Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρικύλινδρα vs Τετρακύλινδρα μικρά....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρικύλινδρα vs Τετρακύλινδρα μικρά....
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    10
    907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      slivi last edited by

      Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
      Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
      Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
      Καλημερούδια μας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        slivi last edited by

        Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
        Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
        Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
        Καλημερούδια μας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          slivi last edited by

          Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
          Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
          Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
          Καλημερούδια μας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            citastak last edited by

            Εγω εχω τον twinport 1,000cc της Οπελ... EΙναι τρικυλινδρος.. Περα από το ψυχολογικό (καλα πηρα αμάξι 2004 και ειναι τρικύλινδρο;;) ολα τα αλλα ειναι ανεκτα... Για 1000αρης, είναι αρκετά δυνατος, τον περίμενα πιο ψοφιο.. Οι κραδασμοί στο ρελαντί είναι αρκετοί αλλά όσο κινείσαι από 2,500 -4,000 δεν είναι πολύ ενοχλητικοί...

            Ξέχασα να προσθέσω οτι ειναι παρα πολύ οικονομικοί (αυτό θα ωφείλεται-φανταζομαι- και στο γεγονός ότι είναι 1.000αρης). Ενδεικτικα: Αθήνα - Χαλκίδα με μοτ 130κμ, έκαψε κάτι λιγότερο από το 1/4 του ντεπόζιτου (γεμίζω με 30 ευρώ) οπότε 30/4=7,5 ευρώ περίπου

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jimkk last edited by

              Οδηγώ για πολύ καιρό ένα Daihatsu Cuore του '99. Είναι τρικύλινδρο, 1000 cc.

              Ο κινητήρας πιστεύω ότι είναι πολύ δυνατός για χιλιάρης, και αρκετά ροπάτος από χαμηλά. Επίσης είναι ιδιαίτερα εύστροφος, αλλαγές ταχυτήτων στις 5000+ σαλ είναι καθημερινή υπόθεση. Πολύ καλή απόκριση στο γκάζι. Πρέπει να είναι και σχετικά ελαφρύς, διότι είναι πολύ μικρός σε διαστάσεις. Επίσης, δεν μου έχει βγάλει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα.

              Στα μείον τώρα... δεν θα τον χαρακτήριζα ιδιαίτερα οικονομικό, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι και ο τρόπος που οδηγώ απέχει αρκετά από το οικονομικό. Το σημαντικότερο αρνητικό για μένα είναι ότι έχει αρκετούς κραδασμούς, οι οποίοι μάλιστα γίνονται ιδιαίτερα αντιληπτοί λόγω και του μέτριου φινιρίσματος του αυτοκινήτου. Επίσης, είναι αρκετά θορυβώδης, χωρίς όμως να έχει άσχημο ήχο.

              Αυτά γενικά. Εγώ πάντως αν είχα να διαλέξω μεταξύ δύο αυτοκινήτων θα κοίταζα περισσότερο άλλα πράγματα, παρά αν είναι τρικύλινδρο ή τετρακύλινδρο. Δεν έχει πολλή σημασία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Οι 3κύλινδροι έχουν βέβαια περισσότερους κραδασμούς από τους 4κύλινδρους, και συνήθως είναι πιο αισθητή σε ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών. Μόνο οι 6κύλινδροι εν σειρά και οι V12 δεν έχουν πρόβλημα κραδασμών.

                Από την άλλη, θερμοδυναμικά ένας μικρός κύλινδρος (όπως αυτός που συναντάμε σε ένα 4κύλινδρο χιλιάρι) είναι μειονεκτικός, οπότε ο 3κύλινδρος έχει καλύτερη απόδοση -και μειωμένο κόστος. Αρα, μην φοβάστε τους 3 κυλίνδρους: για κάτω από 1200 κυβικά είναι πια μονόδρομος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Ο χρήστης TGD έγραψε:

                  Από την άλλη, θερμοδυναμικά ένας μικρός κύλινδρος (όπως αυτός που συναντάμε σε ένα 4κύλινδρο χιλιάρι) είναι μειονεκτικός, οπότε ο 3κύλινδρος έχει καλύτερη απόδοση -και μειωμένο κόστος. Αρα, μην φοβάστε τους 3 κυλίνδρους: για κάτω από 1200 κυβικά είναι πια μονόδρομος.

                  Παλιώτερα,είχα διαβάσει ότι,θερμοδυναμικά ο ιδανικός κύλινδρος,έχει 333,33 κ.εκ.
                  Δηλαδή ο χιλιάρης τρικύλινδρος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης slivi έγραψε:
                    Καλή χρονιά σε όλους και με το καλό να μας μπει...
                    Σχόλια, εντυπώσεις και ενστάσεις για τρικύλινδρους κινητήρες. Είναι πιο ροπάτοι, οικονομικοί, θορυβώδεις, έχουν κραδασμούς κλπ κλπ;
                    Βασικά προβληματίζομαι για 1.2 vs 1.4 VAG.
                    Καλημερούδια μας...

                    Τον τρικύλινδρο VAG απλά μην τον σκέφτεσαι, ειδικά σε αμαξώματα 1000+ κιλών. Μόνο θόρυβο κάνει και καταναλώνει -πολύ- βενζίνη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      msamaro last edited by

                      Eγώ αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ότι ο πιο σωστός όγκος για ένα κύλινδρο είναι 500 κ.εκ.! Γι'αυτό το καλύτερα δίλιτρα είναι τετρακύλινδρα, τα καλύτερα τρίλιτρα εξακύλινδρα, τα καλύτερα τετράλιτρα είναι οχτακύλινδρα και πάει λέγοντας... Πάντως σίγουρα για λίγα κυβικά οι 3 κύλινδροι είναι μία πιο λογική λύση!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                        Eγώ αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ότι ο πιο σωστός όγκος για ένα κύλινδρο είναι 500 κ.εκ.! Γι'αυτό το καλύτερα δίλιτρα είναι τετρακύλινδρα, τα καλύτερα τρίλιτρα εξακύλινδρα, τα καλύτερα τετράλιτρα είναι οχτακύλινδρα και πάει λέγοντας... Πάντως σίγουρα για λίγα κυβικά οι 3 κύλινδροι είναι μία πιο λογική λύση!

                        Σωστό.
                        Ο τρικύλινδρος χιλιάρης είναι καλύτερος θερμοδυναμικά από τον τετρακύλινδρο. Εχει όμως το αρνητικό των κραδασμών , που θεωρητικά πάντα είναι αρνητικό στην αξιοπιστία.
                        Από προσωπική εμπειρία με Corsa και Fabia 3κύλινδρα (εταιρικά), ενώ οι κινητήρες έχουν δύναμη για τα κυβικά τους , οι κραδασμοί και ο θόρυβος είναι εκνευριστικά. To 4κύλινδρο 60 Fabia (κι αυτό εταιρικό) μοιάζει λιμουζίνα μπροστά τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sirgus last edited by

                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                          Από την άλλη, θερμοδυναμικά ένας μικρός κύλινδρος (όπως αυτός που συναντάμε σε ένα 4κύλινδρο χιλιάρι) είναι μειονεκτικός, οπότε ο 3κύλινδρος έχει καλύτερη απόδοση -και μειωμένο κόστος. Αρα, μην φοβάστε τους 3 κυλίνδρους: για κάτω από 1200 κυβικά είναι πια μονόδρομος.

                          Παλιώτερα,είχα διαβάσει ότι,θερμοδυναμικά ο ιδανικός κύλινδρος,έχει 333,33 κ.εκ.
                          Δηλαδή ο χιλιάρης τρικύλινδρος.

                          Άρα και 2κύλινδρος 600άρης περίπου?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr