-
Αξιοτιμοι συνφορουμιστες/στριες ,
Εχω πολλά ερωτήματα σχετικα με το θέμα των εγγυήσεων.Ξέρω ότι το θέμα έχει αναφερθεί στο παρελθόν όμως ακούστε τι συνέβη στην κακόμοιρη αδελφη μου και πείτε μου την άποψη σας!!!!!!!!!
Ωντας ιδιοκτήτρια ενός fiesta 2002 με 50000 km πήγε σε συνεργείο της ford για μια αλλαγη λαδιών και καποιους ελέγχους.Σημειώστε ότι το service έγινε στα 40000km πριν κανα εξάμηνο δηλαδή.Αυτό που ζήτησε ήταν : Αλλαγή λαδιών, έλεγχοδιαροης στο δοχειο πληρωσης του ψυγείου,έλεγχο φρένων,**έλεγχο **του ρελαντί γιατί κατά την εκκίνηση έπεφτε χωρις λογο στις 500rpm.
Αποτελέσματα: Αλλαγή τάπας δοχείου, αλλαγή σωλήνα επιστροφής στο δοχείο,αλλαγή λαδιών, καθάρισμα πίσω φρένων, επαναπρογ/σμο της pcm.
Κόστος :110 ευρώ. Αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι ήθελε μόνο έλεγχο στα φρένα , όμως αυτοί έκριναν ότι τα πίσω πρέπει να καθαριστούν χωρίς να ενημερωσουν κανένα.Η συγκεκριμένη εργασία είχε γίνει και στο προηγούμενο service.Για το ρελαντί δεν βρήκαν προβλημα αλλά έκαναν επαναπρ/σμό της pcm με χρέωση και χωρίς πάλι να ενημερωσουν κανένα.Οσο για την διαροή στο ψυγείο (που ήταν το μόνο που ρώτησαν την ιδιοκτήτρια για το αν θέλει να φτιαχτεί) δικαιολογείται η χρέωση των εξαρτημάτων? Εάν ναι ποια η αξία της πολυδιαφημισμενης ολικής εγγύησης 5 ετών της ford?
Αναμένω τις απόψεις σας με πολύ ενδιαφέρον -
Αξιοτιμοι συνφορουμιστες/στριες ,
Εχω πολλά ερωτήματα σχετικα με το θέμα των εγγυήσεων.Ξέρω ότι το θέμα έχει αναφερθεί στο παρελθόν όμως ακούστε τι συνέβη στην κακόμοιρη αδελφη μου και πείτε μου την άποψη σας!!!!!!!!!
Ωντας ιδιοκτήτρια ενός fiesta 2002 με 50000 km πήγε σε συνεργείο της ford για μια αλλαγη λαδιών και καποιους ελέγχους.Σημειώστε ότι το service έγινε στα 40000km πριν κανα εξάμηνο δηλαδή.Αυτό που ζήτησε ήταν : Αλλαγή λαδιών, έλεγχοδιαροης στο δοχειο πληρωσης του ψυγείου,έλεγχο φρένων,**έλεγχο **του ρελαντί γιατί κατά την εκκίνηση έπεφτε χωρις λογο στις 500rpm.
Αποτελέσματα: Αλλαγή τάπας δοχείου, αλλαγή σωλήνα επιστροφής στο δοχείο,αλλαγή λαδιών, καθάρισμα πίσω φρένων, επαναπρογ/σμο της pcm.
Κόστος :110 ευρώ. Αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι ήθελε μόνο έλεγχο στα φρένα , όμως αυτοί έκριναν ότι τα πίσω πρέπει να καθαριστούν χωρίς να ενημερωσουν κανένα.Η συγκεκριμένη εργασία είχε γίνει και στο προηγούμενο service.Για το ρελαντί δεν βρήκαν προβλημα αλλά έκαναν επαναπρ/σμό της pcm με χρέωση και χωρίς πάλι να ενημερωσουν κανένα.Οσο για την διαροή στο ψυγείο (που ήταν το μόνο που ρώτησαν την ιδιοκτήτρια για το αν θέλει να φτιαχτεί) δικαιολογείται η χρέωση των εξαρτημάτων? Εάν ναι ποια η αξία της πολυδιαφημισμενης ολικής εγγύησης 5 ετών της ford?
Αναμένω τις απόψεις σας με πολύ ενδιαφέρον -
Αξιοτιμοι συνφορουμιστες/στριες ,
Εχω πολλά ερωτήματα σχετικα με το θέμα των εγγυήσεων.Ξέρω ότι το θέμα έχει αναφερθεί στο παρελθόν όμως ακούστε τι συνέβη στην κακόμοιρη αδελφη μου και πείτε μου την άποψη σας!!!!!!!!!
Ωντας ιδιοκτήτρια ενός fiesta 2002 με 50000 km πήγε σε συνεργείο της ford για μια αλλαγη λαδιών και καποιους ελέγχους.Σημειώστε ότι το service έγινε στα 40000km πριν κανα εξάμηνο δηλαδή.Αυτό που ζήτησε ήταν : Αλλαγή λαδιών, έλεγχοδιαροης στο δοχειο πληρωσης του ψυγείου,έλεγχο φρένων,**έλεγχο **του ρελαντί γιατί κατά την εκκίνηση έπεφτε χωρις λογο στις 500rpm.
Αποτελέσματα: Αλλαγή τάπας δοχείου, αλλαγή σωλήνα επιστροφής στο δοχείο,αλλαγή λαδιών, καθάρισμα πίσω φρένων, επαναπρογ/σμο της pcm.
Κόστος :110 ευρώ. Αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι ήθελε μόνο έλεγχο στα φρένα , όμως αυτοί έκριναν ότι τα πίσω πρέπει να καθαριστούν χωρίς να ενημερωσουν κανένα.Η συγκεκριμένη εργασία είχε γίνει και στο προηγούμενο service.Για το ρελαντί δεν βρήκαν προβλημα αλλά έκαναν επαναπρ/σμό της pcm με χρέωση και χωρίς πάλι να ενημερωσουν κανένα.Οσο για την διαροή στο ψυγείο (που ήταν το μόνο που ρώτησαν την ιδιοκτήτρια για το αν θέλει να φτιαχτεί) δικαιολογείται η χρέωση των εξαρτημάτων? Εάν ναι ποια η αξία της πολυδιαφημισμενης ολικής εγγύησης 5 ετών της ford?
Αναμένω τις απόψεις σας με πολύ ενδιαφέρον -
Μου φαινεται οτι την επιασαν λιγο κοροϊ δο την αδερφη σου. Το λιγοτερο που επρεπε να κανουν ειναι να την ενημερωναν τηλεφωνικα για τις αλλαγες που ηθελαν να κανουν.
Δηλαδη τι, αποφασιζουμε και διαταζουμε; Δικο τους ειναι το αμαξι;
Την επομενη φορα που θα ξαναπαει να μην 'μεινει ησυχη'. Να τους απογορευσει να κανουν οποιαδηποτα αλλαγη χωρις την συγκαταθεση της. -
Γιατι την επόμενη φόρα;Πρεπει τώρα να διαμαρτυρηθει πρωτα στον υπευθυνο καταστήματος και μετα στην κεντρικη αντιπροσωπεία.
Ειδικα αυτος ο προληπτικος επαναπρογραμματισμός που χρεώθηκε ειναι απαραδεκτος,για τα φρένα ας δεχτουμε οτι ηταν θεμα ασφαλείας,αν και η λεξη καθαρισμος..
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Γιατι την επόμενη φόρα;Πρεπει τώρα να διαμαρτυρηθει πρωτα στον υπευθυνο καταστήματος και μετα στην κεντρικη αντιπροσωπεία.Ειδικα αυτος ο προληπτικος επαναπρογραμματισμός που χρεώθηκε ειναι απαραδεκτος,για τα φρένα ας δεχτουμε οτι ηταν θεμα ασφαλείας,αν και η λεξη καθαρισμος..
Εχεις δικιο.
Να μη μεινει με σταυρωμενα τα χερια η αδερφη σου. Ας πατε μαζι κιολας να τους τριξετε λιγο τα δοντια, και μην περιμενετε την επομενη φορα. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατι την επόμενη φόρα;Πρεπει τώρα να διαμαρτυρηθει πρωτα στον υπευθυνο καταστήματος και μετα στην κεντρικη αντιπροσωπεία.
Ειδικα αυτος ο προληπτικος επαναπρογραμματισμός που χρεώθηκε ειναι απαραδεκτος,για τα φρένα ας δεχτουμε οτι ηταν θεμα ασφαλείας,αν και η λεξη καθαρισμος..
Εχεις δικιο.
Να μη μεινει με σταυρωμενα τα χερια η αδερφη σου. Ας πατε μαζι κιολας να τους τριξετε λιγο τα δοντια, και μην περιμενετε την επομενη φορα.Αφού επικοινώνησα με την **κεντρική αντιπροσωπεία **(με τον υπεύθυνο καταστήματος δεν βγήκε άκρη) άκουσον άκουσον τι μου είπαν:
Για όσα ζητήθηκε έλεγχος (φρένα , προγ/σμός pcm κ.λ.π.) έπρεπε να ήταν η αδερφή μου πιο σαφής διότι όταν τους λένε έλεγχο αυτοί κάνουν και αυτές τις εργασίες (συντήρησης) με το αζημίωτο βέβαια .Τώρα για το θέμα της εγγύησης: Δεν υπάρχει 5 χρόνια ολική εγγύηση αλλά 2 χρόνια ολική και 3 προνομιακή . Αυτό σημαίνει ότι μετά τα 2 χρόνια δεν σου καλύπτει τα πάντα αλλά ορισμένα από αυτά.Και ερωτώ μήπως μας δουλεύουν τελικά? Εγώ θυμάμαι όταν πήγαμε να αγοράσουμε το αυτ/το ότι ο πωλητής έδωσε 5 χρόνια ολική εγγύηση από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα Μου αρέσει που την διαφημίζουν κιόλας Ετσι σκοπεύουν να χτυπήσουν τους Ιάπωνες και Κορεάτες? Αυτό είναι το after sales της ford? Μάλλον χρειάζονται μαθήματα από την Τoyota. Με τέτοια τυχοδιωκτική συμπεριφορά δεν βλέπω προκοπή...ήδη έχασαν μια πώληση (Maverick) από τον πατέρα μου -
Από πότε ο έλεγχος σημαινει εργασία;
Σουαχίλι μιλανε στην ford; -
Ο χρήστης Rrunner έγραψε:
Τώρα για το θέμα της εγγύησης: Δεν υπάρχει 5 χρόνια ολική εγγύηση αλλά 2 χρόνια ολική και 3 προνομιακή . Αυτό σημαίνει ότι μετά τα 2 χρόνια δεν σου καλύπτει τα πάντα αλλά ορισμένα από αυτά.Και ερωτώ μήπως μας δουλεύουν τελικά? Εγώ θυμάμαι όταν πήγαμε να αγοράσουμε το αυτ/το ότι ο πωλητής έδωσε 5 χρόνια ολική εγγύηση από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα Μου αρέσει που την διαφημίζουν κιόλαςΟμοίως ο αντιπρόσωπος της Ford μου είχε πει όταν έψαχνα για αυτοκίνητο ότι η εγγύησή τους είναι ολική: 'Καλύπτει τα πάντα κύριε για 5 χρόνια, μηχανικά ΚΑΙ ηλεκτρικά. ΕΙΝΑΙ Ο-ΛΙ-ΚΗ!'. Τουλάχιστον στην Opel μου είπαν ότι η 6ετής εγγύηση είναι διετής για τα ηλεκτρικά, πλην του εγκεφάλου και του δυναμό που είναι επίσης 6ετής. Για 'μικρά' μηχανικά δεν ξέρω, ελπίζω να καλύπτομαι για 6 χρόνια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τώρα για το θέμα της εγγύησης: Δεν υπάρχει 5 χρόνια ολική εγγύηση αλλά 2 χρόνια ολική και 3 προνομιακή . Αυτό σημαίνει ότι μετά τα 2 χρόνια δεν σου καλύπτει τα πάντα αλλά ορισμένα από αυτά.Και ερωτώ μήπως μας δουλεύουν τελικά? Εγώ θυμάμαι όταν πήγαμε να αγοράσουμε το αυτ/το ότι ο πωλητής έδωσε 5 χρόνια ολική εγγύηση από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα Μου αρέσει που την διαφημίζουν κιόλας
Ομοίως ο αντιπρόσωπος της Ford μου είχε πει όταν έψαχνα για αυτοκίνητο ότι η εγγύησή τους είναι ολική: 'Καλύπτει τα πάντα κύριε για 5 χρόνια, μηχανικά ΚΑΙ ηλεκτρικά. ΕΙΝΑΙ Ο-ΛΙ-ΚΗ!'. Τουλάχιστον στην Opel μου είπαν ότι η 6ετής εγγύηση είναι διετής για τα ηλεκτρικά, πλην του εγκεφάλου και του δυναμό που είναι επίσης 6ετής. Για 'μικρά' μηχανικά δεν ξέρω, ελπίζω να καλύπτομαι για 6 χρόνια.
Manosk,
Αυτό ζήτησα και εγώ, δηλαδή ότι θα προτιμούσα να μου έλεγαν από την αρχή ότι η εγγύηση είναι 2 χρόνια ολική +3 ''μερική''.Θα ήταν πιο τίμιο.Ο εκπρόσωπος της ford μου αντέταξε το τρομερό επιχείρημα της βιωσιμότητας της εταιρίας .Αυτά είναι λέει μεσά στο παιχνίδι της πώλησης.Έτσι απλά και χωρίς ντροπή.Δηλαδή ας προσέχαμε να κοιτούσαμε το εγχειρίδιο της εγγύησης που ισχυρίζεται ότι τα γράφει(το οποίο σου δίνουν αφού αγοράσεις το αυτ/το).Βέβαια είναι άσχετο τι λένε οι πωλητές. -
Μία σχετική ερώτηση για τις εγγυήσεις:
Για να ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση ποιες προδιαγραφές πρέπει να πληρεί το συνεργείο;
Αν για παράδειγμα αγοράσω ένα Golf ή Astra πως ξέρω ότι πηγαίνοντας το 'Χ' συνεργείο δε θα παραβιάσω τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης; -
Δεν είναι θέμα προδιαγραφών αλλά επίσημης συνεργασίας. Στα site των εταιρειών συνήθως αναφέρονται τα αναγνωρισμένα συνεργεία. Αν πας αλλού, ακόμα κι αν είναι καλύτερα σε κάθε επίπεδο, χάνεις την εγγύηση.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είναι θέμα προδιαγραφών αλλά επίσημης συνεργασίας. Στα site των εταιρειών συνήθως αναφέρονται τα αναγνωρισμένα συνεργεία. Αν πας αλλού, ακόμα κι αν είναι καλύτερα σε κάθε επίπεδο, χάνεις την εγγύηση.Το εχουμε συζητήσει πάμπολες φορες στο φόρουμ,αυτο που λες δεν ισχύει.
Βέβαια κατα την διαρκεια της εγγύησης καλό ειναι να χρησιμοποιείς ανταλλακτικα του κατασκευαστή (σε οτι αφορα τα μη αναλώσιμα) ,αλλιως τα πραγματα περιπλέκονται.
-
Με την καταργηση του block exemption εχουν αλλαξει παρα πολλα, αλλα βεβαια ο ελληνας εδω και πολλα χρονια το μονο που εχει μαθει ειναι να σκυβει το κεφαλι στον καθε μλκ...
Ελεγχος σημαινει ελεγχος, αμα θελουν να κανουν κατι παραπανω ειναι υποχρεωμενοι να ενημερωσουν τον πελατη και μετα. Εγω θα το επαιρνα και θα εφευγα χωρις να πληρωσω (οπως και εχω κανει).
2ον, για την 'προνομιακη' εγγυηση της Ford. Μεχρι πριν 1-2 χρονια καλυπτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, τωρα δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι. Μπειτε στο http://www.cluibfocus.gr, καπου εχουν το χαρτι της εγγυησης σκαναρισμενο. Παντως ακουγεται πολλες φορες το οτι τι καλυπτεται και κατα ποσο ολικη ειναι η 5ετης ειναι θεμα συνεργειου.
-
-
Το νομοθετικό καθεστώς μπορεί ν' άλλαξε, αλλά δεν βλέπω να εφαρμόζεται. Μήπως ισχύει κάποια οδηγία της Ε.Ε., η οποία όμως δεν έχει τεθεί ακόμα σε ισχύ στο εθνική έννομη τάξη;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το νομοθετικό καθεστώς μπορεί ν' άλλαξε, αλλά δεν βλέπω να εφαρμόζεται. Μήπως ισχύει κάποια οδηγία της Ε.Ε., η οποία όμως δεν έχει τεθεί ακόμα σε ισχύ στο εθνική έννομη τάξη;Το κοινοτικο δίκαιο υπερισχύει όλων των άλλων όταν το πραγμα πάει στα δικαστήρια,αλλα ουτως ή αλλως οι αντιπροσωπείες ειναι ως επι το πλείστον ενημερες και συμμορφωμένες,εφόσον ο πελάτης δείξει ότι γνωρίζει
Παντως ασχετα απο το σε ποιο συνεργείο θα παμε και απο που θα παρουμε τα ανταλλακτικά μας, εγω συστηνω να γινεται χρηση γνησιων ανταλλακτικων κατα την εγγύηση,γιατι αν πχ σπασει ενα εξάρτημα της μηχανής το οποίο δεν ειναι της εταιρείας που μας παρέχει την εγγύηση,δεν νομιζω να υποχρεούνται να στο αλλάξουν,ειναι και λογικο αλλωστε.
-
Tελικώς τί ισχύει με την 5αετή εγγύηση της Ford?
Mόλις προχθές που ρώτησα για ένα Sportka,μου έδωσαν χαρτί που γράφει 5 χρόνια εγγύηση πλήρης!
Μας δουλεύουν ή όχι?
-
Kαλα τι κουβεντιαζουμε ρε παιδια τωρα? Η Εγγυηση ειναι ολικη. Σε γνωστο μου αλλαξανε και τη μπαταρια στα 3 χρονια τσαμπα. Μαλλον ειναι θεμα συνεργειου και πεσατε σε βλαμμενο.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το νομοθετικό καθεστώς μπορεί ν' άλλαξε, αλλά δεν βλέπω να εφαρμόζεται. Μήπως ισχύει κάποια οδηγία της Ε.Ε., η οποία όμως δεν έχει τεθεί ακόμα σε ισχύ στο εθνική έννομη τάξη;
Το κοινοτικο δίκαιο υπερισχύει όλων των άλλων όταν το πραγμα πάει στα δικαστήρια,αλλα ουτως ή αλλως οι αντιπροσωπείες ειναι ως επι το πλείστον ενημερες και συμμορφωμένες,εφόσον ο πελάτης δείξει ότι γνωρίζει
Παντως ασχετα απο το σε ποιο συνεργείο θα παμε και απο που θα παρουμε τα ανταλλακτικά μας, εγω συστηνω να γινεται χρηση γνησιων ανταλλακτικων κατα την εγγύηση,γιατι αν πχ σπασει ενα εξάρτημα της μηχανής το οποίο δεν ειναι της εταιρείας που μας παρέχει την εγγύηση,δεν νομιζω να υποχρεούνται να στο αλλάξουν,ειναι και λογικο αλλωστε.
Και τα after market ανταλλακτικά καλύπτονται από εγγύηση, όπως ισχύει με ΚΑΘΕ προϊόν που πωλείται εντός Ε.Ε.
Ερώτημα περι εγγύησης.........