Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    18
    49
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manos16 last edited by

      Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
      Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
      To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
      Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
      Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manos16 last edited by

        Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
        Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
        To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
        Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
        Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manos16 last edited by

          Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
          Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
          To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
          Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
          Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nass last edited by

            Το διαφορικό του Μπούμπη δουλεύει καλά αλλά έχει το πρόβλημα πως μετά από κάποιο καιρό (δεν ξέρω ακριβώς, ανάλογα και με τη χρήση) 'ξεκουρδίζεται' και θέλει service.

            Εχε υπόψη σου πως ένα μπλοκέ διαφορικό βοηθάει στον περιορισμό του σπιναρίσματος στις στροφές και 'βάζει μέσα τη μούρη' για περιορισμό της υποστροφής αλλά έχει πολλές φορές και παρενέργειες όπως 'ψάρεμα' στην ευθεία (torque steering) και εν γένει θέλει κάποια εμπειρία στη χρήση του. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου σου όμως (turbo με αρκετή πίεση) πιθανά να βοηθούσε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Τα μπλοκέ του Μπούμπη έχουν ξανασυζητηθεί:

              http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3255

              Καλό διάβασμα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                δεν ξερω κατα ποσο πρωτα απο ολα θα εβαζα μπλοκε σε ενα προσθιοκινητο 135 αλογων......τωρα θα μου πεις ενταξει δεν εχει και την καλυτερη αναρτηση....
                κατα δευτερον το να εβαζα μπλοκε απο τον μπουμπη και καθε μπουμπη και παλι δεν........
                ισχυει αυτο που ειπε ο nass οτι το ολο πακετο ξεκουρδιζει......
                το να πας τωρα και να παρεις κατι τα του εξωτερικου δεν ξερω ρε αδερφε κατα ποσο θα τα βγαλεις τα χρηματα σου και κατα ποσο θα εχεις το αποτελεσμα που θελεις
                απο προσωπικη πειρα επειδη οδηγουσα μεχρι προτεινος ενα carina E 115 HP , το οποιο ουτε καμια σοφιστικε αναρτηση ειχε, ουτε κανενα τιμονι της προκοπης......
                αυτο που σε σωνει ειναι γραμμες και παλι γραμμες στην οδηγηση σου....μην το στραμπουλιζεις, δωστου χωρο και ομαλοτητα για να στρειψει με ταχυτητα.....
                ψαξου παντως με καμια καλουτσικη αναρτηση, μια μπαρα θολων μπας και δεσει μπροστα, ελλατωσε το καμπερ ( λογικα εχεις παλια κορολα οποτε μιλαμε για 4 γονατα στις 4 γωνιες) και γενικως ρυθμισε το στυλ........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manos16 last edited by

                  Eυχαριστω με καλυψατε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    δεν ξερω κατα ποσο πρωτα απο ολα θα εβαζα μπλοκε σε ενα προσθιοκινητο 135 αλογων......τωρα θα μου πεις ενταξει δεν εχει και την καλυτερη αναρτηση....
                    κατα δευτερον το να εβαζα μπλοκε απο τον μπουμπη και καθε μπουμπη και παλι δεν........
                    ισχυει αυτο που ειπε ο nass οτι το ολο πακετο ξεκουρδιζει......
                    το να πας τωρα και να παρεις κατι τα του εξωτερικου δεν ξερω ρε αδερφε κατα ποσο θα τα βγαλεις τα χρηματα σου και κατα ποσο θα εχεις το αποτελεσμα που θελεις
                    απο προσωπικη πειρα επειδη οδηγουσα μεχρι προτεινος ενα carina E 115 HP , το οποιο ουτε καμια σοφιστικε αναρτηση ειχε, ουτε κανενα τιμονι της προκοπης......
                    αυτο που σε σωνει ειναι γραμμες και παλι γραμμες στην οδηγηση σου....μην το στραμπουλιζεις, δωστου χωρο και ομαλοτητα για να στρειψει με ταχυτητα.....
                    ψαξου παντως με καμια καλουτσικη αναρτηση, μια μπαρα θολων μπας και δεσει μπροστα, **ελλατωσε το καμπερ **( λογικα εχεις παλια κορολα οποτε μιλαμε για 4 γονατα στις 4 γωνιες) και γενικως ρυθμισε το στυλ........

                    Μα αν ελατώσει το κάμπερ μπροστά τότε θα χάσει ακόμα περισσότερο σε κράτημα μπροστά! Κάτι που σημαίνει ότι το αμάξι θα υποστρέφει ακόμα περισσότερο!!
                    Εγώ πιστεύω ότι το μπλοκέ θα κάνει δουλειά, άλλο ατμοσφαιρική carina και άλλο τούρμπο στάρλετ... Σε οποιαδήποτε περίπτωση η σωστές γραμμές είναι απαραίτητες!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      ξαναδες λιγο το αρνητικο καμπερ

                      και κατι αλλο το μπλοκε δεν θα τον σωσει.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Πόσο κοστίζει τό μπλοκέ από τόν Μπούμπη;Είναι μεγάλη η διαφορά μέ ένα τής Quaiffe;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Eδώ θά βρείς καί μερικά πράγματα γιά τό quaiffe

                          http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6341

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manos17 last edited by

                            τo QUAFFE δεν ξερω αλλα του Μπουμπη γυρω στα 700 και δεν ξερω πιο απο τα δυο ειναι ,αραγε πως ξεχωριζουν ?
                            Το αμαξι ειναι 92 μοντ φοραει μπαρα θολων και κονι κοκιννα στην σκληρη ρυθμιση αλλα τιμονι δεν εχει. Καθε φορα που βρεχει το δουλευω σε low press 0,4 bar γιατι αλλιως....
                            Τελικα καμπερ+ η - και ποσο θα προτεινατε να το δοκιμαζα και αυτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Ο χρήστης MANOS17 έγραψε:
                              Τελικα καμπερ+ η - και ποσο θα προτεινατε να το δοκιμαζα και αυτο.

                              Δεν νομίζω ότι υπάρχει αυτοκίνητο με θετικό κάμπερ! Θετικό κάμπερ είχαν παλιά οι άμαξες! Μόνο αρνητικό! Το πόσες μοίρες δεν το γνωρίζω, τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν από -1 εώς -2,5 μοίρες. Αν κάνω λάθος διορθώστε με!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                πιστευω 0,5 με 1 μοιρα μπορεις να δοκιμασεις........(αρνητικη φυσικα επιπλεον)
                                ας προτεινουν και οι αλλοι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Ο χρήστης manos16 έγραψε:
                                  Αγαπητοι θα ηθελα πληροφοριες για την ελληνικη εκδοχη μετατροπης του διαφορικου σε μπλοκε (Μπουμπης) το εχει δοκιμασει καπιος?
                                  Το αμαξι ειναι corolla με μοτερ και σασμαν starlet turbo μαμα χωρις σκαλισματα 135 ps .
                                  To κακο ειναι οτι σε ανηφορικες καμπες η βρεγμενο δρομο χανω το τιμονι και την προσφυση πολυ ευκολα .
                                  Οι απαιτησεις μου εχουν να κανουν μονο με την συμπεριφορα που ανεφερα και οχι απολυτους χρονους και πρωταθλητισμο σε φαναρια .
                                  Ειναι αξιοπιστη αυτη η μετατροπη η στεφομαστε προς μια ετοιμη λυση απο Αγγλια

                                  Πριν προχωρήσεις σε μπλοκέ, εγώ καταλαβαίνω ότι χρειάζεται φτιάξιμο η ανάρτηση σου. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πίσω χρειάζεσαι πιο σκληρά αμορτισέρ (ειδικά στη συμπίεση) και ελατήρια και εμπρός σκληρότερα αμορτισέρ, ειδικά στην έκταση. Από την άλλη, πιστέυω ότι ξεκινάς με ΜΗΔΕΝ κάμπερ εμπρός, κάνεις πρώτα αυτές τις αλλαγές και μετά παίζεις με το κάμπερ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sakis01 last edited by

                                    ΑΝ ΜΠΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ!
                                    ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΜΕΑ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ε,καλά.Μήν τά παραλέμε κιόλας.
                                      Οτι θέλει εξοικίωση καί αλλαγή στόν τρόπο οδήγησης,ναί,θέλει.
                                      Αλλά μετά από κάποια χιλιόμετρα τό μαθαίνεις.

                                      Οταν λές ρυθμισμένο,τί εννοείς;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakis01 last edited by

                                        ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΜΠΛΟΚΗΣ!
                                        ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ!

                                        ΠΧ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ

                                        ΕΝΩ ΕΝΑ ΠΧ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΝΑ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΕΙΣ!

                                        ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ
                                        ΣΤΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΕΝΩ ΣΤΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          sakis01 last edited by

                                          ΑΣΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.........

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr