-
χαίρετε,
ένα απο τα μπροστινά λάστιχα (tubeless) χάνει αέρα με αργούς ρυθμούς, μερικές μέρες μετά το φούσκωμα φθάνει γύρω στα 8-10 psi χαμηλότερα απο το άλλο και σταθεροποιείται κάπου εκεί
τί μπορεί να φταίει και πώς διορθώνεται;
ευχαριστώ
-
χαίρετε,
ένα απο τα μπροστινά λάστιχα (tubeless) χάνει αέρα με αργούς ρυθμούς, μερικές μέρες μετά το φούσκωμα φθάνει γύρω στα 8-10 psi χαμηλότερα απο το άλλο και σταθεροποιείται κάπου εκεί
τί μπορεί να φταίει και πώς διορθώνεται;
ευχαριστώ
-
χαίρετε,
ένα απο τα μπροστινά λάστιχα (tubeless) χάνει αέρα με αργούς ρυθμούς, μερικές μέρες μετά το φούσκωμα φθάνει γύρω στα 8-10 psi χαμηλότερα απο το άλλο και σταθεροποιείται κάπου εκεί
τί μπορεί να φταίει και πώς διορθώνεται;
ευχαριστώ
-
Ο χρήστης tunic έγραψε:
χαίρετε,ένα απο τα μπροστινά λάστιχα (tubeless) χάνει αέρα με αργούς ρυθμούς, μερικές μέρες μετά το φούσκωμα φθάνει γύρω στα 8-10 psi χαμηλότερα απο το άλλο και σταθεροποιείται κάπου εκεί
τί μπορεί να φταίει και πώς διορθώνεται;
ευχαριστώ
1.να εχεις πατησει κατι αιχμηρο οπως καρφι ή βιδα ή και κομματι γυαλι και να εναι σφηνωμενο μεσα στο ελαστικο με αποτελεσμα να χανει αερα με αργους ρυθμους......εαν το βρεις και το βγαλεις μονος σου θα χανει πολυ πιο γρηγορα και γι'αυτο αστο για να το φτιαξει το βουλκανιζατερ.
2.προβλημα με την βαλβιδα που ειτε μπορει να ειναι κολλημενη και να χανει λιγο-λιγο ειτε να εχει λασκαρει με τα ιδια αποτελεσματα.
3.στραβη ζαντα με αποτελεσμα να μην παταει καλα το ελαστικο και να χανει.
οτι απο αυτα και αν συμβαινει μην το αμελεις και πηγαινε να στο φτιαξουν γιατι απροειδοποιητα μπορει να αρχισει να χανει πιο γρηγορα και να εχεις πρβληματα.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
2.προβλημα με την βαλβιδα που ειτε μπορει να ειναι κολλημενη και να χανει λιγο-λιγο ειτε να εχει λασκαρει με τα ιδια αποτελεσματα.
ή στην βάση της βαλβίδας που το λαστιχένιο μέρος ξεραίνεται...
Μου έχει συμβεί 2 φορές!
Απώλεια Πίεσης