-
Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια -
Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια -
Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια -
Το διαφορικό του Μπούμπη δουλεύει καλά αλλά έχει το πρόβλημα πως μετά από κάποιο καιρό (δεν ξέρω ακριβώς, ανάλογα και με τη χρήση) 'ξεκουρδίζεται' και θέλει service.
Εχε υπόψη σου πως ένα μπλοκέ διαφορικό βοηθάει στον περιορισμό του σπιναρίσματος στις στροφές και 'βάζει μέσα τη μούρη' για περιορισμό της υποστροφής αλλά έχει πολλές φορές και παρενέργειες όπως 'ψάρεμα' στην ευθεία (torque steering) και εν γένει θέλει κάποια εμπειρία στη χρήση του. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου σου όμως (turbo με αρκετή πίεση) πιθανά να βοηθούσε.
-
Τα μπλοκέ του Μπούμπη έχουν ξανασυζητηθεί:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3255
Καλό διάβασμα!
-
δεν ξερω κατα ποσο πρωτα απο ολα θα εβαζα μπλοκε σε ενα προσθιοκινητο 135 αλογων......τωρα θα μου πεις ενταξει δεν εχει και την καλυτερη αναρτηση....
κατα δευτερον το να εβαζα μπλοκε απο τον μπουμπη και καθε μπουμπη και παλι δεν........
ισχυει αυτο που ειπε ο nass οτι το ολο πακετο ξεκουρδιζει......
το να πας τωρα και να παρεις κατι τα του εξωτερικου δεν ξερω ρε αδερφε κατα ποσο θα τα βγαλεις τα χρηματα σου και κατα ποσο θα εχεις το αποτελεσμα που θελεις
απο προσωπικη πειρα επειδη οδηγουσα μεχρι προτεινος ενα carina E 115 HP , το οποιο ουτε καμια σοφιστικε αναρτηση ειχε, ουτε κανενα τιμονι της προκοπης......
αυτο που σε σωνει ειναι γραμμες και παλι γραμμες στην οδηγηση σου....μην το στραμπουλιζεις, δωστου χωρο και ομαλοτητα για να στρειψει με ταχυτητα.....
ψαξου παντως με καμια καλουτσικη αναρτηση, μια μπαρα θολων μπας και δεσει μπροστα, ελλατωσε το καμπερ ( λογικα εχεις παλια κορολα οποτε μιλαμε για 4 γονατα στις 4 γωνιες) και γενικως ρυθμισε το στυλ........ -
Eυχαριστω με καλυψατε
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
δεν ξερω κατα ποσο πρωτα απο ολα θα εβαζα μπλοκε σε ενα προσθιοκινητο 135 αλογων......τωρα θα μου πεις ενταξει δεν εχει και την καλυτερη αναρτηση....
κατα δευτερον το να εβαζα μπλοκε απο τον μπουμπη και καθε μπουμπη και παλι δεν........
ισχυει αυτο που ειπε ο nass οτι το ολο πακετο ξεκουρδιζει......
το να πας τωρα και να παρεις κατι τα του εξωτερικου δεν ξερω ρε αδερφε κατα ποσο θα τα βγαλεις τα χρηματα σου και κατα ποσο θα εχεις το αποτελεσμα που θελεις
απο προσωπικη πειρα επειδη οδηγουσα μεχρι προτεινος ενα carina E 115 HP , το οποιο ουτε καμια σοφιστικε αναρτηση ειχε, ουτε κανενα τιμονι της προκοπης......
αυτο που σε σωνει ειναι γραμμες και παλι γραμμες στην οδηγηση σου....μην το στραμπουλιζεις, δωστου χωρο και ομαλοτητα για να στρειψει με ταχυτητα.....
ψαξου παντως με καμια καλουτσικη αναρτηση, μια μπαρα θολων μπας και δεσει μπροστα, **ελλατωσε το καμπερ **( λογικα εχεις παλια κορολα οποτε μιλαμε για 4 γονατα στις 4 γωνιες) και γενικως ρυθμισε το στυλ........Μα αν ελατώσει το κάμπερ μπροστά τότε θα χάσει ακόμα περισσότερο σε κράτημα μπροστά! Κάτι που σημαίνει ότι το αμάξι θα υποστρέφει ακόμα περισσότερο!!
Εγώ πιστεύω ότι το μπλοκέ θα κάνει δουλειά, άλλο ατμοσφαιρική carina και άλλο τούρμπο στάρλετ... Σε οποιαδήποτε περίπτωση η σωστές γραμμές είναι απαραίτητες! -
ξαναδες λιγο το αρνητικο καμπερ
και κατι αλλο το μπλοκε δεν θα τον σωσει.......
-
Πόσο κοστίζει τό μπλοκέ από τόν Μπούμπη;Είναι μεγάλη η διαφορά μέ ένα τής Quaiffe;
-
Eδώ θά βρείς καί μερικά πράγματα γιά τό quaiffe
-
τo QUAFFE δεν ξερω αλλα του Μπουμπη γυρω στα 700 και δεν ξερω πιο απο τα δυο ειναι ,αραγε πως ξεχωριζουν ?
Το αμαξι ειναι 92 μοντ φοραει μπαρα θολων και κονι κοκιννα στην σκληρη ρυθμιση αλλα τιμονι δεν εχει. Καθε φορα που βρεχει το δουλευω σε low press 0,4 bar γιατι αλλιως....
Τελικα καμπερ+ η - και ποσο θα προτεινατε να το δοκιμαζα και αυτο. -
Ο χρήστης MANOS17 έγραψε:
Τελικα καμπερ+ η - και ποσο θα προτεινατε να το δοκιμαζα και αυτο.Δεν νομίζω ότι υπάρχει αυτοκίνητο με θετικό κάμπερ! Θετικό κάμπερ είχαν παλιά οι άμαξες! Μόνο αρνητικό! Το πόσες μοίρες δεν το γνωρίζω, τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν από -1 εώς -2,5 μοίρες. Αν κάνω λάθος διορθώστε με!
-
πιστευω 0,5 με 1 μοιρα μπορεις να δοκιμασεις........(αρνητικη φυσικα επιπλεον)
ας προτεινουν και οι αλλοι -
Ο χρήστης manos16 έγραψε:
Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο ΑγγλιαΠριν προχωρήσεις σε μπλοκέ, εγώ καταλαβαίνω ότι χρειάζεται φτιάξιμο η ανάρτηση σου. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πίσω χρειάζεσαι πιο σκληρά αμορτισέρ (ειδικά στη συμπίεση) και ελατήρια και εμπρός σκληρότερα αμορτισέρ, ειδικά στην έκταση. Από την άλλη, πιστέυω ότι ξεκινάς με ΜΗΔΕΝ κάμπερ εμπρός, κάνεις πρώτα αυτές τις αλλαγές και μετά παίζεις με το κάμπερ.
-
ΑΝ ΜΠΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ!
ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΜΕΑ! -
Ε,καλά.Μήν τά παραλέμε κιόλας.
Οτι θέλει εξοικίωση καί αλλαγή στόν τρόπο οδήγησης,ναί,θέλει.
Αλλά μετά από κάποια χιλιόμετρα τό μαθαίνεις.Οταν λές ρυθμισμένο,τί εννοείς;
-
ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΜΠΛΟΚΗΣ!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ!ΠΧ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ
ΕΝΩ ΕΝΑ ΠΧ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΕΙΣ!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ
ΣΤΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΕΝΩ ΣΤΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ! -
ΑΣΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.........
ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ