-
Στο Fiesta μου άλλαξα τα δύο τελευταία καζανάκια με ελεύθερα. Ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς αυξημένος αλλά όχι υπερβολικός. Θέλω να ρωτήσω με το ΚΤΕΟ τι παίζει? Θα έχω πρόβλημα?
-
Στο Fiesta μου άλλαξα τα δύο τελευταία καζανάκια με ελεύθερα. Ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς αυξημένος αλλά όχι υπερβολικός. Θέλω να ρωτήσω με το ΚΤΕΟ τι παίζει? Θα έχω πρόβλημα?
-
Στο Fiesta μου άλλαξα τα δύο τελευταία καζανάκια με ελεύθερα. Ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς αυξημένος αλλά όχι υπερβολικός. Θέλω να ρωτήσω με το ΚΤΕΟ τι παίζει? Θα έχω πρόβλημα?
-
Κανένα πρόβλημα, θα πέσει το 'λαδάκι' και όλα θα κυλίσουν ομαλά...
-
Βασικά ClioDriver με ενδιαφέρει να περάσω χωρίς λάδωμα. Θα ήθελα να μάθω εάν κόβουν συχνά για ελεύθερη εξάτμιση..
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Βασικά ClioDriver με ενδιαφέρει να περάσω χωρίς λάδωμα. Θα ήθελα να μάθω εάν κόβουν συχνά για ελεύθερη εξάτμιση..Είναι ερώτηση τώρα αυτή?? Aν κάνει φασαρία φυσικά και θα σε κόψουν!
Και αν θέλεις τη γνώμη μου, καλά θα σου κάνουν...
Ειδικά τώρα τελευταία έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα και όχι μόνο στο ΚΤΕΟ. Σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες υπάρχει μία πιο υπεύθυνη αντιμετώπιση των πραγμάτων... -
Ο θόρυβος που κάνει το αυτοκίνητο κατα την αποψή μου είναι χαμηλός. Βέβαια για μια γριούλα ίσως να ήταν υπερβολικός. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω εαν στο ΚΤΕΟ βλέπουν ελεύθερα καζανάκια εαν σε κόβουν ή δεν τους ενδιαφέρει. Ο θόρυβος για να μην 'κατηγορούμε' είναι λίγο πάνω από το normal χωρίς να είναι κουραστικός ή υπερβολικός....
-
Ο ανθρωπος ρωταει να μαθει ΑΝ ειναι παρανομος και ΠΩΣ διαπιστωνεται αυτο*. Δεν ζηταει ντε και καλα να περασει ΚΙ ΑΣ ειναι παρανομος.
- να υπενθυμισω εδω οτι δυο ολοιδια αυτοκινητα με after-market εξατμισεις που βγαζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο θορυβο (μετρημενο με dBμετρο, οχι στο αυτι ε....) αλλα η μια ειναι απο 'μαστορα' ενω η αλλη επωνυμη με χαρτια, ο πρωτος ειναι παρανομος ενω ο δευτερος ειναι νομιμος...Αυτα για την λειτουργια του ΚΤΕΟ και τον 'σωστο και ουσιαστικο' ελεγγχο που θα επρεπε να προσφερουν.
-
Σε ευχαριστώ kacey. Αυτό ακριβώς εννοώ. Εάν πραγματικά είμαι παράνομος δεν έχω ειλικρινά κανένα πρόβλημα να ξαναβάλλω το παλιό καζανάκι που έχω φυλάξει. Το νόημα του topic είναι ακριβώς αυτό. Με ποια κριτήρια 'κρινόμαστε' από τον κάθε άσχετο στο ΚΤΕΟ. Βλέπει ελεύθερο καζανάκι και σε κόβει ή είναι ανεκτικοί σε τέτοιου είδους μετατροπές. Γιατί ντεσιμπελόμετρο δεν έχω δει ποτέ κανένα υπάλληλο του κτεο να κρατάει...Συνεπώς με άλλα άλλα κριτήρια αποφασίζει...
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ο θόρυβος που κάνει το αυτοκίνητο κατα την αποψή μου είναι χαμηλός. Βέβαια για μια γριούλα ίσως να ήταν υπερβολικός. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω εαν στο ΚΤΕΟ βλέπουν ελεύθερα καζανάκια εαν σε κόβουν ή δεν τους ενδιαφέρει. Ο θόρυβος για να μην 'κατηγορούμε' είναι λίγο πάνω από το normal χωρίς να είναι κουραστικός ή υπερβολικός....Κοίταξε εδώ στο Ηράκλειο που πέρασα εγώ τέλη Σεπτέμβρη, δεν κοίταξαν κάν τα καζανάκια. Μάλιστα επειδή ΄'εχω αλλάξει καταλύτη (στα 100Κ χλμ) και έχω βάλει μεταλλικό, δε μου είπαν τίποτα. Απλά μου μέτρησαν τα καυσαέρια και αυτό ήταν. Ένας φίλος μου που πήγε αργότερα ενώ δεν τον είχαν κόψει την προηγούμενη φορά αυτή τον έκοψαν για θόρυβο, με την ίδια εξάτμιση. Αλλά για να λέμε την αλήθεια έκανε λίγο φασαρία.
-
Ο φίλος σου εαν επιτρέπετε τι είχε αλλάξει στην εξάτμιση του? Το αν έκανε θόρυβο ή όχι πως το διαπίστωσαν? Με το αυτί? Εσύ? Μόνο καταλύτη έχεις αλλάξει ή και άλλο μέρος της εξάτμισης?
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ο φίλος σου εαν επιτρέπετε τι είχε αλλάξει στην εξάτμιση του? Το αν έκανε θόρυβο ή όχι πως το διαπίστωσαν? Με το αυτί? Εσύ? Μόνο καταλύτη έχεις αλλάξει ή και άλλο μέρος της εξάτμισης?Μόνο καταλύτη...
ΤΟ φίλο μου αν και δεν είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση ότι τον έκοψαν με το 'αυτί'...
Η εξάτμισή του ήταν universal 2-3 χρονών με τελειωμένα τα διαφράγματα και κατα συνέπεια αυξημένο θόρυβο.
Είχε αλλάξει τελικό, είχε καταργήσει το μεσαίο και νομίζω ότι ειχε και βάλει και σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου...
Για να περάσει έβαλε ξανά το μαμά μεσαίο και τελικό καζανάκι καθώς και σωλήνες με τη 'σωστή' διάμετρο... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η εξάτμισή του ήταν universal 2-3 χρονών με τελειωμένα τα διαφράγματα και κατα συνέπεια αυξημένο θόρυβο.
Είχε αλλάξει τελικό, είχε καταργήσει το μεσαίο και νομίζω ότι ειχε και βάλει και σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου...That figures!
-
Η άδεια κυκλοφορίας αναφέρει τον θόρυβο σε ρελαντι και σε κάποιες στροφές (δεν θυμάμαι πόσες, νομίζω 3000). Αν μετρήσουν και διαφέρουν, κόβεσαι!
-
kyan δεν κατάλαβα το σχολιό σου... Εαν κοπείς τι σημαίνει? Οτι σου δίνουν κάποιο χρόνο να διορθώσεις το πρόβλημα? Και αν ναι τι θα κοστίσει η όλη φάση? Ξανά τα παράβολα του κτεο? Πόσο είναι το μαλλί σε περίπτωση που κοπείς?
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
kyan δεν κατάλαβα το σχολιό σου...That figures = έτσι εξηγείται.
-
thanks kyan.. Αν και τόσα χρόνια διαβάζω αγγλικά βιβλία το μυαλό κολάει πολλές φορές...
-
Μόλις μίλησα με έναν αλλό φίλο μου και πρέπει να σας πω τα εξής.
Πήγε στο ΚΤΕΟ 20 Νοεμβρίου με το αυτοκίνητό του.
Περνάει απο το 'decibel-όμετρο' χωρίς πρόβλημα και μετά ο μηχανολόγος που κοιτάει το αυτοκίνητο από κάτω, είδε ότι φορούσε περίεργο τελικό καζανάκι και τον έκοψε. Προφανώς τα περίεργα καζανάκια είναι αυτά που δεν έχουν έγκριση τύπου.
Όταν του είπε ότι έτσι περνάω πάντα, αυτός ανταπάντησε ότι 'έχουν προσθέσει επιπλεόν κανονισμούς'.
Έφυγε έβαλε ένα μαμά καζανάκι με κόστος 100Ευρώ και πέρασε κανονικά.
Για να ξαναπεράσεις πληρώνεις πάλι ένα ποσό το οποίο όμως είναι λιγότερο από το αρχικό. Περίπου 9Ευρώ μου είπε, αλλά δεν είναι σίγουρος. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μόλις μίλησα με έναν αλλό φίλο μου και πρέπει να σας πω τα εξής.Πήγε στο ΚΤΕΟ 20 Νοεμβρίου με το αυτοκίνητό του.
Περνάει απο το 'decibel-όμετρο' χωρίς πρόβλημα και μετά ο μηχανολόγος που κοιτάει το αυτοκίνητο από κάτω, είδε ότι φορούσε περίεργο τελικό καζανάκι και τον έκοψε. Προφανώς τα περίεργα καζανάκια είναι αυτά που δεν έχουν έγκριση τύπου.
Όταν του είπε ότι έτσι περνάω πάντα, αυτός ανταπάντησε ότι 'έχουν προσθέσει επιπλεόν κανονισμούς'.
Έφυγε έβαλε ένα μαμά καζανάκι με κόστος 100Ευρώ και πέρασε κανονικά.
Για να ξαναπεράσεις πληρώνεις πάλι ένα ποσό το οποίο όμως είναι λιγότερο από το αρχικό. Περίπου 9Ευρώ μου είπε, αλλά δεν είναι σίγουρος.Δηλαδη δεν εβγαζε ρυπους, στον θορυβο ηταν οκ συμφωνα με το dBμετρο και απετυχε στο τεστ 'με το ματι'? Εχει δεν εχει εγκριση τυπου (το οποιο κολλαει στους καταλυτες btw...) αφου ειναι εντος προδιαγραφων, αμα δεν αρεσει στο ματι δεν περναει? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ....
Η άδεια κυκλοφορίας αναφέρει τον θόρυβο σε ρελαντι και σε κάποιες στροφές (δεν θυμάμαι πόσες, νομίζω 3000). Αν μετρήσουν και διαφέρουν, κόβεσαι!
Ετσι κανουν στον δρομο..Το θεμα ειναι οτι τα ορια θορυβου (που φυσικα ειναι ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και οχι διαφορετικα με βαση την αδεια), βγαινουν με drive-by test και οχι στατικο. Και μαλιστα υπο ελεγχομενες συνθηκες, οχι στην ακρη της βουλιαγμενης με αλλα 500 αυτοκινητα να περνανε απο διπλα...Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ξανα...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δηλαδη δεν εβγαζε ρυπους, στον θορυβο ηταν οκ συμφωνα με το dBμετρο και απετυχε στο τεστ 'με το ματι'? Εχει δεν εχει εγκριση τυπου (το οποιο κολλαει στους καταλυτες btw...) αφου ειναι εντος προδιαγραφων, αμα δεν αρεσει στο ματι δεν περναει? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ....
Ακριβώς όπως τα λες. Ξέχασα να το γράψω αλλά 'πέρασε' και το 'καυσαέριο'...
Ελεύθερη εξάτμιση και ΚΤΕΟ