Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττικό Trail Ride στις 30/1/2005
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αττικό Trail Ride στις 30/1/2005
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    6
    13
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      superspy last edited by

      Το πρώτο Trail Ride του 0300 για το 2005 ετοιμάζεται!
      Πολλές καινοτομίες, βέλτιστο μήκος και δεκτές συμμετοχές τετρακίνητων πρώτη φορά σε οργάνωση του 0300.

      Το 0300 κάνει ένα βήμα μπροστά και σε συνεργασία με το Off-Road.gr σχεδιάζει μια διαδρομή που θα είναι το ίδιο απαιτητική για μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα.
      Επίσης τα χιλιόμετρα θα ανέβουν και από τα «συνήθη» των 70-100 γίνονται 150!
      Ανηφοροκατηφόρες, πολύ χώμα, εγκαταλελειμμένοι δρόμοι μέσα στην Αττική και η κοπή πίτας του περιοδικού σας περιμένουν στο παιχνίδι τις 30 Ιανουαρίου 2005.
      Το Off-Road.gr σχεδιάζει τη διαδρομή και είναι χορηγός επικοινωνίας ενώ την οργάνωση έχει αναλάβει το Off Road Team του 0300.

      Πάνω από 50 σελίδες roadbook σας περιμένουν για να σας οδηγήσουν από παλιά ξεχασμένα δρομάκια στο «μικρό γύρο» της Αττικής.
      Δεν θα πιστεύετε τι υπάρχει δίπλα στην πόρτα σας!
      Φυσικό αέριο, ποταμάκια, (για λάσπη δεν τολμάμε να μιλήσουμε), δεντράκια που έχουν φυτρώσει μέσα στο δρόμο, νεροφαγώματα και πολλά άλλα, συνθέτουν μια όμορφη διαδρομή ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει.

      Ανεφοδιασμοί
      -Μπορώ να μείνω από βενζίνη στην Αττική;
      -Αμέ!
      Η βέλτιστη αυτονομία είναι τα 100 χιλιόμετρα. Το ένα και μοναδικό βενζινάδικο που θα βρείτε «μέσα» στη διαδρομή είναι στα 99 χιλιόμετρα!

      Για να μην μείνετε στεγνοί, φροντίσαμε να περνάτε, σε κοντινή απόσταση από άλλα δύο. (Στα 50 χιλιόμετρα και στα 110 χιλιόμετρα)
      Γιαυτά όμως θα πρέπει να «αφήσετε» τη διαδρομή για λίγο (από 2 έως 3 χιλιόμετρα) και να επιστρέψετε.
      Τα σημεία αυτά αναφέρονται στο road book και για δική σας διευκόλυνση, η μέτρηση των χιλιομέτρων μηδενίζει εκεί ακριβώς, ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε με το κοντέρ σας να γράφει τα σωστά χιλιόμετρα.

      Ακρίβεια μέτρησης – Δρομοβιβλίο
      Για την καταγραφή της διαδρομής χρησιμοποιήθηκε εγκεκριμένο ψηφιακό όργανο ακριβείας IMO 100R50 Rally, με ρύθμιση περιμέτρου τροχού 2180 για 90/90/21.
      Εάν χρησιμοποιείτε ποδηλατικό κοντεράκι, τοποθετώντας την παραπάνω ρύθμιση, θα είστε πολύ κοντά.

      Όσοι έχουν λάβει μέρος σε Raid του Off-Road.gr, γνωρίζουν την προσοχή στη λεπτομέρεια που δίνει, ώστε το road book να απεικονίζει τη διαδρομή με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, τόσο από πλευράς μετρήσεων, όσο και από πλευράς σχημάτων.

      Μέχρι τώρα όντας πολύ μπροστά από όλους τους άλλους Έλληνες σχεδιαστές, έχει καταφέρει να δημιουργεί πρωτοποριακά road book όχι μόνο για τα Ελληνικά αλλά και τα διεθνή δεδομένα.
      Την ίδια επιμέλεια και φροντίδα έχουμε καταβάλει για τη σχεδίαση του συγκεκριμένου, με σκοπό την ευχαρίστηση σας.

      Μετράτε σωστά, μη βιάζεστε, μην ακολουθείτε άλλους (εσείς μπορεί να είστε καλύτεροι στην πλοήγηση από αυτούς!), οδηγήστε σβέλτα αλλά μυαλωμένα ώστε να είστε εσείς εκείνοι που θα... προλάβουν το φαγοπότι στον τερματισμό.

      Σειρά εκκίνησης
      Θα ξεκινήσουν πρώτα οι μοτοσικλέτες, μετά τα quad και στο τέλος θα ακολουθήσουν τα τετρακίνητα. Η σειρά εκκίνησης θα ορισθεί από τον οργανωτή το πρωί της Κυριακής.

      Τν τούτο το Trail Ride;
      Με απλά λόγια, είναι μια χωμάτινη βόλτα, για 4Χ4 και μοτοσικλέτες, με απαιτήσεις αντοχής και προσανατολισμού. Οι διαδρομές θα διεξάγονται με μέγιστη επιτρεπτή μέση ωριαία «Regularity».
      Η οργάνωση αυτή ** ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RAID, ** είναι ένα φιλικό και οικονομικό παιχνίδι!

      ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!
      Εκκίνηση: Κυριακή 30 Ιανουαρίου, 09:00 το πρωί από τα γραφεία του 0300, στη Μεταμόρφωση

      Τερματισμός: Περίπου 14:00 στη Φυλή

      Λήξη συμμετοχών: 26/1/2005

      Πληροφορίες: Ι. Αρβανιτάκη, 210 2851300 εσωτερικό 107, ** jarv@0300.gr ** & ** superspy@off-road.gr **

      [b]Κόστος συμμετοχής: 20

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        superspy last edited by

        Το πρώτο Trail Ride του 0300 για το 2005 ετοιμάζεται!
        Πολλές καινοτομίες, βέλτιστο μήκος και δεκτές συμμετοχές τετρακίνητων πρώτη φορά σε οργάνωση του 0300.

        Το 0300 κάνει ένα βήμα μπροστά και σε συνεργασία με το Off-Road.gr σχεδιάζει μια διαδρομή που θα είναι το ίδιο απαιτητική για μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα.
        Επίσης τα χιλιόμετρα θα ανέβουν και από τα «συνήθη» των 70-100 γίνονται 150!
        Ανηφοροκατηφόρες, πολύ χώμα, εγκαταλελειμμένοι δρόμοι μέσα στην Αττική και η κοπή πίτας του περιοδικού σας περιμένουν στο παιχνίδι τις 30 Ιανουαρίου 2005.
        Το Off-Road.gr σχεδιάζει τη διαδρομή και είναι χορηγός επικοινωνίας ενώ την οργάνωση έχει αναλάβει το Off Road Team του 0300.

        Πάνω από 50 σελίδες roadbook σας περιμένουν για να σας οδηγήσουν από παλιά ξεχασμένα δρομάκια στο «μικρό γύρο» της Αττικής.
        Δεν θα πιστεύετε τι υπάρχει δίπλα στην πόρτα σας!
        Φυσικό αέριο, ποταμάκια, (για λάσπη δεν τολμάμε να μιλήσουμε), δεντράκια που έχουν φυτρώσει μέσα στο δρόμο, νεροφαγώματα και πολλά άλλα, συνθέτουν μια όμορφη διαδρομή ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει.

        Ανεφοδιασμοί
        -Μπορώ να μείνω από βενζίνη στην Αττική;
        -Αμέ!
        Η βέλτιστη αυτονομία είναι τα 100 χιλιόμετρα. Το ένα και μοναδικό βενζινάδικο που θα βρείτε «μέσα» στη διαδρομή είναι στα 99 χιλιόμετρα!

        Για να μην μείνετε στεγνοί, φροντίσαμε να περνάτε, σε κοντινή απόσταση από άλλα δύο. (Στα 50 χιλιόμετρα και στα 110 χιλιόμετρα)
        Γιαυτά όμως θα πρέπει να «αφήσετε» τη διαδρομή για λίγο (από 2 έως 3 χιλιόμετρα) και να επιστρέψετε.
        Τα σημεία αυτά αναφέρονται στο road book και για δική σας διευκόλυνση, η μέτρηση των χιλιομέτρων μηδενίζει εκεί ακριβώς, ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε με το κοντέρ σας να γράφει τα σωστά χιλιόμετρα.

        Ακρίβεια μέτρησης – Δρομοβιβλίο
        Για την καταγραφή της διαδρομής χρησιμοποιήθηκε εγκεκριμένο ψηφιακό όργανο ακριβείας IMO 100R50 Rally, με ρύθμιση περιμέτρου τροχού 2180 για 90/90/21.
        Εάν χρησιμοποιείτε ποδηλατικό κοντεράκι, τοποθετώντας την παραπάνω ρύθμιση, θα είστε πολύ κοντά.

        Όσοι έχουν λάβει μέρος σε Raid του Off-Road.gr, γνωρίζουν την προσοχή στη λεπτομέρεια που δίνει, ώστε το road book να απεικονίζει τη διαδρομή με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, τόσο από πλευράς μετρήσεων, όσο και από πλευράς σχημάτων.

        Μέχρι τώρα όντας πολύ μπροστά από όλους τους άλλους Έλληνες σχεδιαστές, έχει καταφέρει να δημιουργεί πρωτοποριακά road book όχι μόνο για τα Ελληνικά αλλά και τα διεθνή δεδομένα.
        Την ίδια επιμέλεια και φροντίδα έχουμε καταβάλει για τη σχεδίαση του συγκεκριμένου, με σκοπό την ευχαρίστηση σας.

        Μετράτε σωστά, μη βιάζεστε, μην ακολουθείτε άλλους (εσείς μπορεί να είστε καλύτεροι στην πλοήγηση από αυτούς!), οδηγήστε σβέλτα αλλά μυαλωμένα ώστε να είστε εσείς εκείνοι που θα... προλάβουν το φαγοπότι στον τερματισμό.

        Σειρά εκκίνησης
        Θα ξεκινήσουν πρώτα οι μοτοσικλέτες, μετά τα quad και στο τέλος θα ακολουθήσουν τα τετρακίνητα. Η σειρά εκκίνησης θα ορισθεί από τον οργανωτή το πρωί της Κυριακής.

        Τν τούτο το Trail Ride;
        Με απλά λόγια, είναι μια χωμάτινη βόλτα, για 4Χ4 και μοτοσικλέτες, με απαιτήσεις αντοχής και προσανατολισμού. Οι διαδρομές θα διεξάγονται με μέγιστη επιτρεπτή μέση ωριαία «Regularity».
        Η οργάνωση αυτή ** ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RAID, ** είναι ένα φιλικό και οικονομικό παιχνίδι!

        ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!
        Εκκίνηση: Κυριακή 30 Ιανουαρίου, 09:00 το πρωί από τα γραφεία του 0300, στη Μεταμόρφωση

        Τερματισμός: Περίπου 14:00 στη Φυλή

        Λήξη συμμετοχών: 26/1/2005

        Πληροφορίες: Ι. Αρβανιτάκη, 210 2851300 εσωτερικό 107, ** jarv@0300.gr ** & ** superspy@off-road.gr **

        [b]Κόστος συμμετοχής: 20

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          superspy last edited by

          Το πρώτο Trail Ride του 0300 για το 2005 ετοιμάζεται!
          Πολλές καινοτομίες, βέλτιστο μήκος και δεκτές συμμετοχές τετρακίνητων πρώτη φορά σε οργάνωση του 0300.

          Το 0300 κάνει ένα βήμα μπροστά και σε συνεργασία με το Off-Road.gr σχεδιάζει μια διαδρομή που θα είναι το ίδιο απαιτητική για μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα.
          Επίσης τα χιλιόμετρα θα ανέβουν και από τα «συνήθη» των 70-100 γίνονται 150!
          Ανηφοροκατηφόρες, πολύ χώμα, εγκαταλελειμμένοι δρόμοι μέσα στην Αττική και η κοπή πίτας του περιοδικού σας περιμένουν στο παιχνίδι τις 30 Ιανουαρίου 2005.
          Το Off-Road.gr σχεδιάζει τη διαδρομή και είναι χορηγός επικοινωνίας ενώ την οργάνωση έχει αναλάβει το Off Road Team του 0300.

          Πάνω από 50 σελίδες roadbook σας περιμένουν για να σας οδηγήσουν από παλιά ξεχασμένα δρομάκια στο «μικρό γύρο» της Αττικής.
          Δεν θα πιστεύετε τι υπάρχει δίπλα στην πόρτα σας!
          Φυσικό αέριο, ποταμάκια, (για λάσπη δεν τολμάμε να μιλήσουμε), δεντράκια που έχουν φυτρώσει μέσα στο δρόμο, νεροφαγώματα και πολλά άλλα, συνθέτουν μια όμορφη διαδρομή ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει.

          Ανεφοδιασμοί
          -Μπορώ να μείνω από βενζίνη στην Αττική;
          -Αμέ!
          Η βέλτιστη αυτονομία είναι τα 100 χιλιόμετρα. Το ένα και μοναδικό βενζινάδικο που θα βρείτε «μέσα» στη διαδρομή είναι στα 99 χιλιόμετρα!

          Για να μην μείνετε στεγνοί, φροντίσαμε να περνάτε, σε κοντινή απόσταση από άλλα δύο. (Στα 50 χιλιόμετρα και στα 110 χιλιόμετρα)
          Γιαυτά όμως θα πρέπει να «αφήσετε» τη διαδρομή για λίγο (από 2 έως 3 χιλιόμετρα) και να επιστρέψετε.
          Τα σημεία αυτά αναφέρονται στο road book και για δική σας διευκόλυνση, η μέτρηση των χιλιομέτρων μηδενίζει εκεί ακριβώς, ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε με το κοντέρ σας να γράφει τα σωστά χιλιόμετρα.

          Ακρίβεια μέτρησης – Δρομοβιβλίο
          Για την καταγραφή της διαδρομής χρησιμοποιήθηκε εγκεκριμένο ψηφιακό όργανο ακριβείας IMO 100R50 Rally, με ρύθμιση περιμέτρου τροχού 2180 για 90/90/21.
          Εάν χρησιμοποιείτε ποδηλατικό κοντεράκι, τοποθετώντας την παραπάνω ρύθμιση, θα είστε πολύ κοντά.

          Όσοι έχουν λάβει μέρος σε Raid του Off-Road.gr, γνωρίζουν την προσοχή στη λεπτομέρεια που δίνει, ώστε το road book να απεικονίζει τη διαδρομή με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, τόσο από πλευράς μετρήσεων, όσο και από πλευράς σχημάτων.

          Μέχρι τώρα όντας πολύ μπροστά από όλους τους άλλους Έλληνες σχεδιαστές, έχει καταφέρει να δημιουργεί πρωτοποριακά road book όχι μόνο για τα Ελληνικά αλλά και τα διεθνή δεδομένα.
          Την ίδια επιμέλεια και φροντίδα έχουμε καταβάλει για τη σχεδίαση του συγκεκριμένου, με σκοπό την ευχαρίστηση σας.

          Μετράτε σωστά, μη βιάζεστε, μην ακολουθείτε άλλους (εσείς μπορεί να είστε καλύτεροι στην πλοήγηση από αυτούς!), οδηγήστε σβέλτα αλλά μυαλωμένα ώστε να είστε εσείς εκείνοι που θα... προλάβουν το φαγοπότι στον τερματισμό.

          Σειρά εκκίνησης
          Θα ξεκινήσουν πρώτα οι μοτοσικλέτες, μετά τα quad και στο τέλος θα ακολουθήσουν τα τετρακίνητα. Η σειρά εκκίνησης θα ορισθεί από τον οργανωτή το πρωί της Κυριακής.

          Τν τούτο το Trail Ride;
          Με απλά λόγια, είναι μια χωμάτινη βόλτα, για 4Χ4 και μοτοσικλέτες, με απαιτήσεις αντοχής και προσανατολισμού. Οι διαδρομές θα διεξάγονται με μέγιστη επιτρεπτή μέση ωριαία «Regularity».
          Η οργάνωση αυτή ** ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ RAID, ** είναι ένα φιλικό και οικονομικό παιχνίδι!

          ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!
          Εκκίνηση: Κυριακή 30 Ιανουαρίου, 09:00 το πρωί από τα γραφεία του 0300, στη Μεταμόρφωση

          Τερματισμός: Περίπου 14:00 στη Φυλή

          Λήξη συμμετοχών: 26/1/2005

          Πληροφορίες: Ι. Αρβανιτάκη, 210 2851300 εσωτερικό 107, ** jarv@0300.gr ** & ** superspy@off-road.gr **

          [b]Κόστος συμμετοχής: 20

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tasmania last edited by

            To Stratego θα είναι εκεί με 3 4Χ4 και ένα quad

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              boxer2003 last edited by

              Ο χρήστης tasmania έγραψε:
              To Stratego θα είναι εκεί με 3 4Χ4 και ένα quad

              Κατ' αρχήν , καλή χρονιά, ότι επιθυμείτε και πολλή, πολλή λάσπη
              Εμένα με μετράς στους 3 του stratego????
              Αν όχι, τότε θα είμαστε 4!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tasmania last edited by

                Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:

                To Stratego θα είναι εκεί με 3 4Χ4 και ένα quad

                Κατ' αρχήν , καλή χρονιά, ότι επιθυμείτε και πολλή, πολλή λάσπη
                Εμένα με μετράς στους 3 του stratego????
                Αν όχι, τότε θα είμαστε 4!!!

                4 4X4 και 1 quad

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  boxer2003 last edited by

                  Μέχρι τώρα 1 RAV & 1 FORESTER ανάμεσα σε 40 περίπου, καθαρά 4Χ4.
                  Οι υπόλοιποι SUVλακοοδηγοί, που είναι?????
                  Ευκαιρία για δοκιμή των τουτού σας, χώρια τη διασκέδαση μέσα από την κούραση και τη διαδικασία της πλοήγησης....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    boxer2003 last edited by

                    Μέχρι τώρα 1 RAV & 1 FORESTER ανάμεσα σε 40 περίπου, καθαρά 4Χ4.
                    Οι υπόλοιποι SUVλακοοδηγοί, που είναι?????
                    Ευκαιρία για δοκιμή των τουτού σας, χώρια τη διασκέδαση μέσα από την κούραση και τη διαδικασία της πλοήγησης....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      superspy last edited by

                      Απο το ημερολόγιο σχεδίασης διαδρομής: 1/1/2005, Ημέρα δουλειάς πεδίου, τέταρτη – Μόνος στο βουνό!

                      Φτου... Πάλι δε θα 'τρέξω' σε μια απο τις καλύτερες διαδρομές....
                      Φτου 2: Αγόρασα οικόπεδο σε γνωστή περιοχή, μη οικοδομήσιμο (είναι πάνω στο δρόμο που περνά απο τον αγωγό).
                      Έκανα μαλακία και ξεκίνησα να ανέβω βρεμένη ανηφόρα με 18 πίεση πίσω... Βάλε και τις ροδιές που είχε αφήσει το Disco μια βδομάδα πριν με βροχή...

                      Μετά τη δεύτερη προσπάθεια (και επιβεβαίωση της πρώτης αγοράς), το θυμήθηκα και ρίχνοντας τη στα φυσιολογικά όρια (14 για το MεΖε), βγήκε...

                      Υπερβολικός ενθουσιασμός (πρωτοχρονιά!), το έδαφος έχει πλέον ποτίσει καλά και πρωινή τεμπελιά! (εεεε … έκανε κρύο, είχα αργήσει να ξεκινήσω – το ξέχασα)

                      Ένα σπασμένο κοντεράκι και μισό κιλό ιδρώτας, έσερνα το MεΖε πεσμένο στην κατηφόρα, μέχρι να βρω καλύτερο έδαφος, γιατί δεν μπορούσα να σταθώ όρθιος στη γλίτσα της πλαγιάς.

                      Πάμε παρακάτω:
                      Σήμερα «έκλεισαν» οριστικά τα πρώτα 110 χιλιόμετρα… μένει τώρα η ψηφιοποίηση και οι έλεγχοι. Θα γίνουν τρεις (με μοτο και 4Χ4), μέχρι να «μεστώσει» το δρομοβιβλίο, αρωγός και ο Θοδωρής Ζήσης, που είπε να αφήσει μια φορά τη συμμετοχή και να … βάλει ένα χεράκι (και … ματάκι).

                      Μου έφυγε ο «τάκος» να αφαιρέσω 4 χιλιόμετρα ασφάλτου και να τα αντικαταστήσω με χώμα. Θα σας φύγει και εσάς ο «τάκος» όμως την ημέρα του trail ride!!!!

                      Τελικά στο πρώτο κομμάτι, άλλαξα αρκετά τμήματα, από την προηγούμενη σχεδίαση, τα οποία αντικαταστάθηκαν με εγκαταλελειμμένους δρόμους, πλαγιές, hard climbing και… free falling, καθώς και 300 μέτρα ποταμιού.

                      Ποταμοιστορίες!
                      Ποταμάκι Α: Το βάθος της ΕΥΔΑΠ στη «βουτιά» ήταν σήμερα μέχρι το φως του MεΖε
                      Ποταμάκι Β: Προστέθηκαν (όπως είπα και παραπάνω) 300 μέτρα περίπου από ένα ποταμάκι. Σήμερα το βαθύτερο κομμάτι είχε βάθος περίπου 60-70 πόντους και ναι δεν το περνάτε απέναντι αλλά πάτε μέσα από το ποτάμι. Ο πυθμένας είναι εξαιρετικός με πολύ πέτρα. Ιδανικό για ένα κρύο μπάνιο στο τέλος Ιανουαρίου.

                      Διάβρωση εδάφους και σαρίσματα!
                      Μιλάμε για ολόκληρες πλαγιές που…. έχουν μετακομίσει στον κάτω μαχαλά!
                      Μαζί τους έχουν παρασύρει και πολλά πράγματα, έχουν δημιουργήσει τεράστιους λάκκους και σε μια περίπτωση, αποκόψει την είσοδο σε ένα δρόμο (οκ εγκαταλελειμμένο δρόμο). Τελικά βρέθηκε είσοδος σε αυτόν, από παρακείμενη πλαγιά.

                      Δήλωση: Η διαδρομή θα είναι δύσκολη στεγνή.
                      Υπάρχουν αρκετά αναχώματα, σε αρκετά σημεία κινείται εντελώς εκτός δρόμου, ενώ οι πλαγιές του φυσικού, δεν αφήνουν δεύτερη ευκαιρία, (παίρνω αμπάριζα και … ανεβαίνω). Κατά τα άλλα είναι γεμάτη νεροφαγώματα. Θυμάστε τη «Μαδαγασκάρη» στη Ρούμελη; Κάπως έτσι αλλά για 28 χιλιόμετρα (τμηματικά) περίπου.

                      Βρεμένη δεν βγαίνει από big on-off μια και στις ανηφόρες δεν θα βρουν πρόσφυση. Τα SUV θα θέλουν αλυσίδες και … πολύ θράσος, αν και δεν θα το συνιστούσα. Η 'Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας', θυμίζει (και ήταν) παιδική χαρά μπροστά στην τωρινή διαδρομή.

                      Το καλό μέχρι τώρα είναι ότι η πέτρα είναι Ε-ΛΑ-ΧΙ-ΣΤΗ, σας τη φυλάω όλη για το τελευταίο κομμάτι !!!!

                      Ψάξαμε και βρήκαμε ΟΛΑ τα καλά σημεία της Αττικής!

                      Καλή χρονιά!

                      ** Οι φωτογραφίες είναι απο παλαιότερες βόλτες στη διαδρομή **

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        superspy last edited by

                        Οι συμμετοχές έκλεισαν για τις μοτοσικλέτες (120), ενώ είναι ακόμα ανοικτές για τις γουρούνες και τα 4Χ4....

                        Μερικές φωτογραφίες απο τον έλεγχο της διαδρομής που έγινε την Κυριακή 16/1 αυτή τη φορά με 4Χ4 και βροχόπτωση....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leoussis last edited by

                          Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
                          Μέχρι τώρα 1 RAV & 1 FORESTER ανάμεσα σε 40 περίπου, καθαρά 4Χ4.
                          Οι υπόλοιποι SUVλακοοδηγοί, που είναι?????
                          Ευκαιρία για δοκιμή των τουτού σας, χώρια τη διασκέδαση μέσα από την κούραση και τη διαδικασία της πλοήγησης....

                          2 rav4 , 1 forester , 1 kangoo , 1 x-trail & 1 terios - ποικιλία δηλαδή - απαρτίζουν μέχρι στιγμής την εντρυ της κατηγορίας suv σε σύνολο 65 περίπου συμμετοχών με αυτοκίνητα. H πορεία τους προβλέπεται μάλλον δύσκολη μιας και οι βροχές και τα χιόνια των τελευταιων ημερών εχουν φροντίσει καταλλήλως ...
                          Ωστόσο υπάρχει ακόμη λίγος χώρος στον πίνακα συμμετοχών λένε οι οργανωτές...
                          Καλή επιτυχία σε όλους !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis-athanasiou last edited by

                            Για να μην γεμίζουμε με βαρετά text το forum, διαβάστε τις εντυπώσεις μας απο τον αγώνα στο

                            http://www.tetrakinisi.gr/events/races/0-300/index.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              superspy last edited by

                              Με μεγάλη επιτυχία, ολοκληρώθηκε την Κυριακή 30/1/2005 το πρώτο Trail Ride της χρονιάς!
                              Οι δύο κορυφαίοι του χώρου της εκτός δρόμου κίνησης, το 0300 και το Off-Road.gr, συνεργάστηκαν και έδειξαν το δρόμο για όμορφα και κυρίως οικονομικά παιχνίδια.

                              228 (!!) πληρώματα «ταξίδεψαν» με ασφάλεια, μέσα από ένα άριστο δρομοβιβλίο, σε 165 χιλιόμετρα διαδρομής μέσα στην Αττική, χωρίς να περάσουν μέσα, όχι από πόλη, αλλά ούτε καν χωριό!

                              Ο «καιρός» μας, έκανε τη χάρη με μια υπέροχη μέρα, ενώ η «λάσπη» ήταν στη δόση ακριβώς που έπρεπε!

                              Ένας χρόνος πέρασε, από την πρώτη προσπάθεια που έγινε στην Ελλάδα απο το Off-Road.gr, για συμβίωση σε εκτός δρόμου αγώνες, μεταξύ αναβατών μοτοσικλετών και πληρωμάτων αυτοκινήτων, όπως στους αγώνες αντοχής του εξωτερικου...

                              Τι καλύτερο από ένα Trail ride, για να γιορτάσουμε το γεγονός!

                              0300 και Off-Road.gr μαζί, στήσαμε το καλύτερο παιχνίδι που έγινε ποτέ μέσα στην Αττική!

                              Και τα είχε όλα, αρχίζοντας από το σωστό μέγεθος:170 χιλιόμετρα σε ξεχασμένους δρόμους, λάσπη, διάσχιση ποταμιών, ανηφόρες, λάσπη, κατηφόρες, θάμνοι, πλαγιές, λάσπη, γρήγορα και αργά κομμάτια, πούδρα, πέτρα, λάσπη, φύση, οικονομική συμμετοχή, ασφάλεια, ιατρική κάλυψη, σωστή οργάνωση, τα πάντα - εκτός από μισητή άσφαλτο- δυο βήματα από το κέντρο της Αθήνας.

                              Μέχρι και πρόβλημα ανεφοδιασμού δημιουργήσαμε, καταφέρνοντας να μην περνάει η διαδρομή όχι από πόλη, αλλά ούτε από χωρίο!

                              Δημιουργήθηκε ένα (κατά γενική ομολογία) άψογο δρομοβιβλίο, όπως πάντα στα πρότυπα του Dakar, βγήκε και ρολό (8 μέτρα παρακαλώ!) για τις μοτοσικλέτες και βούλιαξε η οργάνωση από τις συμμετοχές!

                              Είπαμε να μην πάρουμε πάνω από 120, αλλά ποιος θα σας άκουγε μετά! Τελικά το όριο μπήκε στα 220 και ευτυχώς ο χώρος μπροστά στο 0300 μας χώρεσε όλους.

                              Πανζουρλισμός στην εκκίνηση και ουσιαστικά φεύγοντας οι μοτό ανά 15’’, δημιουργήθηκε ένα τεράστιο κομβόι για τα πρώτα 8 χιλιόμετρα, μέχρι να … πατήσουμε χώμα!

                              Έχοντας σχεδιάσει δρομοβιβλία για θεατές, αυτοί ήταν ήδη στα πιο θεαματικά σημεία του Trail ride, περιμένοντας να εμψυχώσουν τα πληρώματα, τα οποία σε κάθε ευκαιρία προσέφεραν θέαμα.

                              Το ζέσταμα ξεκίναγε με μια μέτρια ανηφόρα, με σκαλοπάτι στην κορυφή και τους περισσότερους θεατές. Θεαματικότερα εδώ τα αυτοκίνητα, αφού όπως και να το κάνουμε δεν βλέπεις κάθε μέρα 1,5-2 τόνους να κάνουν σούζα!
                              Βέβαια μερικοί το παρακάνανε και έτσι άρχισαν από νωρίς οι εγκαταλείψεις. Οι έμπειροι ex Camel Trophy Βαλόντια Ψύχας & Σπύρος Κυριάκης, καθώς και ο Λάσδας ήταν εκεί να βοηθήσουν και να δώσουν συμβουλές όπου χρειάζονταν.

                              Σύντομα μια καλή κατηφόρα, που όντας στεγνή, δεν έδειξε τα δόντια της, τελείωνε το ζέσταμα και βουρ για την λάσπη.

                              Το ποταμάκι της ΕΥΔΑΠ, που ήταν το επόμενο σημείο «κλειδί» έστειλε αρκετούς αδιάβαστους, αφού μπορεί να φαινόταν μικρό στο μάτι, αλλά …. είχε περισσότερο βάθος από πλάτος. Καλύτερο πέρασμα εκεί από τους αναβάτες που προσπάθησαν με κάθε τρόπο να αδειάσουν το νερό από την κοίτη!

                              Συνέχεια με λάσπη και «γρήγορα» κομμάτια, μέχρι το «ψαρωτικό» ποταμάκι με την κροκάλα, τη λούμπα και το γλιστερό βράχο στην έξοδο. Τελικά όλοι τα κατάφεραν, ακόμα και τα βαριά Africa & Transalp και τα SUV!

                              Εκεί βρίσκονταν ο Mister «4WheelDrive» Σταύρος Καραφωτίας με ένα από τα πιο προετοιμασμένα τετρακίνητα για να προσφέρει βοήθεια παρέα με τους ανθρώπους της ιατρικής ομάδας Κένταυρος.

                              Πέτρα για τη συνέχεια μέχρι το ΣΕΔ του Βαρνάβα και συνεχεία σε ένα από τα πιο «τάπα γκάζι» κομμάτια της διαδρομής, με μικτό έδαφος, που μετέφερε τους συμμετέχοντες στους εγκαταλειμμένους δρόμους, λίγο πριν το κεντρικό ΣΕΔ στη Μαλακάσα.

                              Αρκετά δρομάκια, είχαν να χρησιμοποιηθούν πάνω από 6-7 χρόνια και λίγο πριν το ΣΕΔ, τα δεντράκια, είχαν φυτρώσει για τα καλά μέσα στο δρόμο.
                              Κεντρικός ανεφοδιασμός στα 102 χιλιόμετρα, με τους συμμετέχοντες να έχουν να αντιμετωπίσουν πλέον την Πάρνηθα. Ακολουθεί κλασσικός, αγαπημένος, περιφερειακός δασικός μέχρι την Αυλώνα, με πολύ λάσπη και… πολύ πέτρα – δύο σε ένα!

                              Από την Αυλώνα, η διαδρομή παρέκαμπτε το γνωστό «Βούντημα» και μέσω καναλιού πέρναγε κοντά στο χωρίο Αγ. Θωμάς, όπου και υπήρχε ακόμα ένα ΣΕΔ της διαδρομής. Αρκετά πληρώματα, έκαναν λάθος εδώ, νομίζοντας ότι θα τους πηγαίναμε μέσα από τις μεγάλες νερολακούβες.

                              Στο τελευταίο τμήμα της διαδρομής, οι συμμετέχοντες έπρεπε να ακολουθήσουν, ένα νέο κομμάτι, το οποίο είχε σχεδιαστεί μόλις το Σάββατο το πρωί, μια και το χιόνι, λίγο πριν τη Φυλή, είχε παγώσει και δεν μπορούσε να περάσει από το αρχικό δρόμο το Trail Ride, για λόγους ασφαλείας.

                              Όμως ακόμα και η παράκαμψη ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα, και όπως είχαμε «υποσχεθεί» είχε και πολύ από την καλή Ελληνική πέτρα!

                              Τερματισμός λοιπόν στην ταβέρνα στη Φυλή με κέφι, φαγητό και συζητήσεις για τη διαδρομή.
                              Στην απονομή, πέρα από τα κύπελλα στους συμμετέχοντες μοιράστηκαν τιμής ένεκεν για τη βοήθεια που προσέφεραν στο Trail Ride κύπελλα στους Βαλόντια Ψύχα – Σπύρο Κυριάκη – Σταύρο Καραφωτία, που «σκούπισαν» τη διαδρομή και στον Θοδωρή Ζήση, για την βοήθεια που προσέφερε στον έλεγχο της διαδρομής και «μέσα» στο Trail Ride.

                              Ένα από τα πιο ευχάριστα νέα, ήταν η πρόταση που είπε ο Δημήτρης ‘DOC’ Αθανασουλόπουλος στο κλείσιμο της απονομής, για πρωτάθλημα Trail Ride 2005, από το 0300.
                              Εμείς λέμε ναι! Εσείς;

                              Δείτε ακόμα πάνω απο 300 φωτογραφίες, αποτελέσματα και σχόλια στο http://off-road.gr

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonardo last edited by

                                Μήπως ξέρει κανείς αν και πότε θα το δείξει η τηλεόραση??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr