Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta Μοντέλλο 97 Βελτιώσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Fiesta Μοντέλλο 97 Βελτιώσεις
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του forum.

      Θα ηθελα να ασχοληθούμε με ένα αυτοκίνητο που δεν κυκλοφόρησε ιδιαίτερα στους ελληνικούς δρόμους αν και ήταν πολύ καλό σε γενικές γραμμές. Προκειται για το** Ford Fiesta MKIV** που προτοκυκλοφόρησε το 1996. Έχω στην κατοχή μου ένα από το 2000 και σκέφτομαι να προβώ σε ορισμένες βελτιώσεις με σκοπό το καλύτερο στήσιμό του και τις ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις του. Δεν θελω να δαπανήσω ένα κάρο λεφτά για ένα αμάξι 8 ετών και 140000 ΚΛΜ. Τι θα πρωτείνατε στους τομείς των:

      1. Αναρτήσεις-αμορτισέρ-χαμήλωμα
      2. Εισαγωγή-Φιλτο-Σκουπα κτλ
      3. Ελευθέρωση εξαγωγής καυσαερίων.
      4. Φρένα (που είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου)

      Θα ήθελα να τονίσω πως οι βελτιώσεις θέλω να είναι συμβατές με τον νόμο καθώς το αμάξι θα περάσει ΚΤΕΟ σε ενα εξάμηνο.

      Φοράει 14 σιδερένιες ζάντες με 185-55-14, πρόσφατα αλλαγμένα αμορτισέρ μαύρα KYB, και ένα ελευθερο τελικο καζανάκι.

      Περιμένω (με αγωνία τις προτάσεις σας)...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • N
        nascar1 last edited by

        Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του forum.

        Θα ηθελα να ασχοληθούμε με ένα αυτοκίνητο που δεν κυκλοφόρησε ιδιαίτερα στους ελληνικούς δρόμους αν και ήταν πολύ καλό σε γενικές γραμμές. Προκειται για το** Ford Fiesta MKIV** που προτοκυκλοφόρησε το 1996. Έχω στην κατοχή μου ένα από το 2000 και σκέφτομαι να προβώ σε ορισμένες βελτιώσεις με σκοπό το καλύτερο στήσιμό του και τις ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις του. Δεν θελω να δαπανήσω ένα κάρο λεφτά για ένα αμάξι 8 ετών και 140000 ΚΛΜ. Τι θα πρωτείνατε στους τομείς των:

        1. Αναρτήσεις-αμορτισέρ-χαμήλωμα
        2. Εισαγωγή-Φιλτο-Σκουπα κτλ
        3. Ελευθέρωση εξαγωγής καυσαερίων.
        4. Φρένα (που είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου)

        Θα ήθελα να τονίσω πως οι βελτιώσεις θέλω να είναι συμβατές με τον νόμο καθώς το αμάξι θα περάσει ΚΤΕΟ σε ενα εξάμηνο.

        Φοράει 14 σιδερένιες ζάντες με 185-55-14, πρόσφατα αλλαγμένα αμορτισέρ μαύρα KYB, και ένα ελευθερο τελικο καζανάκι.

        Περιμένω (με αγωνία τις προτάσεις σας)...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλα τα μέλη του forum.

          Θα ηθελα να ασχοληθούμε με ένα αυτοκίνητο που δεν κυκλοφόρησε ιδιαίτερα στους ελληνικούς δρόμους αν και ήταν πολύ καλό σε γενικές γραμμές. Προκειται για το** Ford Fiesta MKIV** που προτοκυκλοφόρησε το 1996. Έχω στην κατοχή μου ένα από το 2000 και σκέφτομαι να προβώ σε ορισμένες βελτιώσεις με σκοπό το καλύτερο στήσιμό του και τις ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις του. Δεν θελω να δαπανήσω ένα κάρο λεφτά για ένα αμάξι 8 ετών και 140000 ΚΛΜ. Τι θα πρωτείνατε στους τομείς των:

          1. Αναρτήσεις-αμορτισέρ-χαμήλωμα
          2. Εισαγωγή-Φιλτο-Σκουπα κτλ
          3. Ελευθέρωση εξαγωγής καυσαερίων.
          4. Φρένα (που είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου)

          Θα ήθελα να τονίσω πως οι βελτιώσεις θέλω να είναι συμβατές με τον νόμο καθώς το αμάξι θα περάσει ΚΤΕΟ σε ενα εξάμηνο.

          Φοράει 14 σιδερένιες ζάντες με 185-55-14, πρόσφατα αλλαγμένα αμορτισέρ μαύρα KYB, και ένα ελευθερο τελικο καζανάκι.

          Περιμένω (με αγωνία τις προτάσεις σας)...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            diovoun last edited by

            Γεια σου φιλε,εχω και εγω ενα fiesta mk4 1.25lt,για αναρτηση κρατα τα εργοστασιακα ελατηρια και αλλαξε αμορτισερ(καλη λυση Bilstein sport),φιλτρο αερος σου συνιστω Κ&Ν μεσα στο υπαρχον φιλτροκουτι,και εξατμιση μονο τελικο πιο ελευθερο(εγω εχω sebring),για φρενα βρες δαγκανες μεταχειρω απο fiesta mk4 1.4, puma ή escort 1995 και παρε δισκους διπλους αεριζομενους για fiesta mk4 1.4,με τα αντιστοιχα τακακια.
            για λεπτομερειες
            str11gr@yahoo.gr

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nascar1 last edited by

              Σε ευχαριστώ που απάντησες ....

              Επιτέλους υπάρχει και άλλος που έχει αυτό το αυτοκίνητο!!!!! Είχα αρχίσει να απογοητεύομαι...

              Επειδή το post το είχα πολλές μέρες και κανένας δεν απάντησε έκανα κάποιες αλλαγές στο αμάξι. Βασικά έβαλα ζάντες 14 (δυστυχός σιδερένιες πσάχνω για αλουμινίου) με λάστιχα τα κλασσικά 185/55/14. Έβαλα ένα ελεύθερο τελικό, αμορτισέρ τα kayaba τα μαύρα και άλλαξα και ελατήρια και έβαλα τα 3ποντα τα Apex. Όπως θα δεις και σε άλλο post μου (http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=10186) με τα ελατήρια έχω ένα πρόβλημα ότι το αμάξι γέρνει ελαφρώς προς τα πίσω και σε έντονες ανωμαλίες με 2 άτομα ακούω από τις πίσω αναρτήσεις κάτι σαν μεταλικό θόρυβο χωρίς ωστόσο να μπορώ να τον προσδιορίσω ακριβώς. Βέβαια αυτό οφείλετε και στο ότι τα αμορτισέρ δεν είναι χαμηλώματος αλλά δεν έφταναν τα χρήματα στην δεδομένη στιγμή😢 Εσύ έχεις κάνει όλες τις αλλαγές που μου προτείνεις? Εαν ναι με τι τιμές? Ιδιαίτερα αυτή των φρένων είναι απαραίτητη..

              Περιμένω την απάντησή σου...

              Υ.Γ. Δεν θα ήθελα να επέμβω στο μοτέρ και έλεγα να μην βάλω ελεύθερο φίλτρο. Εσύ που έβαλες είδες κάποια ουσιαστική διαφορά στο τράβηγμα? Κάθε πότε το 'φροντίζεις? Αξίζει τα λεφτά του? Πόσο κόστισε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                agalanop last edited by

                Kάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις λίγο μεγαλύτερη πεταλούδα και έναν παράλληλο εγκέφαλο.
                Το κάνει ο Καρανικόλας (αντιπροσωπεία Ford με το όνομα 'Car Center') και νομίζω ότι δίνει και εγγύηση.
                Το έχουν κάνει πάρα πολλά Fiesta και ακόμη περισσότερα Focus και δεν είχαν κανένα πρόβλημα.

                Πόσους ακριβώς ίππους θα πάρεις με πεταλούδα και εγκέφαλο δεν ξέρω αλλά μαζί με φίλτρο και εξάτμιση περνάς κατά πολύ τους 90.
                (το έχει κάνει φίλος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • R
                  roulis21 last edited by

                  Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
                  Kάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις λίγο μεγαλύτερη πεταλούδα και έναν παράλληλο εγκέφαλο.
                  Το κάνει ο Καρανικόλας (αντιπροσωπεία Ford με το όνομα 'Car Center') και νομίζω ότι δίνει και εγγύηση.
                  Το έχουν κάνει πάρα πολλά Fiesta και ακόμη περισσότερα Focus και δεν είχαν κανένα πρόβλημα.

                  Πόσους ακριβώς ίππους θα πάρεις με πεταλούδα και εγκέφαλο δεν ξέρω αλλά μαζί με φίλτρο και εξάτμιση περνάς κατά πολύ τους 90.
                  (το έχει κάνει φίλος)

                  Εχω οδηγησει ενα τετοιο βελτιωμενο απο car center μου ειπαν για 98Ηp ηγαινε πολυ καλα για 1250CC και στροφαρε σα λυσσασμενο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    agalanop last edited by

                    Καλά, αν ήταν κάποιο test car της εταιρίας μπορεί να είχε και άλλα 'κρυφά' πράγματα...

                    Εμένα πάντως έχει κάνει τη βελτίωση αυτή φίλος και μαζί με κάποια άλλα πραγματάκια (φίλτρο, εξάτμιση κτλ.) είδε αν θυμάμαι καλά πάνω από 95ps σε δυναμομέτρηση.
                    Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι ελάάάχιστα αργότερο από 106 Rallye 1.3.
                    Όχι από στάση, για ρεπρίζ 2ας και 3ης μιλάω.

                    (μακριά από μας οι κόντρες )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      meco last edited by

                      Αλέξη, που είναι ο Γιώργος (fiestapower) να δώσει τα φώτα του???

                      Πάντως το fiestaki αν φτιαχτεί, μπορεί να δώσει απίστευτες δόσεις ανδρεναλίνης. Μια φορά οδήγησα το συγκεκριμένο του φίλου μας και μετά που σταμάτησα, δεν πίστευα ότι μόλις είχα κατέβει από ένα fiesta...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nassosxlvbros last edited by

                        Αν και παλιό το ποστ ενημερώνω:
                        Μια από τις πιο καλές μετατροπές για fiesta MK4 είναι:

                        • αλλαγή μοτέρ με αυτό του Puma 1,7 VVC, κομπλέ με σαζμάν και ηλεκτρονικά.Από τις πιο αξιόπιστες μόντες κυριολεκτικά βγάζεις/βάζεις και έχεις ένα απίστευτο σύνολο σε γκάζι (125HP)αξιοπιστία κατανάλωση!
                          -Προαιρετικά λίγο πιο ελεύθερη εξάτμιση εκτός αν θέλετα να διατηρήσετε το low profile του αμαξιού και να σπάτε πλάκες με τους διάφορους 'γλήγορους' !!
                          Φρένα εμπρός από το Puma και πίσω δισκόπλακες από Focus 1,6.Σχετικά εύκολη μετατροπή,και το Φιεστάκι αποκτά φρένα που θα ζηλεύουν δεκαπλάσιας αξίας αυτοκίνητα!
                          Επιπλέον:
                          -4 πόντους χαμήλωμα με ελατήρια της ΑΡΕΧ και μια τετράδα αμορτισσέρ της ΚΥΒ. και...end of story....το κρατάς για πάντα σαν το απόλυτο παιχνίδι,ή σαν καθημερινής χρήσης αμάξι που σου κάνει και λίγακι τα γούστα σου: Πετάει,Στρίβει,φρενάρει!
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr