθεί δεν είναι κάτι αξιόλογο σε ουσία και αγοράζει ένα σε καλή κατάσταση 1.8 με 125 άλογα σε ευρύ φάσμα στροφών και όχι για 500 στροφές!
-
Σωστός ο interland.gr!
Τόσα άλογα από 1400cc μάλλον δύσκολα,αλλά και αν βγουν,θα κάνουν το αυτοκίνητο δύσχρηστο στην καθημερινή χρήση!Τροπέτο είναι η λύση!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τροπέτο είναι η λύση!!!Συμφωνώ απόλυτα! Το είχαμε κάνει μία φορά σε opel vectra σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και όλα δουλευαν τέλεια, λες και το αμάξι το είχες αγοράσει έτσι! Μόνο έχει λίγο μπλέξιμο μέχρι να το δηλώσεις στο υπουργείο... Εμάς ήταν vectra station 2.0 που δεν είχε εισαχθεί στην Ελλάδα κάτι τέτοιο και είχαμε τραβήγματα αλλά με το astra δεν νομίζω να έχει πρόβλημα!
αναβαθμιση opel astra 1400 sport