Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φίλτρο αέρα, προτάσεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φίλτρο αέρα, προτάσεις;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    22
    107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexx last edited by

      Καλημέρα, σκέφτομαι να βάλω χοάνη ή φίλτρο ελευθέρας στο παλιό μου ibiza, χωρίς βέβαια να περιμένω ιδιαίτερες διαφορές απλά να έχει λιγάκι πιο ενδιαφέρουσα ηχητική και να αναπνέει λίγο καλύτερα στα χαμηλά...

      Ο ξάδερφός μου μου πρότεινε K N ελευθέρας. Έχετε κάποια άλλη ιδέα;

      Σημαντικό: Γνωρίζετε κάποιο μαγαζί με συμπαθητικές τιμές;; (καταπροτίμηση σε περιοχή της Αθήνας από Ζωγράφου μέχρι Ψυχικό ή Χαλάνδρι κτλ)

      Όλες οι ιδέες δεκτές!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexx last edited by

        Καλημέρα, σκέφτομαι να βάλω χοάνη ή φίλτρο ελευθέρας στο παλιό μου ibiza, χωρίς βέβαια να περιμένω ιδιαίτερες διαφορές απλά να έχει λιγάκι πιο ενδιαφέρουσα ηχητική και να αναπνέει λίγο καλύτερα στα χαμηλά...

        Ο ξάδερφός μου μου πρότεινε K N ελευθέρας. Έχετε κάποια άλλη ιδέα;

        Σημαντικό: Γνωρίζετε κάποιο μαγαζί με συμπαθητικές τιμές;; (καταπροτίμηση σε περιοχή της Αθήνας από Ζωγράφου μέχρι Ψυχικό ή Χαλάνδρι κτλ)

        Όλες οι ιδέες δεκτές!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexx last edited by

          Καλημέρα, σκέφτομαι να βάλω χοάνη ή φίλτρο ελευθέρας στο παλιό μου ibiza, χωρίς βέβαια να περιμένω ιδιαίτερες διαφορές απλά να έχει λιγάκι πιο ενδιαφέρουσα ηχητική και να αναπνέει λίγο καλύτερα στα χαμηλά...

          Ο ξάδερφός μου μου πρότεινε K N ελευθέρας. Έχετε κάποια άλλη ιδέα;

          Σημαντικό: Γνωρίζετε κάποιο μαγαζί με συμπαθητικές τιμές;; (καταπροτίμηση σε περιοχή της Αθήνας από Ζωγράφου μέχρι Ψυχικό ή Χαλάνδρι κτλ)

          Όλες οι ιδέες δεκτές!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Βαλε σκούπα,το καλυτερο απο ολα,και θα δεις και μια μικρη διαφορα.
            Το φίλτρο ελευθερας ειναι πεταμενα λεφτα,εκτος αν εχεις πανω απο 150 αλογα οποτε μπορεί και να κερδισεις 0.5 άτι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Βάλε τό 'μαμά',καί άνοιξε μέ τό Black&Decker μεγαλούτσικες τρύπες στό φιλτροκούτι,από τή μεριά τού χαρτονιού του φίλτρου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bts last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Βάλε τό 'μαμά',καί άνοιξε μέ τό Black&Decker μεγαλούτσικες τρύπες στό φιλτροκούτι,από τή μεριά τού χαρτονιού του φίλτρου.

                Έχει σε μεγάλο βαθμό δίκιο ο Αντρέας.

                Κλινικές μελέτες έδειξαν πως δεν είναι το φίλτρο ο περιοριστικός παράγοντας, αλλά το φιλτροκούτι και η παροχή αέρα προς αυτό.

                Αυτό δεν σημαίνει ότι μία σκέτη φιλτροχοάνη, εκτεθειμένη στην ζέστη του μοτέρ είναι καλύτερη, το αντίθετο μάλιστα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Εγώ του έβαλα (του Ίμπιζα) σκούπα από Πεζώ 106 Καπ.
                  Δεν είδα διαφορά σε ισχύ (τι να δω δηλαδή, χιλιάρι είναι!! ) αλλά ο ήχος όταν ανοίγω το γκάζι είναι τουλάχιστον ερωτεύσιμος!!!

                  Για την τοποθέτηση ήθελε ΛΙΓΟ κόψιμο εμπρός χαμηλά η σκούπα, για να μην βρίσκει στους σωλήνες του κλιματισμού, και να αλλάξει (ΕΥΚΟΛΑ!!) η βάση του δοχείου με τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού να πάει λίγο πιο χαμηλά, πάλι για να χωράει η σκούπα.

                  Αν τα βάλω δίπλα - δίπλα με το αγωνιστικό, μου φαίνεται πως έχει καλύτερη εφαρμογή στο Ίμπιζα, παρά στο 106!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης BTS έγραψε:
                    Έχει σε μεγάλο βαθμό δίκιο ο Αντρέας.

                    **Κλινικές μελέτες **8) έδειξαν πως δεν είναι το φίλτρο ο περιοριστικός παράγοντας, αλλά το φιλτροκούτι και η παροχή αέρα προς αυτό.

                    Trust me,I'm a doctor!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      hunter last edited by

                      Νά καί κάτι σχετικό:

                      http://www.performancecorsas.com/airbox_drilling.htm

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        s3 last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Νά καί κάτι σχετικό:

                        http://www.performancecorsas.com/airbox_drilling.htm

                        Μηπως με το τρυπημα κανει πλεον μπασο ενοχλητικο θορυβο απο την εισαγωγη?
                        Ρωταω καποιον που να εχει δοκιμασει τη συγκεκριμενη πατεντα, να μας πει τις εντυπωσεις του σε σχεση αποδοσης/θορυβου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kouk last edited by

                          Με έπεισε ο doctor...θα το δοκιμάσω!!

                          Το πολύ πολύ να αγοράσω ακόμα ένα φιλτροκούτι!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • B
                            bts last edited by

                            Ο χρήστης S3 έγραψε:

                            Νά καί κάτι σχετικό:

                            http://www.performancecorsas.com/airbox_drilling.htm

                            Μηπως με το τρυπημα κανει πλεον μπασο ενοχλητικο θορυβο απο την εισαγωγη?
                            Ρωταω καποιον που να εχει δοκιμασει τη συγκεκριμενη πατεντα, να μας πει τις εντυπωσεις του σε σχεση αποδοσης/θορυβου

                            Η αλήθεια είναι πως σκέτη τρύπα δεν είναι ότι καλύτερο για τη ροή και κάνει και 'άσκοπο' θόρυβο'. Ακόμη, αν το φιλτροκούτι είναι χωμένο μέσα στον χώρο του κινητήρα, από τις τρύπες θα ρουφάει ζεστό αέρα.

                            Θα ήταν καλύτερα αν κάναμε απλώς μία δεύτερη, μεγαλούτσικη τρύπα, και της πρεσσάραμε σωλήνα που φέρνει αέρα απ' έξω. Ο σωλήνας θα εξομάλυνε αρκετά τα πράγματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης S3 έγραψε:

                              Νά καί κάτι σχετικό:

                              http://www.performancecorsas.com/airbox_drilling.htm

                              Μηπως με το τρυπημα κανει πλεον μπασο ενοχλητικο θορυβο απο την εισαγωγη?
                              Ρωταω καποιον που να εχει δοκιμασει τη συγκεκριμενη πατεντα, να μας πει τις εντυπωσεις του σε σχεση αποδοσης/θορυβου

                              Eγώ είχα κάνει τό εξής:
                              Ξεκίνησα κάνοντας λίγες τρύπες στήν αρχή,τό δοκίμαζα,καί συνέχιζα.
                              Οι τρύπες ήταν διαφορετικές αναμεταξύ τους.Καί μεγάλες καί μικρές.Στό τέλος,τό φιλτροκούτι δέν ήταν στήν κατάσταση πού βλέπεις στό λίνκ πού έδωσα,αλλά είχε πολύ λιγότερες τρύπες(ούτε τίς μισές).Ο ήχος ήταν αρκετά καλός,γιά τα δικά μου δεδομένα.
                              Τό πλεονέκτημά μου,ήταν ότι η θέση του κουτιού,απείχε αρκετά από τόν κινητήρα.Αυτή τη στιγμή,στή θέση του υπάρχει φιλτροχοάνη,η οποία καί αυτή δέν φαίνεται νά επηρεάζεται από τή θερμότητα του κινητήρα.
                              Γιά απόδοση τωρα,δέν μπορώ να πώ ότι είδα κάτι,αλλά ούτε καί με τη φιλτροχοάνη μού έδειξε κάτι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:

                                Νά καί κάτι σχετικό:

                                http://www.performancecorsas.com/airbox_drilling.htm

                                Μηπως με το τρυπημα κανει πλεον μπασο ενοχλητικο θορυβο απο την εισαγωγη?
                                Ρωταω καποιον που να εχει δοκιμασει τη συγκεκριμενη πατεντα, να μας πει τις εντυπωσεις του σε σχεση αποδοσης/θορυβου

                                Σωστός !!!
                                Μην τρυπάτε τα φιλτροκούτια ..... ακούς Νίκο
                                Το έχω δοκιμάσει στη Delta .... ο θόρυβος εισαγωγής αυξάνεται πολύ !!!
                                Από απόδοση μάλλον χάνει χαμηλά και μάλλον κερδίζει ψηλά (στις ψηλές στροφές το τούρμπο ρουφάει πιο εύκολα , πράγμα που δεν θα ισχύει σε ατμοσφαιρικό). Επιπλέον , ρουφάει και ζεστό αέρα από το χώρο του κινητήρα.

                                Η καλύτερη 'πατέντα' σε φιλτροκούτι είναι με κάποιον τρόπο να οδηγηθεί φρέσκος αέρας από τη μετώπη (με κάποιο είδος σκούπας ακόμα καλύτερα) , έτσι ώστε το μοτέρ να ρουφάει πάντα δροσερό αέρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                  Έχει σε μεγάλο βαθμό δίκιο ο Αντρέας.

                                  **Κλινικές μελέτες **8) έδειξαν πως δεν είναι το φίλτρο ο περιοριστικός παράγοντας, αλλά το φιλτροκούτι και η παροχή αέρα προς αυτό.

                                  Trust me,I'm a doctor!!!

                                  Eup! What's up doc?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexx last edited by

                                    Δεν θέλω να τρυπήσω κάτι γιατί θα τα ακούσω από τον πατέρα μου...
                                    Να αγοράσω θέλω για να βελτιώσω τον ήχο.
                                    Σκούπα δεν μπαίνει στο ibiza μου, έτσι μου είπαν τουλάχιστον.

                                    Αυτό που είχα δοκιμάσει είναι που έβγαλα το φίλτρο και έβαλα καλτσόν για να μην μπαίνουν σκόνες και άνοιγε ωραία. Φυσικά έκαιγε τουλάχιστον 3πλάσια(έπεφτε ο δείκτης κάθε φορά που άνοιγε)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kf last edited by

                                      Καλημέρα,
                                      λοιπόν, όσο αφορά το θέμα του τρυπήματος θα πρέπει μάλλον να αποκλειστεί, αφού μπορεί πχ. να δούλεψε η συνταγή σε κάποια γαλλικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι βρίκαμε την λύση για κάθε ασθένεια. Θα σας φανεί αστείο, αλλά ακόμα και το πως πατάει η σωλήνα της εισαγωγής στο φιλτροκούτι μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο. Ένα εκατοστό πιο μέσα ή πιο έξω, μπορεί να δώσει ίππους αλλά και χιλιογραμμόμετρα ροπής. Η εξήγηση βρίσκεται στην εύρεση του σωστού μήκους όπου ο εισορχόμενος αέρας συντονίζεται και δημιουργείται το φαινόμενο του resonance, που στην ουσία του βοηθά το αέρα να εισέλθει με μεγαλύτερη ταχύτητα στην πολλαπλή εισαγωγής. Το φίλτρο σε αυτήν την περίπτωση βοηθά, ωστόσο καλό είναι να μην περιμένετε θαύματα. Κατά περίπτωση μπορεί να δείξει διαφορά σε σχέση με ένα εργοστασιακό (και ολίγον βρώμικο) αλλά θέλει και προσοχή. Κάποια φίλτρα είναι λίγο πιο ελεύθερα από άλλα, όπως πχ τα αφρού, ωστόσο δεν είναι τόσο αποτελεσματικά στην κατακράτηση σωματιδίων, με ότι σημαίνει αυτό. Η επιλογές δικές σας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manos16 last edited by

                                        Ο χρήστης KF έγραψε:
                                        Καλημέρα,
                                        λοιπόν, όσο αφορά το θέμα του τρυπήματος θα πρέπει μάλλον να αποκλειστεί, αφού μπορεί πχ. να δούλεψε η συνταγή σε κάποια γαλλικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι βρίκαμε την λύση για κάθε ασθένεια. Θα σας φανεί αστείο, αλλά ακόμα και το πως πατάει η σωλήνα της εισαγωγής στο φιλτροκούτι μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο. Ένα εκατοστό πιο μέσα ή πιο έξω, μπορεί να δώσει ίππους αλλά και χιλιογραμμόμετρα ροπής. Η εξήγηση βρίσκεται στην εύρεση του σωστού μήκους όπου ο εισορχόμενος αέρας συντονίζεται και δημιουργείται το φαινόμενο του resonance, που στην ουσία του βοηθά το αέρα να εισέλθει με μεγαλύτερη ταχύτητα στην πολλαπλή εισαγωγής. Το φίλτρο σε αυτήν την περίπτωση βοηθά, ωστόσο καλό είναι να μην περιμένετε θαύματα. Κατά περίπτωση μπορεί να δείξει διαφορά σε σχέση με ένα εργοστασιακό (και ολίγον βρώμικο) αλλά θέλει και προσοχή. Κάποια φίλτρα είναι λίγο πιο ελεύθερα από άλλα, όπως πχ τα αφρού, ωστόσο δεν είναι τόσο αποτελεσματικά στην κατακράτηση σωματιδίων, με ότι σημαίνει αυτό. Η επιλογές δικές σας.

                                        ΣΩΣΤΟΣ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ibiza1_0 last edited by

                                          Στο δικό μου ibizaki(1.0 2002-το παλιό),έβαλα σκουπίτσα.Έκοψα την κάτω μεριά για να την προσαρμόσω πάνω από τους σωλήνες του a/c και είδα μια μικρή διαφορά στο τράβηγμα από χαμηλά και μεγάλη διαφορά στον ήχο.Μετά τις 4.500 χιλ. στροφές,ο όρυβος σταματάει σχεδόν εντελώς.Με 80-100€,βρίσκεις άνετα(με σωλήνα της πλάκας,βέβαια).Είδα στο κοντέρ 178 χιλιόμετρα,όσο και αν ακούγεται απίστευτό!Βέβαια με πολύ προσπάθεια!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexx last edited by

                                            Εμένα μου έχουν πει ότι δεν μπαίνει σκούπα στο δικό μου...
                                            Επίσης φοβάμαι για υπερβολική κατανάλωση, όπως όταν έβγαλα το φίλτρο!
                                            Άνοιγμα και πτώση του δείκτη!!! Αλλά έκανε έναν ήχο!!
                                            Εγώ έχω δει και 180

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr