Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελεύθερη εξάτμιση και ΚΤΕΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελεύθερη εξάτμιση και ΚΤΕΟ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    31
    62
    1486
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Στο Fiesta μου άλλαξα τα δύο τελευταία καζανάκια με ελεύθερα. Ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς αυξημένος αλλά όχι υπερβολικός. Θέλω να ρωτήσω με το ΚΤΕΟ τι παίζει? Θα έχω πρόβλημα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nascar1 last edited by

        Στο Fiesta μου άλλαξα τα δύο τελευταία καζανάκια με ελεύθερα. Ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς αυξημένος αλλά όχι υπερβολικός. Θέλω να ρωτήσω με το ΚΤΕΟ τι παίζει? Θα έχω πρόβλημα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Στο Fiesta μου άλλαξα τα δύο τελευταία καζανάκια με ελεύθερα. Ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς αυξημένος αλλά όχι υπερβολικός. Θέλω να ρωτήσω με το ΚΤΕΟ τι παίζει? Θα έχω πρόβλημα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cliodriver last edited by

            Κανένα πρόβλημα, θα πέσει το 'λαδάκι' και όλα θα κυλίσουν ομαλά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nascar1 last edited by

              Βασικά ClioDriver με ενδιαφέρει να περάσω χωρίς λάδωμα. Θα ήθελα να μάθω εάν κόβουν συχνά για ελεύθερη εξάτμιση..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                Βασικά ClioDriver με ενδιαφέρει να περάσω χωρίς λάδωμα. Θα ήθελα να μάθω εάν κόβουν συχνά για ελεύθερη εξάτμιση..

                Είναι ερώτηση τώρα αυτή?? Aν κάνει φασαρία φυσικά και θα σε κόψουν!
                Και αν θέλεις τη γνώμη μου, καλά θα σου κάνουν...
                Ειδικά τώρα τελευταία έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα και όχι μόνο στο ΚΤΕΟ. Σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες υπάρχει μία πιο υπεύθυνη αντιμετώπιση των πραγμάτων...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • N
                  nascar1 last edited by

                  Ο θόρυβος που κάνει το αυτοκίνητο κατα την αποψή μου είναι χαμηλός. Βέβαια για μια γριούλα ίσως να ήταν υπερβολικός. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω εαν στο ΚΤΕΟ βλέπουν ελεύθερα καζανάκια εαν σε κόβουν ή δεν τους ενδιαφέρει. Ο θόρυβος για να μην 'κατηγορούμε' είναι λίγο πάνω από το normal χωρίς να είναι κουραστικός ή υπερβολικός....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kacey last edited by

                    Ο ανθρωπος ρωταει να μαθει ΑΝ ειναι παρανομος και ΠΩΣ διαπιστωνεται αυτο*. Δεν ζηταει ντε και καλα να περασει ΚΙ ΑΣ ειναι παρανομος.

                    • να υπενθυμισω εδω οτι δυο ολοιδια αυτοκινητα με after-market εξατμισεις που βγαζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο θορυβο (μετρημενο με dBμετρο, οχι στο αυτι ε....) αλλα η μια ειναι απο 'μαστορα' ενω η αλλη επωνυμη με χαρτια, ο πρωτος ειναι παρανομος ενω ο δευτερος ειναι νομιμος...Αυτα για την λειτουργια του ΚΤΕΟ και τον 'σωστο και ουσιαστικο' ελεγγχο που θα επρεπε να προσφερουν.
                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nascar1 last edited by

                      Σε ευχαριστώ kacey. Αυτό ακριβώς εννοώ. Εάν πραγματικά είμαι παράνομος δεν έχω ειλικρινά κανένα πρόβλημα να ξαναβάλλω το παλιό καζανάκι που έχω φυλάξει. Το νόημα του topic είναι ακριβώς αυτό. Με ποια κριτήρια 'κρινόμαστε' από τον κάθε άσχετο στο ΚΤΕΟ. Βλέπει ελεύθερο καζανάκι και σε κόβει ή είναι ανεκτικοί σε τέτοιου είδους μετατροπές. Γιατί ντεσιμπελόμετρο δεν έχω δει ποτέ κανένα υπάλληλο του κτεο να κρατάει...Συνεπώς με άλλα άλλα κριτήρια αποφασίζει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                        Ο θόρυβος που κάνει το αυτοκίνητο κατα την αποψή μου είναι χαμηλός. Βέβαια για μια γριούλα ίσως να ήταν υπερβολικός. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω εαν στο ΚΤΕΟ βλέπουν ελεύθερα καζανάκια εαν σε κόβουν ή δεν τους ενδιαφέρει. Ο θόρυβος για να μην 'κατηγορούμε' είναι λίγο πάνω από το normal χωρίς να είναι κουραστικός ή υπερβολικός....

                        Κοίταξε εδώ στο Ηράκλειο που πέρασα εγώ τέλη Σεπτέμβρη, δεν κοίταξαν κάν τα καζανάκια. Μάλιστα επειδή ΄'εχω αλλάξει καταλύτη (στα 100Κ χλμ) και έχω βάλει μεταλλικό, δε μου είπαν τίποτα. Απλά μου μέτρησαν τα καυσαέρια και αυτό ήταν. Ένας φίλος μου που πήγε αργότερα ενώ δεν τον είχαν κόψει την προηγούμενη φορά αυτή τον έκοψαν για θόρυβο, με την ίδια εξάτμιση. Αλλά για να λέμε την αλήθεια έκανε λίγο φασαρία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • N
                          nascar1 last edited by

                          Ο φίλος σου εαν επιτρέπετε τι είχε αλλάξει στην εξάτμιση του? Το αν έκανε θόρυβο ή όχι πως το διαπίστωσαν? Με το αυτί? Εσύ? Μόνο καταλύτη έχεις αλλάξει ή και άλλο μέρος της εξάτμισης?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                            Ο φίλος σου εαν επιτρέπετε τι είχε αλλάξει στην εξάτμιση του? Το αν έκανε θόρυβο ή όχι πως το διαπίστωσαν? Με το αυτί? Εσύ? Μόνο καταλύτη έχεις αλλάξει ή και άλλο μέρος της εξάτμισης?

                            Μόνο καταλύτη...
                            ΤΟ φίλο μου αν και δεν είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση ότι τον έκοψαν με το 'αυτί'...
                            Η εξάτμισή του ήταν universal 2-3 χρονών με τελειωμένα τα διαφράγματα και κατα συνέπεια αυξημένο θόρυβο.
                            Είχε αλλάξει τελικό, είχε καταργήσει το μεσαίο και νομίζω ότι ειχε και βάλει και σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου...
                            Για να περάσει έβαλε ξανά το μαμά μεσαίο και τελικό καζανάκι καθώς και σωλήνες με τη 'σωστή' διάμετρο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:
                              Η εξάτμισή του ήταν universal 2-3 χρονών με τελειωμένα τα διαφράγματα και κατα συνέπεια αυξημένο θόρυβο.
                              Είχε αλλάξει τελικό, είχε καταργήσει το μεσαίο και νομίζω ότι ειχε και βάλει και σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου...

                              That figures!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Η άδεια κυκλοφορίας αναφέρει τον θόρυβο σε ρελαντι και σε κάποιες στροφές (δεν θυμάμαι πόσες, νομίζω 3000). Αν μετρήσουν και διαφέρουν, κόβεσαι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  nascar1 last edited by

                                  kyan δεν κατάλαβα το σχολιό σου... Εαν κοπείς τι σημαίνει? Οτι σου δίνουν κάποιο χρόνο να διορθώσεις το πρόβλημα? Και αν ναι τι θα κοστίσει η όλη φάση? Ξανά τα παράβολα του κτεο? Πόσο είναι το μαλλί σε περίπτωση που κοπείς?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                                    kyan δεν κατάλαβα το σχολιό σου...

                                    That figures = έτσι εξηγείται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • N
                                      nascar1 last edited by

                                      thanks kyan.. Αν και τόσα χρόνια διαβάζω αγγλικά βιβλία το μυαλό κολάει πολλές φορές...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Μόλις μίλησα με έναν αλλό φίλο μου και πρέπει να σας πω τα εξής.

                                        Πήγε στο ΚΤΕΟ 20 Νοεμβρίου με το αυτοκίνητό του.
                                        Περνάει απο το 'decibel-όμετρο' χωρίς πρόβλημα και μετά ο μηχανολόγος που κοιτάει το αυτοκίνητο από κάτω, είδε ότι φορούσε περίεργο τελικό καζανάκι και τον έκοψε. Προφανώς τα περίεργα καζανάκια είναι αυτά που δεν έχουν έγκριση τύπου.
                                        Όταν του είπε ότι έτσι περνάω πάντα, αυτός ανταπάντησε ότι 'έχουν προσθέσει επιπλεόν κανονισμούς'.
                                        Έφυγε έβαλε ένα μαμά καζανάκι με κόστος 100Ευρώ και πέρασε κανονικά.
                                        Για να ξαναπεράσεις πληρώνεις πάλι ένα ποσό το οποίο όμως είναι λιγότερο από το αρχικό. Περίπου 9Ευρώ μου είπε, αλλά δεν είναι σίγουρος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                                          Μόλις μίλησα με έναν αλλό φίλο μου και πρέπει να σας πω τα εξής.

                                          Πήγε στο ΚΤΕΟ 20 Νοεμβρίου με το αυτοκίνητό του.
                                          Περνάει απο το 'decibel-όμετρο' χωρίς πρόβλημα και μετά ο μηχανολόγος που κοιτάει το αυτοκίνητο από κάτω, είδε ότι φορούσε περίεργο τελικό καζανάκι και τον έκοψε. Προφανώς τα περίεργα καζανάκια είναι αυτά που δεν έχουν έγκριση τύπου.
                                          Όταν του είπε ότι έτσι περνάω πάντα, αυτός ανταπάντησε ότι 'έχουν προσθέσει επιπλεόν κανονισμούς'.
                                          Έφυγε έβαλε ένα μαμά καζανάκι με κόστος 100Ευρώ και πέρασε κανονικά.
                                          Για να ξαναπεράσεις πληρώνεις πάλι ένα ποσό το οποίο όμως είναι λιγότερο από το αρχικό. Περίπου 9Ευρώ μου είπε, αλλά δεν είναι σίγουρος.

                                          Δηλαδη δεν εβγαζε ρυπους, στον θορυβο ηταν οκ συμφωνα με το dBμετρο και απετυχε στο τεστ 'με το ματι'? Εχει δεν εχει εγκριση τυπου (το οποιο κολλαει στους καταλυτες btw...) αφου ειναι εντος προδιαγραφων, αμα δεν αρεσει στο ματι δεν περναει? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ....

                                          Η άδεια κυκλοφορίας αναφέρει τον θόρυβο σε ρελαντι και σε κάποιες στροφές (δεν θυμάμαι πόσες, νομίζω 3000). Αν μετρήσουν και διαφέρουν, κόβεσαι!

                                          Ετσι κανουν στον δρομο..Το θεμα ειναι οτι τα ορια θορυβου (που φυσικα ειναι ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και οχι διαφορετικα με βαση την αδεια), βγαινουν με drive-by test και οχι στατικο. Και μαλιστα υπο ελεγχομενες συνθηκες, οχι στην ακρη της βουλιαγμενης με αλλα 500 αυτοκινητα να περνανε απο διπλα...Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ξανα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                            Δηλαδη δεν εβγαζε ρυπους, στον θορυβο ηταν οκ συμφωνα με το dBμετρο και απετυχε στο τεστ 'με το ματι'? Εχει δεν εχει εγκριση τυπου (το οποιο κολλαει στους καταλυτες btw...) αφου ειναι εντος προδιαγραφων, αμα δεν αρεσει στο ματι δεν περναει? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ....

                                            Ακριβώς όπως τα λες. Ξέχασα να το γράψω αλλά 'πέρασε' και το 'καυσαέριο'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr