-
Λοιπόν, το πρόβλημα εν τάχει έχει ως εξής:
Προσπάθησα να βγάλω το κάθισμα του συνοδηγού, το οποίο είναι βιδωμένο στο πάτωμα με δύο βίδες στο πίσω μέρος της βάσης. Οι βίδες ήταν (!) torx! (Γερμανικό γαρ).....
Δυστυχώς, λόγω του ότι ήταν ΠΟΛΥ σφιγμένες, φαγώθηκαν οι κεφαλές.
Και έτσι τις έκοψα! Για την ακρίβεια τις 'έφαγα' με το τρυπάνι.
Και το μεν κάθισμα βγήκε, όχι όμως και οι βίδες (έστω, ότι απόμεινε από αυτές!).
Το πρόβλημα είναι επομένως πως αφαιρώ τα υπολείματα που έχουν μείνει βιδωμένα στα παξιμάδια (στα οποία δεν έχω πρόσβαση).
Μερικές προσπάθειες που έκανα με πένσα δεν απέδωσαν γιατί οι βίδες είναι πολύ σφικτά βιδωμένες, αν όχι 'κολλημένες'.
Καμμιά ιδέα; -
Λοιπόν, το πρόβλημα εν τάχει έχει ως εξής:
Προσπάθησα να βγάλω το κάθισμα του συνοδηγού, το οποίο είναι βιδωμένο στο πάτωμα με δύο βίδες στο πίσω μέρος της βάσης. Οι βίδες ήταν (!) torx! (Γερμανικό γαρ).....
Δυστυχώς, λόγω του ότι ήταν ΠΟΛΥ σφιγμένες, φαγώθηκαν οι κεφαλές.
Και έτσι τις έκοψα! Για την ακρίβεια τις 'έφαγα' με το τρυπάνι.
Και το μεν κάθισμα βγήκε, όχι όμως και οι βίδες (έστω, ότι απόμεινε από αυτές!).
Το πρόβλημα είναι επομένως πως αφαιρώ τα υπολείματα που έχουν μείνει βιδωμένα στα παξιμάδια (στα οποία δεν έχω πρόσβαση).
Μερικές προσπάθειες που έκανα με πένσα δεν απέδωσαν γιατί οι βίδες είναι πολύ σφικτά βιδωμένες, αν όχι 'κολλημένες'.
Καμμιά ιδέα; -
Λοιπόν, το πρόβλημα εν τάχει έχει ως εξής:
Προσπάθησα να βγάλω το κάθισμα του συνοδηγού, το οποίο είναι βιδωμένο στο πάτωμα με δύο βίδες στο πίσω μέρος της βάσης. Οι βίδες ήταν (!) torx! (Γερμανικό γαρ).....
Δυστυχώς, λόγω του ότι ήταν ΠΟΛΥ σφιγμένες, φαγώθηκαν οι κεφαλές.
Και έτσι τις έκοψα! Για την ακρίβεια τις 'έφαγα' με το τρυπάνι.
Και το μεν κάθισμα βγήκε, όχι όμως και οι βίδες (έστω, ότι απόμεινε από αυτές!).
Το πρόβλημα είναι επομένως πως αφαιρώ τα υπολείματα που έχουν μείνει βιδωμένα στα παξιμάδια (στα οποία δεν έχω πρόσβαση).
Μερικές προσπάθειες που έκανα με πένσα δεν απέδωσαν γιατί οι βίδες είναι πολύ σφικτά βιδωμένες, αν όχι 'κολλημένες'.
Καμμιά ιδέα; -
Μα καλα γιατι ηθελες να βγαλεις ο καθισμα;;;;;;; Μηπως να το πηγαινες στην αντιπροσωπεια κατι θα ξερουν, κατι θα σκεφτουν, θα εχουν και μηχανηματα. Μηπως εχεις κανενα προβλημα ομως με την εγγυηση κτλ.
-
H λύση είναι μία!! Την έχω δοκιμάσει πολλές φορές στο τηλεκατευθυνόμενο ειδικά με τις αλουμινένιες βίδες! Η λύση λέγεται κολαούζος!! Ανοίγεις τρύπα με τον κολαούζο μέσα στο υπόλοιμα της βίδας. Αυτό όμως δημιουργεί ανάποδες στροφές από το σπίρωμα της βίδας και έτσι όταν σφίξεις πολύ το υπόλοιμα της βίδας αρχίζει και ξεβιδώνει! Εγγυημένη επιτυχία!
ΥΓ: Α ρε τι σε μαθαίνει ο μοντελισμός... -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
H λύση είναι μία!! Την έχω δοκιμάσει πολλές φορές στο τηλεκατευθυνόμενο ειδικά με τις αλουμινένιες βίδες! Η λύση λέγεται κολαούζος!! Ανοίγεις τρύπα με τον κολαούζο μέσα στο υπόλοιμα της βίδας. Αυτό όμως δημιουργεί ανάποδες στροφές από το σπίρωμα της βίδας και έτσι όταν σφίξεις πολύ το υπόλοιμα της βίδας αρχίζει και ξεβιδώνει! Εγγυημένη επιτυχία!
ΥΓ: Α ρε τι σε μαθαίνει ο μοντελισμός...Είχα τέτοιο πρόβλημα πριν κάποιες μέρες στο αυτοκίνητο με βίδες Allen.
Το έψαξα πολύ γιατί αν κάνεις κάτι λάθος την πάτησες.
Η πιο αποτελεσματική λύση (για allen,torx, κλπ κλπ) είναι να βάλεις κάτι που να μπαίνει αρκετά στην τρύπα (ακόμα και το κατσαβίδι torx που έχεις) και να κάνεις μια μικρή ηλεκτροκόληση.
Αυτό έκανα και βγήκε σε dt ενώ είχα δώσει λεφτά για διάφορα εργαλεία που δεν έκαναν τίποτα («χτυπητό» κατσαβίδι κλπ κλπ)
ΠΡΟΣΟΧΗ αυτό που λέει ο msamaro ισχύει σαφώς, με ένα εξολκέα βίδας.
Πρέπει με ένα πάρα πολύ λεπτό τρυπάνι να κάνεις μια τρύπα με κάποιο βάθος.
Εκεί βιδώνεις τον εξολκέα που έχει αντίθετο σπείρωμα και έτσι όπως βιδώνεις σφηνώνει στην βίδα.Άποψη μου, επειδή κακώς βιάστηκες να κόψεις την βίδα γιατί με μια ηλεκ/κόλληση θα είχε βγει αμέσως, μην το κάνεις μόνος σου αν δεν είσαι master στο τρυπάνι.
99% η τρύπα θα γίνει έστω και ελάχιστα στραβά , θα χτυπήσει το σπείρωμα και μετά σε βλέπω στο συνεργείο...
άσε κάποιον άλλον να κάνει την τρύπα!
Ή ακόμα αν υπάρχει λίγο σίδερο που να προεξέχει να κάνει εκεί την κόλληση!Πολύ καλό !
http://venturers.org/Tech_Library/index ... 010&id=213
-
Ο msamaro και ο sirgus σου έδωσαν τις απαντήσεις.
Θα έλεγα να ξεκινήσεις πρώτα με τρύπα και ανάποδο σπείρωμα. -
Και δεν πάμε να του το φτιάξουμε ρε Βασίλη!?!!
Να μάθει και τον τρόπο γιατι είναι η 2η φορά που κόβει βίδες!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και δεν πάμε να του το φτιάξουμε ρε Βασίλη!?!!
Να μάθει και τον τρόπο γιατι είναι η 2η φορά που κόβει βίδες!!!Του έστειλα ήδη pm ........
2η φορά ;; -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Και δεν πάμε να του το φτιάξουμε ρε Βασίλη!?!!
Να μάθει και τον τρόπο γιατι είναι η 2η φορά που κόβει βίδες!!!Του έστειλα ήδη pm ........
2η φορά ;;Εχει κόψει ο άρρωστος και τα μπουλόνια από τις ζάντες όταν ήθελε να αλλάξει μόνος του τα φρένα!!!
-
Λοιπόν .... έκλεισε ..... θέλει δεν θέλει
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Λοιπόν .... έκλεισε ..... θέλει δεν θέλειΣωστά...ορίζεται εθελοντής πελάτης!!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
H λύση είναι μία!! Την έχω δοκιμάσει πολλές φορές στο τηλεκατευθυνόμενο ειδικά με τις αλουμινένιες βίδες! Η λύση λέγεται κολαούζος!! Ανοίγεις τρύπα με τον κολαούζο μέσα στο υπόλοιμα της βίδας. Αυτό όμως δημιουργεί ανάποδες στροφές από το σπίρωμα της βίδας και έτσι όταν σφίξεις πολύ το υπόλοιμα της βίδας αρχίζει και ξεβιδώνει! Εγγυημένη επιτυχία!
ΥΓ: Α ρε τι σε μαθαίνει ο μοντελισμός...σωστος ο msamaro ειναι το καλυτερο που μπορεις να κανεις.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
[Εχει κόψει ο άρρωστος και τα μπουλόνια από τις ζάντες όταν ήθελε να αλλάξει μόνος του τα φρένα!!!
oh my god!!! ανατριχιασα!
-
Επιμένω να δοκιμάσει ηλεκτροκόλληση ! Έστω και σε μια βίδα να γίνει το λάθος με το τρύπημα θα τρέχει...
-
Βάλε πάνω στή σπασμένη βίδα,ένα παξιμάδι καί κόλλησέ τό μέ τήν ηλεκτροκόλληση από μέσα,δηλαδή θά ποντάρεις μέσα στήν τρύπα τού παξιμαδιού,γιά νά κολλήσει εσωτερικά μέ τήν βίδα.
Κατόπιν ξεβιδώνεις τό παξιμάδι,καί βγάζεις τη βίδα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Βάλε πάνω στή σπασμένη βίδα,ένα παξιμάδι καί κόλλησέ τό μέ τήν ηλεκτροκόλληση από μέσα,δηλαδή θά ποντάρεις μέσα στήν τρύπα τού παξιμαδιού,γιά νά κολλήσει εσωτερικά μέ τήν βίδα.
Κατόπιν ξεβιδώνεις τό παξιμάδι,καί βγάζεις τη βίδα.Συμφωνώ! Αν φοβάσαι την τρύπα για κολαούζο, η καλύτερη πατέντα!
Μην ξεχάσεις να αποσυνδέσεις την μπαταρία πριν 'τσιμπήσεις' με την ηλεκτροκόλληση! -
Πάντως αυτό που πρότεινα εγώ δεν είναι δύσκολο. Ηλεκροκόλληση εξάλλου δεν έχουμε όλοι ενώ ένα δράπανο λίγο πολύ το έχουμε όλοι! Απλά το θέμα είναι να διαλέξει τι σωστή διάμετρο της τρύπας και του κολαούζου ανάλογα με την βίδα που θέλει να βγάλει! Δεν είναι τίποτα δύσκολο! Πιο εύκολο μου φαίνεται από την ηλεκτροκόληση!
Επίσης την επόμενη φορά που θα σου κολλήσει βίδα δοκίμασε να την ρίξεις λίγο WD40 ή να το ζεστάνεις μέ ένα μικρό φλωγοβόλο. Υπάρχουν πολύ μικρά σε μέγεθος μπρελόκ γι'αυτή την δουλειά.
-
Καμμία αντίρρηση, φτάνει να έχεις κολαούζο! Αν δεν έχεις, πας στο σιδερά της γειτονιάς για ηλεκτροκόλληση!
( Το αυτοκίνητο κινείται και χωρίς κάθισμα συνοδηγού... ) -
Ρε παιδία θα κάψει τίποτα με την ηλεκτροκόλιση μέσα στο αμάξι.
Λιγότερο κίνδυνο εχει το κολαούζο(αριστερόστροφο).
Πρώτα όμώς να ψέκασεις αντισκοριακό΄στη βίδα που στα περισσότερα αμαξια φένεται απο κάτο και για αυτο και δεν βγένουν αφου κολανε απο την υγρασία και τα χώματα.
Κολλημένες βίδες....