Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2.0 TFSI: O καλύτερος δίλιτρος παραγωγής.....?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2.0 TFSI: O καλύτερος δίλιτρος παραγωγής.....?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    155
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      2.0 TFSI:** A3 Sportback, Golf GTi, A4 facelift. Έπεται συνέχεια....**

      Τurbo με χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού ;
      Αντί-lag turbo κινητήρας ;

      Πολιτισμένος, γραμμικός...

      ...ο πρώτος tubo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, μαζικής παραγωγής.

      **Nα κατατεθούν τυχόν εμπειρίες. **😉

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        technik last edited by

        2.0 TFSI:** A3 Sportback, Golf GTi, A4 facelift. Έπεται συνέχεια....**

        Τurbo με χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού ;
        Αντί-lag turbo κινητήρας ;

        Πολιτισμένος, γραμμικός...

        ...ο πρώτος tubo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, μαζικής παραγωγής.

        **Nα κατατεθούν τυχόν εμπειρίες. **😉

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          2.0 TFSI:** A3 Sportback, Golf GTi, A4 facelift. Έπεται συνέχεια....**

          Τurbo με χαρακτηριστικά ατμοσφαιρικού ;
          Αντί-lag turbo κινητήρας ;

          Πολιτισμένος, γραμμικός...

          ...ο πρώτος tubo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, μαζικής παραγωγής.

          **Nα κατατεθούν τυχόν εμπειρίες. **😉

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            the_dude last edited by

            Δε θα το τραβαγα τοσο μακρυα ετσι ωστε να ελεγα ο καλυτερος παραγωγης....Ενας καλουτσικος κινητηρας ειναι...Στο κατω κατω μη ξεχνας οτι σε 2 λιτρα παιζουν ιερα τερατα της αυτοκινησης με πρωτο και καλυτερο τον κινητηρα της Mitsubishi στα Ενο, Subarukles, Honda του παλιου S2000 πριν γινει 2.2, καθως και του Civic type R....and the list goes on...

            Συμπερασμα κατ' εμε: Ενας καλουτσικος κινητηρας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Με τίποτε...
              Συμφωνώ με τον The_Dude

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tiger last edited by

                Ο απλος fsi αποδείχτηκε μετριότατος.Για τον tfsi δεν ειμαι πολυ αισιόδοξος αλλά ποτέ δεν ξέρεις..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  osfp last edited by

                  O TFSI ενας κανονικοσ FSI με το turbo δεν ειναι? Δηλαδη ο ιδιος κινητηρας με αυτον που βγαζει 150 ιππους απλα με το turbo δεν ειναι?

                  Γνωμη μου ειναι οτι αν μιλας για κινιτηρες, τοτε μιλας για τον FSI αφου αυτος ειναι ο κινητηρας, το turbo ειναι εξτρα και αναλογα με τις ρυθμισεις αλλαζουν πολλα πραγματα.

                  Αρα δεν εχει πιο πολυ νοημα να σχολιαζεται ο βασικος κινητηρας?

                  Σαν βασικο πακετο παντως δεν μου λεει τιποτα οταν χρειαζεται βενζινη 100 οκτανιων χωρις να σου προσφερει τιποτα παραπανω σε αποδοση απο τον ανταγωνισμο με απλη βενζινη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alexakis84 last edited by

                    Γιατί ξεχνάμε το Honda S200? Με 250 αλογάκια ατμοσφαιρικά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      skye last edited by

                      Πολύ αμφιβάλλω, χωρίς να έχω κάποια πείρα από το συγκεκριμένο κινητήρα. Πιστεύω πως έχει δίκιο ο The_dude. Πάντως, ο 1.8Τ που έχω οδηγήσει, μου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • K
                        kostas-1970 last edited by

                        Η μαγκιά είναι να ανεβάζεις άλογα ατμοσφαιρικά και όχι turbo σε συνδυασμό με κατανάλωση (γι'αυτό και τις καλύτερες διακρίσεις τις έχει πάρει η honda για τους μικρούς κινητήρες και η bmw από 6κύλινδρους και πάνω)

                        Νομίζω ότι έδωσα απάντηση..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης skye έγραψε:
                          Πολύ αμφιβάλλω, χωρίς να έχω κάποια πείρα από το συγκεκριμένο κινητήρα. Πιστεύω πως έχει δίκιο ο The_dude. Πάντως, ο 1.8Τ που έχω οδηγήσει, μου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.

                          Ο νέος είναι μακράν καλύτερος...(έτσι λένε )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lkar last edited by

                            Πολλές φορές αλλάζουν οι ισορροπίες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              Πολλές φορές αλλάζουν οι ισορροπίες

                              Πώς εννοείς εσύ τις ισορροπίες...?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
                                Η μαγκιά είναι να ανεβάζεις άλογα ατμοσφαιρικά και όχι turbo σε συνδυασμό με κατανάλωση (γι'αυτό και τις καλύτερες διακρίσεις τις έχει πάρει η honda για τους μικρούς κινητήρες και η bmw από 6κύλινδρους και πάνω)

                                Νομίζω ότι έδωσα απάντηση..

                                Η μαγκιά είναι να φτιάχνεις εναν κινητήρα με λογικό κόστος, καλή απόδοση και μικρή κατανάλωση ασχέτως αν χρησιμοποιείς τούρμπο, 25 βαλβίδες, 3 εκκεντροφόρους κλπ κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sebastien-loeb last edited by

                                  Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hp

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Κι εγω συμφωνω στα περι Impreza, Evo και ειδικα Honda ) η μεγαλη μου αγαπη).
                                    Αυτο δε σημαινει οτι ο TFSI ειναι για πεταμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
                                      Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hp

                                      θα ηταν ευκολο να το καταλαβεις εαν εβλεπες οτι κατω απο τις 4000 ειναι κυριολεκτικα νεκρος...
                                      σε βιντεο που εχω δει, ενα φιατ μαρεα 1,6 ηταν πιο γρηγορο απο αυτο σε ρεπριζ με 5η και 50χαω!
                                      βεβαια δεν ειναι ενδεικτικο των δυνατοτητων του κινητηρα, αλλα δειχνει οτι θυσιαστηκε η ροπη χαμηλα ωστε να βγουν τα 400αλογα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        Δεν ειναι και ασχημος , αλλα πιστευω οτι στο 2,0 λιτρα ο καλυτεος ειναι της μιτσουμπιση, εγω απορω πως γινετε στο εβο fq 400 na ειναι 2,0 λιτρα και να βγαζει 400hp

                                        θα ηταν ευκολο να το καταλαβεις εαν εβλεπες οτι κατω απο τις 4000 ειναι κυριολεκτικα νεκρος...
                                        σε βιντεο που εχω δει, ενα φιατ μαρεα 1,6 ηταν πιο γρηγορο απο αυτο σε ρεπριζ με 5η και 50χαω!
                                        βεβαια δεν ειναι ενδεικτικο των δυνατοτητων του κινητηρα, αλλα δειχνει οτι θυσιαστηκε η ροπη χαμηλα ωστε να βγουν τα 400αλογα

                                        ε, πώς αλλιώς θα βγάλεις 200 άλογα στο λίτρο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          το συγκεκριμενο EVO ακολουθουσε μια Mουρσελαγκο στη πιστα με χαρακτηριστικη ανεση!!!!

                                          Στα μειον η παντελης ελλειψη ροπης χαμηλα, η αναρτηση που σπαει δοντια, η τιμη, η καταναλωση και η συχνη και ακριβη συντηρηση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            το συγκεκριμενο EVO ακολουθουσε μια Mουρσελαγκο στη πιστα με χαρακτηριστικη ανεση!!!!

                                            Στα μειον η παντελης ελλειψη ροπης χαμηλα, η αναρτηση που σπαει δοντια, η τιμη, η καταναλωση και η συχνη και ακριβη συντηρηση

                                            Υπερβολές!!! το EVO δεν είναι ιταλικό supercar, ούτε έχει διπλά ψαλίδια μπροστά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr