Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βαρβατα μερεμετια lada niva
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. βαρβατα μερεμετια lada niva
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    8
    18
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kard last edited by

      παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
      Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kard last edited by

        παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
        Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kard last edited by

          παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
          Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            techadmin admin last edited by

            FOBEROS MPRABO TO NIVA EINAI ENA POLY KALO OFFROAD KAI ESY TO EKANES KALYTERO

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              tasmania last edited by

              Ο χρήστης kard έγραψε:
              παιδια εχω κανει κατι μετατροπες στον κινητηρα. οπως: 1. εχω βαλει την εισαγωγη αερα μπροστα κατω απο το καπο με ενα μικρο λαμακι για να μην μπαινουν διάφορα. η διαφορά ειναι αισθητη, ο φρεσκος κρυος αερας ειναι αλλο πραμα. γιατι εκει που ηταν πριν σαν να εμπαινε απο καμινι. 2.μεγαλυτερη εξατμιση χειροποιητη. 3 μηχανικα οστηρια. 4.ροικη εξεληξη. 5. 'μεταλλικο' φιλτρο αερος. 6..... κιομως εχει γινει τερας, πιστεψτε με.
              Α ξεχασα, δεν μιλαω για ολοκληρομενο κιτ αναρτησης. αυτα δεν συμπεριλαμβανονται στα του κινητηρα.

              Δώσε περισσότερες πληροφορίες. Σε ποιόν κινητήρα τα έκανες αυτά; Τι αποτελέσματα έχει σε επιδώσεις; Φρένα έχεις; Πέστα όλα τώρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kard last edited by

                1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  tasmania last edited by

                  Ο χρήστης kard έγραψε:
                  1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω

                  Έχει κάνει δυναμομέτρηση ή εμπειρικά το λες;

                  ΥΓ Σου έστειλα pm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kard last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      pad last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dimitrios last edited by

                        μήπως είσαι από Θεσσαλονίκη?
                        Ρωτάω γιατί μου κόλησε ένα niva προφηλακτήρες στο δρόμο της Θερμης από Μουδανιά ενώ πήγαινα με καμια 160 και απόρησα. Ηταν το 1.7 μάλλον. Εγώ ήμουνα με ένα rav4 test drive με τα 150 αλογα. Δεν ήθελα και πολύ για να το 190αρίσω Μπράβο πάντως στο niva.Δεν πίστευα ότι πάει πάνω από 140.Ενας φίλος μου έχει το 1.6 και όποτε μπαίνω, μου φαίνεται ότι πάνω από 100 του είναι πολλά στην εθνική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kard last edited by

                          Οχι Αθηνα μενω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Τα μηχανικά οστήρια τι είναι??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kard last edited by

                              απλως το niva εχει υδραυλικα οστηρια, για περισσοτερη ροπη τα μηχανικα ειναι καλυτερα. Παρατηρω κατι ομως, κανεις σας δε ριχνει ιδεες για βελτιωσεις για πιο βαρβατα NIVA. εμεις οι nivaκηδες δεν εχουμε comblex, ριχτε τα λοιπον!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης kard έγραψε:
                                απλως το niva εχει υδραυλικα οστηρια, για περισσοτερη ροπη τα μηχανικα ειναι καλυτερα. Παρατηρω κατι ομως, κανεις σας δε ριχνει ιδεες για βελτιωσεις για πιο βαρβατα NIVA. εμεις οι nivaκηδες δεν εχουμε comblex, ριχτε τα λοιπον!!!

                                Εγω ξερω οτι τα μηχανικα ωστηρια ειναι πιο αξιοπιστα στο υψηλο στροφαρισμα ,για ροπη δεν το ηξερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kard last edited by

                                  τι αμαξι εχεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michailbm last edited by

                                    Ο χρήστης tasmania έγραψε:

                                    1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω

                                    Έχει κάνει δυναμομέτρηση ή εμπειρικά το λες;

                                    ΥΓ Σου έστειλα pm

                                    Ψαχνωμαστε για αλογακια ???

                                    P.S. For taz only!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • T
                                      tasmania last edited by

                                      Ο χρήστης michailbm έγραψε:

                                      1.7i 2002' τα 8 αλογακια ειναι μες το νερο και παντα με 98 οκτανιων δινει και κατι παραπανω

                                      Έχει κάνει δυναμομέτρηση ή εμπειρικά το λες;

                                      ΥΓ Σου έστειλα pm

                                      Ψαχνωμαστε για αλογακια ???

                                      P.S. For taz only!!!

                                      Ναιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!

                                      PS Μην παίρνεις θάρρος. Όταν συναγωνίζεσαι (ή τουλάχιστον θες ) το Niva του Κωνσταντόπουλου με τα 120+ και το Jimny του Μεγαλιού με τα 100+ χρειάζεσαι μερικά αλόγατα παραπάνω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Κανέναν παλιό δίλιτρο από Φίατ,μέ τά διπλά καρμπυρατέρ χρειάζεσαι μάλλον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tasmania last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                          Κανέναν παλιό δίλιτρο από Φίατ,μέ τά διπλά καρμπυρατέρ χρειάζεσαι μάλλον.

                                          Αυτό είναι η καλύτερη λύση για τα 1.6 και υπάρχει και σε turbo έκδοση , αν και οι Ρώσοι υποστηρίζουν ότι μπορούν να κάνουν τον συγκεκριμένο κινητήρα να αποδίδει 120 + άλογα .

                                          Δεν ξέρω εάν αξίζει να κάνει τέτοια μετατροπή σε ένα αμάξι του 2001 με τον 1.7 mpi. Το μόνο που του λυπεί είναι η ροπή στα χαμηλά που την βρίσκει με αλλαγή στα διαφορικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                          ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr