Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση απόκρισης ηλεκτρονικού γκαζιού;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση απόκρισης ηλεκτρονικού γκαζιού;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    11
    208
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimkk last edited by

      Παιδιά, πριν διαβάσετε παρακάτω, κοιτάξτε στη σελίδα 9 του ένθετου '0-100-0' που συνοδεύει το τεύχος Ιανουαρίου 2005 των 4Τ. Διαβάστε τη διαφήμιση.

      Σε λίγες μέρες περιμένω να παραλάβω ένα καινούριο VW Golf V 1.6 FSi.
      Είναι γνωστό ότι από τα μεγαλύτερα 'μειονεκτήματα' οτυ μοντέλου αυτού είναι η έντονη καθυστέρηση που έχει το ηλεκτρονικό του γκάζι. Διαβάζοντας λοιπόν τη συγκεκριμένη διαφήμιση, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες...

      Καταρχήν, γνωρίζοντας περίπου πώς λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (σπουδάζω ηλεκτρολόγος μηχανικός), ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο εξάρτημα. Μήπως είναι απάτη; Γενικά πάντως ο 'boulekos' είναι γνωστό όνομα στην πιάτσα...

      Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μπορούσε να με διαφωτίσει κανείς πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Μήπως τίθεται θέμα αξιοπιστίας; Μήπως μεγαλώσει η κατανάλωση (για τεχνικούς λόγους, όχι λόγω δικής μου συμπεριφοράς); Έχει τοποθετήσει κανείς το συγκεκριμένο εξάρτημα στο αυτοκίνητό του;

      Κάθε περαιτέρω πληροφορία θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Είναι κρίμα να έχουν τέτοια αίσθηση τα καινούρια αυτοκίνητα...
      Πόσο μάλλον όταν ξέρω ότι σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση: πχ η BMW 318 Ci (2.0) του 2004 που οδηγεί ο πατέρας μου έχει απόκριση στο γκάζι ειλικρινά καλύτερη και από καρμπυρατέρ...

      ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη αν έχει ξαναδημοσιευθεί θέμα για το συγκεκριμένο βελτιωτικό εξάρτημα, αλλά έκανα αναζήτηση και δεν βρήκα κάτι παρόμοιο.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimkk last edited by

        Παιδιά, πριν διαβάσετε παρακάτω, κοιτάξτε στη σελίδα 9 του ένθετου '0-100-0' που συνοδεύει το τεύχος Ιανουαρίου 2005 των 4Τ. Διαβάστε τη διαφήμιση.

        Σε λίγες μέρες περιμένω να παραλάβω ένα καινούριο VW Golf V 1.6 FSi.
        Είναι γνωστό ότι από τα μεγαλύτερα 'μειονεκτήματα' οτυ μοντέλου αυτού είναι η έντονη καθυστέρηση που έχει το ηλεκτρονικό του γκάζι. Διαβάζοντας λοιπόν τη συγκεκριμένη διαφήμιση, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες...

        Καταρχήν, γνωρίζοντας περίπου πώς λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (σπουδάζω ηλεκτρολόγος μηχανικός), ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο εξάρτημα. Μήπως είναι απάτη; Γενικά πάντως ο 'boulekos' είναι γνωστό όνομα στην πιάτσα...

        Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μπορούσε να με διαφωτίσει κανείς πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Μήπως τίθεται θέμα αξιοπιστίας; Μήπως μεγαλώσει η κατανάλωση (για τεχνικούς λόγους, όχι λόγω δικής μου συμπεριφοράς); Έχει τοποθετήσει κανείς το συγκεκριμένο εξάρτημα στο αυτοκίνητό του;

        Κάθε περαιτέρω πληροφορία θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Είναι κρίμα να έχουν τέτοια αίσθηση τα καινούρια αυτοκίνητα...
        Πόσο μάλλον όταν ξέρω ότι σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση: πχ η BMW 318 Ci (2.0) του 2004 που οδηγεί ο πατέρας μου έχει απόκριση στο γκάζι ειλικρινά καλύτερη και από καρμπυρατέρ...

        ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη αν έχει ξαναδημοσιευθεί θέμα για το συγκεκριμένο βελτιωτικό εξάρτημα, αλλά έκανα αναζήτηση και δεν βρήκα κάτι παρόμοιο.

        Ευχαριστώ προκαταβολικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimkk last edited by

          Παιδιά, πριν διαβάσετε παρακάτω, κοιτάξτε στη σελίδα 9 του ένθετου '0-100-0' που συνοδεύει το τεύχος Ιανουαρίου 2005 των 4Τ. Διαβάστε τη διαφήμιση.

          Σε λίγες μέρες περιμένω να παραλάβω ένα καινούριο VW Golf V 1.6 FSi.
          Είναι γνωστό ότι από τα μεγαλύτερα 'μειονεκτήματα' οτυ μοντέλου αυτού είναι η έντονη καθυστέρηση που έχει το ηλεκτρονικό του γκάζι. Διαβάζοντας λοιπόν τη συγκεκριμένη διαφήμιση, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες...

          Καταρχήν, γνωρίζοντας περίπου πώς λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (σπουδάζω ηλεκτρολόγος μηχανικός), ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο εξάρτημα. Μήπως είναι απάτη; Γενικά πάντως ο 'boulekos' είναι γνωστό όνομα στην πιάτσα...

          Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μπορούσε να με διαφωτίσει κανείς πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Μήπως τίθεται θέμα αξιοπιστίας; Μήπως μεγαλώσει η κατανάλωση (για τεχνικούς λόγους, όχι λόγω δικής μου συμπεριφοράς); Έχει τοποθετήσει κανείς το συγκεκριμένο εξάρτημα στο αυτοκίνητό του;

          Κάθε περαιτέρω πληροφορία θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Είναι κρίμα να έχουν τέτοια αίσθηση τα καινούρια αυτοκίνητα...
          Πόσο μάλλον όταν ξέρω ότι σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση: πχ η BMW 318 Ci (2.0) του 2004 που οδηγεί ο πατέρας μου έχει απόκριση στο γκάζι ειλικρινά καλύτερη και από καρμπυρατέρ...

          ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη αν έχει ξαναδημοσιευθεί θέμα για το συγκεκριμένο βελτιωτικό εξάρτημα, αλλά έκανα αναζήτηση και δεν βρήκα κάτι παρόμοιο.

          Ευχαριστώ προκαταβολικά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            ping-of-death last edited by

            Να υποθεσω οτι αναφερεσαι στον επιταχυντη σηματος ηλ/κης πεταλουδας; Αν ναι, ειχα γραψει σε αλλο θεμα οτι το ειχε δοκιμασει το Faster σε Ibiza με πολυ καλα αποτελεσματα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimkk last edited by

              Ναι, το λέει 'Sprint Booster'. Γνωρίζεις πώς ακριβώς δουλεύει; Κανένα λινκ;

              Κανένας άλλος ρε παιδιά;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Ξεγελαει τον εγκεφαλο και δινει παραπανω στροφές,σε μερικους το κανει και στο ρελαντί Ακρως επικίνδυνο από καθε αποψη, αν θελεις την γνωμη μου, και πανάκριβο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris2604 last edited by

                  .........αυξανει ομως την καταναλωση...... προσοχηηηηη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Ο χρήστης aris2604 έγραψε:
                    .........αυξανει ομως την καταναλωση...... προσοχηηηηη

                    Έχει ξανασυζητηθεί και σε άλλα topic. Ψάξ'το λίγο. Επειδή το έχω τεστάρει το sprint booster αυξάνει την κατανάλωση το πολύ 1 λίτρο στα 100χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran last edited by

                      δες εδω: http://www.skodaclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1752&postdays=0&postorder=asc&start=0
                      η αυξηση της καταναλωσης μαλλον δεν ξεπερναει το 5% και αυτο μεσα στην πολη (πατα-ασε)
                      επισης καποιος φιλος μου με octy 1.6 fsi δηλωνει ευχαριστημενος,
                      και το link εχει και 1-2 πληροφοριες ακομα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Αν χρησιμοποιήσεις την αναζήτηση θα βρει και άλλα θέματα παρόμοια που το έχουμε συζητήσει και έχουν γραφεί καλές γνώμες από χρήστες του συστήματος. Οι κατασκευαστές για να πιάσουν τα όρια εκπομπής ρύπων κάνουν την απόκριση στο γκάζι ποιο νωχελική. Αυτό έρχεται να αλλάξει αλλάζοντας ουσιαστικά την αίσθηση που σου δίνει και τίποτα παραπάνω. Αντί να πατάς τέρμα το γκάζι θα το πατάς πχ ως τη μέση και θα έχεις την ίδια απόκριση νομίζοντας ότι το αμάξι ζωήρεψε. Η ποιο απότομη όμως απόκριση έχει το κόστος της στο βενζινάδικό εκτός από την μεγάλη για μένα τιμή απόκτησης σε σχέση με ότι προσφέρει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apaloxerhs last edited by

                          Αυτό πρέπει να λειτουργεί όπως το Μ-mode στις BMW πριν το Μ5 Ε60. Δηλαδή όταν ήταν σε λειτουργία και πάταγες το γκάζι στο 75% το αυτοκίνητο έδινε σαν να το είχες πατήσεις στο τέρμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xsara16v last edited by

                            Μπορείς να πετύχεις την καλύτερη απόκριση και με ένα καλύτερο πρόγραμμα στον εγκέφαλο (customize) αν ο παίκτης που θα το στήσει ξέρει καλά την δουλειά του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr