-
Επαναφέρω το θέμα γιατί ένα τεστ γνωστού περιοδικού μου άναψε φυτιλιές
Στη πίστα των Σερρών λοιπόν , το μικρό RX-8 των 192 ονομαστικών ίππων ήταν 1-3 δλ. το γύρο ταχύτερο απ'όλα τα GTi της αγοράς και ήταν αργότερο φυσιολογικά μόνο από Μ3 , EVO , STi, 350Z. Και δεν είναι μόνο αυτό , σε όλες τις στροφές της πίστας είχε τις υψηλότερες τιμές g ... ακόμα και από τις φτερούγες και την Μ3 , μια καθαρή ένδειξη υψηλού κρατήματος. Από την 'παρέα' έλειπαν οι άλλοι 2 σαμουράι (Civic TypeR - RX-8 231ps) .... αν ήταν παρόντα θα είχαμε μεγαλύτερες διαφορές.
RX-8 192 ..................................... 1' 38'' 60
Golf GTi ...................................... 1' 39'' 70
TT roadster 3.2 DSG ..................... 1' 39'' 80
A3 Sportback TFSI ....................... 1' 39'' 85
Alfa GT 3.2 .................................. 1' 40'' 25
Megane Sport .............................. 1' 40'' 35
Ibiza Cupra ................................. 1' 40'' 75
Astra 2.0T ................................... 1' 41'' 45
C4 VTS ........................................1' 41'' 45
C2 VTS ........................................1' 41'' 45 !!Συγκρίνοντας το RX-8 είτε με τα 'GTi' είτε με τα GT είναι καθαρός νικητής. Και σαν GT που είναι , πρέπει οι κατασκευαστές του να είναι ιδιαίτερα υπερήφανοι αφού συνδοιάζει τον GT χαρακτήρα με πραγματική ταχύτητα και ευχαρίστηση.
Μα θα μου πει κάποιος , 'τι μας νοιάζει ρε φίλε οι χρόνοι που κάνουν στη πίστα .. εμείς θέλουμε ένα γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο για το δρόμο' *
Μα μόνο στη πίστα μπορείς να μετρήσεις τις πραγματικές διαφορές κρατήματος , οι οποίες θα υπάρχουν και στο δρόμο. Η αίσθηση ξεγελάει ακόμα και τους πιο έμπειρους οδηγούς-δοκιμαστές , μόνο οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Τι να το κάνω ένα αυτοκίνητο με αίσθηση 'τανκ' στην οδήγηση που νοιώθεις ότι δεν θα σε προδώσει ποτέ αλλά στην πραγματικότητα τα όρια πρόσφυσης του είναι χαμηλότερα από άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο ;;- Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι και σας λέω τον προβληματισμό μου , που έχει 2 σκέλη.
1.- ποιό είναι πραγματικά γρήγορο και ασφαλές ;;
2.- ποιά είναι η 'αντίληψη' του κόσμου για τα γρήγορα αυτοκίνητα
-
- Γρήγορο (εκτός ευθείας) είναι ένα αυτοκίνητο που κατά τη διάρκεια αλλαγής πορείας μπορεί και πετυχαίνει υψηλές τιμές g. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης στη διάθεση του , είτε για να τα χρησιμοποιήσει για την ευχαρίστηση του είτε , για να γλυτώσει από ένα πιθανό λάθος του. Αυτό το κέρδος αν συνδοιαστεί με καλά φρένα , δυνατό κινητήρα , προβλέψιμη συμπεριφορά και επικουρικά με κάποιο είδος ESP , τότε έχουμε το πραγματικά γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο.
2.- Η πλεοψηφία του κόσμου θεωρεί ότι τα αυτοκίνητα είναι ποιοτικά ανάλογα τη χώρα κατασκευής , στρίβουν με τη σημαία ή την παράδοση κλπ.
Μήπως στην σημερινή εποχή πρέπει όλα μα όλα να αναθεωρηθούν ;; Αλλωστε οι συνεργασίες , οι εμπειρίες από αγώνες , η οικονομική κατάσταση αλλά και οι εμπορικές πολιτικές των εταιρειών έχουν αλλάξει.
Τα μοντέλα των εταιρειών πρέπει να τα κρίνουμε πλέον το καθένα ξεχωριστά και χωρίς προκατάληψη (θετική ή αρνητική).
Στο θέμα μας τώρα , το RX-8 είναι καλύτερο από τους συγκεκριμένους ανταγωνιστές σε 'κράτημα' (άρα και σε ασφάλεια αφού και γρήγορο είναι και κορυφαία φρένα έχει και φιλική συμπεριφορά έχει και DSC με on/off έχει και στιβαρό πλαίσιο με Χ αερόσακους έχει). Για πραγματική ποιότητα κατασκευής ας μην μιλήσω , όποιος γνώστης μπορεί να δει κατασκευαστικά χαρακτηριστικά θα καταλάβει.
Η νοοτροπία του κόσμου όμως μπορεί να θεωρεί πιο σπορ και γρήγορη μια Alfa GT ή ένα GTi ή ένα TT κρίνοντας με το όνομα ή με τη χώρα ή με τα 'περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαίς'Αφησα επίτηδες απέξω το κριτήριο της ομορφιάς και της χρήσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Είναι ίσως το σημαντικότερο κριτήριο το αυτοκίνητο σου να σε 'φτειάχνει' ..... όμως δεν πρέπει να σου βάζει και παρωπίδες στο πιο είναι το καλύτερο στη κατηγορία του.
- Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι και σας λέω τον προβληματισμό μου , που έχει 2 σκέλη.
-
Επαναφέρω το θέμα γιατί ένα τεστ γνωστού περιοδικού μου άναψε φυτιλιές
Στη πίστα των Σερρών λοιπόν , το μικρό RX-8 των 192 ονομαστικών ίππων ήταν 1-3 δλ. το γύρο ταχύτερο απ'όλα τα GTi της αγοράς και ήταν αργότερο φυσιολογικά μόνο από Μ3 , EVO , STi, 350Z. Και δεν είναι μόνο αυτό , σε όλες τις στροφές της πίστας είχε τις υψηλότερες τιμές g ... ακόμα και από τις φτερούγες και την Μ3 , μια καθαρή ένδειξη υψηλού κρατήματος. Από την 'παρέα' έλειπαν οι άλλοι 2 σαμουράι (Civic TypeR - RX-8 231ps) .... αν ήταν παρόντα θα είχαμε μεγαλύτερες διαφορές.
RX-8 192 ..................................... 1' 38'' 60
Golf GTi ...................................... 1' 39'' 70
TT roadster 3.2 DSG ..................... 1' 39'' 80
A3 Sportback TFSI ....................... 1' 39'' 85
Alfa GT 3.2 .................................. 1' 40'' 25
Megane Sport .............................. 1' 40'' 35
Ibiza Cupra ................................. 1' 40'' 75
Astra 2.0T ................................... 1' 41'' 45
C4 VTS ........................................1' 41'' 45
C2 VTS ........................................1' 41'' 45 !!Συγκρίνοντας το RX-8 είτε με τα 'GTi' είτε με τα GT είναι καθαρός νικητής. Και σαν GT που είναι , πρέπει οι κατασκευαστές του να είναι ιδιαίτερα υπερήφανοι αφού συνδοιάζει τον GT χαρακτήρα με πραγματική ταχύτητα και ευχαρίστηση.
Μα θα μου πει κάποιος , 'τι μας νοιάζει ρε φίλε οι χρόνοι που κάνουν στη πίστα .. εμείς θέλουμε ένα γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο για το δρόμο' *
Μα μόνο στη πίστα μπορείς να μετρήσεις τις πραγματικές διαφορές κρατήματος , οι οποίες θα υπάρχουν και στο δρόμο. Η αίσθηση ξεγελάει ακόμα και τους πιο έμπειρους οδηγούς-δοκιμαστές , μόνο οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Τι να το κάνω ένα αυτοκίνητο με αίσθηση 'τανκ' στην οδήγηση που νοιώθεις ότι δεν θα σε προδώσει ποτέ αλλά στην πραγματικότητα τα όρια πρόσφυσης του είναι χαμηλότερα από άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο ;;- Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι και σας λέω τον προβληματισμό μου , που έχει 2 σκέλη.
1.- ποιό είναι πραγματικά γρήγορο και ασφαλές ;;
2.- ποιά είναι η 'αντίληψη' του κόσμου για τα γρήγορα αυτοκίνητα
-
- Γρήγορο (εκτός ευθείας) είναι ένα αυτοκίνητο που κατά τη διάρκεια αλλαγής πορείας μπορεί και πετυχαίνει υψηλές τιμές g. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης στη διάθεση του , είτε για να τα χρησιμοποιήσει για την ευχαρίστηση του είτε , για να γλυτώσει από ένα πιθανό λάθος του. Αυτό το κέρδος αν συνδοιαστεί με καλά φρένα , δυνατό κινητήρα , προβλέψιμη συμπεριφορά και επικουρικά με κάποιο είδος ESP , τότε έχουμε το πραγματικά γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο.
2.- Η πλεοψηφία του κόσμου θεωρεί ότι τα αυτοκίνητα είναι ποιοτικά ανάλογα τη χώρα κατασκευής , στρίβουν με τη σημαία ή την παράδοση κλπ.
Μήπως στην σημερινή εποχή πρέπει όλα μα όλα να αναθεωρηθούν ;; Αλλωστε οι συνεργασίες , οι εμπειρίες από αγώνες , η οικονομική κατάσταση αλλά και οι εμπορικές πολιτικές των εταιρειών έχουν αλλάξει.
Τα μοντέλα των εταιρειών πρέπει να τα κρίνουμε πλέον το καθένα ξεχωριστά και χωρίς προκατάληψη (θετική ή αρνητική).
Στο θέμα μας τώρα , το RX-8 είναι καλύτερο από τους συγκεκριμένους ανταγωνιστές σε 'κράτημα' (άρα και σε ασφάλεια αφού και γρήγορο είναι και κορυφαία φρένα έχει και φιλική συμπεριφορά έχει και DSC με on/off έχει και στιβαρό πλαίσιο με Χ αερόσακους έχει). Για πραγματική ποιότητα κατασκευής ας μην μιλήσω , όποιος γνώστης μπορεί να δει κατασκευαστικά χαρακτηριστικά θα καταλάβει.
Η νοοτροπία του κόσμου όμως μπορεί να θεωρεί πιο σπορ και γρήγορη μια Alfa GT ή ένα GTi ή ένα TT κρίνοντας με το όνομα ή με τη χώρα ή με τα 'περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαίς'Αφησα επίτηδες απέξω το κριτήριο της ομορφιάς και της χρήσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Είναι ίσως το σημαντικότερο κριτήριο το αυτοκίνητο σου να σε 'φτειάχνει' ..... όμως δεν πρέπει να σου βάζει και παρωπίδες στο πιο είναι το καλύτερο στη κατηγορία του.
- Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι και σας λέω τον προβληματισμό μου , που έχει 2 σκέλη.
-
Επαναφέρω το θέμα γιατί ένα τεστ γνωστού περιοδικού μου άναψε φυτιλιές
Στη πίστα των Σερρών λοιπόν , το μικρό RX-8 των 192 ονομαστικών ίππων ήταν 1-3 δλ. το γύρο ταχύτερο απ'όλα τα GTi της αγοράς και ήταν αργότερο φυσιολογικά μόνο από Μ3 , EVO , STi, 350Z. Και δεν είναι μόνο αυτό , σε όλες τις στροφές της πίστας είχε τις υψηλότερες τιμές g ... ακόμα και από τις φτερούγες και την Μ3 , μια καθαρή ένδειξη υψηλού κρατήματος. Από την 'παρέα' έλειπαν οι άλλοι 2 σαμουράι (Civic TypeR - RX-8 231ps) .... αν ήταν παρόντα θα είχαμε μεγαλύτερες διαφορές.
RX-8 192 ..................................... 1' 38'' 60
Golf GTi ...................................... 1' 39'' 70
TT roadster 3.2 DSG ..................... 1' 39'' 80
A3 Sportback TFSI ....................... 1' 39'' 85
Alfa GT 3.2 .................................. 1' 40'' 25
Megane Sport .............................. 1' 40'' 35
Ibiza Cupra ................................. 1' 40'' 75
Astra 2.0T ................................... 1' 41'' 45
C4 VTS ........................................1' 41'' 45
C2 VTS ........................................1' 41'' 45 !!Συγκρίνοντας το RX-8 είτε με τα 'GTi' είτε με τα GT είναι καθαρός νικητής. Και σαν GT που είναι , πρέπει οι κατασκευαστές του να είναι ιδιαίτερα υπερήφανοι αφού συνδοιάζει τον GT χαρακτήρα με πραγματική ταχύτητα και ευχαρίστηση.
Μα θα μου πει κάποιος , 'τι μας νοιάζει ρε φίλε οι χρόνοι που κάνουν στη πίστα .. εμείς θέλουμε ένα γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο για το δρόμο' *
Μα μόνο στη πίστα μπορείς να μετρήσεις τις πραγματικές διαφορές κρατήματος , οι οποίες θα υπάρχουν και στο δρόμο. Η αίσθηση ξεγελάει ακόμα και τους πιο έμπειρους οδηγούς-δοκιμαστές , μόνο οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Τι να το κάνω ένα αυτοκίνητο με αίσθηση 'τανκ' στην οδήγηση που νοιώθεις ότι δεν θα σε προδώσει ποτέ αλλά στην πραγματικότητα τα όρια πρόσφυσης του είναι χαμηλότερα από άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο ;;- Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι και σας λέω τον προβληματισμό μου , που έχει 2 σκέλη.
1.- ποιό είναι πραγματικά γρήγορο και ασφαλές ;;
2.- ποιά είναι η 'αντίληψη' του κόσμου για τα γρήγορα αυτοκίνητα
-
- Γρήγορο (εκτός ευθείας) είναι ένα αυτοκίνητο που κατά τη διάρκεια αλλαγής πορείας μπορεί και πετυχαίνει υψηλές τιμές g. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης στη διάθεση του , είτε για να τα χρησιμοποιήσει για την ευχαρίστηση του είτε , για να γλυτώσει από ένα πιθανό λάθος του. Αυτό το κέρδος αν συνδοιαστεί με καλά φρένα , δυνατό κινητήρα , προβλέψιμη συμπεριφορά και επικουρικά με κάποιο είδος ESP , τότε έχουμε το πραγματικά γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο.
2.- Η πλεοψηφία του κόσμου θεωρεί ότι τα αυτοκίνητα είναι ποιοτικά ανάλογα τη χώρα κατασκευής , στρίβουν με τη σημαία ή την παράδοση κλπ.
Μήπως στην σημερινή εποχή πρέπει όλα μα όλα να αναθεωρηθούν ;; Αλλωστε οι συνεργασίες , οι εμπειρίες από αγώνες , η οικονομική κατάσταση αλλά και οι εμπορικές πολιτικές των εταιρειών έχουν αλλάξει.
Τα μοντέλα των εταιρειών πρέπει να τα κρίνουμε πλέον το καθένα ξεχωριστά και χωρίς προκατάληψη (θετική ή αρνητική).
Στο θέμα μας τώρα , το RX-8 είναι καλύτερο από τους συγκεκριμένους ανταγωνιστές σε 'κράτημα' (άρα και σε ασφάλεια αφού και γρήγορο είναι και κορυφαία φρένα έχει και φιλική συμπεριφορά έχει και DSC με on/off έχει και στιβαρό πλαίσιο με Χ αερόσακους έχει). Για πραγματική ποιότητα κατασκευής ας μην μιλήσω , όποιος γνώστης μπορεί να δει κατασκευαστικά χαρακτηριστικά θα καταλάβει.
Η νοοτροπία του κόσμου όμως μπορεί να θεωρεί πιο σπορ και γρήγορη μια Alfa GT ή ένα GTi ή ένα TT κρίνοντας με το όνομα ή με τη χώρα ή με τα 'περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαίς'Αφησα επίτηδες απέξω το κριτήριο της ομορφιάς και της χρήσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Είναι ίσως το σημαντικότερο κριτήριο το αυτοκίνητο σου να σε 'φτειάχνει' ..... όμως δεν πρέπει να σου βάζει και παρωπίδες στο πιο είναι το καλύτερο στη κατηγορία του.
- Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι και σας λέω τον προβληματισμό μου , που έχει 2 σκέλη.
-
Ενδιαφέρον
Σε ποιό γνωστό περιοδικό ?
-
ΒΑΣΙΛΗ, φταίω εγώ τώρα αν πω ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ το RX_8 ????????
Γιάννης
-
Πόσο δίκιο έχεις ΒΑΣΙΛΗ!
Το RX-8 απέδειξε ότι είναι η καλύτερη αγορά μέχρι τα 30000+ ευρώ και το μόνο που μένει είναι να πείσει και για την αξιοπιστία του Wankel σε βάθος χρόνου. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ενδιαφέρον
Σε ποιό γνωστό περιοδικό ?DRIVE .
-
Μα όλα αυτά ήταν αναμενόμενα!!
Το RX-8 με το εξαιρετικά εύστροφο μοτέρ (ροπή έχουν και αργόστροφα ντίζελ αλλά χρόνους δεν μπορούν να κάνουν...), το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, την ελάχιστη μάζα εμπρός, τη σωστή πίσω κίνηση και τις πολύ μικρές αναρτώμενες μάζες σε ανάρτηση, βεβαίως και θα έκανε κάτι τέτοιο!!
Βεβαίως, τα πλευρικά G δεν είναι και ιδιαίτερη ένδειξη 'κρατήματος' αλλά οι χρόνοι είναι!!Πάντως, ειδικά σε σχέση με την πολυδιαφημισμένη Alfa GT, νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μα όλα αυτά ήταν αναμενόμενα!!
Το RX-8 με το εξαιρετικά εύστροφο μοτέρ (ροπή έχουν και αργόστροφα ντίζελ αλλά χρόνους δεν μπορούν να κάνουν...), το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, την ελάχιστη μάζα εμπρός, τη σωστή πίσω κίνηση και τις πολύ μικρές αναρτώμενες μάζες σε ανάρτηση, βεβαίως και θα έκανε κάτι τέτοιο!!
Βεβαίως, τα πλευρικά G δεν είναι και ιδιαίτερη ένδειξη 'κρατήματος' αλλά οι χρόνοι είναι!!Πάντως, ειδικά σε σχέση με την πολυδιαφημισμένη Alfa GT, νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν...
Αναμενόμενα ....... από εμένα σίγουρα ναι
Πολλοί όμως θεωρούν ότι η GT ή το GTi κρατάνε καλύτερα -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μα όλα αυτά ήταν αναμενόμενα!!
Το RX-8 με το εξαιρετικά εύστροφο μοτέρ (ροπή έχουν και αργόστροφα ντίζελ αλλά χρόνους δεν μπορούν να κάνουν...), το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, την ελάχιστη μάζα εμπρός, τη σωστή πίσω κίνηση και τις πολύ μικρές αναρτώμενες μάζες σε ανάρτηση, βεβαίως και θα έκανε κάτι τέτοιο!!
Βεβαίως, τα πλευρικά G δεν είναι και ιδιαίτερη ένδειξη 'κρατήματος' αλλά οι χρόνοι είναι!!Πάντως, ειδικά σε σχέση με την πολυδιαφημισμένη Alfa GT, νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν...
γιατί δεν είναι τα πλευρικά g ένδειξη κρατήματος? ΑΠΟΔΕΙΞΗ μπορεί να μην είναι, αλλά ΕΝΔΕΙΞΗ είναι σίγουρα
για την GT, δε νομίζω ότι ούτε η Άλφα, ούτε κανείς τη διαφήμισε ποτέ ως αυτοκίνητο που γράφει χρόνους. Το ίδιο ισχύει και για το Ρο-Χι φυσικά, το οποίο δεν παύει να εκπλήσσει όλο τον κόσμο και αξίζει ένα τεράστιο μπράβο στα Γιαπόνια.
Επαναφέρω το θέμα γιατί ένα τεστ γνωστού περιοδικού μου άναψε φυτιλιές
Στη πίστα των Σερρών λοιπόν , το μικρό RX-8 των 192 ονομαστικών ίππων ήταν 1-3 δλ. το γύρο ταχύτερο απ'όλα τα GTi της αγοράς και ήταν αργότερο φυσιολογικά μόνο από Μ3 , EVO , STi, 350Z. Και δεν είναι μόνο αυτό , σε όλες τις στροφές της πίστας είχε τις υψηλότερες τιμές g ... ακόμα και από τις φτερούγες και την Μ3 , μια καθαρή ένδειξη υψηλού κρατήματος. Από την 'παρέα' έλειπαν οι άλλοι 2 σαμουράι (Civic TypeR - RX-8 231ps) .... αν ήταν παρόντα θα είχαμε μεγαλύτερες διαφορές.
θα ήθελα πολύ να δω τι χρόνους γράφει το Cosmo. Πιστεύεις ότι θα είναι de facto πιο γρήγορο από το 'μικρό'? Νομίζω το Challenge υπερτερεί σχετικά σε καμπύλη ροπής, που ίσως να το βοηθούσε στις εξόδους κερδίζοντας χρόνο. Κάνω λάθος?
πολύ ενδιαφέρον θα ήταν ένα τέτοιο συγκριτικό, να δούμε και τι παίζει μεταξύ 5τάχυτου και 6τάχυτου σασμάν στο 'ίδιο' (εντάξει, όχι ακριβώς) αυτοκίνητο.
-
Σπύρο , για το cosmo σε αναφορά λέει ότι ήταν μόνο 1 δεκατο πιο γρήγορο ..... όμως το τεστ ήταν πέρυσι με άλλες συνθήκες - οδηγούς.
Οντως θα ήταν ένα ενδοιαφέρον συγκριτικό ..... να βλέπαμε τις πραγματικές διαφορές
-
Κι αν το βλέπαμε από 4Τ, ακόμη καλύτερα! (KF?)
το Cosmo είναι και βαρύτερο (εξοπλισμός, δερμάτινα, ηλιοροφή) ή όχι?
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Πάντως, ειδικά σε σχέση με την πολυδιαφημισμένη Alfa GT, νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν...
Πιπέρι στο στόμα...
-
Ναι είναι βαρύτερο ..... πόσο ακριβώς δεν ξέρουμε
Καλή η ιδέα σου για τους 4Τ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κι αν το βλέπαμε από 4Τ, ακόμη καλύτερα! (KF?)το Cosmo είναι και βαρύτερο (εξοπλισμός, δερμάτινα, ηλιοροφή) ή όχι?
Μα για τους 4Τ το 192άρι δεν 'λέει' (σιγά μην κρατιόμουν) κι ούτε δοκιμή έγινε (ίσως σε άλλο τεύχος; ) Φυσικά η 120i και η GT πήραν 'αριστείο'
Για τη σχέση 'ταχύτητας-χώρας' έχουν γραφτεί τόσες φορές και υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν και ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ότι η δίλιτρη GT είναι πιο γρήγορη από το Cosmo σε στροφές
Ήταν σίγουρα το Challenge και όχι το Cosmo; Μήπως μπερδεύτηκαν;;
Προσωπικά έχω οδηγήσει το Cosmo πολλά χιλιόμετρα, αλλά δεν περιμένα από το 'μικρό' να είναι τόσο κοντά. Λόγω ροπής μάλιστα πίστευα πως θα ήταν πιο αργό από το GTI σε πίστα τουλάχιστον.
Φωτιές έβαλες Βασίλη
(για το Cosmo πάντως ότι θες ρώτα)
Υ.Γ: σχετικό-άσχετο. Προσωπικά επίσης το τελευταίο τεύχος των 4Τ ήταν απογοηευτικό. Πολλά σχόλια προς το lifestyle και 'politically corect' πήγαιναν
Υ.Γ 2: **ΑΠΑΙΤΩ **από τον nass να το μεταφέρει στην αυτοκίνηση
-
Κάτι μύρισε...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ 2: **ΑΠΑΙΤΩ **από τον nass να το μεταφέρει στην αυτοκίνηση
Αν και δεν είμαι ο nass, έγινε [moderator]
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κι αν το βλέπαμε από 4Τ, ακόμη καλύτερα! (KF?)
το Cosmo είναι και βαρύτερο (εξοπλισμός, δερμάτινα, ηλιοροφή) ή όχι?
Μα για τους 4Τ το 192άρι δεν 'λέει' (σιγά μην κρατιόμουν) κι ούτε δοκιμή έγινε (ίσως σε άλλο τεύχος; ) Φυσικά η 120i και η GT πήραν 'αριστείο'
Για τη σχέση 'ταχύτητας-χώρας' έχουν γραφτεί τόσες φορές και υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν και ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ότι η δίλιτρη GT είναι πιο γρήγορη από το Cosmo σε στροφές
Ήταν σίγουρα το Challenge και όχι το Cosmo; Μήπως μπερδεύτηκαν;;
Προσωπικά έχω οδηγήσει το Cosmo πολλά χιλιόμετρα, αλλά δεν περιμένα από το 'μικρό' να είναι τόσο κοντά. Λόγω ροπής μάλιστα πίστευα πως θα ήταν πιο αργό από το GTI σε πίστα τουλάχιστον.
Φωτιές έβαλες Βασίλη
(για το Cosmo πάντως ότι θες ρώτα)
Υ.Γ: σχετικό-άσχετο. Προσωπικά επίσης το τελευταίο τεύχος των 4Τ ήταν απογοηευτικό. Πολλά σχόλια προς το lifestyle και 'politically corect' πήγαιναν
Υ.Γ 2: **ΑΠΑΙΤΩ **από τον nass να το μεταφέρει στην αυτοκίνηση
Σκοπός μου δεν ήταν να βάλω φωτιές ... αλλά να προσπαθήσω να μεταφέρω την άποψη μου για το πως εννοώ εγώ το γρήγορο και σωστό αυτοκίνητο.
Βέβαια και η αισθήσεις μετράνε ..... ο ήχος του V6 της Alfa , το τιμόνι της , η 'ποιότητα' των Audi .... λένε !!!
Ομως οι αμείλικτοι αριθμοί βγάζουν άλλον αρχηγό στο θέμα του στρίβεινΟχι δεν μπερδεύτηκαν ... το Challenge ήταν
Οσο για το Cosmo .... πέρυσι στην ίδια πίστα σε ανάλογο συγκριτικό είχε ρίξει 2.8 δλ. στο γύρο στην 156 GTAΓιατί είμαι σίγουρος ότι αν έβγαζε η Alfa , Peugeot , Renault , Lancia , Audi κλπ. αυτό το αυτοκίνητο με τα δικά της σήματα , οι οπαδοί της φίρμας ακόμα θα πανηγύριζαν και θα μίλαγαν για τη μεγάλη επιστροφή κλπ κλπ.. ;;;
ΥΓ. Επρεπε να άνοιγα νέο θέμα ... ευτυχώς υπάρχει και ο Κώστας
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΥΓ. Επρεπε να άνοιγα νέο θέμα ... ευτυχώς υπάρχει και ο Κώστας
, Βασίλη αν θες άλλαξε και τον τίτλο με κάτι που θες!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Γιατί είμαι σίγουρος ότι αν έβγαζε η Alfa , Peugeot , Renault , Lancia , Audi κλπ. αυτό το αυτοκίνητο με τα δικά της σήματα , οι οπαδοί της φίρμας ακόμα θα πανηγύριζαν και θα μίλαγαν για τη μεγάλη επιστροφή κλπ κλπ.. ;;;
ΥΓ. Επρεπε να άνοιγα νέο θέμα ... ευτυχώς υπάρχει και ο Κώστας
Ή αν είχε 'δυνατή' αντιπροσωπεία
Ποιο είναι πιο γρήγορο στην πίστα?