-
The battle of the classics....
Τα δυο πιο κλασικα wrc σε εκδοσεις δρομου...Δυο ταυτοχρονα τοσο ιδια και τοσο διαφορετικα αυτοκινητα, που σε οποιον γνωριζει προκαλουν ριγη συγκινησης οπωτε τα βλεπει..Λιγο background info:
Evo VI Tommi Makkinen:
Παραγωγη: 1999-2000
Τυπος Κινητηρα: 4κυλινδρος σε σειρα, τουρμπο
Κυβισμος: 2000κεκ
Ιπποδυναμη: 280 (στα χαρτια, 305+ στο δυναμομετρο)
0-100: 4.3'
Τελικη: 240χμ/ωImpreza P1:
Παραγωγη: 2000
Τυπος Κινητηρα: Boxer 4 κυλινδρος, τουρμπο
Κυβισμος: 2200κεκ
Ιπποδυναμη: 280 (στα χαρτια, 300+ στο δυναμομετρο)
0-100: 4.9'
Τελικη: 249χμ/ωΚαι δυο φωτογραφιες για να τα θυμηθουμε...
ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ??
Εγω Ενο VI με τα χιλια...
-
The battle of the classics....
Τα δυο πιο κλασικα wrc σε εκδοσεις δρομου...Δυο ταυτοχρονα τοσο ιδια και τοσο διαφορετικα αυτοκινητα, που σε οποιον γνωριζει προκαλουν ριγη συγκινησης οπωτε τα βλεπει..Λιγο background info:
Evo VI Tommi Makkinen:
Παραγωγη: 1999-2000
Τυπος Κινητηρα: 4κυλινδρος σε σειρα, τουρμπο
Κυβισμος: 2000κεκ
Ιπποδυναμη: 280 (στα χαρτια, 305+ στο δυναμομετρο)
0-100: 4.3'
Τελικη: 240χμ/ωImpreza P1:
Παραγωγη: 2000
Τυπος Κινητηρα: Boxer 4 κυλινδρος, τουρμπο
Κυβισμος: 2200κεκ
Ιπποδυναμη: 280 (στα χαρτια, 300+ στο δυναμομετρο)
0-100: 4.9'
Τελικη: 249χμ/ωΚαι δυο φωτογραφιες για να τα θυμηθουμε...
ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ??
Εγω Ενο VI με τα χιλια...
-
The battle of the classics....
Τα δυο πιο κλασικα wrc σε εκδοσεις δρομου...Δυο ταυτοχρονα τοσο ιδια και τοσο διαφορετικα αυτοκινητα, που σε οποιον γνωριζει προκαλουν ριγη συγκινησης οπωτε τα βλεπει..Λιγο background info:
Evo VI Tommi Makkinen:
Παραγωγη: 1999-2000
Τυπος Κινητηρα: 4κυλινδρος σε σειρα, τουρμπο
Κυβισμος: 2000κεκ
Ιπποδυναμη: 280 (στα χαρτια, 305+ στο δυναμομετρο)
0-100: 4.3'
Τελικη: 240χμ/ωImpreza P1:
Παραγωγη: 2000
Τυπος Κινητηρα: Boxer 4 κυλινδρος, τουρμπο
Κυβισμος: 2200κεκ
Ιπποδυναμη: 280 (στα χαρτια, 300+ στο δυναμομετρο)
0-100: 4.9'
Τελικη: 249χμ/ωΚαι δυο φωτογραφιες για να τα θυμηθουμε...
ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΤΕ??
Εγω Ενο VI με τα χιλια...
-
Το P1 δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενα διπορτο STi της εποχης με ορισμενες 'μοντιφες' για να ταιριαζει καλυτερα στους Αγγλικους δρομους. Το κακο του ειναι οτι δεν εχει το ηλεκτρομαγνητικο κεντρικο διαφορικο που ηταν στανταρ στο Ιαπωνικο μοντελο και αν δεν κανω λαθος δεν ειχε ουτε μπλοκε μπροστα.
Κατα τη γνωμη μου το P1 ειναι πιο ομορφο απο το EVO και σιγουρα πιο σπανιο αλλα το EVO ειναι καλυτερο στην πραξη.
Αν βεβαια αντι του P1 εβαζες το 22Β ή το Ιαπωνικο STi type-R V5 τοτε θα αλλαζε το πραγμα... -
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Αν βεβαια αντι του P1 εβαζες το 22Β ή το Ιαπωνικο STi type-R V5 τοτε θα αλλαζε το πραγμα...
Sorry μαγκες, το 22Β εννοουσα...Μπερδευτηκα με τα διπορτα....
Τα specs που εχω βαλει αντιστοιχουν στο 22Β
-
- Αν θα έπρεπε να πληρώσω δεν θα έπαιρνα κανένα.
- Αν θα το μου το χάριζανε θα ήθελα και τα δύο.
- Αν θα πρέπει να διάλεγα μόνο το ένα θα έπαιρνα το EVO μιας και το έχω οδηγήσει Σούνιο.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Κατα τη γνωμη μου το P1 ειναι πιο ομορφο απο το EVO και σιγουρα πιο σπανιο αλλα το EVO ειναι καλυτερο στην πραξη.
Αν βεβαια αντι του P1 εβαζες το 22Β ή το Ιαπωνικο STi type-R V5 τοτε θα αλλαζε το πραγμα...Συμφωνώ απόλυτα!! Αν πρόκειται για το 22Β εννοείται αυτό με κλειστά τα μάτια!! Πρόκειται για υπερβολικά σπάνιο αυτοκίνητο!!
-
το 22Β richard burns edition ειχε βγει απο το περιοδικο EVO (αγγλιας) ως το αμαξι με την καλυτερη τετρακινηση / πιο φιλικη προς τον οδηγο
αλλα ρε γαμωτο ημουν ανεκαθεν οπαδος του τομι
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το **22Β richard burns edition **...Το ποιό ?
-
Aυτό είναι το 22b και έχουν κατασκευαστεί μόνο 400 κομμάτια!! Εκ των οποίων η πλειοψηφία έμειναν στην Ιαπωνία και είχε φέρει ένα στην Eλλάδα και η meva power κάποτε! Στα χαρτιά λένε για 280 άλογα από 2.200 κυβικά αλλά φήμες λένε για +100hp ακόμα!!
A και δεν ονομάζεται richard burns edition!! -
Sorry μαγκες, το 22Β εννοουσα...Μπερδευτηκα με τα διπορτα....
Τα specs που εχω βαλει αντιστοιχουν στο 22Β
Εχεις δικιο, δεν προσεξα τον κυβισμο. Βεβαια εχεις κανει και αλλο ενα 'λαθακι'. Το 22Β βγηκε το 1998 και οχι το 2000. Στην Ευρωπη μονο οι Αγγλοι το εφεραν και λεγοταν 22B Type UK. Αυτο που ειχε φερει η Meva δεν ηταν γνησιο 22Β.
Αφου λοιπον μιλαμε για το 22Β τοτε αυτο θα προτιμουσα με κλειστα τα ματια... Ειναι μοναδικο αυτοκινητο και τρομερα στημενο. Οσο για την ιπποδυναμη πολλοι λενε πως εβγαζε γυρω στα 350 αλογα αλλα και 280 να ειναι δεν μας πειραζει. Αλλες ειναι οι αρετες του...
http://www.22b.com/22bstory.htm
0-100Km/h acceleration: 4.2S
Max speed: 248Km/h0-400m acceleration: 13.6S
0-1000m acceleration: 24.9S
Το Richard Burns edition που λετε ειναι το γνωστο RB5 το οποιο ηταν ενα 'απλο' GT 'πειραγμενο' απο την Prodrive και εβγαζε 250 αλογα. Δεν εχει σχεση με τα P1, 22B και STi.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Aυτό είναι το 22b και έχουν κατασκευαστεί μόνο 400 κομμάτια!! Εκ των οποίων η πλειοψηφία έμειναν στην Ιαπωνία και είχε φέρει ένα στην Eλλάδα και η meva power κάποτε! Στα χαρτιά λένε για 280 άλογα από 2.200 κυβικά αλλά φήμες λένε για +100hp ακόμα!!Καλά, αυτό που είχε φέρει η Meva ήταν ο βασιλιάς των μαϊμούδων!
Θυμάσαι lefo?
Ένα απλό 3πορτο Impreza ήταν με φουσκωμένα φτερά.
(και γενικώς πολύ φτηνιάρικο παρουσιαστικό)
Άραγε να κυκλοφορεί ακόμη πουθενά?Το κανονικό 22Β πάντως απ'ότι είχα διαβάσει σε ένα αφιέρωμα του αγγλικού CAR δεν έβγαλε ποτέ πάνω από 300 ίππους.
Απλά είχε τόσο περισσότερη ροπή από χαμηλά σε σχέση με τα 'απλά' STi των 280 ίππων (λόγω 2.2 λίτρων κ.α.) που όποιος το οδηγούσε νόμιζε ότι έχει και πολλά παραπάνω άλογα.
Αλλά τα δυναμόμετρα είχαν άλλη γνώμη. -
Από Subaru δηλώνω άσχετος, το μόνο που έχω οδηγήσει είναι το Forrester S-turbo. Κατά τ' άλλα, ο χρόνος για μένα έχει σταματήσει κάπου στο Ντράφι, όπου πρίν από σχεδόν τρια χρόνια μου δόθηθκε η ευκαιρία να βάλω στο χέρι το τότε ασημί Τommi Μakinen της αντιπροσωπείας του Σαρακάκη [λόγω κοινού μας φίλου-συμμαθητή του Γιάννη]. Λες και έπαιζες Colin McRae με τιμονιέρα στο PC ήταν... Στημένο για να στρίβει όπως θες, απλά... διάβαζε τη σκέψη! Με τα τέσσερα ήθελες? Με τα τέσσερα, αρκεί να είχες το στομάχι (και το χώρο, μην παρασυρθείς κι εκτεθείς-εκθέσεις!). Να γυρίσει στις κλειστές? Ό,τι πεις! Τιμόνι, γκάζι, λίγο ανάποδο και... για πότε φτάσαμε στην επόμενη... Από τράβηγμα, τι να πω? Έχασα δυο φορές ταχύτητα και αντί τρίτη μπήκε πέμπτη... ΟΚ, είπα, I'll try to keep up... Αργότερα, οι φίλοι που 'είχαν σειρά' με ξεκόλαγαν με τη σπάτουλα!! Ερωτεύτηκα... 'Oδήγησα' τις προάλλες τη γρήγορη Cayenne με τα 450 ατίθασα - η πρώτη φορά στη ζωή μου που οδηγούσα Porsche. Κάποτε ήταν παιδικό όνειρο. Πίστευα πως κάτι θ'αλλάξει μέσα μου! Καμία σχέση. Η εμπειρία με το Mak μου άφησε πολλά περισσότερα... Μαζί με το ερώτημα 'πως δηλαδή στρίβουν τα επόμενα EVO'....
[EDIT: Κωνσταντίνε... κάντε ντε κανένα 'μαγικό' για να μάθουμε επιτέλους τι βελτιώθηκε στο καλό το 8άρι!]
-
Καλα Αλεξη εκεινο ηταν η Chiquita edition... Η πλακα ειναι οτι ζηταγαν 20 εκατομμυρια...
Το 6αρι ειναι το πιο καθαροαιμο EVO που βγηκε ποτε. Απο συζητησεις μου με κατοχους EVO ολοι συμφωνουν σε αυτο.
-
22B και για μενα! Ενα απο τα λιγα αυτοκινητα που μ'αρεσουν.
-
Το evo μάλλον είναι καλύτερο σαν αυτοκίνητο,αλλά εγώ είμαι κολλημένος με τη συγκεκριμένη γενιά impreza (μακράν η ομορφότερη όλων,παλιότερων και νεότερων,για μένα),οπότε 'υποχρεωτικά' impreza.Ας είναι και ένα 'απλό' wrx....
-
το 22b πραγματι βγηκε σε 400 κομματια. Επισης το ειδα ζωντανα σε μια συναντηση στις ΗΠΑ. Ενα και μοναδικο στις ΗΠΑ με Subaru manufacturer tags. Ειναι φοβερα σπανιο και διπορτο μια και ειναι GC. Αλλα αν πραγματι το παιρνεις για να το τρεξεις και οχι για συλλεκτικη αξια υπαρχουν πολυ πιο γρηγορα Subaru. Ενα Type25 ειναι και πιο γρηγορο και πιο δυνατο. Αλλα οπως ειπαμε δεν ειναι 22b.
Για το EVO 6 δεν εχω ιδεα.
Και για τα δυο μην ξεχναμε οτι οσο πιο καθαροαιμο τοσο πιο δυσκολο στην καθημερινη οδηγηση. Εκτος αν οπως ειπα ειναι για συλλεκτικο και για πιστες.
Nikos
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Aυτό είναι το 22b και έχουν κατασκευαστεί μόνο 400 κομμάτια!! Εκ των οποίων η πλειοψηφία έμειναν στην Ιαπωνία και είχε φέρει ένα στην Eλλάδα και η meva power κάποτε! Στα χαρτιά λένε για 280 άλογα από 2.200 κυβικά αλλά φήμες λένε για +100hp ακόμα!!
Καλά, αυτό που είχε φέρει η Meva ήταν ο βασιλιάς των μαϊμούδων!
Θυμάσαι lefo?
Ένα απλό 3πορτο Impreza ήταν με φουσκωμένα φτερά.
(και γενικώς πολύ φτηνιάρικο παρουσιαστικό)
Άραγε να κυκλοφορεί ακόμη πουθενά?Το κανονικό 22Β πάντως απ'ότι είχα διαβάσει σε ένα αφιέρωμα του αγγλικού CAR δεν έβγαλε ποτέ πάνω από 300 ίππους.
Απλά είχε τόσο περισσότερη ροπή από χαμηλά σε σχέση με τα 'απλά' STi των 280 ίππων (λόγω 2.2 λίτρων κ.α.) που όποιος το οδηγούσε νόμιζε ότι έχει και πολλά παραπάνω άλογα.
Αλλά τα δυναμόμετρα είχαν άλλη γνώμη.Καταρχήν θα συμφωνήσω με τον Αλέξη ως προς την απόδοση του 22Β αλλά και του κατά πόσο ήταν πραγματικό 22Β αυτό που είχε φέρει η Μeva και είχε δοκιμάσει και το Drive. Δεύτερον το αυτοκίνητο που έχεις στη φωτογραφία msamaro δεν είναι 22Β. Το 22Β είχε φαρδύτερα φτερά και προφυλακτήρα και ήταν ΜΟΝΟ δεξιοτίμονο. Τέλος θα συμφωνήσω και με τον Λέφο στο RB5 που βγήκε για να εoρταστούν οι 5 νίκες του RB με τη Subaru και πέρα απο τις ανθρακί ζάντες και μικροβελτιώσεις στον κινητήρα δεν είχε κάτι άλλο το συγκλοντιστικό.
-
EVO EVO EVO
-
To 22B πανως δεν ηταν και τοσο ροπατο, και απορω γιατι οχι, αφου εχει 200 κυβικα παραπανω απο το Ενο 6 π.χ
Και οι αριθμοι λενε:
22Β: 356.6 nm @ 3200 rpm, και ειναι 1267κιλα
ενω το
Ενο 6: 372.85 nm @ 3100 rpm, και ειναι 1300κιλαΑρα, θεωρητικα, το Ενο 'τραβαει' πιο πολυ και απο πιο χαμηλα...
-
Μου κάνει εντύπωση που,ενώ το Evo έχει περισσότερες ψήφους, οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν γράψει για το 22Β. Γιατί πολλοί που ψήφισαν Evo, το έκαναν 'γιατί έτσι', χωρίς ιδιαίτερο λόγο και επεξήγηση?Περίεργο...
Μου έκανε επίσης τρομερή εντύπωση η εξήγηση στο site που έκανε link ο φίλος lefos-WRX για την ονομασία του 22Β:
The name itself is an enigma. Many journalists jumped to the mistaken assumption that 22 referred to the 2.2 litre engine and the B stood for Bilstein, the car’s suspension manufacturers. The truth is 22B is hexadecimal (number base 16, used in the coding of computer programmes where the letter A to F are used for the numbers 10 to 15) for 555.
To prove this, take a calculator and add the following into the memory…
2x16x16 = 512
2x16 = 32
B = 11Total = 555
Τι σκέφτηκαν ρε οι άνθρωποι...
Αυτό πάντως εμένα μου λέει πολλά. Το 22Β ήταν ένα αμάξι όσο γίνεται πιο κοντά σε αυτό που έτρεχε στο WRC και αυτό το δηλώνουν οι μηχανικοί της Subaru με κάθε τρόπο.Ήταν καθαρόαιμο, σπάνιο, συλλεκτικό και αυτό δείχνει μια διαφορά φιλοσοφίας σε σχέση με το Tommi Makinen, το οποίο ήταν σαφώς πιο εμπορικό, στην ουσία ένα Evo λίγο βελτιωμένο και με διαφορετικά αεροδυναμικά βοηθήματα.Για αυτό το λόγο, της μοναδικότητας δηλαδή και βέβαια και για το λόγο της σχεδίασης (πανέμορφο είναι! ), ψηφίζω 22Β.
Εξάλλου, οι διαφορές σε επιδόσεις και χρόνους μεταξύ τέτοιων αυτοκινήτων είναι τόσο μικρές, που τελικά ο συναισθηματικός παράγοντας παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Mitsubishi Lancer Evo VI TM or Subaru Impreza P1 ?