Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NISSAN FORUM
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 75 / 75
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    1485
    6806
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 @netgeo last edited by panormus772

      @netgeo said in NISSAN FORUM:

      Σαν κύλιση το ψψ έχει καλύτερη ανάρτηση για τα γούστα μου, το qq ήταν πιο πηδηχτουλι είχε και 19ρες, θύμισε τιγκουαν.

      Εγώ οδήγησα το qq premium με τις 18άρες
      Καλό μου φάνηκε σαν άνεση.Όχι κάτι ιδιαίτερο,ούτε αφρός όπως οι πολλ/λοι του Niro,αλλά ανεκτό.
      CC ,δεν έχω οδηγήσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 @netgeo last edited by

        @netgeo said in NISSAN FORUM:

        @tkin73 said in NISSAN FORUM:

        @netgeo said in NISSAN FORUM:

        @tkin73 said in NISSAN FORUM:

        @netgeo said in NISSAN FORUM:

        @tkin73 said in NISSAN FORUM:

        @dstou said in NISSAN FORUM:

        προφανώς το ψψ έχει άλλη κλιμάκωση και άλλη ρόπα από το κασκάι.

        Ισχύει για την ροπή 255 vs 360 είναι που η ροπή ....δεν παίζει ρόλο... δίλιτρο με 197 άλογα και 25 κιλά ροπή μόνο....
        https://zeperfs.com/en/duel10579-10505.htm

        Ενδιαφέρον αυτό, αν και φαίνεται πρώιμο δεν έχει πολλές μετρήσεις ακόμα. Εμένα το QQ μου φάνηκε πιο "βαρύ" σε σχέση με το ΨΨ.

        Από ηχομόνωση δεν το συζητάμε.

        Αλλά και τα 10κ παραπάνω είναι σεβαστά...

        Μα είναι πιο βαρύ. Αλλά από στάση και σε ρεπριζ γρηγορότερο

        Δεν μου φάνηκε στο δρόμο έτσι, αυτό λέω.

        Οδηγήσες και τα δύο; Εντάξει δεν έχουν τρελη διαφορά στο βάρος ίσως να μην γίνεται αντιληπτό σε ένα σύντομο τέστ. Παίζει ρόλο και πως κατανέμεται το βάρος το ζύγισμα του , οι αναρτήσεις, η πληροφορία από το τιμόνι. Το κασκαι κακά τα ψέματα είναι 3ης γενιάς αμάξι από το 2007. Αν ξεκινούσε από τα 37Κ που είναι στην Ιταλία νομίζω οι περισσότεροι που φτάνουν την κκ θα έδιναν τα +5 και θα πήγαιναν. Στα +41 βαραίνει πολύ...

        Όπως τα λες είναι βέβαια άλλο το +5κ άλλο το +10κ.

        37.150 θα είχε η premium epower αν δεν υπήρχε το χαράτσι του τέλους ταξινόμησης της ελληνικής πατέντας 29960 η λτπφ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          axel12p last edited by

          Δεν γνωρίζω αν το Connect είναι ίδιο σε όλα τα τελευταία Nissan, αλλά έχω κολλήσει με το Android Auto στο Juke.
          Το συνδέω, ανοίγω το Google Maps και όταν ανοίγει το πληκτρολόγιο για να προσθέσω την διεύθυνση, δεν μπορώ να αλλάξω με τίποτα την γλώσσα! Μου εμφανίζει το εικονίδιο ενός πληκτρολογίου τέρμα αριστερά κάτω (υποθέτω ότι είναι η εναλλαγή γλώσσας), αλλά όταν το πατάω αντί να αλλάξει το πληκτρολόγιο, με βγάζει στο κεντρικό μενού του Android Auto.
          Έβαλα και την τελευταία έκδοση του Android Auto που θεωρητικά έχει αρκετές αλλαγές, αλλά το πρόβλημα επιμένει. Πρακτικά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Google Maps δηλαδή (και όχι μόνο).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panormus772 last edited by panormus772

            Nissan, κατασκευή κινητήρων EV και E-power
            Youtube Video

            Y.Γ. axel12p,τώρα είδα το post σου για το AA. Εμένα στο QQ δουλεύει μια χαρά,αλλά έχω δώσει εξ'αρχής τον προορισμό μου στο κινητό και κάνω απλά τη σύνδεση στο info.
            Θα κοιτάξω την επόμενη φορά να δώσω προορισμό πάνω στην οθόνη του αυτοκινήτου και θα σου πω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              panormus772 last edited by

              @axel12p

              Δοκίμασα αυτό που λες με το ΑΑ (8άρα οθόνη αυτή που είναι ίδια με juke, όχι η 12αρα) και όντως με οποιοδήποτε τρόπο δεν μπορείς να γράψεις προορισμό στα ελληνικά.
              Μπορείς όμως όταν σου βγάζει το πληκτρολόγιο,να πατήσεις το εικονίδιο λίγο πάνω δεξιά, αυτό με εικονογραφημένο ένα μικρό κινητό τηλέφωνο και σου ενεργοποιεί- ή απενεργοποιεί- το πληκτρολόγιο του κινητού σου κι από εκεί γράφεις ελληνικά και στο infotainment.

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                axel12p @panormus772 last edited by

                OK, αυτό το έχω δει με την πληκτρολόγηση μέσω κινητού, αλλά περίμενα ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να πληκτρολογείς απευθείας και από το infotainment. Περίμενα μήπως το διορθώσουν σε καμιά αναβάθμιση του Android Auto, αλλά το πρόβλημα παραμένει δυστυχώς.

                @panormus772 said in NISSAN FORUM:

                @axel12p

                Δοκίμασα αυτό που λες με το ΑΑ (8άρα οθόνη αυτή που είναι ίδια με juke, όχι η 12αρα) και όντως με οποιοδήποτε τρόπο δεν μπορείς να γράψεις προορισμό στα ελληνικά.
                Μπορείς όμως όταν σου βγάζει το πληκτρολόγιο,να πατήσεις το εικονίδιο λίγο πάνω δεξιά, αυτό με εικονογραφημένο ένα μικρό κινητό τηλέφωνο και σου ενεργοποιεί- ή απενεργοποιεί- το πληκτρολόγιο του κινητού σου κι από εκεί γράφεις ελληνικά και στο infotainment.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 71
                • 72
                • 73
                • 74
                • 75
                • 75 / 75
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr