-
Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί η παρακάτω στοιχομυθία στο θέμα Οι πρώτες στιγμές με την Alfa Romeo GT.
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντος αυτό που μου κάνει εντύπωση ειναι οτι το κομπλεξ απέναντι στη GT το έχουν κατα 90% κάτοχοι σαξοραλοιδων κουβάδων!!! Και εδω στο φορουμ το έχω διαπιστώσει αλλα και στην πραγματικότητα. Έχω σταματήσει πια να μετράω καθημερινώς τα σαξοραλα που μου κολάνε σαν βδέλες στο δρόμο ελπίζοντας να γυρίσει να τα κοιτάξει η GT μου. Φυσικά τα αγνοεί περιφρονητικά και τα αφήνει να συνεχίζουν μαλιοκούβαρα απο την τσαντίλα το μοναχικό τους ταξίδι, μπάς και πετύχουν πιο κάτω κανένα άλλο κουβαδάκι
Ποιό ακριβώς χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου σου σου επιτρέπει να βλέπεις με τέτοια υπεροψία άλλα αυτοκίνητα ? Ενα μεσαίο coupe-sedan είναι (156) με όντως πολύ ωραίο σχεδιασμό και τίποτα παραπάνω, δεν είναι Ferrari...
Καταλαβαίνεις πως κάνεις αυτό ακριβώς που καυτηριάζουν πολλοί στο Forum, 'εγώ έχω Mercedes / BMW / SUV και σας έχω γραμμένους όλους στα τέτοια μου' ?
Σόρι φίλε sado αν σου χαλάω αυτό το ωραίο θέμα που άνοιξες αλλά δεν μπορώ να βλέπω τέτοια (συγκρατήθηκα για λίγη ώρα αλλά τελικά δεν άντεξα )
ΔΕΝ έχω σαξόραλλο αλλά μάλλον και το δικό μου αυτοκίνητο 'κουβάς' είναι.
-
Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί η παρακάτω στοιχομυθία στο θέμα Οι πρώτες στιγμές με την Alfa Romeo GT.
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντος αυτό που μου κάνει εντύπωση ειναι οτι το κομπλεξ απέναντι στη GT το έχουν κατα 90% κάτοχοι σαξοραλοιδων κουβάδων!!! Και εδω στο φορουμ το έχω διαπιστώσει αλλα και στην πραγματικότητα. Έχω σταματήσει πια να μετράω καθημερινώς τα σαξοραλα που μου κολάνε σαν βδέλες στο δρόμο ελπίζοντας να γυρίσει να τα κοιτάξει η GT μου. Φυσικά τα αγνοεί περιφρονητικά και τα αφήνει να συνεχίζουν μαλιοκούβαρα απο την τσαντίλα το μοναχικό τους ταξίδι, μπάς και πετύχουν πιο κάτω κανένα άλλο κουβαδάκι
Ποιό ακριβώς χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου σου σου επιτρέπει να βλέπεις με τέτοια υπεροψία άλλα αυτοκίνητα ? Ενα μεσαίο coupe-sedan είναι (156) με όντως πολύ ωραίο σχεδιασμό και τίποτα παραπάνω, δεν είναι Ferrari...
Καταλαβαίνεις πως κάνεις αυτό ακριβώς που καυτηριάζουν πολλοί στο Forum, 'εγώ έχω Mercedes / BMW / SUV και σας έχω γραμμένους όλους στα τέτοια μου' ?
Σόρι φίλε sado αν σου χαλάω αυτό το ωραίο θέμα που άνοιξες αλλά δεν μπορώ να βλέπω τέτοια (συγκρατήθηκα για λίγη ώρα αλλά τελικά δεν άντεξα )
ΔΕΝ έχω σαξόραλλο αλλά μάλλον και το δικό μου αυτοκίνητο 'κουβάς' είναι.
-
Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί η παρακάτω στοιχομυθία στο θέμα Οι πρώτες στιγμές με την Alfa Romeo GT.
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντος αυτό που μου κάνει εντύπωση ειναι οτι το κομπλεξ απέναντι στη GT το έχουν κατα 90% κάτοχοι σαξοραλοιδων κουβάδων!!! Και εδω στο φορουμ το έχω διαπιστώσει αλλα και στην πραγματικότητα. Έχω σταματήσει πια να μετράω καθημερινώς τα σαξοραλα που μου κολάνε σαν βδέλες στο δρόμο ελπίζοντας να γυρίσει να τα κοιτάξει η GT μου. Φυσικά τα αγνοεί περιφρονητικά και τα αφήνει να συνεχίζουν μαλιοκούβαρα απο την τσαντίλα το μοναχικό τους ταξίδι, μπάς και πετύχουν πιο κάτω κανένα άλλο κουβαδάκι
Ποιό ακριβώς χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου σου σου επιτρέπει να βλέπεις με τέτοια υπεροψία άλλα αυτοκίνητα ? Ενα μεσαίο coupe-sedan είναι (156) με όντως πολύ ωραίο σχεδιασμό και τίποτα παραπάνω, δεν είναι Ferrari...
Καταλαβαίνεις πως κάνεις αυτό ακριβώς που καυτηριάζουν πολλοί στο Forum, 'εγώ έχω Mercedes / BMW / SUV και σας έχω γραμμένους όλους στα τέτοια μου' ?
Σόρι φίλε sado αν σου χαλάω αυτό το ωραίο θέμα που άνοιξες αλλά δεν μπορώ να βλέπω τέτοια (συγκρατήθηκα για λίγη ώρα αλλά τελικά δεν άντεξα )
ΔΕΝ έχω σαξόραλλο αλλά μάλλον και το δικό μου αυτοκίνητο 'κουβάς' είναι.
-
Κάτι τέτοιους τους γράφεις στα @@ σου. Τους περνάς από πάνω στα φρένα για την πρώτη στροφή κι αμέσως τους ξεφορτώνεσαι. Φήμες λένε ότι, για την υπόλοιπη διαδρομή, αρχίζουν το κακάρισμα και μετά αρχίζουν να μιλάνε για 'αλήτες κοντράκηδες γκαζοφονιάδες', αλλά δε σ'ενδιαφέρει. Ούτως ή άλλως, αυτοί πάντα παίρνουν τ'αυτοκίνητο για να δείχνουν στους άλλους ότι είναι 'επιτυχημένοι', όχι γιατί τους εξυπηρετεί ή τους αρέσει.
-
Νάσο αν μπορείς επικόλλησε και τα υπόλοιπα ποστς εδώ να συνεχίσουμε.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ποιό ακριβώς χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου σου σου επιτρέπει να βλέπεις με τέτοια υπεροψία άλλα αυτοκίνητα ? Ενα μεσαίο coupe-sedan είναι (156) με όντως πολύ ωραίο σχεδιασμό και τίποτα παραπάνω, δεν είναι Ferrari...
Έλα μου ντε. Τα αντιστοιχης φιλοσοφίας Celica και RX-8 που δεν τα βλέπει ούτε με κυάλια η GT, τι είναι δηλαδή αυτά? Κουβάδες??
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ποιό ακριβώς χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου σου σου επιτρέπει να βλέπεις με τέτοια υπεροψία άλλα αυτοκίνητα ? Ενα μεσαίο coupe-sedan είναι (156) με όντως πολύ ωραίο σχεδιασμό και τίποτα παραπάνω, δεν είναι Ferrari...
Έλα μου ντε. Τα αντιστοιχης φιλοσοφίας Celica και RX-8 που δεν τα βλέπει ούτε με κυάλια η GT, τι είναι δηλαδή αυτά? Κουβάδες??
Μιχάλη έχω την εντύπωση ότι το RX8 ΔΕΝ είναι αντίστοιχης φιλοσοφίας με την GT
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μιχάλη έχω την εντύπωση ότι το RX8 ΔΕΝ είναι αντίστοιχης φιλοσοφίας με την GT
Γιατί? Δεν ειναι 4θέσιο κουπέ και αυτό?
Εκτός και αν η GT είναι μια κατηγορία μόνη της οπότε είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της ελλείψει ανταγωνιστών... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κι ύστερα λέτε για 'κόμπλεξ' των αλφίστι! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μιχάλη έχω την εντύπωση ότι το RX8 ΔΕΝ είναι αντίστοιχης φιλοσοφίας με την GT
Γιατί? Δεν ειναι 4θέσιο κουπέ και αυτό?
Εκτός και αν η GT είναι μια κατηγορία μόνη της οπότε είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της ελλείψει ανταγωνιστών...πρόσεξε, μίλησες για φιλοσοφία, όχι για τύπο αμαξώματος και αριθμό θέσεων. Νομίζω ότι σε φιλοσοφία απέχουν παρασάγγας λοιπόν.
και η merc CLK τετραθέσιο κουπέ είναι. Θα την έβαζες στην ίδια κατηγορία με το ρο-χι???
-
Κοιτάχτε ρε παιδια,οταν εσυ κανεις την βολτα σου ησυχος και δεν γουσταρεις κοντρες,λογικο ειναι να τσινάς όταν σου κολλάνε οι κοντράκηδες...
Ασε που αμα ενεδώσεις θα σε ξεφτιλίσουν κιόλας -
Ο χρήστης meco έγραψε:
kyan: Δε μου άρεσε καθόλου ο χαρακτηρισμός σου... Δεν το περίμενα αυτό ...
Νομίζω ότι ουδέποτε έχω εκφράσει εμπάθεια για κάποιο αυτοκίνητο εκτός ίσως λίγο από τη σειρά 1 και αυτό εξαιτείας της υψηλής της τιμής.
Με λυπεί πολύ το γεγονός ότι έχεις τέτοια γνώμη για μένα... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
kyan: Δε μου άρεσε καθόλου ο χαρακτηρισμός σου... Δεν το περίμενα αυτό ...
Νομίζω ότι ουδέποτε έχω εκφράσει εμπάθεια για κάποιο αυτοκίνητο εκτός ίσως λίγο από τη σειρά 1 και αυτό εξαιτείας της υψηλής της τιμής.
Με λυπεί πολύ το γεγονός ότι έχεις τέτοια γνώμη για μένα...Από πού ήρθε αυτό;
-
nass
διαβαζοντας τον τροπο με το οποιο γραφεις και οχι ποιο πολυ το τι γραφεις, φαινεται πεντακαθαρα οτι πειραχτηκες/ζηλεψες αυτην ευφορια που ο sado απεκτησε απο αυτο το αυτοκινητο!
Μαλλον δεν καταλαβαινεις ΤΙΠΟΤΑ απο την ωραια κατασταση που βρισκεται ο sado!
Πολυ απλο, αγορασε και εσυ μια Αλφα Ρομεο και θα καταλαβεις αυτο που ζουμε εμεις!
Σπυρος
ΥΓ. Μπορει φυσικα να μην καταλαβεις τιποτα αν δεν εισαι 'ευαισθητος χαρακτηρας' -
Τα παραπάνω quotes οφείλονται σε μεταφορά δημοσιεύεσεων που έγιναν στο θέμα Alfa Romeo GT στα 'Τεχνικά θέματα' κατόπιν της αρχικής δικής μου δημοσίευσης και τα έκαναν οι meco, Krusenstern και kyan, όχι ο nass Εκρινα πως δεν ήταν σωστό να τα πούμε αυτά στο θέμα που έχουν οι ευτυχείς κάτοχοι των GT. Η σειρά των δημοσιεύσεων είναι σωστή.
(Moderator nass)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
kyan: Δε μου άρεσε καθόλου ο χαρακτηρισμός σου... Δεν το περίμενα αυτό ...
Νομίζω ότι ουδέποτε έχω εκφράσει εμπάθεια για κάποιο αυτοκίνητο εκτός ίσως λίγο από τη σειρά 1 και αυτό εξαιτείας της υψηλής της τιμής.
Με λυπεί πολύ το γεγονός ότι έχεις τέτοια γνώμη για μένα...Από πού ήρθε αυτό;
Εγώ το έγραψα kyan στο topic για την GT. Αλλά μετά τα έσβησε όλα ο nass και το μετέφερε εδώ...
Αφορμή ήταν αυτό:Κι ύστερα λέτε για 'κόμπλεξ' των αλφίστι!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αφορμή ήταν αυτό:Κι ύστερα λέτε για 'κόμπλεξ' των αλφίστι!
Για το οποίο αφορμή ήταν αυτό:
Εκτός και αν η GT είναι μια κατηγορία μόνη της οπότε είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της ελλείψει ανταγωνιστών...
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
nass
διαβαζοντας τον τροπο με το οποιο γραφεις και οχι ποιο πολυ το τι γραφεις, φαινεται πεντακαθαρα οτι πειραχτηκες/ζηλεψες αυτην ευφορια που ο sado απεκτησε απο αυτο το αυτοκινητο!Μπράβο alfasud, το πέτυχες! Συγχαρητήρια για την 'πεντακάθαρη' εκτίμησή σου
Μαλλον δεν καταλαβαινεις ΤΙΠΟΤΑ απο την ωραια κατασταση που βρισκεται ο sado!
Μα του ευχήθηκα ειλικρινά πολλά γρήγορα και ασφαλή χιλιόμετρα ! (εσύ βέβαια με τη διορατικότητα που σε διακρίνει μάλλον θα κατάλαβες τη δολιότητα που έκρυβαν τα λεγόμενά μου )
Απλά η Alfa GT (= πανέμορφη κουπέ 156 με αυξημένο βάρος για το χαρακτήρα της και τίποτε παραπάνω) δεν με πείθει σαν αυτοκίνητο για το οποίο θα έπρεπε να γίνεται τόσος ντόρος. Δικαίωμά μου είναι. Αν μου επιτρέπεις.
Πολυ απλο, αγορασε και εσυ μια Αλφα Ρομεο και θα καταλαβεις αυτο που ζουμε εμεις!
Σπυρος
ΥΓ. Μπορει φυσικα να μην καταλαβεις τιποτα αν δεν εισαι 'ευαισθητος χαρακτηρας'Ε τι να κάνουμε, οι κάτοχοι Alfa φαίνεται πως έχουν την αποκλειστικότητα στην ευαισθησία
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εκτός και αν η GT είναι μια κατηγορία μόνη της οπότε είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της ελλείψει ανταγωνιστών...
Άλλο να κάνεις χιούμορ και άλλο όμως, να με χαρακτηρίζεις έτσι...
Στο κάτω κάτω δεν έχω κανένα λόγο να νιώθω μειονεκτικά απέναντι στην οποιαδήποτε ΑlfaRomeo της οποία τα αυτοκίνητα τα εκτιμώ.edit
Το κόβω όμως γιατί δε μου αρέσουν οι προσωπικές αντιπαραθέσεις και μάλιστα σε forum όπου οι παρεξηγήσεις ειναι ευκολότερο να συμβούν από ότι στον προφορικό λόγο.
Το παράπoνο μου το εξέφρασα οπότε κατά ένα μέρος είμαι καλυμμένος. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ε τι να κάνουμε, οι κάτοχοι Alfa φαίνεται πως έχουν την αποκλειστικότητα στην ευαισθησίαΑυτή η γενίκευση τώρα δεν δείχνει εμπάθεια προς τους κατόχους Alfa Romeo;
Κατάλαβες τώρα meco γιατί αρπάχτηκα;
Υπεροψία κατόχων αυτοκινήτων