-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ξεχνάς όμως ότι ο μαρκετίστας έχει, μεταξύ των αρμοδιοτήτων του, και μια ακόμη:Να δημιουργήσει στο αγοραστικό κοινό 'ανάγκες' τις οποίες δεν είχε σκεφθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή. Βλέπε τα ESP, τα οποία αποτελούν ένα ισχυρό selling point πολλών αυτοκινήτων, αλλά βόλεψαν μια χαρά εταιρείες που δεν έχουν πρόσβαση σε σοβαρούς μηχανικούς (στήνουμε ένα πλαίσιο της κακιάς ώρας και το κάνουμε να στρίβει με σχετική ασφάλεια κοτσάροντας ένα ESP που δεν απενεργοποιείται με τίποτα).
Κατηγορηματικά ΟΧΙ!!!
Το marketing δεν δημιουργεί ανάγκες, απλά τις ανιχνεύει... Εγώ για παράδειγμα, δεν έχω ανάγκη να αγοράσω SUV και δεν πρόκειται να αγοράσω ότι κι αν δω ή ακούσω... Όλοι αυτοί που αγοράζουν έχουν την αντίστοιχη ανάγκη... Το να είσαι πρωτοπόρος (πχ η TOYOTA με το RAV) δεν σημαίνει ότι δημιουργείς ανάγκη... απλά ότι είσαι ο πρώτος που την αντιλαμβάνεσαι...
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ανάγκη δεν είναι μόνο πχ το να μένω σε περιοχή που χιονίζει 6 μήνες το χρόνο=> χρειάζομαι 4κίνητο... Ανάγκη είναι και το να θέλω να ξεχωρίζω, να θέλω να αισθάνομαι ένα επίπεδο πάνω από τους κοινούς θνητούς... Δεν λέω αν είναι σωστό αυτό ή όχι ή ακόμα και αν ισχύει στην πράξη, αλλά ούτε και κάποια εταιρεία το λέει, γιατί δεν έχει σημασία... Σημασία δεν έχει τι λέμε εσύ κι εγώ, αλλά τι λέει ο υποψήφιος πελάτης του κάθε προϊόντος... Εμείς μάλλον είμαστε το target-group ενός κατασκευαστή που θα ήθελε να φτιάξει ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο...
Εξάλλου, για κάθε εταιρεία το μόνο που έχει σημασία είναι τα καλά μεγάθη στους ισολογισμούς...
Το marketing επίσης δεν κρίνει τις ανάγκες, απλά εάν τις ανιχνεύσει προσπαθεί να τις ικανοποιήσει...
Για το άθλιο πλαίσιο και το μη απενεργοποιήσιμο ESP... Η εταιρεία είδε ότι οι πελάτες της θέλουν το ESP. Αυτό κοστίζει χρήματα. Είδε επίσης ότι το σωστό (με την δική μας έννοια ) στρίψιμο είναι πολύ χαμηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων των πελατών της... Πιο κάτω για παράδειγμα από ένα καλό στέρεο. Άρα έδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα σε ένα καλό στέρεο και ένα καλό ESP και πιθανότατα δεν περίσεψαν λεφτά για καλύτερο στήσιμο του πλαισίου...
-
Η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να ξύπνησε αλλά ο λαός ΚΟΙΜΑΤΑΙ... και μάλιστα πολύ βαθειά.
-
Καλό ESP όμως είναι μόνον αυτό που επενεργεί στον κινητήρα έτσι ώστε να επιτρέψει στον οδηγό να κινηθεί ταχύτερα, εκμεταλλευόμενος την πρόσφυση και το πλαίσιο του αυτοκινήτου, όχι το ηλίθιο που πλακώνει τα φρένα και καταστρέφει ακόμη και τις απόπειρες διόρθωσης της τροχιάς...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αντιπαθώ τα αμερικάνικα αυτοκίνητα, γιατί εκφράζουν όλες τις (απ)αξίες των ατόμων που ψηφίζουν τον μπουςτη.Εξηγούμαι:
-
Είναι υπερβολικά μεγάλα και βαριά
-
Έχουν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων
-
Καίνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ και ρυπαίνουν ακόμη περισσότερο (προφανώς οι born again christians θεωρούν πως έχουν το δικαίωμα, ως απεσταλμένοι του... θεού και αυτόκλητοι προστάτες του πλανήτη, να ρυπαίνουν περισσότερο απ'όλες τις άλλες χώρες μαζί)
-
Δε στρίβουν
-
Τα (αμερικανικής εμπνεύσεως...) SUV είναι επικίνδυνα για όλους τους χρήστες του δρόμου, για χίλιους-δυο λόγους που έχω αναφέρει άπειρες φορές ως τώρα.
-
Δε φρενάρουν
-
Είναι οι τετράτροχοι εκφραστές μιας υστερίας με την 'ασφάλεια' και της τοποθέτησης του ανθρώπου σε γυάλα
-
Τεχνολογικά, είναι δεκαετίες πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όχι, για μένα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τεχνολογικό επίτευγμα οι ηλεκτρικοί καθρέπτες τη δεκαετία του '50, όταν από κάτω υπάρχουν αναρτήσεις παρμένες απ'τα κάρα των πιονιέρων
-
Δε με εκφράζει το 'big is beautiful'
-
Ως μηχανικός, θέλω το αυτοκίνητο να δείχνει μηχανολογική σκέψη, αντί να είναι ένα κακάσχημο και δυσλειτουργικό συνονθύλευμα προσταγών του μάρκετινγκ
Δεν μπορώ να πώ ότι συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις. Γενικά υπαρχει μια κακή προκατάληψη σε σχέση μα τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα που όπως καταλαβαίνω είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει.Αυτό ήταν και το σκεπτικό του αρχικού θέματος που έθεσα, κατά πόσο δηλαδή οι προσπάθειες που κάνουν οι Αμερικάνοι να άλλάξουν νοοτροπία, θα έχουν αποτέλεσμα στο μυαλό του Ευρωπαίου αγοραστή .
Ας τα πάρουμε ένα ένα λοιπόν.
1&2. Η καινούργια Corvette και το Crossfire (2 παραδείγματα ενδεικτικά αναφέρω ), το μεν πρώτο έχει μέγεθος όσο ένα focus II , το 2ο όσο ένα Ibiza. Για την Corvette μάλιστα κάπου διάβασα ότι έχει ένα από τα πιό άνετα εσωτερικά της κατηγορίας της. Οσο για το βάρος είναι τις περισσότερες φορές ανάλογο του μεγέθους.
3&6. Δες εδώ :www.automotorundsport.de/d/74907
4. Αυτα που φτιάχνονται για την Αμερική όντως δεν στρίβουν , αλλά εκεί δεν χρειάζεται να στρίβουν αφού οι περισσότεροι δρόμοι είναι ατάλειωτες ευθείες. Γι αυτά που προορίζονται και για την Ευρώπη , νομίζω ότι στρίβουν τουλάχιστον καλά(όχι ακόμα πολύ καλά)
5. Ενώ τα διάφορα Χ5, Range Rover κλπ. είναι υποδείγματα πρακτικότητας και φροντίζουν για την ασφάλεια των άλλων. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι όταν οι Αμερικανοι έφτιαχναν SUV , οι Ιάπωνες και πολύ περισσότερο οι Ευρωπαίοι, αγνοούσαν την ύπαρξή τους. Οι Ιάπωνες μπήκαν αμέσως στο νόημα και έφτιαξαν σιγά σιγά εξαιρετικά δείγματα στην κατηγορία , αλλά οι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα μαύρα μεσάνυχτα !!
7. Την οποία υστερία πήραν οι υπόλοιποι και την εξέλιξαν μέχρι το Smart !!
8. Αυτό είναι κάτι που θέλει ατέλειωτη συζήτηση και έχει να κάνει πάρα πολύ με την νοοτροπία και τον τρόπο ζωής των λαών, εκτός από τις εκάστοτε μηχανολογικές γνώσεις του καθενός.
9. Αλλους τους εκφράζει !!
10. Ο τρόπος λειτουργίας του μάρκετινγκ είναι ο ίδιος παγκόσμια. Ανιχνεύει τις ανάγκες της αγοράς και φτιάχνει προιόντα που τις ικανοποιούν. Δηλαδή οι Ευρωπαίοι λειτουργούν με βάση το συναίσθημα και την ψυχή και όχι με βάση τους κανόνες του μάρκετιγκ? ΟΧΙ βέβαια. -
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
ËáìâÜíïíôáò õðüøéí üôé ôá ÁìåñéêÜíéêá áõôïêßíçôá Ý÷ïõí óõíÞèùò ðïëý ÷áìçëÝò ôéìÝò óå ó÷Ýóç ìå ôïí áíôáãùíéóìï , üôé ïé ÁìåñéêáíéêÝò åôáéñåßåò åßíáé ïéêïíïìéêÜ ðáíéó÷õñåò êáé ìðïñïýí åýêïëá íá åéó÷ùñÞóïõí óå îÝíåò áãïñÝò (Ìå íÝá åñãïóôÜóéá) , íïìßæù üôé óå ëßãá ÷ñüíéá èá áëëÜîåé ôåëåßùò ôï óêçíéêü óôïí ÷þñï ôïõ áõôïêéíÞôïõ. Áêïýù ôéò ãíþìåò óáòÐáíßó÷õñåò ïéêïíïìéêÜ ïé GM, Ford êáé Crysler;
Ðïõ ôï äéÜâáóåò áõôü; Ãéáôß ôá ôåëåõôáßá ÷ñüíéá ïé ßäéïé ïé áìåñéêáíïß ðáñáäÝ÷ïíôáé ôï áíôßèåôï (Ôï Ì.É.Ô ìåôÜ áðï Ýñåõíá åôþí Ýâãáëå êáé âéâëßï ìå ôßôëï 'Toyota Production System: The Machine that changed the World').
Ïóïé ãéá ôá ïéêïíïìéêÜ óôïé÷åßá :
Ôï ECONOMIST Ýãñáøå ðñßí ëßãåò ìÝñåò :http://economist.com/displaystory.cfm?story_id=3599000
Ç öùôïãñáößá ðáñáêÜôù äåß÷íåé ôçí ÷áþäç äéáöïñÜ...
Õà Áðüóðáóìá áðï ôï ðáñáðÜíù Üñèñï:
Êáèþò ôï åðßðåäï ôçò GM ðéÜíåé ðÜôï, êáé êáèþò ïé ÉÜðùíåò êáôáóêåõáóôÝò áõôïêéíÞôùí áíåâáßíïõí óôáèåñÜ ..., åßíáé ëïãéêü ôï Íôçôñüéô íá áðáó÷ïëåßôáé ìå ôñüðïõò ùóôå íá âåëôéùèåß ç áðüäïóÞ ôïõ. Äåí õðÜñ÷åé áìöéâïëßá Ýíáò áñìüäéïò ãéá ôï ó÷åäéáóìü ôçò GM éäéáéôÝñùò üôé ï ìüíïò ôñüðïò íá óôáìáôçèåß ç TOYOTA èá Þôáí ç åðé÷åßñçóç éóïäýíáìç ôçò å÷èñïðñáîßáò, âñßóêïíôáò Ýíá 'äçëçôçñéþäåò ÷Üðé' Þ Ýíáí 'êïéíùíéêü éü' ðïõ èá ìðïñïýóáí íá äéåéóäõóïýí óôçí åðé÷åßñçóç ãéá íá êáôáóôñÝøïõí ôï ðíåýìá ôçò.
ÕÃ2 Ôá ÷ôõðÞìáôá êÜôù áðï ôçí æþíç åßíáé ìéá óõíÞèçò ðñáêôéêÞ ðïõ áêïëïõèïýí ïé áìåñéêáíïß ùóôå íá äéáôçñÞóïõí ôï ðñïâÜäéóìá.Áò ìÞí îå÷íÜìå êáé ôçí êáôáóôñïöÞ ôïõ Tacker, ìéáò áìåñéêáíéêÞò áõôïêéíçôïâéïìç÷áíßáò ðïõ áðåßëçóå ôï êáôåóôçìÝíï ôùí Ôñéþí Áäåëöþí ôùí HÐÁ.ÅðåéäÞ äÝí ìðïñïýóáí íá ôïí öôÜóïõí, âñÞêáí Üëëïõò ôñüðïõò íá ôïí åîïíôþóïõí...
ÕÃ3 ÊÜðïéïé óÞìåñá êáõ÷þíôáé ãéá Injection, ðñïâïëåßò ðïõ óôñßâïõí óýìöùíá ìå ôçí êáôåýèõíóç ôïõ ï÷Þìáôïò,áíåîÜñôçôç áíÜñôçóç êáé ðïëëÜ Üëëá.ÁõôÜ üìùò ÷ñçóéìïðïéïýíôáí Þäç óôéò Tacker ðñßí ìéóü áéþíá!!!Ãéá íá åîõðçñåôçèïýí üìùò ôá óêïôåéíÜ ó÷ÝäéÜ ôùí GM,Ford,Crysler Ýðñåðå íá ðåñéìÝíïõìå 50 ÷ñüíéá...
-
Δε φαίνεται η φωτό...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Äå öáßíåôáé ç öùôü...ÕðÜñ÷åé ðñüâëçìá ìå ôïí Server üðïõ Ý÷ù êÜíåé upload.Ðñüêåéôáé ãéá ôçí öùôïãñáößá ôïõ Üñèñïõ ôïõ Economist.
-
Τώρα είναι ΟΚ.
Χωρίς σχόλια, Τoyota way...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Πρεπει να ξεκαθαρισουμε κατι. Αλλο αντιπαθουμε τον Μπους και την Αμερικανικη πολιτικη και αλλο τα Αμερικανικα αυτοκινητα γιατι ειναι απλως Αμερικανικα Που δεν εχει λογικη.
Νικος
Περίμενε μισό λεπτό! Εγώ είπα πως είναι άσχημα για τα γούστα μου. Και αυτά ακόμα που μου αρέσουν, τα θεωρώ κατώτερα του Ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, πόσο μάλλον για τις ελληνικές τιμές. Αν ζούσα στην Αμερική, πιθανότατα θα είχα και άλλη άποψη. Δηλαδή αν έχω μια άποψη για κάτι, είμαι ντε και καλά εμπαθής; Δεν έχει καμία σχέση ο Μπους, είναι θέμα γούστων.
Που ειδες οτι μιλησα για εσενα προσωπικα;
Απλως αναφερω οτι η γενικη προκαληψη ειναι οτι εφοσον αντιπαθουμε την Αμερικανικη πολιτικη τοτε πρεπει και τα αυτοκινητα τους να ειναι φολα.
Μπορει να εχεις οτι γνωμη θες ποιος σε σταματαει. Αλλα παλι δεν σημαινει οτι ειναι σωστη ακτος και το εξηγησεις λογικα.Νικος
-
Αμερικάνικα αυτοκίνητα?
Όταν απαγκιστρωθούν από τα φύλλα σούστας στην ανάρτηση ακόμα στα 'υπεραυτοκίνητα' τους το ξανασυζητάμε.Γιάννης
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Πρεπει να ξεκαθαρισουμε κατι. Αλλο αντιπαθουμε τον Μπους και την Αμερικανικη πολιτικη και αλλο τα Αμερικανικα αυτοκινητα γιατι ειναι απλως Αμερικανικα Που δεν εχει λογικη.
Νικος
Περίμενε μισό λεπτό! Εγώ είπα πως είναι άσχημα για τα γούστα μου. Και αυτά ακόμα που μου αρέσουν, τα θεωρώ κατώτερα του Ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, πόσο μάλλον για τις ελληνικές τιμές. Αν ζούσα στην Αμερική, πιθανότατα θα είχα και άλλη άποψη. Δηλαδή αν έχω μια άποψη για κάτι, είμαι ντε και καλά εμπαθής; Δεν έχει καμία σχέση ο Μπους, είναι θέμα γούστων.
Που ειδες οτι μιλησα για εσενα προσωπικα;
Απλως αναφερω οτι η γενικη προκαληψη ειναι οτι εφοσον αντιπαθουμε την Αμερικανικη πολιτικη τοτε πρεπει και τα αυτοκινητα τους να ειναι φολα.
Μπορει να εχεις οτι γνωμη θες ποιος σε σταματαει. Αλλα παλι δεν σημαινει οτι ειναι σωστη ακτος και το εξηγησεις λογικα.Νικος
Νίκο καλά τα αμερικάνικα αλλά καλό και το Subaru, ιδίως όταν τελικιάζει...το πιασες το υπονοούμενο έτσι;
Οσον αφορά την προκατάληψη είσαι λάθος!
Οταν στην «γειτονιά» μας έχουμε Lambo, Ferrari, Porsche κτλ εσύ τι περιμένεις να πει ο έλληνας, ΖΗΤΩ τα (σχετικά) άγνωστα αμερικάνικα αυτοκίνητα;
Μπες στην θέση μας και θα καταλάβεις.... -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Αντιπαθώ τα αμερικάνικα αυτοκίνητα, γιατί εκφράζουν όλες τις (απ)αξίες των ατόμων που ψηφίζουν τον μπουςτη.
Εξηγούμαι:
-
Είναι υπερβολικά μεγάλα και βαριά
-
Έχουν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων
-
Καίνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ και ρυπαίνουν ακόμη περισσότερο (προφανώς οι born again christians θεωρούν πως έχουν το δικαίωμα, ως απεσταλμένοι του... θεού και αυτόκλητοι προστάτες του πλανήτη, να ρυπαίνουν περισσότερο απ'όλες τις άλλες χώρες μαζί)
-
Δε στρίβουν
-
Τα (αμερικανικής εμπνεύσεως...) SUV είναι επικίνδυνα για όλους τους χρήστες του δρόμου, για χίλιους-δυο λόγους που έχω αναφέρει άπειρες φορές ως τώρα.
-
Δε φρενάρουν
-
Είναι οι τετράτροχοι εκφραστές μιας υστερίας με την 'ασφάλεια' και της τοποθέτησης του ανθρώπου σε γυάλα
-
Τεχνολογικά, είναι δεκαετίες πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όχι, για μένα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τεχνολογικό επίτευγμα οι ηλεκτρικοί καθρέπτες τη δεκαετία του '50, όταν από κάτω υπάρχουν αναρτήσεις παρμένες απ'τα κάρα των πιονιέρων
-
Δε με εκφράζει το 'big is beautiful'
-
Ως μηχανικός, θέλω το αυτοκίνητο να δείχνει μηχανολογική σκέψη, αντί να είναι ένα κακάσχημο και δυσλειτουργικό συνονθύλευμα προσταγών του μάρκετινγκ
Δεν μπορώ να πώ ότι συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις. Γενικά υπαρχει μια κακή προκατάληψη σε σχέση μα τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα που όπως καταλαβαίνω είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει.Αυτό ήταν και το σκεπτικό του αρχικού θέματος που έθεσα, κατά πόσο δηλαδή οι προσπάθειες που κάνουν οι Αμερικάνοι να άλλάξουν νοοτροπία, θα έχουν αποτέλεσμα στο μυαλό του Ευρωπαίου αγοραστή .
Ας τα πάρουμε ένα ένα λοιπόν.
1&2. Η καινούργια Corvette και το Crossfire (2 παραδείγματα ενδεικτικά αναφέρω ), το μεν πρώτο έχει μέγεθος όσο ένα focus II , το 2ο όσο ένα Ibiza. Για την Corvette μάλιστα κάπου διάβασα ότι έχει ένα από τα πιό άνετα εσωτερικά της κατηγορίας της. Οσο για το βάρος είναι τις περισσότερες φορές ανάλογο του μεγέθους.
3&6. Δες εδώ :www.automotorundsport.de/d/74907
4. Αυτα που φτιάχνονται για την Αμερική όντως δεν στρίβουν , αλλά εκεί δεν χρειάζεται να στρίβουν αφού οι περισσότεροι δρόμοι είναι ατάλειωτες ευθείες. Γι αυτά που προορίζονται και για την Ευρώπη , νομίζω ότι στρίβουν τουλάχιστον καλά(όχι ακόμα πολύ καλά)
5. Ενώ τα διάφορα Χ5, Range Rover κλπ. είναι υποδείγματα πρακτικότητας και φροντίζουν για την ασφάλεια των άλλων. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι όταν οι Αμερικανοι έφτιαχναν SUV , οι Ιάπωνες και πολύ περισσότερο οι Ευρωπαίοι, αγνοούσαν την ύπαρξή τους. Οι Ιάπωνες μπήκαν αμέσως στο νόημα και έφτιαξαν σιγά σιγά εξαιρετικά δείγματα στην κατηγορία , αλλά οι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα μαύρα μεσάνυχτα !!
7. Την οποία υστερία πήραν οι υπόλοιποι και την εξέλιξαν μέχρι το Smart !!
8. Αυτό είναι κάτι που θέλει ατέλειωτη συζήτηση και έχει να κάνει πάρα πολύ με την νοοτροπία και τον τρόπο ζωής των λαών, εκτός από τις εκάστοτε μηχανολογικές γνώσεις του καθενός.
9. Αλλους τους εκφράζει !!
10. Ο τρόπος λειτουργίας του μάρκετινγκ είναι ο ίδιος παγκόσμια. Ανιχνεύει τις ανάγκες της αγοράς και φτιάχνει προιόντα που τις ικανοποιούν. Δηλαδή οι Ευρωπαίοι λειτουργούν με βάση το συναίσθημα και την ψυχή και όχι με βάση τους κανόνες του μάρκετιγκ? ΟΧΙ βέβαια.Γενικα ειμαι συμφωνος εκτος φυσικα
- Αυτα που φτιάχνονται για την Αμερική όντως δεν στρίβουν , αλλά εκεί δεν χρειάζεται να στρίβουν αφού οι περισσότεροι δρόμοι είναι ατάλειωτες ευθείες. Γι αυτά που προορίζονται και για την Ευρώπη , νομίζω ότι στρίβουν τουλάχιστον καλά(όχι ακόμα πολύ καλά)
Το οποιο φυσικα εκφραζει ακριβως τι λεω. Μια γενικευση για μια χωρα που ειναι ντουζινες πιο μεγαλη απο την Ελλαδα. Ναι οι περισσοτεροι δρομοι ειναι ευθειες. Πες μου σε παρακαλω πως το αποφασισες αυτο. Απο ιδια εμπειρια η οπως ειπα και πριν απο το ιντερνετ και τα περιοδικα.
Εγω απο ιδια εμπειρια (και εχω ζησει πανω απο δυο δεκαετιες εδω) ξερω οτι εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις υπαρχουν απειρα στροφιλικα σε λιγωτερο απο μια ωρα μακρια.
Πρσωπικα εσω που ζω εγω υπαρχουν στροφιλικια σε λιγωτερο απο 10 λεπτα μακρια. Σε μια ωρα υπαρχουν τοσες εκλογες για στροφιλικια που χανει κανεις το μετρημα. Και πληροφορικα εχουν μηδαμινη κινηση και το οδοστρομα ειναι φανταστικο για καθε ευρωπαικο επιπεδο (ονειρικο για την Ελλαδα)
Και για τα αυτοκινητα που στριβουν. Πες μου πως ανακαλυψες το οτι τα αυτοκινητα που ειναι για Αμερικη δεν χρειαζεται να στριβουν. Υπαρχουν ντουζινες αυτοκινητα που στριβουν μια χαρα και πεστεψτε με ενα κιλο φορτηγα που στριβουν μια χαρα. Εχω παει σε εβδομαδιαια Autocross και εχω δει τα πιο παραξενα αυτοκινητα που ποτε δεν θα περιμενα να τρεχουν και πανε του σκοτωμου. Και υπαρχουν πολυ περισσοτερα καθημερινα αυτοκινητα που δεν θα ειχαν κανενα προβλημα να πανε πιο ανετα πιο γρηγορα απο το μεσο Ελληνικο αυτοκινητο οδηγουμενο απο το μεσο Ελληνα πατερ φαμιλια.
Αν εσεις θεωρειτε οτι εισαστε διαφορετικοι απο το μεσο ορο τοτε δεν μπορειτε να συγκρινετε το μεσο ορο του Αμερικανου οδηγου με τον εαυτο σας. Αν συγκρινετε τον εαυτο σας με αυτο που λεμε εδω 'auto enthusiast' τοτε θα βλεπατε πολλα πραγματα με διαφορετικο ματι.
Αμαν πια μπεστε και σε κανενα αμερικανικο φορουμ και πεστε τους το αυτο. 'ναι εσεις δεν εχετε τιποτα αλλο απο ευθειες γιαυτο δεν εχετε αυτοκινητα που στριβουν' Θα γελασουμε πολυ οταν θα σας φανε για πρωινο.
Και ακομα πιο γενικα και οχι πρσωπικα. Υπαρχει τοσο πολυ η εντυπωση σε πολλους οτι εχουν ανακαλυψει πως δουλευουν τα παντα σε μια χωρα που ειναι στην αλλη ακρη του πλανητη και οι περισσοτεροι δεν εχουν την παραμικρη ιδεα, εκτος απο το τι βλεπουν στην τηλεοραση και διαβαζουν στις εφημεριδες που εχει καταντησει αστειο. Σε καποια στιγμη ειναι βαρετο να το λεω και να το ξαναλεω.
Και φυσικα εχουμε τι γελειες περιπτωσεις
Η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να ξύπνησε αλλά ο λαός ΚΟΙΜΑΤΑΙ... και μάλιστα πολύ βαθειά
που δεν καταδεχομαι να σχολιασω.
Νικος
-
-
Για άλλη μία φορά σε αυτό το forum υπάρχει η σχετική διαμάχη 'αρκετοί' vs 'USA'
Διαβάζω εκφράσεις όπως Αμερικάνικα αυτοκίνητα
- με φύλα σούστας
- δεν φρενάρουν
- δεν στρίβουν
- άσχημη ποιότητα
- απέραντες ευθείες στη USA
- έλειψη τεχνολογίας ΄
- μεγάλη κατανάλωση
- κακή εκμετάλευση χώρων
- SUV επικύνδηνα
κλπ κλπ....
Αναρωτιέμαι πόσοι έχουν οδηγήσει ισάριθμα Αμερικάνικα αυτοκίνητα όσα τα Ευρωπαικά/Ιαπωνικά για να εκφέρουν με τόση σιγουριά τη γνώμη τους.
Η ακόμα περισσότερο, πόσοι απο αυτούς που μιλούνε τόσο αρνητικά έχουν οδηγήσει έστω μία φορά ένα αμερικάνικο αυτοκίνητο;Το να συγκρίνει κάποιος Corvette με Ferrari είναι τουλάχιστον αστείο κατα τη γνωμη μου. Το ένα είναι αυτοκίνητο των $50,000 και το άλλο των $150,000.
Απο τη δική μου εμπειρία τα αμερικάνικα αυτοκίνητα έχουν γενικά καλύτερη κατανάλωση στα ίδια κυβικά απο τα αντίστοιχα Ευρωπαικά/ Ιαπωνικά.
Εδώ μπορείς για παράδειγμα να πάρεις ένα Pontiac (είναι τυχαίο παράδειγμα) με $12,000 (8900 euro) και θα έχει ότι εξοπλισμό χρειάζεται κάποιος για κάτι τόσο φθηνό, θα έχει σίγουρα πάνω απο 130hp κλπ.. Στην Ευρώπη τι θα πάρει κάποιος με αυτό το ποσό χρημάτων; Στα ίδια χρήματα πιστεύω οτι ένα αμερικάνικο αυτοκίνητο ανταγωνίζεται πολύ εύκολα αρκετά άλλα ευρωπαικά!
Τώρα άν στην Ελλάδα επειδή αυτό το φθηνό Pontiac έχει 2200cc και το φορολογείτε και μετά το συγκρίνετε με Mercedes, το βγάζετε ώς χειρότερο κάθε Ευρωπαικού (στην κατηγορία ΒΜW Mercedes) αυτό δείχνει να υπάρχει πρόβλημα στο πως κρίνετε τα αυτοκίνητα εκεί στην Ελλάδα..Η USA ανέκαθεν ήταν η μητέρα των SUV's Pickup trucks etc.. To να προσπαθεί να πείσει κάποιος οτι τα δικά μας είναι πιο επικύνδηνα απο τα αντίστοιχα Ευρωπαικά είναι απλά αστείο.
Το να θεωρεί κάποιως ως ασήμαντο τα ηλεκτρικά παράθυρα την δεκαετία του 50 όταν τα αμάξια στην Αμερική είχαν αναρτήσεις απο κάρο (πιο ανόητο χαρακτηρισμό δεν έχω ακούσει!!) να θυμίσω οτι το 50 εδώ κατασκευαζόντουσαν αυτοκίνητα όταν αλλού φτιαχνόντουσαν μόνο κάρα. Και ΦΥΣΙΚΑ τα ηλεκτρικά παράθυρα η καθρέφτες η οτιδήποτε άλλο είναι ενδειξη τεχνολογίας όταν αναφερόμαστε στο 50.
Και Porsche έχει περάσει απο τα χέρια μου , και Ferrari και αρκετά Ευρωπαικά αυτής της κατηγορίας. Το να αναφερόμαστε σε τέτοια αυτοκίνητα και να μιλάμε για χρήση χώρων είναι άτοπο θέλω να πιστεύω.
Και κάποιος που έχει έρθει USA άς μου απαντήσει. Είδε απέραντες ευθείες μόνο; Δεν είδε δρόμους με στροφές;
Φιλικά με ειλικρινή εκτίμηση και σεβασμό,
Δημήτρης -
Nίκο δώσαμε ταυτόχρονη απάντηση απο την άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Λές να είναι θεωρία συνομοσίας ; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πρεπει να ξεκαθαρισουμε κατι. Αλλο αντιπαθουμε τον Μπους και την Αμερικανικη πολιτικη και αλλο τα Αμερικανικα αυτοκινητα γιατι ειναι απλως Αμερικανικα Που δεν εχει λογικη.
Νικος
Περίμενε μισό λεπτό! Εγώ είπα πως είναι άσχημα για τα γούστα μου. Και αυτά ακόμα που μου αρέσουν, τα θεωρώ κατώτερα του Ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, πόσο μάλλον για τις ελληνικές τιμές. Αν ζούσα στην Αμερική, πιθανότατα θα είχα και άλλη άποψη. Δηλαδή αν έχω μια άποψη για κάτι, είμαι ντε και καλά εμπαθής; Δεν έχει καμία σχέση ο Μπους, είναι θέμα γούστων.
Που ειδες οτι μιλησα για εσενα προσωπικα;
Απλως αναφερω οτι η γενικη προκαληψη ειναι οτι εφοσον αντιπαθουμε την Αμερικανικη πολιτικη τοτε πρεπει και τα αυτοκινητα τους να ειναι φολα.
Μπορει να εχεις οτι γνωμη θες ποιος σε σταματαει. Αλλα παλι δεν σημαινει οτι ειναι σωστη ακτος και το εξηγησεις λογικα.Νικος
Νίκο καλά τα αμερικάνικα αλλά καλό και το Subaru, ιδίως όταν τελικιάζει...το πιασες το υπονοούμενο έτσι;
Οσον αφορά την προκατάληψη είσαι λάθος!
Οταν στην «γειτονιά» μας έχουμε Lambo, Ferrari, Porsche κτλ εσύ τι περιμένεις να πει ο έλληνας, ΖΗΤΩ τα (σχετικά) άγνωστα αμερικάνικα αυτοκίνητα;
Μπες στην θέση μας και θα καταλάβεις....Ναι μια και τουλαχιστο εγω την εβγαλα την φωταγραφια και για αυτο το θρεντ εχει 10 σελιδες απο τα ιδια.(οποτε περι ορεξεως κολοκυθοπιτα για επιδειξη )
χμμ.. τωρα που το σκεφτομαι μολις γυρισα απο μια βολτα με τα ποδια που κανω την Κυριακη το πρωι και περασα απο ενα κουμπαρο που καθε Κυριακη πρωι ανοιγει το γκαραζ του και βαζει μπροστα την Τεστα Ροσσα του.
Να μπω στην θεση σας ειναι ευκολο και πολλα χρονια εχω ζησει στην Ελλαδα και ερχομαι συχνα. Οποτε τα βλεπω ολα τα καλα και τα κακα κατ ιδιων.
Το τι λεω ειναι οτι υπαρχουν 'αυθεντιες' εδω μεσα που δεν σηκωνουν δευτερη κουβεντα για το τι ειναι και δεν ειναι τα πραγματα για μερη που δεν εχουν ουτε ζησει ουτε τα εχουν δει με τηλεσκοπιο. Το να εχει κανεις την γνωμη του αυτο ειναι παραδεκτο αλλα το να εχει την γνωμη τους και την θεωρει τερμα και τελειωσε δεν υπαρχει αλλη ειναι το λιγωτερο αστειο.
Νικος
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Nίκο δώσαμε ταυτόχρονη απάντηση απο την άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Λές να είναι θεωρία συνομοσίας ;πρεπει να ειναι
Αυτο που ειναι ακομα ποιο αστειο ειναι ποσο μοιαζουν οι απαντησεις μας.
Χαιρετισμους.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ναι μια και τουλαχιστο εγω την εβγαλα την φωταγραφια και για αυτο το θρεντ εχει 10 σελιδες απο τα ιδια.(οποτε περι ορεξεως κολοκυθοπιτα για επιδειξη )
Νικος
Δεν το είπα μειωτικά απλά μου αρέσεις διότι εάν και ζεις στην αμερικανιά έχεις Subaru Ιmpreza STi...
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Πανίσχυρες οικονομικά οι GM, Ford και Crysler;
Που το διάβασες αυτό; Γιατί τα τελευταία χρόνια οι ίδιοι οι αμερικανοί παραδέχονται το αντίθετο (Το Μ.Ι.Τ μετά απο έρευνα ετών έβγαλε και βιβλίο με τίτλο 'Toyota Production System: The Machine that changed the World').
Συμφωνω!Αυτη τη στιγμη η Gm corporation ειναι η πιο χρεωμενη εταιρια στον κοσμο
1)Στα προθυρα κλεισιματος εργοστασιων της Opel/Vauxhall -saab-Isuzu και απολυσης εργαζομενων
http://money.canoe.ca/News/Other/2004/1 ... 97-ap.html
http://www.reuters.co.uk/newsArticle.jh ... ID=7099238
2)Πουλησε την Delphi που προμηθευει με εξαρτηματα την θυγατρικη της Gm στην αμυντικη βιομηχανια,Raytheon.
3)Eξαγορασε την Gm-Daewoo που ειχε φαληρισει σχεδον δωρεαν με χρηματοδοτηση της κορεατικης κυβερνησης για να μην κλεισει το εργοστασιο και μεινουν ανεργοι.
4)Mετα τη χρωκοπια της Αργεντινης περιοχη οπου η Fiat ειχε επενδυσει πολλα τρισεκκατομυρια το ολοκαινουριο εργοστασιο της στην Cordoba ηταν ουσιαστηκα αχρηστο.Η Fiat για να βγει απο την κριση δημιουργησε ενα σχεδιο που προβλεπει 2 ανακεφαλαιοποιησεις της fiat auto που σε καμια απο τις δυο δεν πηρε μερος η Gm ενω θα επρεπε γιατι τοτε κατειχε το 20% των μετοχων της.Στην πρωτη η Fiat της μισοχαριστηκε αφου πληρωσε το μερος της Gm κανοντας την να διατηρησει το 20% της fiat auto[αν και αυτο εγινε μεταξυ ονομαστικων γραμματιων στο ονομα της Gm που ληγουν το 2005 αρα μερος του 20% των μετοχων της Gm στην fiatauto θα επιστρεψουν στην fiatspa(κατεχει το 100% των μετοχων της μη εισειγμενης στο χρηματιστηριο fiatauto)].Στη δευτερη ανακεφαλαιοποιηση η Fiat δεν καλυψε την Gm με αποτελεσμα το ποσοστο των μετοχων να πεσει απο 20 στο 10%(μεσα στο 2005 θα πεσει στο 5% γιατι φενεται οτι η Gm δεν μπορει να καλυψει οικονομικα τα γραμματια οποτε για να την αποζημειωσει θα πρεπει να δωσει το 5% του 10% στην fiat με ενα μηχανισμο που γινεται αυτοματα οποτε θα εχουμε Fiat95% και Gm5%)
5)Τελος φτανουμε στο γνωστο θεμα της put option!H put option προβλεπει οτι η fiatspa μπορει απο την 1/1/2004 μεχρι την 31/12/2009 να πουλησει το υπολοιπο πακετο των μετοχων της fiatauto στην Gm.H gm που δεν εχει τα χρηματα για να το αγορασει προσπαθει να βγει απο τη συμφωνια αλλα θα πρεπει να αποζημειωσει την fiatspa με 1-21-2bn $.Το θεμα θα λυθει δικαστηκα καθως η gm υποστηριζει οτι η ανακεφαλαιωση που προανεφερα παραβιαζει τους ορους της put! -
Παιδιά να αναφέρω την δική μου εμπειρία από την επίσκεψη που είχα κάνει στις ΗΠΑ (Λας Βέγκας και Καλιφόρνια) πριν από δύο χρόνια. Έκανα την διαδρομή από το Λ.Α στο Σαν Ντιέγκο με αυτοκίνητο. Ενοικιάσαμε, μαζί με ένα συνεργάτη μου από Αθήνα, ένα Buick (αν δεν κάνω λάθος Century με κινητήρα 3 λίτρων) από το αεροδρόμιο Burbank στo Λος Αντζελες. Πήγαμε σε διάφορα σημεία στο Λ.Α και τέλος από το αεροδρόμιο Τζον Γουέιν (είχαμε πάει να δούμε κάποια έργα που γίνονταν εκεί) κατευθυνθήκαμε προς στο σαν Ντιέγκο (αναφέρω τις λεπτομέρειες αυτές για τους συμφορουμίστες που ζουν σε περιοχές της Καλιφόρνια)
Όσον αφορά στο αυτοκίνητο δεν μπορώ να πω ότι ήταν κακό, ούτε όμως κάτι το ιδιαίτερο (το κόστος ενοικίασης του όμως ήταν πολύ χαμηλό για τέτοιο αυτοκίνητο). Κατά τη γνώμη μου μάλλον χειρότερο από ένα τυπικό μεσαίο δίλιτρο ευρωπαικό ή ιαπωνέζικο.
Για τους δρόμους και εάν υπάρχουν δρόμοι με πολλές στροφές δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (αν και προφανώς υπάρχουν) διότι κατά βάση κινηθήκαμε σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στους αυτοκινητόδρομους ήταν η πολύ άγρια επιφάνεια του οδοστρώματος, σε πολλά σημεία έδειχνε ότι είχε πολύ καιρό να συντηρηθεί, η οποία προκαλούσε αρκετό θόρυβο κύλισης. -
Μα σκοπός μου δεν ήταν να κατηγορήσω τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα αλλά να συλλέξω τις γνώμες των φίλων του φόρουμ , σχετικά με το πόσο έχουν προοδεύσει (που έχουν) σε τομείς που υστερούσαν κατά το παρελθόν.
Το ότι δεν ζω στην Αμερική, δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω άποψη και να την εκφράζω ακόμα και για την 'μη μου άπτου' Αμερική. Τι να κάνουμε , ακόμα και στην ταπεινή Ελλαδίτσα, έχουμε Ιντερνετ και περιοδικά και μαθαίνουμε τις εξελίξεις. Αν κάνει κάποιος τον κόπο και μπει στο http://www.racingflix.com και κατεβάσει τα δεκάδες βίντεο όπου συμμετέχουν Αμερικάνικα αυτοκίνητα (ως επί το πλείστον τα καλύτερα δείγματα των ΗΠΑ ), θα δει ότι τουλάχιστον σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς βρίσκοντα πάρα πολύ πίσω σε σχέση με τα Ευρωπαικά και Ιαπωνικά.
Δυστυχώς διαπιστώνω ότι η υπεροψία που διακατέχει όλο τον Αμερικάνικο λαό , έχει εμποτίσει και τους Ελληνες που ζουν εκεί. Τι να κάνουμε όμως , δεν αρέσει σε όλους η Αμερική ούτε ο τρόπος ζωής της! Ούτε και τα αυτοκίνητά της ( που τα αγοράζουν μόνο αυτοί), ούτε και τα σπορ τους (που τα παίζουν μόνο αυτοί) ούτε τα φαγητά τους (που τα τρώνε μόνο αυτοί) , ούτε ο τρόπος διασκέδασής τους ( με τον οποίο διασκεδάζουν μόνο αυτοί),ούτε ο πρόεδρός τους ( τον οπoίο θέλουν μόνο αυτοί ).
Τέλος θα ήθελα να πω ότι έχω πάει 3 φορές στην Αμερική , όπου έχω θείους, ξαδέρφια και άλλους πιο μακρινούς συγγενείς και δεν την βλέπω μόνο από την TV.
AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?