-
2.0 TFSI:** A3 Sportback, Golf GTi, A4 facelift. Έπεται συνέχεια....**
Τurbo με χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού ;
Αντί-lag turbo κινητήρας ;Πολιτισμένος, γραμμικός...
...ο πρώτος tubo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, μαζικής παραγωγής.
**Nα κατατεθούν τυχόν εμπειρίες. **
-
2.0 TFSI:** A3 Sportback, Golf GTi, A4 facelift. Έπεται συνέχεια....**
Τurbo με χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού ;
Αντί-lag turbo κινητήρας ;Πολιτισμένος, γραμμικός...
...ο πρώτος tubo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, μαζικής παραγωγής.
**Nα κατατεθούν τυχόν εμπειρίες. **
-
2.0 TFSI:** A3 Sportback, Golf GTi, A4 facelift. Έπεται συνέχεια....**
Τurbo με χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού ;
Αντί-lag turbo κινητήρας ;Πολιτισμένος, γραμμικός...
...ο πρώτος tubo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, μαζικής παραγωγής.
**Nα κατατεθούν τυχόν εμπειρίες. **
-
Δε θα το τραβαγα τοσο μακρυα ετσι ωστε να ελεγα ο καλυτερος παραγωγης....Ενας καλουτσικος κινητηρας ειναι...Στο κατω κατω μη ξεχνας οτι σε 2 λιτρα παιζουν ιερα τερατα της αυτοκινησης με πρωτο και καλυτερο τον κινητηρα της Mitsubishi στα Ενο, Subarukles, Honda του παλιου S2000 πριν γινει 2.2, καθως και του Civic type R....and the list goes on...
Συμπερασμα κατ' εμε: Ενας καλουτσικος κινητηρας
-
Με τίποτε...
Συμφωνώ με τον The_Dude -
Ο απλος fsi αποδείχτηκε μετριότατος.Για τον tfsi δεν ειμαι πολυ αισιόδοξος αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
-
O TFSI ενας κανονικοσ FSI με το turbo δεν ειναι? Δηλαδη ο ιδιος κινητηρας με αυτον που βγαζει 150 ιππους απλα με το turbo δεν ειναι?
Γνωμη μου ειναι οτι αν μιλας για κινιτηρες, τοτε μιλας για τον FSI αφου αυτος ειναι ο κινητηρας, το turbo ειναι εξτρα και αναλογα με τις ρυθμισεις αλλαζουν πολλα πραγματα.
Αρα δεν εχει πιο πολυ νοημα να σχολιαζεται ο βασικος κινητηρας?
Σαν βασικο πακετο παντως δεν μου λεει τιποτα οταν χρειαζεται βενζινη 100 οκτανιων χωρις να σου προσφερει τιποτα παραπανω σε αποδοση απο τον ανταγωνισμο με απλη βενζινη...
-
Γιατί ξεχνάμε το Honda S200? Με 250 αλογάκια ατμοσφαιρικά;
-
Πολύ αμφιβάλλω, χωρίς να έχω κάποια πείρα από το συγκεκριμένο κινητήρα. Πιστεύω πως έχει δίκιο ο The_dude. Πάντως, ο 1.8Τ που έχω οδηγήσει, μου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.
-
Η μαγκιά είναι να ανεβάζεις άλογα ατμοσφαιρικά και όχι turbo σε συνδυασμό με κατανάλωση (γι'αυτό και τις καλύτερες διακρίσεις τις έχει πάρει η honda για τους μικρούς κινητήρες και η bmw από 6κύλινδρους και πάνω)
Νομίζω ότι έδωσα απάντηση..
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Πολύ αμφιβάλλω, χωρίς να έχω κάποια πείρα από το συγκεκριμένο κινητήρα. Πιστεύω πως έχει δίκιο ο The_dude. Πάντως, ο 1.8Τ που έχω οδηγήσει, μου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.Ο νέος είναι μακράν καλύτερος...(έτσι λένε )
-
Πολλές φορές αλλάζουν οι ισορροπίες
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πολλές φορές αλλάζουν οι ισορροπίεςΠώς εννοείς εσύ τις ισορροπίες...?
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Η μαγκιά είναι να ανεβάζεις άλογα ατμοσφαιρικά και όχι turbo σε συνδυασμό με κατανάλωση (γι'αυτό και τις καλύτερες διακρίσεις τις έχει πάρει η honda για τους μικρούς κινητήρες και η bmw από 6κύλινδρους και πάνω)Νομίζω ότι έδωσα απάντηση..
Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις εναν κινητήρα με λογικό κόστος, καλή απόδοση και μικρή κατανάλωση ασχέτως αν χρησιμοποιείς τούρμπο, 25 βαλβίδες, 3 εκκεντροφόρους κλπ κλπ
-
Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hp
-
Κι εγω συμφωνω στα περι Impreza, Evo και ειδικα Honda ) η μεγαλη μου αγαπη).
Αυτο δε σημαινει οτι ο TFSI ειναι για πεταμα. -
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hpθα ηταν ευκολο να το καταλαβεις εαν εβλεπες οτι κατω απο τις 4000 ειναι κυριολεκτικα νεκρος...
σε βιντεο που εχω δει, ενα φιατ μαρεα 1,6 ηταν πιο γρηγορο απο αυτο σε ρεπριζ με 5η και 50χαω!
βεβαια δεν ειναι ενδεικτικο των δυνατοτητων του κινητηρα, αλλα δειχνει οτι θυσιαστηκε η ροπη χαμηλα ωστε να βγουν τα 400αλογα -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hp
θα ηταν ευκολο να το καταλαβεις εαν εβλεπες οτι κατω απο τις 4000 ειναι κυριολεκτικα νεκρος...
σε βιντεο που εχω δει, ενα φιατ μαρεα 1,6 ηταν πιο γρηγορο απο αυτο σε ρεπριζ με 5η και 50χαω!
βεβαια δεν ειναι ενδεικτικο των δυνατοτητων του κινητηρα, αλλα δειχνει οτι θυσιαστηκε η ροπη χαμηλα ωστε να βγουν τα 400αλογαε, πώς αλλιώς θα βγάλεις 200 άλογα στο λίτρο?
-
το συγκεκριμενο EVO ακολουθουσε μια Mουρσελαγκο στη πιστα με χαρακτηριστικη ανεση!!!!
Στα μειον η παντελης ελλειψη ροπης χαμηλα, η αναρτηση που σπαει δοντια, η τιμη, η καταναλωση και η συχνη και ακριβη συντηρηση
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το συγκεκριμενο EVO ακολουθουσε μια Mουρσελαγκο στη πιστα με χαρακτηριστικη ανεση!!!!Στα μειον η παντελης ελλειψη ροπης χαμηλα, η αναρτηση που σπαει δοντια, η τιμη, η καταναλωση και η συχνη και ακριβη συντηρηση
Υπερβολές!!! το EVO δεν είναι ιταλικό supercar, ούτε έχει διπλά ψαλίδια μπροστά
2.0 TFSI: O καλύτερος δίλιτρος παραγωγής.....?