-
@netgeo said in NISSAN FORUM:
Σαν κύλιση το ψψ έχει καλύτερη ανάρτηση για τα γούστα μου, το qq ήταν πιο πηδηχτουλι είχε και 19ρες, θύμισε τιγκουαν.
Εγώ οδήγησα το qq premium με τις 18άρες
Καλό μου φάνηκε σαν άνεση.Όχι κάτι ιδιαίτερο,ούτε αφρός όπως οι πολλ/λοι του Niro,αλλά ανεκτό.
CC ,δεν έχω οδηγήσει. -
@netgeo said in NISSAN FORUM:
@tkin73 said in NISSAN FORUM:
@netgeo said in NISSAN FORUM:
@tkin73 said in NISSAN FORUM:
@netgeo said in NISSAN FORUM:
@tkin73 said in NISSAN FORUM:
@dstou said in NISSAN FORUM:
προφανώς το ψψ έχει άλλη κλιμάκωση και άλλη ρόπα από το κασκάι.
Ισχύει για την ροπή 255 vs 360 είναι που η ροπή ....δεν παίζει ρόλο... δίλιτρο με 197 άλογα και 25 κιλά ροπή μόνο....
https://zeperfs.com/en/duel10579-10505.htmΕνδιαφέρον αυτό, αν και φαίνεται πρώιμο δεν έχει πολλές μετρήσεις ακόμα. Εμένα το QQ μου φάνηκε πιο "βαρύ" σε σχέση με το ΨΨ.
Από ηχομόνωση δεν το συζητάμε.
Αλλά και τα 10κ παραπάνω είναι σεβαστά...
Μα είναι πιο βαρύ. Αλλά από στάση και σε ρεπριζ γρηγορότερο
Δεν μου φάνηκε στο δρόμο έτσι, αυτό λέω.
Οδηγήσες και τα δύο; Εντάξει δεν έχουν τρελη διαφορά στο βάρος ίσως να μην γίνεται αντιληπτό σε ένα σύντομο τέστ. Παίζει ρόλο και πως κατανέμεται το βάρος το ζύγισμα του , οι αναρτήσεις, η πληροφορία από το τιμόνι. Το κασκαι κακά τα ψέματα είναι 3ης γενιάς αμάξι από το 2007. Αν ξεκινούσε από τα 37Κ που είναι στην Ιταλία νομίζω οι περισσότεροι που φτάνουν την κκ θα έδιναν τα +5 και θα πήγαιναν. Στα +41 βαραίνει πολύ...
Όπως τα λες είναι βέβαια άλλο το +5κ άλλο το +10κ.
37.150 θα είχε η premium epower αν δεν υπήρχε το χαράτσι του τέλους ταξινόμησης της ελληνικής πατέντας 29960 η λτπφ
-
Δεν γνωρίζω αν το Connect είναι ίδιο σε όλα τα τελευταία Nissan, αλλά έχω κολλήσει με το Android Auto στο Juke.
Το συνδέω, ανοίγω το Google Maps και όταν ανοίγει το πληκτρολόγιο για να προσθέσω την διεύθυνση, δεν μπορώ να αλλάξω με τίποτα την γλώσσα! Μου εμφανίζει το εικονίδιο ενός πληκτρολογίου τέρμα αριστερά κάτω (υποθέτω ότι είναι η εναλλαγή γλώσσας), αλλά όταν το πατάω αντί να αλλάξει το πληκτρολόγιο, με βγάζει στο κεντρικό μενού του Android Auto.
Έβαλα και την τελευταία έκδοση του Android Auto που θεωρητικά έχει αρκετές αλλαγές, αλλά το πρόβλημα επιμένει. Πρακτικά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Google Maps δηλαδή (και όχι μόνο). -
Nissan, κατασκευή κινητήρων EV και E-power
Youtube VideoY.Γ. axel12p,τώρα είδα το post σου για το AA. Εμένα στο QQ δουλεύει μια χαρά,αλλά έχω δώσει εξ'αρχής τον προορισμό μου στο κινητό και κάνω απλά τη σύνδεση στο info.
Θα κοιτάξω την επόμενη φορά να δώσω προορισμό πάνω στην οθόνη του αυτοκινήτου και θα σου πω. -
Δοκίμασα αυτό που λες με το ΑΑ (8άρα οθόνη αυτή που είναι ίδια με juke, όχι η 12αρα) και όντως με οποιοδήποτε τρόπο δεν μπορείς να γράψεις προορισμό στα ελληνικά.
Μπορείς όμως όταν σου βγάζει το πληκτρολόγιο,να πατήσεις το εικονίδιο λίγο πάνω δεξιά, αυτό με εικονογραφημένο ένα μικρό κινητό τηλέφωνο και σου ενεργοποιεί- ή απενεργοποιεί- το πληκτρολόγιο του κινητού σου κι από εκεί γράφεις ελληνικά και στο infotainment. -
OK, αυτό το έχω δει με την πληκτρολόγηση μέσω κινητού, αλλά περίμενα ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να πληκτρολογείς απευθείας και από το infotainment. Περίμενα μήπως το διορθώσουν σε καμιά αναβάθμιση του Android Auto, αλλά το πρόβλημα παραμένει δυστυχώς.
@panormus772 said in NISSAN FORUM:
Δοκίμασα αυτό που λες με το ΑΑ (8άρα οθόνη αυτή που είναι ίδια με juke, όχι η 12αρα) και όντως με οποιοδήποτε τρόπο δεν μπορείς να γράψεις προορισμό στα ελληνικά.
Μπορείς όμως όταν σου βγάζει το πληκτρολόγιο,να πατήσεις το εικονίδιο λίγο πάνω δεξιά, αυτό με εικονογραφημένο ένα μικρό κινητό τηλέφωνο και σου ενεργοποιεί- ή απενεργοποιεί- το πληκτρολόγιο του κινητού σου κι από εκεί γράφεις ελληνικά και στο infotainment.
NISSAN FORUM