Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταχειρισμένο Range Rover. Αξίζει, η θα τα κλαίω;
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Μεταχειρισμένο Range Rover. Αξίζει, η θα τα κλαίω;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    12
    24
    7996
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lodar last edited by

      Χαιρετώ όλον τον κόσμο του forum.
      Παρακολουθώ και διαβάζω τα posts κατά καιρούς για το ποιο τετρακίνητο είναι καλλίτερο και γιατί κτλ. Αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Ενδιαφέρομαι πολύ για το Range Rover. Είχε η εταιρεία του πατέρα μου στο παρελθόν (1980-1985) και είχε αποδειχτεί πολύ καλό και χωρίς προβλήματα (το χρησιμοποιούσαν κυρίως 90% σε εργοτάξια και εκτός δρόμου για να ρυμουλκούνε εργαλεία)
      Προσωπικά ενδιαφέρομαι για το προηγούμενο μοντέλο (1994-2000), και με τον μεγάλο κινητήρα (4.6lt). Αν κάποιος έχει εμπειρία η γνωρίζει θα βοηθούσε πολύ.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lodar last edited by

        Χαιρετώ όλον τον κόσμο του forum.
        Παρακολουθώ και διαβάζω τα posts κατά καιρούς για το ποιο τετρακίνητο είναι καλλίτερο και γιατί κτλ. Αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Ενδιαφέρομαι πολύ για το Range Rover. Είχε η εταιρεία του πατέρα μου στο παρελθόν (1980-1985) και είχε αποδειχτεί πολύ καλό και χωρίς προβλήματα (το χρησιμοποιούσαν κυρίως 90% σε εργοτάξια και εκτός δρόμου για να ρυμουλκούνε εργαλεία)
        Προσωπικά ενδιαφέρομαι για το προηγούμενο μοντέλο (1994-2000), και με τον μεγάλο κινητήρα (4.6lt). Αν κάποιος έχει εμπειρία η γνωρίζει θα βοηθούσε πολύ.
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lodar last edited by

          Χαιρετώ όλον τον κόσμο του forum.
          Παρακολουθώ και διαβάζω τα posts κατά καιρούς για το ποιο τετρακίνητο είναι καλλίτερο και γιατί κτλ. Αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Ενδιαφέρομαι πολύ για το Range Rover. Είχε η εταιρεία του πατέρα μου στο παρελθόν (1980-1985) και είχε αποδειχτεί πολύ καλό και χωρίς προβλήματα (το χρησιμοποιούσαν κυρίως 90% σε εργοτάξια και εκτός δρόμου για να ρυμουλκούνε εργαλεία)
          Προσωπικά ενδιαφέρομαι για το προηγούμενο μοντέλο (1994-2000), και με τον μεγάλο κινητήρα (4.6lt). Αν κάποιος έχει εμπειρία η γνωρίζει θα βοηθούσε πολύ.
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            techadmin admin last edited by

            Νομίζω θα τα κλαίς, καλύτερα να πάρεις κάτι άλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              cpp last edited by

              Ρε γαμώτο δεν θέλω να σε επηρεάσω αρνητικά αλλά μάλλον θα το κλαίς.....
              2 - 0 Οι παραπονούμενοι τα ξεφορτώθηκαν νωρις για Χ5 .....

              Only service... αντλιες βενζίνης both και πανάκριβα service....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                cliff last edited by

                Αναλόγως για τι δουλειά το θες

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  tiger last edited by

                  Το κακο ειναι οτι δεν ξερουν πολλα μαστορια να το περιλαβουν,αν παθει τιποτα μυστήριο...εγω ξέρω ένα και μοναδικο συνεργείο (απο τα λιγα που υπαρχουν) που θα το πηγαινα αφοβα.
                  Αν το θες για 4Χ4 καταστάσεις δεν θα μεινεις δυσαρεστημενος.Αν το θες για πόλη φυσικα το αφηνεις και παιρνεις κατι σαν το Χ5 αν εχεις τα φραγκα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    meco last edited by

                    Εγώ από αυτά που έχω διαβάσει και για το Freelander αλλά και για ROVER 4xx, 2xx, 25 και 45 μάλλον λέω μακριά από ROVER ΓΕΝΙΚΩΣ...
                    Τα παλιά Discovery μόνο (που δεν είχαν τίποτα από εξοπλισμό) αξίζουν... Ειδικά για αυτά τα 2.0mpi που κυκλοφόρησαν και κυκλοφορούν αρκετά στη χώρα μας δεν έχω ακούσει κάτι κακό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lodar last edited by

                      Αναλόγως για τι δουλειά το θες

                      Κάνω αρκετές ορεινές εκδρομές και μου αρέσουν οι χώροι και το εσωτερικό που έχει. Συν ότι έχει αερανάρτηση.

                      Σχετικά με όσους είναι κατά, υπάρχουν πιο συγκεκριμένα παραδείγματα για να μην το αγοράσω?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης lodar έγραψε:

                        Αναλόγως για τι δουλειά το θες

                        Κάνω αρκετές ορεινές εκδρομές και μου αρέσουν οι χώροι και το εσωτερικό που έχει. Συν ότι έχει αερανάρτηση.

                        Σχετικά με όσους είναι κατά, υπάρχουν πιο συγκεκριμένα παραδείγματα για να μην το αγοράσω?

                        Το RangeRover 1994-2000 είχε αερανάρτηση?
                        Τι συγκεκριμένα παραδείγματα? Ψάξε εδώ και θα 'δεις' πολλά για τα LandRover....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης lodar έγραψε:

                          Αναλόγως για τι δουλειά το θες

                          Κάνω αρκετές ορεινές εκδρομές και μου αρέσουν οι χώροι και το εσωτερικό που έχει. Συν ότι έχει αερανάρτηση.

                          Σχετικά με όσους είναι κατά, υπάρχουν πιο συγκεκριμένα παραδείγματα για να μην το αγοράσω?

                          Ένα ενδεικτικό σχόλιο από Αμερική....... υπάρχουν και άλλα δυστυχώς

                          For those about to write a check... Just got our '03 Range Rover back from service, 11th time in a year. We've had 3 majors, the often quoted steering column replacement, an DCU replacement which had all electrical systems disabled, including airbags, and a front differential replacement. In between we've had it in for the Inactive Air Suspension warning twice, resulting in a compressor replacement the second time. Most recently, I had to jump start it, and found out certain systems were continuing to drain the battery even after shutting off the car, but only when it is unlocked. The only solution at the present is to keep the car locked. Like all, we enjoy the car when its working, but if you have children riding in it, at some point you might question your sanity risking their lives in a 75k vehicle as poorly put together as this

                          Εν Ελλαδι που έιναι πολύ λιγότεροι οι ιδιοκτήτηες το 2/2 που σου λέω ισχύει....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Το αγγλικό CAR είχε γράψει πως το μεγαλύτερο επίτευγμα αυτού του αυτοκινήτου είναι πως υπήρχαν άνθρωποι που το αγόραζαν. Αυτό που έχω ακούσει είναι πως παρουσιάζει βλάβες παντού και γενικά πως χαλάει συνέχεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Ξεθαβω μιας και ενα φιλος ενδιαφερεται για Range Rover SPORT diesel 2,7.Τι λετε?Βγαζουν τοσες βλαβες οσες τα Discovery?Θα μου πειτε εκει στηριζεται... Για service εκτος αντιπροσωπειας παιζει κατι .Εγω ξερω μονο εναν στη Λυκοβρυση.
                              Καποιος που να ξερει τι ακριβως τετρακινηση φοραει?ΙΚΕ?3 διαφορικα ,μεσαιο και πισω μπλοκε?
                              Απο επιδοσεις τι να λεει?
                              http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11272

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • E
                                eltassos last edited by

                                Κωστη,
                                για σερβις τσεκαρισε και τον ΤΖΙΜΜΥ στην ερυθραια...ασχολειται σχεδον αποκλειστικα με αυτα. Φιλος μου του πηγαινει χρονια τωρα ενα Ντηφεντερ και ενα Ρειντζ κλασικ και ολα καλα...(δεν ειναι τζαμπα ομως, οπως στο Νιβα μου)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                  Ξεθαβω μιας και ενα φιλος ενδιαφερεται για Range Rover SPORT diesel 2,7.Τι λετε?Βγαζουν τοσες βλαβες οσες τα Discovery?Θα μου πειτε εκει στηριζεται... Για service εκτος αντιπροσωπειας παιζει κατι .Εγω ξερω μονο εναν στη Λυκοβρυση.
                                  Καποιος που να ξερει τι ακριβως τετρακινηση φοραει?ΙΚΕ?3 διαφορικα ,μεσαιο και πισω μπλοκε?
                                  Απο επιδοσεις τι να λεει?
                                  http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11272

                                  Αν εννοείς το Discovery 3 τότε χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία η εύκολη απάντηση είναι ναι, θα βγάζουν πάνω κάτω ίδιες βλάβες επειδή έχουν κοινά μηχανικά μέρη.

                                  Για την τετρακίνηση δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά έχει 3 διαφορικά, κάποια μπλοκέ, αλλά και την υπερ-διαφημισμένη διασύνδεση esp και ηλεκτρονικών με αυτά.

                                  Κανένα περιοδικό δε ρισκάρει να κάνει ζημιά σε ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο οπότε εκτός δρόμου δυνατότητες αναφέρονται με βάση το 'όνομα'.

                                  Στην πράξη τα RR Sport / Discovery 3 είναι ιδιαίτερα χαμηλά ως προς την απόσταση από το έδαφος, με σχετικά ευαίσθητα μηχανικά μέρη και το βασικότερο ζυγίζουν ~700 (εφτακόσια) κιλά περισσότερο από ανάλογου μεγέθους ανταγωνιστές τους. Δηλαδή ένα RR sport ζυγίζει 700 κιλά παραπάνω από ένα (μεγαλύτερο) Land Cruiser. Η διαφορά είναι τρελή και οφείλεται στην προέλευσή τους που είναι ένα μίγμα από τμήματα της Ford (από Explorer/F150) και LR. Πολύ αμφιβάλλω αν είναι όσο ικανό εκτός δρόμου όσο το παρουσιάζουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό (πχ cayenne) και η αλλοπρόσαλλη κατασκευή του εκτός από βάρος θα έχει και κόστος, πχ για να επισκευάσεις τουρμπίνα θα πρέπει να χωριστεί το σασί από το επάνω τμήμα του πλαισίου

                                  Γενικά η άποψή μου είναι πως είναι καλό αυτοκίνητο μεν αλλά με αμφίβολη συντήρηση και δυνατότητες ενώ ο ανταγωνισμός είναι λίγο ή πολύ καλύτερος είτε σε μεμονωμένους τομείς είτε παντού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Αυτο με τη τουρμπινα ειναι τελειως κουφο...Ελεος.
                                    Εχουν πεσει αρκετα οι τιμες τους και υπαρχουν και αρκετα diesel διαθεσιμα οποτε ο φιλος το σκεφτεται.Για βενζινοκινητο ουτε λογος.Ειχα ακουσει οτι μερικα ειχαν προβληματα και με την αεραναρτηση.
                                    Τελος παντων ισως των σπρωξω προς κατι περισσοτερο συμβατικο.Κανενα Touareg ας πουμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ειδικός σε Land+Range Rover υπάρχει και στη Βάρη, στη Βάρης Κορωπίου.
                                      Τον χρησιμοποιεί φίλος με παλιό RR και είναι πολύ ικανοποιημένος. Δεν έχω προσωπική άποψη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                        .Κανενα Touareg ας πουμε.

                                        Βαστα μη χρειαστει ανταλλακτικο....
                                        Θα βρει βεβαιως.... αλλα θα 'τσουξει'....
                                        Δεν ειναι να βρεις μονο ενα φτυνο αυτοκινητο - σημερα βρισκεις ανετα...
                                        ειναι κι ενα θεμα τι γενινται 'μετα'...
                                        Ανταλλακτικά θες??
                                        Μαστορες που το ξερουν θες??

                                        Φιλος εχει ενα τουαρεγκ...
                                        εκαψε εγκεφαλο μαλλον...
                                        θελει.... 1000 ευρω ( αλλαγη ενός απο τους πολλους που εχει το αυτοκινητο) μονο και μονο για να του πουν αν.... φτιαχνεται απο το τι αλλο εχει καψει 'παρακατω'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Ρε παιδια η Λιοσιων ειναι τιγκα στα μεταχειρισμενα ανταλλακτικα για αυτοκινητα.Ειδικα για γερμανικα αυτοκινητα.Μεχρι και για Porsche υπαρχουν .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Είναι τίγκα για τα αμάξια που κυκλοφορούν ευρέως. Για Τουρέγκ χλωμότατο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr